panosno1com Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Ιδανικά θα έπρεπε η υποχρεωτική εκπαίδευσή μας να περιλαμβάνει και το πέρασμα από κάποιες θέσεις εργασίας που συναντάμε καθημερινά. Θα ήταν πολύ πιο ωραίος ο κόσμος πιστεύω. Ισως απλουστερα με καποιο τροπο να μας εμπεδώνανε τη φραση - ρητο- δεν ξερω πως το λενε : μην κάνεις ό,τι δε θέλεις να σου κάνουνε ! Τουλαχιστον σε θεματα συμπεριφορας και ισως νοοτροπιας. Συμφωνω με την αποψη σου παντως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Γενικάόταν πας σε σχολή τουριστικών επαγγελμάτων στο λένε αυτό ότι δηλαδή πρέπει να πλησιάσεις τον πελάτη και να τον ρωτήσεις αν θέλει βοήθεια αλλά αν δεν είσαι απο σχολή δεν τα ξέρεις αυτά. κοίτα να δεις αυτό το κάνεις μόνο αν έχεις επίγνωση πως ο πελάτης έχει αρκετή ώρα τον κατάλογος. Επίσης παίζει ρόλο αν είναι καφετέρια , εστιατόριο κτλπ. Δεν πήγα σε σχολή τουριστικών αλλα έχω δουλέψει αρκετά χρόνια στην εστίαση ελλάδα κ εξωτερικό. Στα εστιατόρια που δούλευα πήγαινες να ρωτήσεις μόνο αν είχες επίγνωση οτι ο πελάτης έχει ώρα στον κατάλογο (εκεί με τα χρόνια βλέπεις πως οι περισσότεροι απλά δεν διαβάζουν τον κατάλογο αλλά κουβεντιάζουν μεταξύ τους). Στο εστιατόριο με αστέρι μισελίν το σερβις ήταν εντελως διαφορετικό. Εκεί πήγαιναν όλα με βάση χρονομέτρου και ρωτάγαμε τους πελάτες τι θέλουν 10-15 λεπτά αφού κάθισαν. Γενικά δεν υπάρχει σωστό κ λάθος όλα είναι θέμα μαγαζιού. ΥΓ όταν δουλέψεις σε ελληνική καφετέρια όπου θα παίζεις κορώνα γράμματα πιο τραπέζι θα πιστολιάσει τον λογαριασμό τότε να δω αν θα πηγαίνεις σε κάθε τραπέζι να τους λες τον κατάλογο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Το ιδανικο ειναι να πληρωνεις επιτοπου και ετσι ειναι κομπλε και οι δυο πλευρες, οι πελατες φευγουν ανα πασα στιγμη και ο σερβιτορος δεν τρωει ποτε πιστολι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ObeyWario! Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Ιδανικά θα έπρεπε η υποχρεωτική εκπαίδευσή μας να περιλαμβάνει και το πέρασμα από κάποιες θέσεις εργασίας που συναντάμε καθημερινά. Θα ήταν πολύ πιο ωραίος ο κόσμος πιστεύω. Δεν έχει να κάνει, ο μ@λάκας θα παραμείνει μ@λάκας Το πολύ να εξελιχθεί "ξέρω εγώ έχω δουλέψει τρεις μέρες γκαρσόνι/ οδηγός/ πωλητής" μ@λάκας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idomeneas7 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Το ιδανικο ειναι να πληρωνεις επιτοπου και ετσι ειναι κομπλε και οι δυο πλευρες, οι πελατες φευγουν ανα πασα στιγμη και ο σερβιτορος δεν τρωει ποτε πιστολι Και δεν βγάζει ποτέ φιλοδωρήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Φιλοδώρημα το αφήνεις στο τραπέζι όταν φύγεις αν θες. Αυτό είναι το πρόβλημα σου; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idomeneas7 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αν ζητήσεις λεφτά με το που πας παραγγελία, οι πιό πολλοί δεν πρόκειται να σου αφήσουν τίποτα γιατί τους κάθεται στραβά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilya Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αν ζητήσεις λεφτά με το που πας παραγγελία, οι πιό πολλοί δεν πρόκειται να σου αφήσουν τίποτα γιατί τους κάθεται στραβά.