Προς το περιεχόμενο

Πόσα Χρόνια έχει αντέξει η μπαταρία στο αυτοκίνητο σας;


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

varta blue dynamic d24 εζησε 8 χρονια.Εβαλα την ιδια πριν 2 μηνες.

Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου:

 

Varta black dynamic C14 56ah -> έζησε 2 χρόνια και 2 μήνες.

Varta blue dynamic D24 60ah -> έζησε 2 χρόνια και 9 μήνες.

 

Και οι δύο μπήκαν διαδοχικά σε Stilo 1.6 MY 2003, το οποίο λειτουργεί καθημερινά.

το παραπονο μου ειναι οτι ειμαι τελειως υποδειγματικος στην χρηση τους και παλι δεν μου κρατανε αρκετα, αφου βλεπω 7-8 χρονια σε αλλους,... μαλλον ειμαι ατυχος... :P

Δεν είσαι άτυχος, 7-8 χρόνια μπορεί να κρατήσουν μόνο οι εργοστασιακές, όπως ακριβώς έγινε στο Toyota σου. Και εμένα μου κρατάνε 2,5 χρόνια κατά μέσο όρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1η μπαταρία εργοστασιακή : Χιλιόμετρα :158.000 (8 χρόνια - 1993-2001)

2η μπαταρία : 60€ - Χιλιόμετρα : 130.000 (4 χρόνια 3μήνες)

3η μπαταρία : 60€ - Χιλιόμετρα : 98.000 (6 χρόνια 11μήνες)

4η μπαταρία (Winner 45AH 430A): 80€ - Χιλιόμετρα : 28.700 (3 χρόνια 8 μέρες)

5η μπαταρία (Bosch Model S4 023 45AH 330A) : 75€ - Χιλιόμετρα εως τώρα : 14.000 (μπήκε Νοέμβρη 2015)

Αμάξι : Nissan Micra 93 μοντέλο.Όταν δεν κινείται είναι σε στεγασμένο πάρκινγ.(παίζει και αυτό ρόλο στη διάρκεια της μπαταρίας).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1η μπαταρία εργοστασιακή : Χιλιόμετρα :158.000 (8 χρόνια - 1993-2001)

2η μπαταρία : 60€ - Χιλιόμετρα : 130.000 (4 χρόνια 3μήνες)

3η μπαταρία : 60€ - Χιλιόμετρα : 98.000 (6 χρόνια 11μήνες)

4η μπαταρία (Winner 45AH 430A): 80€ - Χιλιόμετρα : 28.700 (3 χρόνια 8 μέρες)

5η μπαταρία (Bosch Model S4 023 45AH 330A) : 75€ - Χιλιόμετρα εως τώρα : 14.000 (μπήκε Νοέμβρη 2015)

Αμάξι : Nissan Micra 93 μοντέλο.Όταν δεν κινείται είναι σε στεγασμένο πάρκινγ.(παίζει και αυτό ρόλο στη διάρκεια της μπαταρίας).

Ποσα χιλιόμετρα έχει το θηρίο;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαλια το θεμα μπαταριας.... σε αυτοκινητο της οικογενειας την επαιξε η μπαταρια που ειχα αλλαξει οταν το πηραμε μεταχειρο στα 2 μισι μονο χρονια.. και με αρτια χρηση της μπαταριας... ουτε φωτακι δεν αναβω στο αμαξι αν δεν βαλω μπροστα...ηταν μουφα μαρκα βεβαια (ΜΟΝΒΑΤ ) (??? :devil: :devil: :devil: )  και την αλλαξα εννοειται με καλη για να μην την ξαναπαθω.. bosch πλεον στα 52 Α , ενω αυτη που αλλαξαμε ηταν 54 ...

το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας περνει 2 μπαταριες οποτε θελει διπλη αλλαγη οποτε ειναι... και αυτο με υποδειγματικη χρηση τις τελειωσε στα 4 μισι χρονια, χωρις προειδοποιηση..απλως ελειπα εξωτερικο για 4 μερες και την επομενη που πηγα να βαλω μπροστα δεν ειχε δυναμη ουτε τα λαμπακια του καντραν να δειξει... θυμαμαι παντως οτι επειδη το πηραμε καινουργιο οι 2 καινουργιες μπαταριες TOYOTA κρατησαν κοντα 7 χρονια, αλλα ηταν εργοστασιακες..

παντως οταν αλλαξα την μπαταρια του 1ου αυτοκινητου και εβαλα bosch συζητουσα  με τον ανθρωπο και μου ειπε οτι bosch-varta ειναι ΙΔΙΕΣ... οποτε κατι παραπανω θα ξερει..

μου εδωσε και 2 χρονια εγγυηση στην μπος.... το παραπονο μου ειναι οτι ειμαι τελειως υποδειγματικος στην χρηση τους και παλι δεν μου κρατανε αρκετα, αφου βλεπω 7-8 χρονια σε αλλους,... μαλλον ειμαι ατυχος... :P

Δεν ήξερα ότι υπάρχουν αυτοκίνητα με δύο μπαταρίες! Απλό ιχ είναι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήξερα ότι υπάρχουν αυτοκίνητα με δύο μπαταρίες! Απλό ιχ είναι;

υπαρχουν και παραυπαρχουν..και ειναι καλο το αμαξι να εχει 2 μπαταρειες, το μονο μειον ειναι η αλλαγη τους που πληρωνεις διπλα..στο αμαξι πρεπει να εχει μπει μεγαλη μιζα γιατι θελει πολυ ισχυ για να γυρισει και να παρει το μοτερ,οποτε μαλλον παιζει και αυτο ρολο..

το περιεργο ειναι οτι και αλλα αυτοκινητα ιδιου τυπου, μαρκας , χρονολογιας υπαρχουν στην Ελλαδα με μια μπαταρια... τι φαση?

το αμαξι ειναι ΤΟΥΟΤΑ hilux 2,4 D (ατμοσφαιρα πετρελαιο) 2Χ4 1999.

335 χιλ χλμ και συνεχιζει σαν αστρωτο, με τον μαμα συμπλεκτη ακομα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Υπάρχει επιλογή για normal και μόνιμα disabled Start n Stop ή με το ζόρι τις ακριβές?

Καποια αυτοκινητα παρεχουν τετοια ρυθμιση με κουμπι μεσα στην καμπινα. Καποια αλλα με παρεμβαση στον εγκεφαλο (αν εισαι σε εγγυηση πας αντιπροσωπεια κι αν δεχτουν να στο κανουν, το κανουν, αλλιως πας σε μαστορα που κατεχει το αθλημα). Και καποια αλλα απλα δεν εχουν τετοια δυνατοτητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1η μπαταρία εργοστασιακή : Χιλιόμετρα :158.000 (8 χρόνια - 1993-2001)

2η μπαταρία : 60€ - Χιλιόμετρα : 130.000 (4 χρόνια 3μήνες)

3η μπαταρία : 60€ - Χιλιόμετρα : 98.000 (6 χρόνια 11μήνες)

4η μπαταρία (Winner 45AH 430A): 80€ - Χιλιόμετρα : 28.700 (3 χρόνια 8 μέρες)

5η μπαταρία (Bosch Model S4 023 45AH 330A) : 75€ - Χιλιόμετρα εως τώρα : 14.000 (μπήκε Νοέμβρη 2015)

Αμάξι : Nissan Micra 93 μοντέλο.Όταν δεν κινείται είναι σε στεγασμένο πάρκινγ.(παίζει και αυτό ρόλο στη διάρκεια της μπαταρίας).

 σίγουρα τό micra σου εχει  τήν  bosch s4 023 μπαταρία ?

γιατί ο θετικός πόλος σέ αυτήν την μπαταρία ειναι αριστερά ,

(κ τό καλώδιο τού + τού αμαξιού ΔΕΝ φθάνει μέ τίποτα )

αλλά παίρνει τήν bosch s4 021 πού ο θετικός πόλος ειναι δεξιά κ κοστίζει από 50 euro  - 60 euro τό πολύ,

οπότε λάθος μοντέλο bosch εγραψες ...

