Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω το κρίσιμο ερώτημα για αυτούς που δεν τους άρεσε το παιχνίδι, είναι αν στο τέλος της ημέρας ήταν για αυτούς must-play game or not.

Για μένα, παρά το γεγονός ότι η ιστορία δεν μου άρεσε καθόλου, επειδή όλα τα άλλα μέρη του παιχνιδιού ήταν πολύ καλά, το θεωρώ must-play game.

Αν όμως βγεί Νο3 και είναι στο ίδιο μήκος κύματος, αν το δώ, θα το δώ σε κάποια προσφορά, πολύ μακριά στο μέλλον.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για μένα το ηθικό δίδαγμα από αυτό το game είναι απλό.

NEVER PREORDER. //Εκτός αν σε λένε Miyazaki μόνο.😁

Ειδικά αν κάνεις dodge early (p)reviews/leaks/spoilers κλπ, που θα τα κάνεις αν θες να ευχαριστηθείς ένα narrative game όπως είναι το TLOU2 στο πρώτο σου blind playthrough.
Επειδή όμως είμαι βλαμμένος και αρρωστάκι, τι έκανα ακριβώς μετά από ένα μήνα? Πάλι preorder και πάλι άλλο ένα ps4 "masterpiece". Για να δούμε τι θα παίξει και με αυτό...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Aμφιβαλουν καποιοι ,οταν  το επαιξαν και το ξεχασαν σε 1 βδομαδα σημαινει πως για αυτους ηταν ενας ασημαντος ,αδιαφορος τιτλος το λιγοτερο .

Btw  ελειπα για  διακοπες  οποτε ειχα 10 μερες κενο .Ειμαι 30 ωρες ηδη και αισθανονομαι πως το τελος πλησιαζει για να εχω μια ολοκληρωμενη αποψη .

Σε καθε περιπτωση δεν με εχει ενοχλησει τιποτα μεχρι στιγμης και δηλωνω ενθουσιασμενος με τον τιτλο τοσο στον τεχνικο  τομεα καθως με τα ματια παιζουμε δεν ειμαστε τυφλοι. Οσο και με το σεναριακο υφος και τροπο γραφης, τον οποιο βρισκω απολυτα ωριμο και μακρια απο τις γνωστες κλισε σαχλαμαρες   που βρισκουμε κατα κορον στην πλειονοτητα των τιτλων που κυκλοφορουν εκει εξω .

Καλά κάνεις και το γουστάρεις και εύχομαι να το απολαύσεις μέχρι το τέλος. Μακάρι να το ευχαριστιόμουν και εγώ έτσι, αλλά κάπου έσπασα! :P 

Επεξ/σία από afragorn
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι και να λετε μονο για το τεχνικο κομματι του παιχνιδιου, καθαρα απο αποψη gameplay κανει πραγματα πολυ μπροστα απο οτιδηποτε αλλο εκει εξω...Βαζει τα στανταρντς  για τα υπολοιπα...Οποτε ολα αυτα θα τα βλεπετε μπροστα σας στην πλειοψηφια των ΑΑΑ που θα κυκλοφουν εκει εξω...Τωρα αν επιλέξετε να τα αγνοησετε ειναι αλλο θεμα...

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού είναι η καινοτομία στο gameplay? 

Στην παραμετροποίησή του στα settings, ναί εκεί προσφέρει πολλά πράγματα, αλλά στο actual gameplay δεν είδα κάτι τρομερά διαφορετικό από αυτό που είδαμε στο Νο1. 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι και γω δε μπορω να αντιληφθω τα πολυ μπροστα πραγματα που κανει σε σχεση με οτι αλλο εκει εξω... Αυτο που μας ξαφνιασε ευχαριστα ειναι η AI ακομα και στο νορμαλ.Κατα τα αλλα μια ξαναζεσταμενη τυροπιτα ειναι με αψογη σκηνοθεσια.Μη σας μπερδευω τεχνικα το παιχνιδι ειναι τοπ αλλα τιποτα απο αυτα που κανει δεν με ξαφνιασαν τοσο ωστε να το θεωρησω πρωτοπορο σε κατι. Και εχει ατελειωτες επαναληψεις στα encounters με τους εχθρους και αυτο ειναι τοσο αδικο γιατι χαρακτηριζουμε Open world παιχνιδια επαναλαμβανομενα ενω αποθεωνουμε το tlou , ενα linear Παιχνιδι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, xavier είπε

