Προς το περιεχόμενο

Skyrim - The Mod Project [TMP] v4.8


panoc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσθέτω μια σημαντικη λεπτομερια που ξεχασα στις οδηγιες

 

Ενεργοποιουμε το application controlled  στο control panel των οδηγών της κάρτας γραφικών για το Antialiasing και το Anisotropic Filtering.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 828
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίο βιντεάκι Panoc.

 

Αν θέλεις κάποια στιγμή, βάλε ένα βίντεο πάλι (ας μην είναι και από το κανάλι σου, ας είναι private μονο με το λινκ να μπορούμε να το δούμε κλπ κλπ.. ότι θες εσύ κάνε..) απλά βάλε από το riva tuner πιο μεγάλα τα γράμματα του afterburner για να πάρουμε μια ιδέα του ''τί τρώει'' το παιχνίδι (cpu, gpu, ram κλπ) και να είναι ευκολο-διάβαστα.

 

Στις διαταγες σας στρατηγε μου ! :P

Δεν ειναι το ιδιο βιντεο αλλα παιρνεις μία ιδεα σε 1440p

 

 

Το παιχνιδι εαν εξαιρεσεις καποιες περιοχες ειναι cpu limited, οχι γιατι δε φτανει ο cpu (που δε φτανει οταν πρεπει να κανει shading)  απλα γιατι ειναι γραμμικο.

ο 1 core τρεχει παντα το shading

ο 2ος τρεχει τα scripts, και ποιο ειναι το τραγικο; οταν εαν δεν τελειωσει το shading ενος frame δε προχωρανε τα script :P

H ιδια η script engine ειναι πληρως γραμικη, εαν δε τελειωσει ενα δε παει στο αλλο..

Τα αλλα 2 cores πρακτικα τρεχουν το enbhost το οποιο επισης δε τερματιζει αφου το skyrim λογω κυριως του πρωτου core δε το τροφοδοτει πληρως...

 

Η vram δε προκειται σε καμια περιπτωση ποτε των ποτων να ξεπερασει τα 4GB, οπως εγραψα στο αρχικο post λογω περιορισμου των win8/10.

Στο βιντεο βεβαια εχει και παραπανω αλλα ήδη ξεκιναω με 1GB κατειλημενη απο το desktop.

H ram επισης το μεγιστο που μπορει να φτασει σε win8/10 ειναι 3.2GB για το skyrim +4GB για το enbhost. Σε win7 που δεν υπαρχει περιορισμος στη vram, μπορει να εκκινηθει και 2ο enbhost εαν χρειαστει πανω απο 4GB ή και 3ο.

 

Τα αποτομα fps drops ειναι απο το φορτωμα των κελιων. Δυστυχως δε μπορω να κανω πολλα και δε φταει η ram/vram για αυτο αλλα ο τροπος που φορτωνει τα κελια το παιχνιδι. Θα μπορουσα να αλλαξω το cell buffer αλλα μαμαει τη σταθεροτητα παντελως.

Βεβαια σε κανονικο game που κινησε πιο νορμαλ ειναι πολυ πιο λιγα.

 

EDIT

 

Εδω ειναι ενα γραφημα se 1440p που δειχνει το προβλημα με το cpu time.

H μπλε γραμμη ειναι με optimization για 4 core (στο .ini) και αναγκατστικο μοιρασμα threads στους πυρηνες και η πορτοκαλί vanilla.

post-64121-0-26264700-1476374270_thumb.jpg

Επεξ/σία από panoc
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσθέτω μια σημαντικη λεπτομερια που ξεχασα στις οδηγιες

 

Ενεργοποιουμε το application controlled  στο control panel των οδηγών της κάρτας γραφικών για το Antialiasing και το Anisotropic Filtering.

 

Αυτο το ενεργοποιουμε απο το control panel της Nvidia?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε panoc, respect.

 

Το παιχνίδι έχει πολύ καιρό που το άφησα, αλλά με τη δουλειά που έριξες νιώθω υποχρεωμένος να το ξαναδώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eυχαριστώ Panoc!!

Τιποτα.

Οταν τα παιδια που το εχουν κατεβασει το φτιαξουν θα μπορεσουν να μας που εντυπωσεις απο τα δικα τους συστηματα.

Ξςχασα τα παραπανω ειναι σε 1440p downscaled για το youtube.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...