redhotstef Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Αναφερομαι στα πανεπιστημια τει και ιεκ φυσικα, δεν γνωριζω αν το καναν μοδα και στα σχολεια.. Οταν γραφεις διαγωνισμα και αντι να γραψουν ΟΛΟΙ οι μαθητες τις ΙΔΙΕΣ ερωτησεις, τους βαζουν να γραφουν διαφορετικες ο καθενας! Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να σου τυχαινει καμια φορα να γνωριζεις αψογα την απαντηση στην ερωτηση που ετυχε στο διπλανο σου και στο δικο σου γραπτο να μη γραφεις τιποτα πχ. Οι ομαδες φτιαχτηκαν για να μην αντιγραφουμε απο τους διπλανους μας. Το βρισκετε δικαιο ομως? Γραφω αυτες τις γραμμες ενω εχω ηδη τελειωσει το σχολειο και τη σχολη, αλλα και μονο που το σκεφτομαι απο το παρελθον, μου αναβουν τα λαμπακια για τους κωλο καθηγητες που ετυχε να εχω, και εφαρμοζαν αυτο το συστημα.. Αφορμη για αυτο το θεμα σταθηκε μια φιλη μου η οποια σπουδαζει τωρα, και ετυχε στην προοδο της σημερα να πεσει αυτο το συστημα και να γραψει χαλια..
idomeneas7 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Υποτιθεται πρέπει να ξέρεις όλη την ύλη, όχι μερικές ερωτήσεις και να νευριάζεις που δεν έπεσαν (σε σένα). Κι εγώ τότε γκρίνιαζα αλλά καλά μας έκαναν. 18
zio10 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Σωστό το βρίσκω. Και περισσότερες από δύο ομάδες ακόμα καλύτερα. Απλά να είναι ανάλογης δυσκολίας τα θέματα 3
παπι Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Βέργα θέλει. Βλέπουμε στο άλλο θέμα το τι εκπαίδευση έχουμε. 0+0= άπειρο....
gokuthelegend Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Σωστό το βρίσκω. Και περισσότερες από δύο ομάδες ακόμα καλύτερα. Απλά να είναι ανάλογης δυσκολίας τα θέματα Εγώ ρωτάω κάτι άλλο, πως υπολογίζεις την "δυσκολία" ενός θέματος; 1
zio10 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Εγώ ρωτάω κάτι άλλο, πως υπολογίζεις την "δυσκολία" ενός θέματος; Εσύ το υπολογίζεις ανάλογα με το τι ξέρεις και τι σου φαίνεται πιο εύκολο, αλλά γενικά το υπολογίζει ο καθηγητής όσο πιο δίκαια και αντικειμενικά μπορεί
παπι Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Εγώ ρωτάω κάτι άλλο, πως υπολογίζεις την "δυσκολία" ενός θέματος; Εξαρτάται από το μάθημα. Στα μαθηματικά φυσική κλπ μπορείς να έχεις ακριβός την ίδια δυσκολία. Σε ιστορία κλπ παίζει και η τύχη.
xpapias Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Βέργα θέλει. Βλέπουμε στο άλλο θέμα το τι εκπαίδευση έχουμε. 0+0= άπειρο.... Εσύ δεν είσαι που την τελευταία φορά είχες κοπεί στα stealth?
παπι Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Εσύ δεν είσαι που την τελευταία φορά είχες κοπεί στα stealth? Χαχαχαχα. Πέρα από τη πλάκα. 2004 τελειωσα λύκειο χωρίς να μεινωμσε κάποια τάξη, μάλιστα με καλούς βαθμούς. Και παραταύτα, είμαι ανορθογραφος. Πολύ στο Λάου είναι!η παιδεία.
DDevil Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Ιδια θέματα για ολους με ανοιχτα βιβλια / σημειώσεις και λάπτοπ με Ιντερνετ , θα απαγορευα μονο συνομιλιες μεταξυ των διπλανων και συνεργασιες.
redhotstef Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 ρε παιδια θα τρελαθω δηλαδη;; ειστε υπερ? Και αν η μαρια πχ ειχε διαφασει μονο το μισο βιβλιο και ετυχε να της πεσει αυτο που ειχε διαβασει, ενω η αννα διαβασετα ιδια πραγματα που διαβασε και η μαρια αλλα δεν τις επεσε τιποτα... η μαρια πηρε 10 η αννα 5, το βρισκετε λογικο?? Θεμα τυχης ειναι ΠΑΝΤΑ... δεν θυμουνται ολοι ολη την υλη οι φοιτητηες παντα. Καποια θα τα ξερουν περισσοτερο και καποια θα διαβασαν λιγοτερο..
παπι Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 επί του θέματος, θα προτιμούσα προφορικές εξετάσεις. Face to face
Moderators Spect~ Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 ρε παιδια θα τρελαθω δηλαδη;; ειστε υπερ? Και αν η μαρια πχ ειχε διαφασει μονο το μισο βιβλιο και ετυχε να της πεσει αυτο που ειχε διαβασει, ενω η αννα διαβασετα ιδια πραγματα που διαβασε και η μαρια αλλα δεν τις επεσε τιποτα... η μαρια πηρε 10 η αννα 5, το βρισκετε λογικο?? Θεμα τυχης ειναι ΠΑΝΤΑ... δεν θυμουνται ολοι ολη την υλη οι φοιτητηες παντα. Καποια θα τα ξερουν περισσοτερο και καποια θα διαβασαν λιγοτερο.. το θεμα ειναι οτι και η Μαρια και η Αννα θα επρεπε να ειχαν διαβασει ολο το βιβλιο. Διαβασε αυτο εδω http://www.boredpanda.com/lesson-about-privilege-awareness/ ειναι πανω κατω τι γινετε σε αυτες τις περιπτωσεις. Ο τυχερος ειναι κομπλε αλλα ο αλλος νευριαζει με τον τυχερο επειδη δεν ηταν αυτος στη θεση του.. Οποτε η απαντηση ειναι ναι! Διαφορετικα θεματα 3
gokuthelegend Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Ιδια θέματα για ολους με ανοιχτα βιβλια / σημειώσεις και λάπτοπ με Ιντερνετ , θα απαγορευα μονο συνομιλιες μεταξυ των διπλανων και συνεργασιες. Ίντερνετ όχι, αλλά θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στο e-class του πανεπιστημίου, στο οποίο θα είναι ανεβασμένες όλες οι σημειώσεις των μαθημάτων. Αλλά και πάλι, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, σαν καθηγητής/επιτηρητής, τι μπορεί να έχει βάλει από πριν ο φοιτητής στον υπολογιστή του, ούτε μπορείς να τον υποχρεώσεις να σβήσει τυχόν προσωπικά αρχεία και προγράμματα που μπορεί να έχει μέσα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα