Προς το περιεχόμενο

Aξίζει να ασχοληθεί κανείς επαγγελματικά με τον προγραμματισμό?


tonyler

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@JohnTehGreek:

 

Εγώ το πρόβλημα στην κρατική απαραίτητη εκπαίδευση δεν το εντόπισα στο ότι οι μαθητές κουράζονται... από τα μαθήματα.

Ναι μεν, ειδικά Γυμνάσιο - Λύκειο απαιτούν να έχεις 0 ελεύθερο χρόνο και προσωπική ζωή, αλλά υπάρχει κάτι καλό σε όλο αυτό. (θα το πω παρακάτω)

 

Το πρόβλημα για εμένα ξέρεις ποιο ήταν ? Στο Λύκειο ειδικά. Το να θέλω να μάθω και να μη με αφήνουν. Σοβαρά. Από τους ανώριμους συμμαθητές που σου πετάν χαρτάκια και σου μιλάν την ώρα του μαθήματος, μέχρι τον αρχιτεμπέλαρο δημόσιο υπάλληλο καθηγητή που του ζητάς να σου εξηγήσει το μάθημα και σου απαντά "Μα γιατί να τα πω και να κουράζω τους συμμαθητές σου ? Πήγαινε φροντιστήριο να τα μάθεις" [μου έχει συμβεί προσωπικά, σε μαθηματικά γενικής Λυκείου].

 

Από κει και πέρα, μπορεί να μη σου χρειάζονται κάποια μαθήματα για αυτό που θες να γίνεις, αλλά τα κάνεις για να 

 

Α' αποκτήσεις γενικές γνώσεις για το κόσμο που ζεις.

Β' να εξασκείς το μυαλό σου.

 

Και δίνω ιδιαίτερη έμφαση στο Β, όπου είναι και ο λόγος που σου πα παραπάνω ότι υπάρχει κάτι καλό σε όλο αυτό.

Ο εγκέφαλος λειτουργεί όπως οι μύες. Όσο τον δουλεύεις, τόσο δυναμώνει, και αν τον αφήνεις χωρίς εξάσκηση εξασθενεί.

 

Κάποτε είχα κάνει test IQ (σοβαρό, όχι απ' αυτά που κυκλοφορούν σε FB και χαζομπλόγκ) και είχα βγάλει 80. Και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ. Εκείνη την εποχή δεν έκανα τίποτα. Ο χρόνος μου περνούσε είτε παίζοντας βιντεοπαιχνίδια, είτε πηγαίνοντας για καφέ, πήγαινα κάθε μέρα. Ήταν η ωραία περίοδος 2006-2009 όπου οι δρόμοι ήταν γεμάτοι καφετέριες, και ήταν όλες γεμάτες πρωί - μεσημέρι - βράδυ, πριν κρίσεις, μνημόνια κτλπ. Άραζα όλη μέρα όντας άνεργος, με χαρτζηλίκι απ' το μπαμπά που ξόδευα σε καφετέριες.

 

Αργότερα, το 2011 αποφάσισα να αρχίσω να μελετώ κλασική φιλοσοφία, διαβάζοντας κυρίως βιβλία αρχαία. Αυτό ακόνισε το μυαλό μου. Δεν ξέρω αν ήταν τα φιλοσοφικά concepts ή το διάβασμα των αρχαίων (γιατί διάβαζα και το αρχαίο κείμενο και τη μετάφραση, και υπάρχει η ιστορία που έχω ακούσει ότι τα αρχαία σε κάνουν εξυπνότερο, η οποία δεν είμαι σίγουρος αν είναι hoax), αλλά όταν ξανάκανα το τεστ το 2013, έβγαλα 117 πόντους. Δεν κάνω πλάκα. Μια εποχή που για 3 χρόνια δεν μάθαινα τίποτα καινούριο, είχα IQ 80, και μετά από 2 χρόνια μελέτης φιλοσοφίας είχα 117. Δηλαδή 37 πόντους διαφορά. Εννοείται ότι μετά από αυτό πήρα την απόφαση συνέχεια να μαθαίνω κάτι για την υπόλοιπη ζωή μου.

