Προς το περιεχόμενο

Ασχημες εμπειριες σε καταστηματα.


Supernova21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Μα και στο εξωτερικό ακολουθούν την πολιτική του καταστήματος οι υπάλληλοι.

Ναι η οποία συνήθως τηρεί αυτά που προβλέπει ο νόμος κι αρκετές φορές ακόμα περισσότερα. Εδώ ούτε καν αυτά του νόμου αν δεν το ζορίσει ο πελάτης και δεν μιλάμε μόνο για μαγαζάκια αλλά και για μεγάλες αλυσίδες. Βλέπουν το χυμαδιό και την άγνοια, ρίχνουν δίχτυα κι ότι πιάσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 355
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όχι Ελλάδα, στο Βέλγιο μου έχει τύχει 3 φορές να ψωνίσω και να ξεχάσουν να βγάλουν τον συναγερμό από ρούχο (συνήθως αγοράζω αρκετά κομμάτια όταν πάω για ψώνια). Από τα C&A.

 

Την πρώτη φορά μάλιστα φωνάξαν και security για κλοπή.

Είχα αγοράσει κάποια κομμάτια, πήγα σπίτι και δεν πρόσεξα τον συναγερμό. Την επομένη έφευγα Ελλάδα, πήρα μαζί μου και το ρούχο με το συναγερμό. Τα ταμπελάκια τα είχα αφαιρέσει. Στην Ελλάδα συνειδητοποίησα ότι υπήρχε ο συναγερμός, και γυρίζοντας Βέλγιο πήγα με την απόδειξη στο κατάστημα. Επειδή δεν είχε ταμπελάκι που το είχα πετάξει έναν μήνα πριν, η υπάλληλος να λέει ότι κανένα από τα ρούχα της απόδειξης που αγοράστηκαν δεν είναι το ίδιο με αυτό που είχα στα χέρια μου και είχε συναγερμό. Φώναξε την υπεύθυνη, τα ίδια. Όταν τα πήρα στο κρανίο και πήγα να πάρω πίσω το ρούχο και να φύγω, το αρπάζουν και φώναξαν security λέγοντας ότι δεν το έχω πληρώσει. Τα παίρνω ακόμα πιο πολύ και απαιτώ να μου φέρουν ένα ολόιδιο που να έχει ετικέτα πάνω. Τελικά λάθος των δύο βλαμμένων που νόμιζαν ότι ο κωδικός στην ταμπέλα είναι διαφορετικός από αυτόν στην απόδειξη.

 

Μόνο ο σεκιουριτάς ζήτησε συγγνώμη που δεν έφταιγε και σε τίποτα στην τελική, την υπεύθυνη και την υπάλληλο τις διαολόστειλα.

 

Έχει συμβεί άλλες δύο φορές ξανά να μην μου αφαιρέσουν συναγερμό, ευτυχώς τις δυο αυτές φορές είχα και τα ταμπελάκια και την απόδειξη. Αν τύχει και ξαναψωνίσω στα C&A πάντα ελέγχω την σακούλα με τα ψώνια αν μου έχουν αφήσει συναγερμό, γιατί την τρίτη φορά το διευκρίνισα στην υπάλληλο να προσέξει και πάλι τον άφησε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Fixed

 

Στο κατάστημα πήγες με κάρτα(δικαίωμα) αλλαγής, όχι με κάρτα επιστροφής χρημάτων, είναι παράλογο να απαιτείς κάτι άλλο εκτός από αλλαγή.

 

Επίσης σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει κιάλλο ένα κόλλημα, η απουσία της απόδειξης πώλησης, χωρίς αυτή ούτως ή άλλως ΔΕΝ γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Συμπλήρωσα οτι την είχε κανονικά την απόδειξη το άτομο το οποιο το αγόρασε και ηταν μαζί μου.

 

 

Οπότε δεν υπάρχει κανένα παράλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπλήρωσα οτι την είχε κανονικά την απόδειξη το άτομο το οποιο το αγόρασε και ηταν μαζί μου.

 

 

Οπότε δεν υπάρχει κανένα παράλογο.

Και σου εξηγούμε ότι επιστροφή χρημάτων δεν κάνουν όλοι και πάντα. Αντιθέτως, πολύ δύσκολα.

Σου λέει πάρε κάτι άλλο.

Και βασικά όταν δίνουν κάρτα αλλαγής έχουν και "τυπικό" πάτημα, η κάρτα αλλαγής δίνεται για να αλλάξεις αυτό που αγοράστηκε με κάτι άλλο. Σαν να σου λένε εξ αρχής "επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται, πάρε κάρτα αλλαγής αν δεν σε βολεύει".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό αν και όχι ηθικό είναι απόλυτα νόμιμο. Οι μεγάλες μάρκες σε αφήνουν να επιστρέψεις τα ρούχα μέσα σε 30 ή 15 κοκ μέρες και χωρίς τα καρτελάκια (δεν μιλάω για δώρα).

Γι' αυτό τα πλένουμε...

Και τι τα κάνουν; Βάζουν πάλι ταμπελάκια κα τα πουλάνε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι! Από ζάρα είχα αγοράσει 4 πουκάμισα 120 ευρώ δοκίμασα ένα κ έφυγα νομίζοντας ότι αφού μου κάνει μια χαρά αυτό θα είναι κ τα άλλα Οκ!

Έλα όμως που ήταν τέλειος διαφορετικά..

Τα δύο τα γύρισα πίσω μετά από 15 μέρες χωρίς καρτελάκι και πήρα κανονικά τα 60 μου ευρώ πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι τα κάνουν; Βάζουν πάλι ταμπελάκια κα τα πουλάνε;

ναι εννοείται! Μάλιστα ,χρόνια πριν, μια γνωστή μου δούλευε σε μεγαλο καταστημα ρούχων γνωστης αλυσιδας κι ήξερε πως μια υπάλληλος έκανε το ίδιο με πολλά ρούχα. Τα επαιρνε (τα αγόραζε δηλ), τους έβγαζε τα ταμπελάκια, τα χρησιμοποιούσε και την επομενη μέρα τα γύριζε. Γενικά οι μεγάλες αλυσίδες έχουν εντελώς διαφορετικη πολιτική. Δεχονται με μεγάλη ευκολία επιστροφές και το διαφημίζουν μάλιστα, ότι ο καταναλωτης που δεν έχει χρόνο να περιμένει στα δοκιμαστήρια μπορει να αγοράσει, να δοκιμάσει σπίτι του και να επιστρέψει/αλλάξει τα προιόντα εντός κάποιου  χρονικού περιθωρίου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι παιδιά να ήσασταν τόσο αυστηροί και με το δημόσιο.

Θα ήμασταν Ελβετία μιλάμε!

 

Πηρα ένα τηλεφωνο τις προάλλες σε μια υπηρεσια γιατι ηθελα να συνενοηθω για κάτι .... μου κανει τετοια ωρα είναι 3 παρα  και έχουν φυγει ολοι....   ναι της κανω ακου πρωτα τι θέλω και μετα μου λες.

 

Αφου άκουσε ... μου κανει ότι οντως έφυγε ο υπεύθυνος και να περιμενω μέχρι την Δευτερα της κάνω μπορεις να μου δώσεις το τηλ να τον πάρω? λεει ποιον? τον υπευθυνο - διευθυντη? λεω ναι βεβαια γιατι θα τον ενοχλησω? τελικα μου το εδωσε και δικαιολογηθηκε μετά ότι και καλα την παρεξηγησα στην αρχή και ότι αυτή είναι απλα τηλεφωνικο κέντρο.

 

Μετα τον πηρα αυτόν και τον ρωτησα αμα τον ενοχλω και ειπε όχι.

 

Κουράστηκε ο υπεύθυνος και ... εφυγε από τις 2 και μιση να πάει για τσιπουράκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι! Από ζάρα είχα αγοράσει 4 πουκάμισα 120 ευρώ δοκίμασα ένα κ έφυγα νομίζοντας ότι αφού μου κάνει μια χαρά αυτό θα είναι κ τα άλλα Οκ!

Έλα όμως που ήταν τέλειος διαφορετικά..

Τα δύο τα γύρισα πίσω μετά από 15 μέρες χωρίς καρτελάκι και πήρα κανονικά τα 60 μου ευρώ πίσω.

 

 

ναι εννοείται! Μάλιστα ,χρόνια πριν, μια γνωστή μου δούλευε σε μεγαλο καταστημα ρούχων γνωστης αλυσιδας κι ήξερε πως μια υπάλληλος έκανε το ίδιο με πολλά ρούχα. Τα επαιρνε (τα αγόραζε δηλ), τους έβγαζε τα ταμπελάκια, τα χρησιμοποιούσε και την επομενη μέρα τα γύριζε. Γενικά οι μεγάλες αλυσίδες έχουν εντελώς διαφορετικη πολιτική. Δεχονται με μεγάλη ευκολία επιστροφές και το διαφημίζουν μάλιστα, ότι ο καταναλωτης που δεν έχει χρόνο να περιμένει στα δοκιμαστήρια μπορει να αγοράσει, να δοκιμάσει σπίτι του και να επιστρέψει/αλλάξει τα προιόντα εντός κάποιου  χρονικού περιθωρίου.

 

Ξέρω ότι δίνουν λεφτά πίσω οι μεγάλες αλυσίδες, το έχω κάνει σε zara και νομίζω σε h&m, αλλά είχα την εντύπωση ότι έπρεπε να έχουν τα ταμπελάκια πάνω τα ρούχα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω ότι δίνουν λεφτά πίσω οι μεγάλες αλυσίδες, το έχω κάνει σε zara και νομίζω σε h&m, αλλά είχα την εντύπωση ότι έπρεπε να έχουν τα ταμπελάκια πάνω τα ρούχα.

Κανε λιγο τα γλυκά μάτια στην υπάλληλο κ ουτε που θα δει αν εχει ταμπελακι η όχι :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπλήρωσα οτι την είχε κανονικά την απόδειξη το άτομο το οποιο το αγόρασε και ηταν μαζί μου.

 

 

Οπότε δεν υπάρχει κανένα παράλογο.

 

Το "παράλογο" δεν το έγραψα για την έλλειψη απόδειξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω ότι δίνουν λεφτά πίσω οι μεγάλες αλυσίδες, το έχω κάνει σε zara και νομίζω σε h&m, αλλά είχα την εντύπωση ότι έπρεπε να έχουν τα ταμπελάκια πάνω τα ρούχα.

Για τα ταμπελάκια που γράφουν την τιμή ισχύει 100%, αλλά νομίζω πως αν κόψεις αυτά στο εσωτερικό των ρούχων (που γράφουν το υλικό και τις οδηγίες πλύσης) δε γίνεται η αλλαγή. Σίγουρη δεν είμαι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...