Προς το περιεχόμενο

Aξίζει να ασχοληθεί κανείς επαγγελματικά με τον προγραμματισμό?


tonyler

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο κλάδος στην πράξη χωρίζεται σε 2 κομμάτια: Οι μέτριοι και οι γαμάτοι. Η πρώτη κατηγορία τσιμπάει ΟΚ μισθούς. Η 2η κατηγορία τσιμπάει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ μισθούς. Το ευτύχημα σε αυτό το επάγγελμα είναι ότι μπορείς να δουλεύεις από απόσταση, οπότε ΔΕΝ σε περιορίζει το ντόπιο περιβάλλον. Ο γαμάτος δικηγόρος π.χ. δεν μπορεί. Ούτε ο γαμάτος βιβλιοθηκάριος  :devil:

 

Τα πράγματα δεν θα αλλάξουν στο εγγύς μέλλον, εκτός αν σκάσει η παγκόσμια οικονομία, οπότε εκεί όλα θα αλλάξουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Πιστεύω πως πλέον έχω μια εικόνα με το τι παίζει.

μάθε Java και C++ για αρχή

Ξεκίνησα python. Όχι ότι ξέρω σε τι χρησιμεύει πιο πολύ κ.ά. 

Απλά διαβάζω συχνά ότι είναι καλή για να κάνει κανείς μια πρώτη εισαγωγή στον προγραμματισμό. 

Να την παρατήσω , για να μάθω μια απ'τις δύο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή είναι και η python. Μάθε εκεί για αρχή, μετά θα σου είναι πιο εύκολο να μάθεις κάποια άλλη γλώσσα.

Η python χρησιμοποιείται αρκετά στο internet, π.χ η Google έχει python στην μηχανή αναζήτησης.

 

Δες και εδώ αν θες. Ειδικά τα links στα δεξιά.

https://www.reddit.com/r/Python/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν να κοιτάξεις τα μαθήματά σου, τα υπόλοιπα είναι πρόωρα.

A' λυκείου σημαίνει ότι ακόμα δεν ξέρεις ούτε την εξίσωση της ευθείας.

Δεν έχεις αντικείμενο να προγραμματίσεις.

Αλλά και να είχες κάτι, όπως έχω γράψει και αλλού, η ανάπτυξη της προγραμματιστικής σκέψης

σχετίζεται σημαντικά με την υπόλοιπη θετική κατάρτιση (μαθηματικά, φυσική).

 

Εφόσον επιμένεις σώνει και καλά να μάθεις μια γλώσσα, ξεκίνα με python η οποία είναι ένα σύγχρονο εργαλείο

μεγάλης χρηστικότητας. Προσπάθησε ότι διδάσκεσαι στα μαθηματικά και στη φυσική να τα προγραμματίζεις.

Π.χ. δοκίμασε να γράψεις κάτι που λύνει μια β' βάθμια εξίσωση ή ανίσωση ή που κάνει τη γραφική παράσταση

συναρτήσεων (π.χ. λογαριθμική) ή κάποιο θέμα από τη φυσική.

Έτσι και επαφή θα έχεις με τα υπόλοιπα θετικά μαθήματα και προγραμματισμό θα μάθεις στο επίπεδό σου, χωρίς

να ξεφεύγεις σε άσχετα θέματα. Είναι δοκιμασμένη συνταγή.

Οτιδήποτε άλλο θα σου προσφέρει ελάχιστα και θα κινδυνεύεις να μην αποκτήσεις το απαιτούμενο υπόβαθρο και

επιδόσεις για να εισαχθείς στη σχολή των ενδιαφερόντων σου.

 

-

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Πιστεύω πως πλέον έχω μια εικόνα με το τι παίζει.

 

Ξεκίνησα python. Όχι ότι ξέρω σε τι χρησιμεύει πιο πολύ κ.ά. 

Απλά διαβάζω συχνά ότι είναι καλή για να κάνει κανείς μια πρώτη εισαγωγή στον προγραμματισμό. 

Να την παρατήσω , για να μάθω μια απ'τις δύο?

 

 

μη την παρατησεις αφού την αρχισες απλά να ξέρεις πως η Java και η C++ είναι οι 2 πιο σημαντικές γλώσσες προγραμματισμού ρώτα και άλλους να μάθεις το γιατί...