οτι και να λετε μονο για το τεχνικο κομματι του παιχνιδιου, καθαρα απο αποψη gameplay κανει πραγματα πολυ μπροστα απο οτιδηποτε αλλο εκει εξω...Βαζει τα στανταρντς  για τα υπολοιπα...Οποτε ολα αυτα θα τα βλεπετε μπροστα σας στην πλειοψηφια των ΑΑΑ που θα κυκλοφουν εκει εξω...Τωρα αν επιλέξετε να τα αγνοησετε ειναι αλλο θεμα...

Ή και όχι... (Death Stranding, BotW, RDR2, Sekiro, Witcher 3, to name a few...)

Επεξ/σία από jokul7
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H AI εχει ωραια στοιχεια στο gameplay και εχει αρκετο randomness στις κινήσεις τις αλλα κ στο πως ψάχνει κ τριγυρνα στο χωρο.

απο εκει κ πέρα, θα συμφωνήσω και εγω πως δεν έχει κάτι συγκλονιστικά νέο στo gameplay. οκ ειναι αλλά δε βλέπω τιποτα μηχανισμούς που είναι ολοφρεσκοι κ καινούργιοι. σε αυτο τον τομεα, ειναι αρκετα oldschool θα ελεγα, τοσο που μάλιστα "χτυπάει" κ λίγο δίπλα στον υψηλό ρεαλισμό που δίνει σε αλλους τομεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

H AI εχει ωραια στοιχεια στο gameplay και εχει αρκετο randomness στις κινήσεις τις αλλα κ στο πως ψάχνει κ τριγυρνα στο χωρο.

απο εκει κ πέρα, θα συμφωνήσω και εγω πως δεν έχει κάτι συγκλονιστικά νέο στo gameplay. οκ ειναι αλλά δε βλέπω τιποτα μηχανισμούς που είναι ολοφρεσκοι κ καινούργιοι. σε αυτο τον τομεα, ειναι αρκετα oldschool θα ελεγα, τοσο που μάλιστα "χτυπάει" κ λίγο δίπλα στον υψηλό ρεαλισμό που δίνει σε αλλους τομεις.

Κοίτα και το AI άμα δεν το βάλεις τέρμα δυσκολία δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλα, είναι απόλυτα λειτουργήσιμο και κάνει την διαφορα το voice acting. Ούτε το gameplay λέει κάτι, όπως και το πρώτο, αλλα αυτό που κάνει το κάνει τέλεια.

Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι τα fight animations και πως κάνει lock το εχθρό χωρίς lock . Σίγουρα δεν είναι το πρώτο game (Batman, SOM, etc), αλλα είναι μάλλον το καλύτερο. Βάλε και το εκπληκτικό facial animation, free cover και gore και έδεσε το γλυκό. Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερο grounded stealth/shooter gameplay αυτή την στιγμή.

ps. BTW το Ghost of Tsushima επίσης λειτουργεί χωρίς lock, και φαίνεται να το κάνει επίσης πολύ καλά.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως όλο το game το έβγαλα στο Hard (custom resources) με free aim.

Παιδεύτηκα στην αρχή με τα διάφορα aim assist και lock on και στο τέλος τα απενεργοποίησα όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, jokul7 είπε

Ή και όχι... (Death Stranding, BotW, RDR2, Sekiro, Witcher 3, to name a few...)