 

Αυτή τη στιγμή που σου γράφω, έχω μάθει παλαιοντολογία, ηχοληψία, φιλοσοφία, και εδώ και κάποιο καιρό μαθαίνω προγραμματισμό. Και ίσως άμα κάποια στιγμή έχω φτάσει να έχω μάθει το προγραμματισμό τόσο καλά που να πιστεύω ότι τα όσα έμαθα είναι αρκετά, μετά να αρχίσω στον ελεύθερο χρόνο μου να μαθαίνω κάτι άλλο. Και μετά κάτι άλλο...

 

Με το να μαθαίνεις νέα πράγματα φτιάχνεις έναν καλύτερο ΕΑΥΤΟ, τον εαυτό σου. Αυτοβελτιώνεσαι, και γίνεσαι μια καλύτερη εκδοχή αυτού που είσαι, και ο συνδυασμός γνώσεων μεταξύ των διαφορετικών πραγμάτων που μαθαίνεις, θα σε ωφελήσει στο να δεις τα πράγματα που ήδη τα ξέρεις και από διαφορετική, νέα προοπτική ίσως.

 

Φιλική συμβουλή λοιπόν: ποτέ μη σταματήσεις να μαθαίνεις.

Τη στιγμή που θα σκεφτείς πως τα όσα έμαθες στη ζωή σου είναι αρκετά και δεν χρειάζεται να μάθεις κάτι νέο, θα καταδικάσεις τον εαυτό σου στο να γίνει χαζότερος.

Πάρε απόφαση να κάνεις πράξη στη ζωή σου τα σοφά λαϊκά ρητά "Όσο ζεις μαθαίνεις" και "Μάθε τέχνη και άστηνε".

 

Tip φιλοσοφίας: Αυτό είναι το μάθημα πίσω από την αινιγματική φράση του Σωκράτη "εν οίδα, ότι ουδέν οίδα". Ότι ένας άνθρωπος πρέπει να θεωρεί ότι δεν γνωρίζει τίποτα, για να έχει την όρεξη να μαθαίνει συνεχώς, γιατί ο άνθρωπος που θεωρεί ότι "ξέρει" περιορίζει τον εαυτό του στην στασιμότητα και σταδιακά χάνει την ευφυϊα του.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε το IQ τεστ που έκανες είχε χρόνομέτρηση σε ασκήσεις με κλειστά μάτια; Δηλαδή να κάνειΣ αυτό που θα σου δείξουν μια φορά, με τα χέρια σου χωρίς να βλέπεις. Τα τεστ IQ δεν είναι μαθηματικά και ζωγραφιές μόνο. Δεν υπάρχει περίπτωση αύξησης του IQ, απλά μπορεί το 80 να ήρθε λόγω άγχους. Η απόδοση πέφτει από διάφορους παράγοντες.

Όσο για την ευφυΐα, αυτή έχει αρκετές μορφές. Στο προγραμματισμό δεν μετράνε όλες. Σίγουρα η άσκηση δυναμώνει,αλλά εκεί που υπάρχει περιθώριο.

Το δικό μου tip για τον προγραμματισμό είναι σκέψου τι χρειάζεσαι χωρίς να φθάσει σε εντολές. Αφού βρεις τι αλλάζει και πότε, σκέψου το πρόβλημα ως πρόγραμμα του ενός μόνο στοιχείου. Τώρα ξεκινάς υλοποίηση, και κάθε φορά ελέγχεις αν έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι έχεις μια βάση και πάνω σε αυτήν κάνεις την επέκταση για το όποιο σύνολο στοιχείων.

 

Πχ. Μπορεί κάποιος να ξεκινήσει μια απλή γλώσσα προγραμματισμού, μόνο με μια Print και μια λειτουργία πρόσθεσης. Το Print 1+2 είναι ας πούμε το πρώτο επίτευγμα. Μετά φτιάχνει κανείς την εκχώρηση τιμής σε μεταβλητή, πχ Α=10. Και μετά κάνει τη παράσταση Α+2 να δίνει το 12 σε έναν καταχωρητή και αυπό να το βγάζει η Print. Φτάσαμε στο Print 《παράσταση》, αν και η παράσταση εκτελεί μόνο προσθέσεις. Συνάμα όμως λύσαμε μερικά προβλήματα όπως, το που θα αποθηκεύσουμε την Α πραγματικά, το που και πως θα εκτελείται μια εντολή της γλώσσας. Και επίσης το πώς θα έχουμε έξοδο, πως θα παίρνουμε αποτέλεσμα. Ο προγραμματισμός έχει να κάνει με την συγγραφή των ρουτινών που λύνουν τα μερικά προβλήματα. Το πώς θα τα σκεφτείς δεν είναι θέμα ευφυΐας, αυτή σε βοηθάει να το κάνεις γρήγορα, αλλά μεθόδου και έμπνευσης. Η εκμάθηση σε βάζει στο δρόμο της μεθόδου, αλλά για την έμπνευση, ή παίζει ταλέντο, ή πολύ διάβασμα, το οποίο σε μακρύ χρόνο πιστεύω ότι είναι αποδοτικότερο από το να περιμένει κανείς να ανακαλύπτει συνέχεια τον τροχό. Άρα η άσκηση με εμπλουτισμό γνώσης, διάβασμα και εφαρμογή είναι το καλύτερο. Όσο για το αν γινόμαστε πιο έξυπνοι, αυτό μπορεί να μην συμβαίνει, καλύτερα να λέμε πιο έμπειροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε το IQ τεστ που έκανες είχε χρόνομέτρηση; 

Ναι με χρονομέτρηση, και τις κλασικές ερωτήσεις τύπου "ποιος είναι ο επόμενος αριθμός" ή που σου δείχνει κάποια σχέδια και σου ζητά ποιο αντιστοιχεί...

 

 

 

Δηλαδή να κάνειΣ αυτό που θα σου δείξουν μια φορά, με τα χέρια σου χωρίς να βλέπεις. Τα τεστ IQ δεν είναι μαθηματικά και ζωγραφιές μόνο. 

... Όχι δε μου έκλεισε κανείς τα μάτια. Μου παρουσιάστηκαν κόλλες χαρτί με περίπου 100 ερωτήσεις που έπρεπε να απαντήσω.

 

 

 

Δεν υπάρχει περίπτωση αύξησης του IQ, απλά μπορεί το 80 να ήρθε λόγω άγχους. 

 

http://www.livescience.com/36143-iq-change-time.html

 

Richard Nisbett, professor of psychology at the University of Michigan:

 

 

Yes, your IQ can change over time. The most volatility in IQ scores is in childhood, mostly in adolescence. Also, the average IQ of people is changing over time. Basically, people are gaining in modern industrialized societies. 

 

Stephen Ceci, professor of developmental psychology at Cornell University

 

Absolutely. And there's plenty of evidence documenting this. The fluctuations in IQ were enormous. I'm not talking about a couple points, but 20-plus IQ points, one way or another. Even young adults who take a juggling course show brain changes.

 

 

Αυτοί οι καθηγητές πάντως λεν ότι είναι δυνατό να αλλάξει το IQ με το χρόνο, τόσο προς το χειρότερο όσο και προς το καλύτερο.

 

 

 

Η απόδοση πέφτει από διάφορους παράγοντες.

 

Σίγουρα. Το αν κοιμήθηκες αρκετά ή όχι μπορεί να παίξει ρόλο, το αν τη προηγούμενη ήπιες αλκοόλ ή όχι, το πως τρέφεσαι, το αν περνάς ήρεμες μέρες ή όχι, το αν έχει διάθεση αυτή την ημέρα ή είσαι down...

 

Απλά προσωπικά πιστεύω πως εμένα με ωφέλησε περισσότερο η μελέτη. Και ο λόγος που το πιστεύω αυτό είναι επειδή άλλαξε ο τρόπος που σκέφτομαι, ιδιαίτερα με τη μελέτη της φιλοσοφίας. (τα άλλα που προανέφερα όπως παλαιοντολογία και ηχοληψία δεν άλλαξαν πραγματικά το τρόπο σκέψης, απλά πρόσθεσαν νέες γνώσεις).

 

Και το ίδιο αντιλαμβάνομαι ότι μου συμβαίνει από όταν ξεκίνησα να μαθαίνω προγραμματισμό. Μαθαίνω δηλαδή νέους τρόπους να σκέφτομαι, πέρα από το τι μαθαίνω.

 

Αν ο νους ήταν πρόγραμμα, για να σου δώσω ένα παράδειγμα, οι πληροφορίες που μαθαίνεις θα ήταν τα δεδομένα, και ο τρόπος που σκέφτεσαι, οι συναρτήσεις. Με το να αποθηκεύσεις περισσότερα δεδομένα στον εγκέφαλό σου δεν γίνεσαι πιο έξυπνος, αλλά πολυμαθής. Με το να αποκτήσεις όμως νέες συναρτήσεις για το πως περιεργάζεσαι τα δεδομένα... Ίσως η κατάλληλη λέξη να μην είναι ευφυία ή εξυπνάδα, αλλά πάντως το να μπορείς να βλέπεις τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές και να τα επεξεργάζεσαι διαφορετικά, είναι ένα skill πιστεύω άξιο.

 

Άρα το θέμα είναι πως μετράται η ευφυία ? Στον άνθρωπο, τον οποίο παρομοιάσαμε με ένα σύστημα ?

 

Με το να κατέχει περισσότερες συναρτήσεις ώστε να μπορεί να επεξεργάσει τις πληροφορίες με περισσότερους τρόπους, ή με το ρυθμό hz του εγκεφάλου ?

Επεξ/σία από Alithinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το IQ των παιδιών δεν είναι ίδιο πράγμα με των ενηλίκων. Π.χ IQ 140 σε 6 χρόνο σημαίνει ευφυΐα 6×1.4 ή 8.4 ετών.

Οι παραπομπές για ενήλικες μιλάνε για evidence, στην προσπάθεια να πείσουν σε αυτό που ήδη επικρατεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα δεν είμαι ο ίδιος ούτε ψυχολόγος ούτε βιολόγος να γνωρίζω πως ακριβώς λειτουργεί ο εγκέφαλος, ώστε να μπορώ να κάνω απόλυτες δηλώσεις (όπως κάνεις εσύ), για αυτό και παραθέτω λόγια άλλων.

 

Τώρα το αν με έκανε πιο ευφυή η μελέτη ή όχι, είναι θέμα του πως ορίζει κανείς την ευφυία.

Πάντως δεν έχω κανένα λόγο να μπω σε ένα φόρουμ και να πω ψέματα για κάτι που δήθεν μου έτυχε, για να το χρησιμοποιήσω αυτό ως επιχείρημα για να πείσω κάποιον να μελετά.

Δεν με κόφτει το αν κάποιος άλλος στο internet θα αποφασίσει να μελετήσει ή όχι, τόσο πολύ που να κάθομαι να φαντάζομαι παραμύθια.

Αν σταματήσει να μαθαίνει νέα πράγματα, κακό δικό του θα είναι, και δε θα μπω στο κόπο να εφευρίσκω ψεύτικες δικαιολογίες για να τον κάνω σώνει και καλά να αλλάξει γνώμη.

 

Έτσι αυτό που έκανα ήταν να αναφέρω μια προσωπική περίπτωση, γιατί την είχα έτοιμη και ήταν αληθινή.

Και δε με νοιάζει αν θα βαφτίσεις το τι μετρά το IQ ή κάτι άλλο με τη μια λέξη ή την άλλη, εγώ πάντως πιστεύω πως η εξάσκηση του νου είναι ωφέλιμη, και για αυτό το λόγο θα συμβούλευα κάθε άνθρωπο να μαθαίνει και κάτι στη ζωή του, καθ' όλη τη διάρκεια της.

Από κει και πέρα το γιατί και το πως μπαίνει σε άλλα χωράφια, και αν θέλουμε να επεκτείνουμε τη συζήτηση αυτή καλύτερα να κάνουμε θέμα στο Μπλα Μπλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά τα λες, η εξάσκηση μετράει. Όσο για το IQ δεν έχει καμία μα καμία πρακτική εφαρμογή, Δεν σε προσλαμβάνουν με τεστ IQ, οπότε από εκεί καταλαβαίνουμε πως μάλλον σαν μέτρηση έχει να κάνει με την κατάσταση ενός ασθενή, παρά με το όποιο πλεονέκτημά του (και εγώ μετρήθηκα κάποτε λόγω προβλήματος υγείας, σε ειδικευμένο ινστιτούτο στη Βιέννη). 