 

γενικά αφιερώνοντας από ένα μισαωρο (αλλά να είσαι συγκεντρωμένος αυτό το μισαωρο) στο codeacademy και w3schools θα φτάσεις σε σημείο να μάθεις καλά. άμα το βλέπεις σοβαρά αγόρασε κάποιο βιβλίο και ξεκοκαλισε το.

3 πράγματα προτού ασχοληθεις με τον προγραμματισμό :

 

1)μάθε να σκέφτεσαι αλγοριθμικα δηλαδή αν αυτό τότε εκείνο αλλιώς ... εκείνο

 

2)δες τα οφέλη που έχει η κάθε γλώσσα προγραμματισμού τα σύν και τα πλην της καθεμιάς και συγκρίνε τα. κατοπιν διάβασε που σου χρειάζονται η κάθε μία από αυτές δηλαδή τη χρήση τους. άμα θέλεις να φτιάχνεις ιστοσελίδες μάθε HTML5,CSS,JavaScript και PHP. Άμα θέλεις να φτιάχνεις εφαρμογές Lisp,C++,Java αμα θελεις να φτιαχνεις προγράμματα VB , Pascal , Fortran κτλπ.

 

3)κατανόησε πως ό,τι και αν μάθεις θα χρειαστείς τουλάχιστον τον διπλάσιο χρόνο για να το υλοποιήσεις στη πράξη γι'αυτο έχε επιμονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν να κοιτάξεις τα μαθήματά σου, τα υπόλοιπα είναι πρόωρα.

A' λυκείου σημαίνει ότι ακόμα δεν ξέρεις ούτε την εξίσωση της ευθείας.

Δεν έχεις αντικείμενο να προγραμματίσεις.

Αλλά και να είχες κάτι, όπως έχω γράψει και αλλού, η ανάπτυξη της προγραμματιστικής σκέψης

σχετίζεται σημαντικά με την υπόλοιπη θετική κατάρτιση (μαθηματικά, φυσική).

 

Προφανώς κανένας από τους δυο μας δε θα βαρεθεί να τα λέει οπότε πάμε.

 

Δεν έχεις αντικείμενο να προγραμματίσεις;

 

Εγώ πάντως πριν το λύκειο είχα προγραμματίσει (θα περιοριστώ σε πρακτικά χρήσιμα πράγματα) ατζέντα/τηλεφωνικό κατάλογο, save game editor για μερικά παιχνίδια και deck builder για Magic the Gathering (με πλήρη database που τα περνούσα όλα μόνος μέσα manually από ξένα περιοδικά, δεν υπήρχε τίποτα στο internet ήταν πολύ αρχές). Αργότερα στο πανεπιστήμιο όταν είχα την πρώτη μου επαφή με HTML αποφάσισα να κάνω ένα site, οτιδήποτε, σαν εργασία εκμάθησης. Και διάλεξα ένα χόμπι μου και έκανα ένα σχετικό site με guestbook γραμμένο σε C μέσω cgi (αυτά μας μάθαιναν οι κανίβαλοι), το οποίο το είδα μόνο εγώ και άλλοι 5-10 φίλοι. "Δεν έχεις αντικείμενο"; Μόνο αν δεν έχεις ζωή δεν έχεις αντικείμενο.

 

Και βέβαια για να γίνουν όλα αυτά solo και χωρίς καμία αναφορά εκτός από βιβλία όπως καταλαβαίνεις η προγραμματιστική σκέψη είχε αναπτυχθεί σε κάποιο βαθμό... ανεξάρτητα της θετικής κατάρτισης.

 

Προχθές μιλούσα με ένα παλικάρι που είναι teamlead στην εταιρία, και σε κάποιο σημείο μου έλεγε ιστορίες από τότε που μάθαινε C# 15 χρονών (δεν ήταν η πρώτη του γλώσσα).

 

If the Scatman can do it, brother, so can you. Εκτός αν μιλάς με το Smirnov, τότε δουλειά μπορεί να γίνει μόνο αν πάρεις πρώτα 2 διδακτορικά σε μαθηματικά και computer science.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σημαντικό για τον μαθητή είναι να εισαχθεί στη σχολή της αρεσκείας του που θα του εξασφαλίσει το μέλλον του.

Οτιδήποτε τον απομακρύνει από αυτό είναι επιβλαβές, τέλος. Θα κινδυνέψει να μείνει "να κολλά πλακέτες".

Μόνον ο τρόπος που αναφέρω μπορεί να τον ωφελήσει σίγουρα : προγραμματισμός σε συνδυασμό με τη σχολική ύλη.

