Προς το περιεχόμενο

Ασχημες εμπειριες σε καταστηματα.


Supernova21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο ειναι αλήθεια μεν, αλλα εχει και δεύτερη όψη του νομίσματος

Για τους σερβιτορους που σε ρωτάνε ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ενώ εισαι μπουκωμένος λεω

Αυτό πράγμτι είναι εκνευριστικό όπως εκνευριστικό είναι να σε βλέπουν οι σερβιτόροι με τον κατάλογο στο χέρι να τον κοιτάς και να μην μπορείς να αποφασίσεις τι θα πάρεις και να μην έρχονται κοντά σου παρά μόνο όταν αφήσεις κάτω τον κατάλογο.Δηλαδή δεν πρέπει να σε πλησιάσουν για να σε βοηθήσουν δεν το καταλαβαίνω αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 355
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αγορασα ταμπλετ το πηρα σπιτι νεκρο δεν αναβε τους παιρνω τηλεφωνο βαλτε το να φορτισει , και παλι νεκρο την επομενη μερα πηγα στο μαγαζι ,δεν μου εδωσαν αλλο και ηθελαν λεει τεχνικο ελεγχο και τυχον επιδιορθωση, ταμπλετ μιας μερας τωρα  εφαγα μια ωρα να συνενοηθω με τον τοπικο υπευθυνο και ο διευθυντης πωλησεων ελεγε τα δικα του. (Δεν εχουμε γενικη γραμματεια καταναλωτη).θελανε με το ζορι να το δει ο τεχνικος τους και εαν ειναι τεχνικο θεμα να το στειλουν για service ,τελικα με ενα φιλο δικηγορο ηρεμισαν και μου δωσανε τα λεφτα μου πισω ,τωρα αν θα ξαναγοραζα απο κει ποτε.

και το αλλο που ετυχε σε γνωστο μου , παιρνει τηλεοραση σε προσφορα απο αλυσιδα 599 ξερω γω επωνυμη ,στους τρεις μηνες το πανελ της οθονης χαλαει, στο service οχι την αντιπροσωπεια λενε οτι βρηκαν υγρασια και αρνουνται εγγυηση ,στελει email αντιπροσωπια και τον ενημερωνουν οτι δεν καλυπτεται απο ευρωπαικη εγγυηση γιατι το serial ηταν για αραβικα εμιρατα,αυτα τα ολιγα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αγορασα ταμπλετ το πηρα σπιτι νεκρο δεν αναβε τους παιρνω τηλεφωνο βαλτε το να φορτισει , και παλι νεκρο την επομενη μερα πηγα στο μαγαζι ,δεν μου εδωσαν αλλο και ηθελαν λεει τεχνικο ελεγχο και τυχον επιδιορθωση, ταμπλετ μιας μερας τωρα  εφαγα μια ωρα να συνενοηθω με τον τοπικο υπευθυνο και ο διευθυντης πωλησεων ελεγε τα δικα του. (Δεν εχουμε γενικη γραμματεια καταναλωτη).θελανε με το ζορι να το δει ο τεχνικος τους και εαν ειναι τεχνικο θεμα να το στειλουν για service ,τελικα με ενα φιλο δικηγορο ηρεμισαν και μου δωσανε τα λεφτα μου πισω ,τωρα αν θα ξαναγοραζα απο κει ποτε.

 

και το αλλο που ετυχε σε γνωστο μου , παιρνει τηλεοραση σε προσφορα απο αλυσιδα 599 ξερω γω επωνυμη ,στους τρεις μηνες το πανελ της οθονης χαλαει, στο service οχι την αντιπροσωπεια λενε οτι βρηκαν υγρασια και αρνουνται εγγυηση ,στελει email αντιπροσωπια και τον ενημερωνουν οτι δεν καλυπτεται απο ευρωπαικη εγγυηση γιατι το serial ηταν για αραβικα εμιρατα,αυτα τα ολιγα....

Αυτό ειδικά το τελευταίο είναι μεγάλη απάτη τα αγοράζουν οι εταιρείες εκτός ευρώπης πιο φτηνά και στα πουλάνε εδώ πανάκριβα και δεν σου αναγνωρίζουν και την εγγύηση.Συνήγορο καταλωτή και γραμματεία εμπορίου κατευθείαν.

Αλλα επίσης και το πρώτο που είπες απαράδεκτο εντελώς έπρεπε επιτόπου να στο αντικαταστήσουν ξέρεις το 5-10% κάθε παραγωγής βγαίνει ελαττωματικό και είναι στατιστικά αποδεδειγμένο αυτό που σου λέω τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό πράγμτι είναι εκνευριστικό όπως εκνευριστικό είναι να σε βλέπουν οι σερβιτόροι με τον κατάλογο στο χέρι να τον κοιτάς και να μην μπορείς να αποφασίσεις τι θα πάρεις και να μην έρχονται κοντά σου παρά μόνο όταν αφήσεις κάτω τον κατάλογο.Δηλαδή δεν πρέπει να σε πλησιάσουν για να σε βοηθήσουν δεν το καταλαβαίνω αυτό;

Ναι πρέπει να τον αφήσεις κάτω! Πρώτον είναι αδύνατο να γνωρίζει ο σερβιτόρος αν πήρες τον κατάλογο 5 λεπτά πριν ή 5 δεύτερα πριν.  Επίσης αν δεν μπορείς να αποφασίσεις δεν είναι θέμα του σερβιτόρου αν έχεις απορίες ή θες κάτι να ρωτήσεις απλά τον καλείς.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό πράγμτι είναι εκνευριστικό όπως εκνευριστικό είναι να σε βλέπουν οι σερβιτόροι με τον κατάλογο στο χέρι να τον κοιτάς και να μην μπορείς να αποφασίσεις τι θα πάρεις και να μην έρχονται κοντά σου παρά μόνο όταν αφήσεις κάτω τον κατάλογο.Δηλαδή δεν πρέπει να σε πλησιάσουν για να σε βοηθήσουν δεν το καταλαβαίνω αυτό;

Νομίζω ότι το σωστό είναι να μην έρθει μέχρι να κλείσεις τον κατάλογο, εκτός αν τον φωνάξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι πρέπει να τον αφήσεις κάτω! Πρώτον είναι αδύνατο να γνωρίζει ο σερβιτόρος αν πήρες τον κατάλογο 5 λεπτά πριν ή 5 δεύτερα πριν.  Επίσης αν δεν μπορείς να αποφασίσεις δεν είναι θέμα του σερβιτόρου αν έχεις απορίες ή θες κάτι να ρωτήσεις απλά τον καλείς.

 

 

Νομίζω ότι το σωστό είναι να μην έρθει μέχρι να κλείσεις τον κατάλογο, εκτός αν τον φωνάξεις.

Δεν είναι φταίξιμο του σερβιτόρου τον να μην μπορείς να αποφασίσεις τι θα πάρεις αλλά οφείλει να σε βοηθήσει γιατί αυτός ξέρει καλύτερα όσα περιέχει ο κατάλογος οπότε είναι σίγουρα λάθος αυτό που λέτε δεν πρέπει να περιμένει ο σερβιτόρος πότε θα αφήσεις εσύ τον κατάλογο για να έρθει οφείλει να έρθει να σε βοηθήσει και όχι να περιμένει να αφήσεις κάτω τον κατάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν είναι φταίξιμο του σερβιτόρου τον να μην μπορείς να αποφασίσεις τι θα πάρεις αλλά οφείλει να σε βοηθήσει γιατί αυτός ξέρει καλύτερα όσα περιέχει ο κατάλογος οπότε είναι σίγουρα λάθος αυτό που λέτε δεν πρέπει να περιμένει ο σερβιτόρος πότε θα αφήσεις εσύ τον κατάλογο για να έρθει οφείλει να έρθει να σε βοηθήσει και όχι να περιμένει να αφήσεις κάτω τον κατάλογο.

Πως θα ξερει αν θες βοηθεια ή οχι? Θα πρεπει να ερχεται καθε λιγο και να σας ρωταει καθε λιγο αν θελετε βοηθεια? Και μετα εδω παλι για τοπικ " Εκνευριστικοί σερβιτοροι ερχονται καθε λιγο στο τραπεζι".

 

Το σωστο ειναι να μην ερθουν μεχρι να αφησεις καταλογο. Αν δεν μπορεις να αποφασισεις αφηνεις τον καταλαγο και μολις ερθει του λες οτι δεν ξερεις τι να παρεις και να βοηθησει

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως θα ξερει αν θες βοηθεια ή οχι? Θα πρεπει να ερχεται καθε λιγο και να σας ρωταει καθε λιγο αν θελετε βοηθεια? Και μετα εδω παλι για τοπικ " Εκνευριστικοί σερβιτοροι ερχονται καθε λιγο στο τραπεζι".

 

Το σωστο ειναι να μην ερθουν μεχρι να αφησεις καταλογο. Αν δεν μπορεις να αποφασισεις αφηνεις τον καταλαγο και μολις ερθει του λες οτι δεν ξερεις τι να παρεις και να βοηθησει

Θα πρέπει να έχει το νου του.Δεν είπα να [έρχεται συνέχεια με αποτέλεσμα να σου σπάσει τα νεύρα αλλά να έρθει μία φόρα και να σε ρωτήσει"θέλετε βοήθεια κύριε";Αυτό που σου λέω δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οτι ειναι πιο ευκολο για σενα να αφησεις κατω τον καταλογο για να του δειξεις οτι τελειωσες  με την επιλογη σου (ειτε βρηκες ειτε θες βοηθεια) δεν σου περναει απο το μυαλο?