Οι δηλώσεις μου δεν είναι απόλυτες, αλλά δηλώσεις μου! Δηλαδή αυτό είπε ο Μ2000. Η ακρίβειά του είναι σχετική! Είναι λάθος να ερμηνεύουμε δηλώσεις ως απόλυτες χωρίς να ξέρουμε ότι όντως είναι! (Δηλαδή εσύ έκανες απόλυτη δήλωση ότι η δική μου δήλωση ήταν απόλυτη, ενώ είναι εικασία, και καμία εικασία δεν είναι απόλυτη.). Ως προς το αν τελικά έχουμε ή όχι μεταβολή του IQ, εννοείται ότι αν κάποιος πάθει ατύχημα, και πειράξει το κεφάλι,,,το 99.999999999 των περιπτώσεων θα έχουμε προς τα κάτω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το IQ των παιδιών δεν είναι ίδιο πράγμα με των ενηλίκων. Π.χ IQ 140 σε 6 χρόνο σημαίνει ευφυΐα 6×1.4 ή 8.4 ετών.

 

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με οτιδήποτε ξέρω ever για τα IQ είτε ενηλίκων είτε παιδιών. Πηγή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα πρόσεξα τη μαθηματική φόρμουλα που παρέθεσε, όπου μετατρέπει τους πόντους IQ σε ποσοστό % και τους πολλαπλασιάζει επί τα έτη. Αναρωτιέμαι όμως σε τι αντιστοιχεί στο αποτέλεσμα που βγάζει αυτός ο μαθηματικός τύπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ήξερα χρόνια, αλλά το έχει και το wiki, το IQ είναι λόγος της πνευματικής ηλικίας προς την ηλικία επί 100.

Δεν ισχύει όμως αυτό για τους ενήλικες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας. 

Είμαι μαθητής της Α' Λυκείου και τις τελευταίες μερες ( μετά από ένα μεγάλο σοκ που έπαθα) , ''ψάχνομαι'',ώστε να αποφασίσω τι ακριβώς θέλω να γίνω στο μέλλον, για ποια σχολή θα δώσω στις Πανελλήνιες κλπ.

Ασχολούμαι από πολύ μικρός με τον υπολογιστή και γενικά με ό,τι τεχνολογικό πιάνω στα χέρια μου , κυρίως λόγω των video games. Τους τελευταίους μήνες όμως , εκτός από το να παίζω απλά , να μιλάω με φίλους σε Facebook , Skype κλπ , θέλω να δημιουργήσω κάτι μέσα από την τεχνολογία ( οτιδήποτε - βιντεάκια στο Youtube , Intros σε άλλα κανάλια κλπ).

Και γι'αυτό βρήκα ενδιαφέρον το να γίνω προγραμματιστής : Να δημιουργώ και να συνεισφέρω στην κοινωνία μέσω της τεχνολογίας ( φτιάχνοντας εφαρμογές , sites , σχεδιάζοντας κ.ά). Με την έρευνα που έκανα έως τώρα για το αν ''αξίζει να γίνω επαγγελματίας προγραμματιστής'' , δεν έχω βγάλει άκρη. 

Ο καθηγητής της Πληροφορικής στο σχολείο λέει '' Αν μάθεις προγραμματισμό θα έχεις σίγουρη δουλειά γιατί έχει μεγάλη ζήτηση''.

Ωστόσο , βρήκα σε άλλα ελληνικά forum , άτομα να αναφέρουν σε Posts του 2010 ''ότι ο κλάδος έχει κορεστεί πια''...