(απ οτι γνωρίζω  σέ ολα τά γιαπωνέζικα αυτοκίνητα πάντα ο θετικός πόλος στίς μπαταρίες ειναι δεξιά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 χρόνια και με τα πρώτα χρόνια το αμάξι ακινητοποιημένο για πολύ καιρό κ δε τη φόρτιζα. Μετά όποτε το αμάξι ήταν να  μη κυκλοφορεί τη φόρτιζα με το φοριστή του lidl και τη διατηρούσα. Την άλλαξα φέτος προληπτικά, γιατί με το κρύο δεν είχε δύναμη, το αμάξι το έβαζε μπροστά, απλά γυρνούσε αργά και δεν ήθελα σε κανα γερό κρύο να με αφήσει τελείως. Το να βγάζουμε τον αρνητικό πόλο είναι ένα καλό μέτρο, το να φορτίζουμε ΚΑΛΑ την ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ μπαταρία στο αργό πριν να την τοποθετήσουμε, ιδανικά με αυτόματο φορτιστή και να την αφήσουμε πάνω του 48 ώρες, και επίσης όταν ακινητοποιούμε το όχημα, να τον έχουμε συνδεμένο επάνω, κατά προτίμηση επίσης με αποσυνδεμένο τον αρνητικό του οχήματος. Οι περισσότεροι ηλεκτρολόγοι παίρνουν την μπαταρία που έχουν ρίξει τα υγρά μέσα πριν από κάτι μήνες,την φορτίζουν στο τέρμα γρήγορο για μερικές ώρες (και αν) την βάζουν επάνω και το άμαξι ξαναεπιστρέφει μετά από 2-2,5 χρόνια για μπαταρία. Γιατί πάντα η μπαταρία μένει στο 60%~70% φορτίο και ο εναλλάκτης του αυτοκινήτου δεν είναι για να φορτίζει κανονικά άλλα για να ΔΙΑΤΗΡΕΙ την φόρτιση. Ειδικά αν το αυτοκίνητο κάνει μικρές διαδρομές, χαιρέτα την τη μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα (απ' το εργοστάσιο) είχα μία Exide 44Ah (δε θυμάμαι ρεύμα εκκίνησης). Άντεξε περίπου 5 χρόνια (07/2008 - 04/2013). Μετά, αφού διάβασα τα καλύτερα για τη συγκεκριμένη μάρκα, έβαλα άλλη μία Exide στα 53Ah με 540 CCA.

 

Μέχρι τώρα παίρνει μπρος από κρύο με μισή μιζιά, φτου μη τη ματιάσω.  :D Και προς το παρόν, το αμάξι μένει πάντα έξω, δε σκεπάζεται, κλπ. Βέβαια δεν έχω και καμιά περίεργη κατανάλωση, π.χ. κάνα ηχοσύστημα 10 γιγαβάτ.

 

Πέρυσι σκεφτόμουν να κατασκευάσω και έναν αποθειικωτή για τη μπαταρία μου - το είχα ψιλοσυζητήσει και μ' ένα μέλος του forum. Τελικά δεν έχω ξεκουνηθεί ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειμια ευχαριστημενος παντως με της Exide.Οταν το αυτοκινητο μενει ακινητοποιημενο για μηνες, αρκει να βγαλουμε εναν πολο η πρεπει και τους 2?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 σίγουρα τό micra σου εχει  τήν  bosch s4 023 μπαταρία ?

γιατί ο θετικός πόλος σέ αυτήν την μπαταρία ειναι αριστερά ,

(κ τό καλώδιο τού + τού αμαξιού ΔΕΝ φθάνει μέ τίποτα )

αλλά παίρνει τήν bosch s4 021 πού ο θετικός πόλος ειναι δεξιά κ κοστίζει από 50 euro  - 60 euro τό πολύ,

οπότε λάθος μοντέλο bosch εγραψες ...