Γιατι αν εισαι σε μαγαζι που εχει κοσμο και ο σερβιτορος τρεχει πανω κατω ειναι πιο ευκολο να κοιταξει και να δει αν τελειωσες απο το να σκεφτεται αν εσυ αποφασισες ή οχι και να χανει χρονο σε πιθανα ασκοπα δρομολογια

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδανικά θα έπρεπε η υποχρεωτική εκπαίδευσή μας να περιλαμβάνει και το πέρασμα από κάποιες θέσεις εργασίας που συναντάμε καθημερινά. Θα ήταν πολύ πιο ωραίος ο κόσμος πιστεύω. 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδανικά ναι θα ήταν ωραίο.. από την άλλη χρειάζονται όλα τα υλικά για να γίνει μία ομελέτα! Και ο αγενής-νευρικος χρειάζεται για να εξελίσσομαστε( κι εμείς κι αυτός) Δεν θα χε νόημα όλοι να ήμαστε ίδιοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό πράγμτι είναι εκνευριστικό όπως εκνευριστικό είναι να σε βλέπουν οι σερβιτόροι με τον κατάλογο στο χέρι να τον κοιτάς και να μην μπορείς να αποφασίσεις τι θα πάρεις και να μην έρχονται κοντά σου παρά μόνο όταν αφήσεις κάτω τον κατάλογο.Δηλαδή δεν πρέπει να σε πλησιάσουν για να σε βοηθήσουν δεν το καταλαβαίνω αυτό;

ειναι κανονας να αφηνεις κατω τον καταλογο οταν εισαι ετοιμος,η οταν δεν ξερεις τι θες.

 και μαλλον δεν εχεις δουλεψει  ( ποτε  ) καιρο σερβιτορος ,αλλιως δε θα μιλουσες ετσι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρέπει να έχει το νου του.Δεν είπα να [έρχεται συνέχεια με αποτέλεσμα να σου σπάσει τα νεύρα αλλά να έρθει μία φόρα και να σε ρωτήσει"θέλετε βοήθεια κύριε";Αυτό που σου λέω δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;

Το σωστο ειναι αυτο, να ερθει να ρωτησει αυτο που λες. Αλλα το κανουν ορισμενοι, οχι ολοι.

Καλωσήρθατε στο 2017, όπου έχουμε πλέον την απαίτηση ο σερβιτόρος τον 2 την ώρα να μπορεί να διαβάζει μυαλά. Όταν έχεις πρόβλημα-απορία, ρωτάς. Δεν περιμένεις ο άλλος να διαβάσει τα αστρα για να δει ότι εχεις κάποιο πρόβλημα.

Και τα παλια να επαιρνε, αν ειναι απαιδευτος ο ανθρωπος....δεν εχουν αμεση σχεση τα χρηματα νομιζω. Δηλαδη πρεπει να πληρωθει παραπανω για να ενδιαφερθει;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι φταίξιμο του σερβιτόρου τον να μην μπορείς να αποφασίσεις τι θα πάρεις αλλά οφείλει να σε βοηθήσει γιατί αυτός ξέρει καλύτερα όσα περιέχει ο κατάλογος οπότε είναι σίγουρα λάθος αυτό που λέτε δεν πρέπει να περιμένει ο σερβιτόρος πότε θα αφήσεις εσύ τον κατάλογο για να έρθει οφείλει να έρθει να σε βοηθήσει και όχι να περιμένει να αφήσεις κάτω τον κατάλογο.

ότι σου απάντησαν κ οι παραπάνω. Αυτό που ζητάς μπορεί να γίνει μόνο στην εστίαση κ μόνο σε εστιατόρια όπου ο κόσμος δεν βιάζεται θεωρητικά (ακριβά δλδ). Αλλά όπως είπαν κ οι από πάνω αν είχες δουλέψει σερβιτόρος θα χες καταλάβει γιατί γίνεται αυτό. Επίσης σε πολλούς μπορεί να φανεί αγένεια κ πίεση να πας να ρωτήσεις αν είναι έτοιμοι ενώ διαβάζουν ακόμα τον κατάλογο. Άλλοι λαοί άλλοι έθιμα.

Το σωστο ειναι αυτο, να ερθει να ρωτησει αυτο που λες. Αλλα το κανουν ορισμενοι, οχι ολοι.

Και τα παλια να επαιρνε, αν ειναι απαιδευτος ο ανθρωπος....δεν εχουν αμεση σχεση τα χρηματα νομιζω. Δηλαδη πρεπει να πληρωθει παραπανω για να ενδιαφερθει;

zerg το σωστό δεν είναι αυτό. Είναι απο τα πρώτα πράγματα που σου λένε αν δουλεύεις για πρώτη φορά σερβιτόρος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, εάν ο άλλος δεν μπορεί να διαβάσει το μυαλό σου, δεν ενδιαφέρεται? Τότε δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται.

 

Και μονο ότι χρειάζεται να στο πούνε είναι καταθλιπτικό. Δεν έχω δουλέψει ούτε μια μέρα σερβιτόρος, και δεν μπορώ να καταλάβω το κώλυμα κάποιον.

Γενικάόταν πας σε σχολή τουριστικών επαγγελμάτων στο λένε αυτό ότι δηλαδή πρέπει να πλησιάσεις τον πελάτη και να τον ρωτήσεις αν θέλει βοήθεια αλλά αν δεν είσαι απο σχολή δεν τα ξέρεις αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...