Υπάρχει κανείς που να ξέρει τι ακριβώς γίνεται? Πρόκειται να βρω δουλειά το 2025 ή να μην μπω καν στον κόπο να μαθαίνω γλώσσες από τώρα? Ξεκίνησα με python , είμαι στα πολύ βασικά ακόμα και φαίνεται αρκετά διασκεδαστικό να γράφεις κώδικα ( αλλά είμαι ακόμα στην αρχή - δεν ξέρω πώς θα είναι στη συνέχεια). Επίσης , πόσα χρήματα βγάζει ένας προγραμματιστής? Έχει ζωή ένας προγραμματιστής ή από το πρωί μέχρι το βράδυ είναι κλεισμένος σε 4 τοίχους και μπροστά από μια οθόνη?

Ευχαριστώ . Αν έχετε κάποια απορία ρωτήστε ελεύθερα :)

 

Μπορεί να μην ασχολήθηκα ποτέ επαγγελματικά με το γνωστικό αντικείμενο που σπούδασα

παρότι μου άρεσε και ήταν πρώτη μου επιλογή στο μηχανογραφικό,

αλλά οι σπουδές μου έγιναν η αιτία να συναντήσω την πιο όμορφη κοπέλα

που είδαν ποτέ τα μάτια μου και να βιώσω αυτό που λίγοι έχουν την τύχη να βιώσουν.

 

Και όπως πολύ σοφά λέει ο Καβάφης

 

"Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.

Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,

ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν."

 

Αλλιως την προγραμματίζεις την ζωή και αλλιώς σου έρχεται.Οπότε η ερωτησή σου είναι ασκήσεις επι χάρτου.

 

Απλά,άνοιξε την πόρτα και βγες έξω να ζήσεις την ζωή σου και άσε την καρδιά σου να αποφασίσει

με ποιον τρόπο θα την απολαύσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ήξερα χρόνια, αλλά το έχει και το wiki, το IQ είναι λόγος της πνευματικής ηλικίας προς την ηλικία επί 100.

 

Αυτό που λες εδώ ονομάζεται quotient IQ score, δεν είναι μόνο για παιδιά, και έχει πάψει να χρησιμοποιείται εδώ και πάρα πολύ καιρό. Αυτό που χρησιμοποιούν όλοι σήμερα λέγεται deviation IQ score, εισήχθη το 1939 και δεν προσπαθεί να δώσει γραμμικές ή οποιουδήποτε άλλου είδους σχέσεις ανάμεσα στο IQ και την ηλικία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για κάτι που έκανα το 1972,στη Βιέννη. Και τότε αυτό ακριβώς σήμαινε. Είχα σκορ 141, αλλά μάλλον γιατί διέπρεψα στο blind test.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο από τα 45 χρόνια που μεσολάβησαν απ' όταν ήσουν μικρός και έκανες ένα τεστ στη Βιέννη και κάτι θυμάσαι απο κει.

 

btw και γω είχα κάνει τεστ μικρός και θυμάμαι πως ανάλογα το αποτέλεσμα και την ηλικία σου σε κατέτασσε σε κάποιο "band ευφυϊας", αλλά δεν πάω να προσφέρω τα φώτα του 6χρονου εαυτού μου σε όλους σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τότε μέχρι σήμερα έχω διαβάσει τόσα πολλά που δεν θυμάμαι αναφορές σε πηγές, και προφανώς δεν προσφέρω τα φώτα του 6 χρόνου εαυτού μου. Το τι θα έκανες ή το τι κάνεις δεν το εξετάζω, δεν έχω προνόμιο την εξέταση του ποιού του άλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί;

 

 

 

LISP για εφαρμογές; Παναγία μου! Ελπίζω με το VB να εννοείς .NET και όχι VB6. Pascal γιατί; Fortran γιατί; Η Fortran που εκθειάζει ο Smirnov χρησιμοποιείται (όπως λέει τουλάχιστον, αλλά δε νομίζω να λέει ψέματα) σε πολύ συγκεκριμένους τομείς scientific computing. Η Pascal πού χρησιμοποιείται; Πέρα απ' το να συντηρεί legacy code, πού ακριβώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σήμερα;

 

 

γιατί Java υπάρχει παντού...

και γιατί,άμα μάθει τα πιο δύσκολα (Lisb,Haskell,Fortran) ή Python και η Ruby θα είναι σαν να παίζει με τα πλειμομπιλ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...