 

Προγραμματιστική σκέψη χωρίς βασική θετική κατάρτιση είναι ανολοκλήρωτη και κολοβωμένη.

Στην πράξη π.χ., ένας καλός προγραμματιστής πρέπει να ξέρει διακριτά μαθηματικά (υπολογισμό πολυπλοκότητας,

γράφους, συνδυαστική..). Αυτό αρχίζει ήδη από το λύκειο όπου διδάσκονται η εκθετική και η λογαριθμική συνάρτηση.

Μπορώ να το τεκμηριώσω και επιστημονικά με όρους Γνωστικής Ψυχολογίας

(π.χ. κάποτε εδώ μέσα έκανα μια νύξη για τα γνωσιακά μοντέλα που έχουν οι μαθητές)

αλλά δεν θα το επιχειρήσω ξανά. Όποιος επιμένει στο αντίθετο απλώς έχει άγνοια του θέματος.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και αυτό Smirnov, να πας εκεί που θέλεις, δεν σημαίνει επιτυχία. Επιτυχία υπάρχει όταν ικανοποιείται ο σκοπός και ο άνθρωπος βάζει συνέχεια σκοπούς και για το λόγο αυτό είναι ανικανοποίητος ή ότι επιτυχία κάνει, χάνεται...στην προσπάθεια για κάτι άλλο.

Πιστεύω πρώτα στο ταλέντο. Αν δεν υπάρχει, το μυαλό και η θέληση δεν αρκούν. Θα λειτουργήσουν για να σταθεί κάποιος στο τομέα, αλλά ο ανταγωνισμός γίνεται ανάμεσα σε ταλαντούχα άτομα. Και αυτά συνήθως είναι ελάχιστα. Τώρα αν νιώθει ή όχι επιτυχημένος κανείς επειδή μπορεί να σταθεί σε μια δουλειά που δεν έχουν αρκετές απαιτήσεις από αυτόν, είναι άλλο θέμα. Συνήθως οι απαιτήσεις είναι με το καιρό και περισσότερες, και την ικανοποίηση των πρώτων ετών την διαδέχεται η αγανάκτηση του "πικραμένου" εργαζόμενου! Μετά καταλήγουν οι περισσότεροι στην ιδέα ότι για όλα φταίνε "οι άσχετοι" που πληρώνουν "άσχετους"...και όχι εμάς τους σχετικούς για ό,τι αξίζουμε!

Για τους λόγους αυτούς δεν μπορώ να προτείνω σε κάποιον, τι να κάνει, τι χρειάζεται για να πετύχει, το τι και πώς θα συμβεί στη ζωή του.  Ας θεωρήσει ο καθένας ότι έχει έναν αγώνα, και σε αυτόν μετράει η αντοχή. Μπορείς να αντέξεις το διάβασμα; Μπορείς να αντέξεις ότι βλακεία θα ακούσεις; Μπορείς να αντέξεις αντίξοες συνθήκες; Δεν ξέρουμε...θες μια ζωή για να το μάθεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν να κοιτάξεις τα μαθήματά σου, τα υπόλοιπα είναι πρόωρα.

A' λυκείου σημαίνει ότι ακόμα δεν ξέρεις ούτε την εξίσωση της ευθείας.

Δεν έχεις αντικείμενο να προγραμματίσεις.

 

Ότι να 'ναι. :devil: Στο μεταξύ στο ινσόμνια είχε είδηση για τον 10χρονο που πήρε 10 χιλιάρικα award που βρήκε flaw στο instagram. Φαντάζομαι ότι δεν θα του τα δώσουν γιατί δεν ξέρει ακόμα την εξίσωση της ευθείας  :-D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

paparovic, on 05 May 2016 - 11:37 PM, said:paparovic, on 05 May 2016 - 11:37 PM, said:paparovic, on 05 May 2016 - 11:37 PM, said:paparovic, on 05 May 2016 - 11:37 PM, said:

Ότι να 'ναι. :devil: Στο μεταξύ στο ινσόμνια είχε είδηση για τον 10χρονο που πήρε 10 χιλιάρικα award που βρήκε flaw στο instagram. Φαντάζομαι ότι δεν θα του τα δώσουν γιατί δεν ξέρει ακόμα την εξίσωση της ευθείας  :-D

 

Ότι να 'ναι λες εσύ.

Η στατιστική δεν γίνεται με ένα άτομο αλλά με πολλά.