(απ οτι γνωρίζω  σέ ολα τά γιαπωνέζικα αυτοκίνητα πάντα ο θετικός πόλος στίς μπαταρίες ειναι δεξιά)

 

 20161215_093154.jpg

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 χρόνια και με τα πρώτα χρόνια το αμάξι ακινητοποιημένο για πολύ καιρό κ δε τη φόρτιζα. Μετά όποτε το αμάξι ήταν να  μη κυκλοφορεί τη φόρτιζα με το φοριστή του lidl και τη διατηρούσα. Την άλλαξα φέτος προληπτικά, γιατί με το κρύο δεν είχε δύναμη, το αμάξι το έβαζε μπροστά, απλά γυρνούσε αργά και δεν ήθελα σε κανα γερό κρύο να με αφήσει τελείως. Το να βγάζουμε τον αρνητικό πόλο είναι ένα καλό μέτρο, το να φορτίζουμε ΚΑΛΑ την ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ μπαταρία στο αργό πριν να την τοποθετήσουμε, ιδανικά με αυτόματο φορτιστή και να την αφήσουμε πάνω του 48 ώρες, και επίσης όταν ακινητοποιούμε το όχημα, να τον έχουμε συνδεμένο επάνω, κατά προτίμηση επίσης με αποσυνδεμένο τον αρνητικό του οχήματος. Οι περισσότεροι ηλεκτρολόγοι παίρνουν την μπαταρία που έχουν ρίξει τα υγρά μέσα πριν από κάτι μήνες,την φορτίζουν στο τέρμα γρήγορο για μερικές ώρες (και αν) την βάζουν επάνω και το άμαξι ξαναεπιστρέφει μετά από 2-2,5 χρόνια για μπαταρία. Γιατί πάντα η μπαταρία μένει στο 60%~70% φορτίο και ο εναλλάκτης του αυτοκινήτου δεν είναι για να φορτίζει κανονικά άλλα για να ΔΙΑΤΗΡΕΙ την φόρτιση. Ειδικά αν το αυτοκίνητο κάνει μικρές διαδρομές, χαιρέτα την τη μπαταρία.

Μερικά από αυτά που γράφεις δεν ισχύουν. Πλέον οι περισσότερες(μην πω όλες) μπαταρίες αυτοκινήτων είναι κλειστού τύπου, έρχονται από το εργοστάσιο με τα υγρά μέσα σφραγισμένες και φορτισμένες, ή όποια διαδικασία προετοιμασίας και πρώτης φόρτισης έχει ήδη γίνει.

Επίσης το αλτενέιτορ(και όχι εναλλάκτης, αυτό απλώς είναι ένα από τα εξαρτήματα του αλτενέιτορ) μια χαρά μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία, αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του, να τη φορτίζει και να τη κρατά φορτισμένη.

Οταν το αυτοκινητο μενει ακινητοποιημενο για μηνες, αρκει να βγαλουμε εναν πολο η πρεπει και τους 2?

 

Το ζητούμενο είναι να σταματήσει η μπαταρία να τροφοδοτεί τις όποιες καταναλώσεις του αυτοκινήτου(πχ ρολόι, αναμονές, μνήμες ραδιοφώνου) και τις πιθανές διαρροές, για να γίνει αυτό αρκεί να βγάλεις μόνο τον έναν.

 

Επίσης έχε υπόψιν ότι οι μπαταρίες εκκίνησης χάνουν ως και 10% ανά μήνα από τη φόρτιση τους όταν δεν χρησιμοποιούνται, ακόμα και τον πόλο να βγάλεις. Το ιδανικό θα ήταν να τις ελέγχεις/φορτίζεις κάθε 20 ημέρες.

 

 20161215_093154.jpg

 

 

Η σωστή μπαταρία για αυτό το αυτοκίνητο είναι δεξιά, κακώς σου έβαλαν αριστερή. Όχι πως τρέχει τπτ, αλλά λέμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...