Το witcher δεν είχε και τόσο πρωτοποριακό gameplay από την άποψη των "μηχανισμών" , για τα άλλα θα συμφωνήσω 

επισης θα πρόσθετα και το astral chain που παίζω τώρα σαν πιο δευτερεύον τίτλο (που θα παίξουν λιγοι, αλλά όχι και υπερβολικά λίγοι), αλλά κάνει πολλά δοκιμασμένα πράγματα μαζί αρκετά καλά και προσθέτει και κάποια νέα στοιχεία 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοκληρωμενη αποψη κυριοι θα μοιραστω σε λιγες (;) ημερες που θα το ολοκληρωσω. Η εχθρικη Α.Ι παντως, στο survival επιπεδο δυσκολιας που το παιζω το παιχνιδι ειναι κυριολεκτικα απιστευτη, εκ των κορυφαιων ever. Αν δεν προσεγγισεις οποιοδηποτε encounter με χειρουργικη ακριβεια, πεφτει πολυ ξυλο. Οι μηχανισμοι παλι λειτουργουν καλα, δεν εχουν τιποτα το νεωτεριστικο, αλλα μιλουμε για πολυ στιβαρη υλοποιηση. Δεν ειναι οσο εντυπωσιακοι προμηνυονταν απο το gameplay trailer της Ε3 '18, αλλα βρισκονται σε ακρως ικανοποιητικο επιπεδο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνθηρα δεν θεωρώ το σενάριο καθευαυτό ότι πάει μπροστά το μέσο αλλά λόγω του αφηγηματικού τρόπου σε συνδυασμό με κάποια σημεία του σεναριού -θεματολογίας , πχ άλλη η βία που βλέπουμε από τον ρικ στο walking dead όταν ανοίγει κάποιο κεφάλι και άλλο όταν μέσω του gaming η εμπειρία είναι πιο άμεση , ότνα βιώνεις το άνοιγμα του κεφαλιού από την ellie σε ένα γκρίζο ή σκοτεινό πλαίσιο ( η βία εδώ είναι για να σε τραντάξει , δεν είναι π.χ όπως στο witcher που το πλαίσιο είναι διαφορετικό ή σε ταινίες άλλη η βία του blade και άλλο πράγμα η βία του μη αναστρέψιμου.). Υπάρχουν και κάτι άλλα σημεία αλλά για να μην κάνω κάποιο σποιλ και να έχω ολοκλήρωσει το παιχνίδι , θα επανέλθω ξανά τότε.

Για το witcher δεν είμαι ο κατάλληλος να το πω όχι γιατι δεν μου άρεσε αλλά γενικά δεν είμαι φαν τέτοιων παιχνιδιών. Μπορώ όμως να πω γι το death stranding που και αυτό έχει φάει βρισίδι και για αυτό έχω ακούσει να προσλάβει σεναριογράφο ο κοτζίμα, το οποίο παιχνίδι ωριμάζει και πάει μπροστά το χώρο του gaming. Eίναι τέλειο το παιχνίδι ? όχι δεν είναι αλλα το αποτέλεσμα σε όλα τα επίπεδα είναι εντυπωσιακό και στο σενάριο, την θεματική του και την αισθητική του την υποστήριζει στο ακέραιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/7/2020 στις 12:17 ΜΜ, panther_512 είπε

Εγώ πάντως όλο το game το έβγαλα στο Hard (custom resources) με free aim.

Παιδεύτηκα στην αρχή με τα διάφορα aim assist και lock on και στο τέλος τα απενεργοποίησα όλα.

Εγώ βασικά έκανα αρκετό mix, τέρμα δυσκολία και max resources όπως εσύ, τέρμα aggressive companions, και έβαλα reduced accuracy και enhanced dodge. Το αυτό-lock είναι τραγικό, το αυτό-aim στο χαλαρό είναι ok. Γενικά τα options είναι υπέροχα. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί δεν υπάρχει επιλογή να κλείσεις τα flashing items, πιο εύκολα έκανες loot με κλειστό τον φακό. Το ίδιο τώρα και στο GOT, μονο τα τελευταία FC είχαν αυτή την επιλογή άμα θυμάμαι καλά και τα Dishonored.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...