Η συζήτηση αφορά τον μέσο όρο, όχι παιδιά-θαύματα ή τυχερούς, ευνοημένους από τις συγκυρίες.

Εξάλλου αν ο t.s. ήταν τέτοια περίπτωση, δεν θα ρωτούσε στο insomnia με τι να ξεκινήσει.

Κι όποιος έχει πραγματικά θάρρος, διάθεση και μυαλό ας τα δοκιμάσει σε διαγωνισμούς πληροφορικής -

υπάρχουν αρκετοί και η όποια διάκριση εκεί αποτελεί σημαντικό εφόδιο για τους μαθητές.

Το "έφτιαξα το τάδε game (ή ότι άλλο) στην τρίτη του δημοτικού ή γυμνασίου" δεν έχει κανένα ουσιαστικό αντίκρυσμα...

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι να 'ναι λες εσύ.

Η στατιστική δεν γίνεται με ένα άτομο αλλά με πολλά.

Η συζήτηση αφορά τον μέσο όρο, όχι παιδιά-θαύματα ή τυχερούς, ευνοημένους από τις συγκυρίες.

 

Η διαφορά μας είναι ότι θεωρείς τον κάθε άνθρωπο μια μετριότητα ενώ εγώ τον θεωρώ εν δυνάμει ικανότατο μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Το πρόβλημα είναι ότι οι "συμβουλές" προς την μετριότητα είναι άχρηστες.

 

Επί του προκειμένου, μου κάνει φοβερή εντύπωση που το μυαλό σου δεν χωράει ότι τα παιδιά μπορούν και προγραμματίζουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

paparovic, on 06 May 2016 - 12:05 AM, said:paparovic, on 06 May 2016 - 12:05 AM, said:

Η διαφορά μας είναι ότι θεωρείς τον κάθε άνθρωπο μια μετριότητα ενώ εγώ τον θεωρώ εν δυνάμει ικανότατο μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Το πρόβλημα είναι ότι οι "συμβουλές" προς την μετριότητα είναι άχρηστες.

 

Επί του προκειμένου, μου κάνει φοβερή εντύπωση που το μυαλό σου δεν χωράει ότι τα παιδιά μπορούν και προγραμματίζουν.

 

 

Δεν δεν μας ορίζουν αυτά που θα μπορούσαμε να κάνουμε αλλά αυτά που πραγματικά κάνουμε.

Συνεπώς, κάθε άτομο είναι μια μετριότητα μέχρι να αποδείξει ότι δεν είναι - ανάποδα απ'  ότι πιστεύεις !

Π.χ. κανείς δεν μπορεί να απαιτήσει να πληρωθεί για "εν δυνάμει" ικανότητες αλλά μόνον για εκείνες που

αποδεδειγμένα έχει. Πληρώνονται και αναγνωρίζονται οι αποδεδειγμένες ικανότητες και προσόντα,

όχι οι "εν δυνάμει".

 

Όσο για τον προγραμματισμό στα παιδιά, ίσως ήμουν κάπως υπερβολικός, λοιπόν εν μέρη ανακαλώ.

Κάποια προγραμματιστικά πράγματα όντως μπορούν να τα κάνουν τα παιδιά, κι εγώ έκανα μικρός αρκετά.

Δεν θεωρώ όμως ότι ωφελήθηκα ουσιαστικά.

Η αποψή μου για το τι πραγματικά ωφελεί, είναι ότι ο προγραμματισμός πρέπει να έχει συνάφεια με

τα σχολικά τους μαθήματα κι ενδιαφέροντα, όχι ξεκάρφωτα ότι τους καπνίσει.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν δεν μας ορίζουν αυτά που θα μπορούσαμε να κάνουμε αλλά αυτά που πραγματικά κάνουμε.

Συνεπώς, κάθε άτομο είναι μια μετριότητα μέχρι να αποδείξει ότι δεν είναι - ανάποδα απ'  ότι πιστεύεις !

 

Δεν καταλαβαίνεις τι έγραψα, ξαναδιάβασέ το. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα πολύ καλά τι έγραψες.

Θεωρώ ότι ο καθένας είναι μια μετριότητα μέχρι να αποδείξει ότι δεν είναι.

Όσο για τις συμβουλές, οι μετριότητες είναι που τις χρειάζονται περισσότερο -

ακριβώς επειδή έχουν χαμηλότερο διανοητικό δυναμικό από τις ιδιοφυίες και συνεπώς μικρότερη κρίση και διορατικότητα.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...