Στην Ελλάδα οχι εξωτερικό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theoritikos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αν ζητήσεις λεφτά με το που πας παραγγελία, οι πιό πολλοί δεν πρόκειται να σου αφήσουν τίποτα γιατί τους κάθεται στραβά. Σε εμένα έχουν κάνει άλλη εξυπνάδα σε ταβέρνα των Πετραλώνων που πηγαίναμε συχνά με την παρέα. Μας φέραν τον λογαριασμό χωρίς να τον έχουμε ζητήσει. Όταν είπαμε στον σερβιτόρο ότι δεν τον ζητήσαμε, προσπάθησε να τα μπαλώσει οτι τάχα έκανε λάθος και πήγαινε σε άλλο τραπέζι, παρόλο που ο λογαριασμός ήταν με την δικιά μιας παραγγελιά. Αμέσως καταλάβαμε ότι μας έλεγαν υποσυνείδητα να φύγουμε, το οποίο το πράξαμε. Βοήθησε και το γεγονός ότι εκείνη τη μέρα η ποιότητα τόσο του φαγητού όσο και των υπαλλήλων/αφεντικού είχε πέσει κατακόρυφα από την προηγούμενη φορά. Δεν πήγαμε πότε ξανά εκεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Σε εμένα έχουν κάνει άλλη εξυπνάδα σε ταβέρνα των Πετραλώνων που πηγαίναμε συχνά με την παρέα. Μας φέραν τον λογαριασμό χωρίς να τον έχουμε ζητήσει. Όταν είπαμε στον σερβιτόρο ότι δεν τον ζητήσαμε, προσπάθησε να τα μπαλώσει οτι τάχα έκανε λάθος και πήγαινε σε άλλο τραπέζι, παρόλο που ο λογαριασμός ήταν με την δικιά μιας παραγγελιά. Αμέσως καταλάβαμε ότι μας έλεγαν υποσυνείδητα να φύγουμε, το οποίο το πράξαμε. Βοήθησε και το γεγονός ότι εκείνη τη μέρα η ποιότητα τόσο του φαγητού όσο και των υπαλλήλων/αφεντικού είχε πέσει κατακόρυφα από την προηγούμενη φορά. Δεν πήγαμε πότε ξανά εκεί κανονικα η αποδειξη ερχεται με καθε παραγγελια, πχ κανεις την αρχικη πριν ερθει το φαγητο φερνει τον λογαριασμο, μετα του λες ενα νερο μαζι με το νερο σου φέρνει και νέα απόδειξη κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theoritikos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 κανονικα η αποδειξη ερχεται με καθε παραγγελια, πχ κανεις την αρχικη πριν ερθει το φαγητο φερνει τον λογαριασμο, μετα του λες ενα νερο μαζι με το νερο σου φέρνει και νέα απόδειξη κτλ Η απόδειξη που έφερε σε εμάς ήταν η τελική. Δεν θα το κάναμε θέμα αν μας έφερνε νέα απόδειξη με το έξτρα μισόκιλο κρασί ή έξτρα τις πατάτες. Ο μαγαζάτορας θεώρησε ότι πρέπει να αδειάσουμε το τραπέζι επειδή είχαμε ώρα να παραγγείλουμε κάτι ακόμα, αλλά δεν είχαμε πρόθεση να πάρουμε κάτι άλλο.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Η απόδειξη που έφερε σε εμάς ήταν η τελική. Δεν θα το κάναμε θέμα αν μας έφερνε νέα απόδειξη με το έξτρα μισόκιλο κρασί ή έξτρα τις πατάτες. Ο μαγαζάτορας θεώρησε ότι πρέπει να αδειάσουμε το τραπέζι επειδή είχαμε ώρα να παραγγείλουμε κάτι ακόμα, αλλά δεν είχαμε πρόθεση να πάρουμε κάτι άλλο.. Το καταλαβα απλα σου εξηγω πως γινεται κανονικα. Υποθετω οτι δεν εχεις παει ποτε εξω οπου οταν τελειωσεις το φαγητο σου αδειαζουν το τραπεζι απο ολα πιατα, ποτηρια κλπ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
web_assasin Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αν ζητήσεις λεφτά με το που πας παραγγελία, οι πιό πολλοί δεν πρόκειται να σου αφήσουν τίποτα γιατί τους κάθεται στραβά. εχοντας δουλεψει πολυ καιρο με αυτον τον τροπο,μπορω να σας διαβεβαιωσω οτι βγαζεις μια χαρα τιπς. εαν δεν εχεις ιδεα για τι πραμα μιλας,μην υποθετεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idomeneas7 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Ποια εποχή και που? Αν ήσουν σεζόν σε κανένα νησί δεν μου κάνει εντύπωση. Εγώ βέβαια έχω κάνει μόνο 8 χρόνια στο χώρο και κάπως παλιότερα, εσύ με την μεγαλύτερη προϋπηρεσία ίσως ξέρεις καλύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
web_assasin Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Εχεις δουλεψει ποτε με αυτον τον τροπο? εχω πιο πολλα χρονια,αλλα η αληθεια ειναι οτι σε καλα μαγαζια δεν το κανει κανεις αυτο. σε πιο χυμα μαγαζια,beach bar η σε μαγαζια που σκοτωνονται στις αλλαγες το κανεις θες δε θες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα