Προς το περιεχόμενο

Nioh [PS4]


najinblue3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το είπαμε προς το endgame και μετά το game καταντά diablo.... Βέβαια με όχι τόσο προσεγμένο loot system (ουσιαστικά divine sets φαρμάρεις/κάνεις reforge και +1,+2 etc). Build δε τελειώνεις ποτέ υπό αυτήν την έννοια. Υπάρχει ένα ng+ και εκεί γίνεται όλο το farming. Επίσης αν σε νοιάζουν και τα glory points παίζεις και coop. Εγώ στο ng+ θα κάνω respec και θα βγάλω το sloth καθώς έχει καταστρέψει το game για μένα αυτή τη στιγμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 369
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ειμαι προς το τελος και με εχει πιασει και εμενα μια βαρεμαρα να πω την αληθεια, ενω ξεκινησε πολυ δυνατα πλεον περναω τους εχθρους και θελω να παω κατευθειαν στο boss να τελειωνω. Ελπιζω με τα divine items στο ng+ να μου ερθει ορεξη για grind/side missions κτλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και τελείωσα το ng (κάποια ελάχιστα twilights μόνο μείναν), μπορώ πλέον να κρίνω προσωπικά τι μου άρεσε σε αυτό το παιχνίδι και τι με χάλασε.

 

 

 

Καταρχάς όποτε έβρισκα Nue από ένα σημείο και μετά το ps4 έτρωγε slowdown. Περίεργο γιατί την πρώτη φορά που τον πολέμησα δεν είχα drops. Στα 10 fps απλά δε παίζεται το game αλλά έκανα το σκατό μου παξιμάδι και αρκετή υπομονή και τα έβγαλα αυτά τα 5-6 fights.

 

Όσο αφορά την παρουσίαση μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Τα πιο normal cutscenes που θύμιζαν λίγο από ταινίες του kurosawa όπως πχ εκεί που τα πίνει ο william με τον hanzo και γνωρίζει την okatsu ολίγον τι λιώμα ή η άλλη που περπατά στα σκαλιά πάλι με τον hanzo και συναντά το βλέμμα του τον shima ήταν αρκετά καλογυρισμένες και σε βάζαν στο κλίμα. Κάτι άλλες όμως με αποκορύφωμα αυτή με την θυσία του γάτου ήταν εντελώς anime και over the top για τα γούστα μου. Βασικά΄αυτό το video είναι πιο πολύ για meme generator παρά για game cutscene. Τέσπα περί ορέξεως...

 

Ενά άλλο κάπως εκνευριστικό είναι το σύνδρομο lord of the rings. Υπάρχουν άπειροι Npc's άλλοι μείζονος και άλλοι ελάσσονος σημασίας που μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να χάσει τη μπάλα ποιος είναι με ποιον, ποιος προδίδει ποιον κλπ. Χαρακτηριστική είναι η cutscene στη battle of sekigahara.

 

Πάμε τώρα στη ταμπακιέρα. Στο gameplay και στη διάρκεια. Εγώ προσωπικά ενώ έπαιξα όλο το game χωρίς να χρησιμοποιήσω το living weapon (γιατί το θεωρούσα cheap από την beta), έκανα το λάθος να "καλομάθω" με το sloth. Υπό την έννοια ότι όποιο boss και να μου βγαίνε δεν υπήρχε περίπτωση να χάσω me 4 sloth casts. Και όντως έτσι κύλησε όλο το game (αδιανόητο για blind run κιόλας). Το μόνο boss που έχασα ήταν το τελευταίο (πριν τα credits) που εκεί to sloth είναι λίγο πολύ άχρηστο, αλλά και το ίδιο το boss έχει τρισάθλιο design σαν μάχη. Εξαιρώ τα διπλά bosses στα side missions μετά που εκεί πραγματικά αν δεν έχεις sloth θα βαρέσεις λεξοτανίλ.

 

Γενικά το game κάνει "κοιλιά" γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού σου έχεις το γεγονός άντε να τελειώνω γρήγορα με το ng για να πάω ng+ να αρχίσω να φαρμάρω devines να γίνω σούπερ ντούπερ ουαου μόστρας στο online. Και έτσι όλοι αλύπητα θα βαρέσουν και sloth και coop και unlimited living weapon με extraction μόνο και μόνο να το τελειώσουν όσο το δυνατό πιο γρήγορα. Το loot δηλαδή αντί να βοηθάει στη διάρκεια  καταστρέφει όλο το game και το μετατρέπει σε ένα diablo souls στο ng+. Αυτό για μένα είναι χειρότερο και από την μικρή ποικιλία σε yokai/humans και maps.

 

Γενικά ένα καλό game με πολύ potential αλλά επειδή ήθελε να δανειστεί πολλά στοιχεία απο multiple genres απέτυχε στο να αποδώσει για μένα σωστά το όποιο story. Κάτι που είναι σπαστικός και κακέκτυπο του Geralt ο William, κάτι που υπάρχουν ένα εκατομμύριο σχιστομάτηδες και χάνεις τη μπάλα κάτι που και ο Kelley είναι σαν τον Sodapoppin με body tattoos και έδεσε το γλυκό.

 

Μακάρι να βγάλουν ένα πιο πλούσιο nioh 2 με μεγαλύτερη ποικιλία και λιγότερο cheeseballs και θα κάνει πάταγο. Η ας δώσουν το combat system στον Miyazaki :-D .

 

See you in ng+

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καποιες αποριες μαγκες θα ξεκινησω επιτελους το σκ,εψαξα κατι ψιλοοδηγους αλλα βλεπω το γκειμ θεωρειται overwealming

 

1)action /movie/η το ενδιαμεσο για γραφικα

2)τι οπλα να επιλεξω στην αρχη τι δυαδα βασικα???,να πω οτι στα σουλς ανεκαθεν εκανα build για medium armor με πολυ στρενθ και καποια ταχυτητα  δηλ ψιλοαλουαρντ ουτε πολυ dexterity ουτε πολυ tank ,ειμαι κλασσικος

3)κορυφαιο γκαρντιαν για αρχη και κορυφαιο για μετα?

4)κορυφαια σταση για μαχη?

5)τα sidequest να τα κανω ολα?ειναι storywise η ψιλοακυρα που δινουν απλα καλυτερο λοοτ?

6)οπως ανεφερα για καλο αλλαρουντ τι στατς να ξοδευεω???(μαγικα αδιαφορο,κλασσικα να παω με στρενθ,λιγο σταμινα και τα υπολοιπα οσο χρειαζονται??

7)η φαση με τα λεβελ απ στα οπλα πως ειναι πανω κατω,να τα αλλαζω μονιμως με καλυτερα(στην κατηγορια που ανηκω παντα)και να τα μαθαινω η να τα κανω μιξη με αλλα ανωτερα και να παιρνω τα καινουρια?επισης καποια συγκεκριμενα οπλα που ειναι ιδιαιτερα καλα??

8)τι σκιλς να ανοιξω,ποια ειναι μαστ???(απο οτι διαβασα το στελθ και το κι παλσ,κατι αλλο?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) action - εδώ είναι οριακά playable στο απλό ps4.

 

2) Δεν έχει σημασία τι θα επιλέξεις στην αρχή θα σου πάει +1 δύο stats και απλά θα καθορίσει το πρώτο loot στο burning village. Καλό είναι να χρησιμοποιείς όλα τα όπλα στην αρχή και εiδικά αν βρεις κάποια με profficiency bonus πριν κατασταλάξεις σε κάποιο. Έτσι θα φαρμάρεις και αρκετά skill points. To πιο bread and butter όπλο είναι η απλή katana. Οι dual και το kusarigama είναι πιο spammy. To spear πιο long range και zoning και το axe πιο hyperarmoured και hard hitting. ; Όποιο όπλο και να διαλέξεις θα χρησιμοποιήσεις όλα τα stances μάλλον. Αν και εγώ στη katana αφού ανέβασα το damage από τα μισά του game δε ξαναχρησιμοποίησα high stance λόγω αυξημένου ρίσκου με ελάχιστα οφέλη.

 

3) Το kato είναι πολύ καλό και μπορείς άνετα να τελειώσεις το game με αυτό σε low spirit build. Απο κει και πέρα εξαρτάται το build σου αν σε βολέψει κάποιο άλλο.

 

4) Ανάλογα το όπλο,τον εχθρό και το build σου. Παράδειγμα οι dwellers χρειάζονται low stance αλλιώς βλέπεις τα swing σου να περνάν από πάνω τους.  Οι oni στην αρχή που δεν έχεις damage είναι πολύ πιο εύκολοι με high stance ή κάποιο skill σαν το reaper του kusarigama.

 

5) Αυτό εξαρτάται από σένα. Αν έχουν unique rewards (smithing texts,spirits, gestures κλπ) το γράφει στη περιγραφή τους. Το game στο τέλος είναι farm feast, μπορεί να αναλωθείς αν κάνεις πολλά από τα γύρω γύρω πολλαπλές φορές (θα σε κουράσει δηλαδή).

 

6) Και αυτό πάλι εξαρτάται από σένα. Τι σόι build θες να φτιάξεις. Εγώ αυτό που ήθελα, τέρμα ninjutsu με magic μόνο και μόνο για τα 3 sloth το έκανα. Και ευτυχώς είναι τέζα OP. :-(

 

7) Έχεις να αλλάξεις όπλα ένα σωρό μέχρι το τέλος. Ακόμα και αν βρεις ένα καλό rare μοβ με σπάνια attributes, όταν δεις τα κόστη σε soulmatch για να το ανεβάσεις λίγο αργότερα θα τραβάς τα βυζιά σου. Εγώ επειδή χρειαζόμουν ενδεικτικά την katana του hanzo για κάπου 30 levels με έκπτωση στα μισά του soulmatch patronage πλήρωσα λίγο πάνω από μισό μύριο....

 

8) Για μένα must είναι το sloth, το quick change και τα weapon buffs μαζί με passives που ανεβάζουν το damage, το resistance ή δίνουν περισσότερο ammo και elixirs. Άλλοι μπορεί να σου προτείνουν το water dragon spirit με extraction και skills που ανεβάζουν τη διάρκειά του living weapon. Αλλά πάμε σε cheesy builds. Πιο purists μπορεί να χρειάζονται μόνο το reaper ή το water sword και κάποιο weapon buff. Εξαρτάται τι θες. Αν θες να φαρμάρεις fast μέχρι το ng+ το sloth είναι μονόδρομος. Θα γλιτώσεις πάρα πολλούς θανάτους και θα κάνεις 1st try σχεδόν όλα τα bosses. Από την άλλη για μένα κατάστρεψε το game ακριβώς επειδή είναι τόσο OP.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ilos, σ'ωραίος...

Προσωπικά : πήγα και το αγόρασα full price, το έπαιξα μερικές και...το πούλησα, οι λόγοι ειναι οι εξής :

- Γραφικά/καλλιτεχνική διεύθυνση : Ναι μεν 60fps στο action mode αλλα...με jaggies που βγάζουν μάτι και θολούρα.Στο mixed mode (οχι movie) τα πράματα είναι καπως καλύτερα αλλα...εχεις ηδη συνηθίσει στα (σχεδόν) 60fps του action οπότε...το ξαναγυρνάς και τρως τα jaggies/θολούρα στη μάπα.Και οχι, δεν θα παω να αγοράσω το Pro.
Art-ιστικά θεοβάρετο, οι πίστες είναι χωριό/χωριό με πάγους/μπουντρουμι/ναοι, οι εχθροί που ανιμετωπίζεις είναι ΛΙΓΟΙ και επαναλαμβανόμενοι, κοινώς, ποικιλια μηδέν - με τις  μάνες/bosses να αποτελούν τη μονη εξαίρεση.
Κοινώς, παιχνίδι που - τουλαχιστον προσωπικά - δεν ειναι ευχαριστο στο μάτι εν ετη 2017 και ιδιως για ΑΑΑ game full price, τα 60fps επισης δεν αποτελούν δικαιολογία γιατί...εχεις και κατι DOOΜ να τρέχουν άριστα στο βασικό PS4, το engine αυτο απλά δεν φαινεται να ειναι ουτε optimised ουτε και τπτ το ιδιαιτερο.
Υakuza 0, και ενω ειναι ττιλος PS3 στην ουσία με καλύτερα textures (και καποιες προσθήκες) και στα 60fps, το εβαλα χθες στο drive και..."άνοιξε" το μάτι μου σε σύγκριση με το nioh πχ.

 

- Gameplay : Διαβάζω για κατι sloth omnyo/jutsu, βλέπω βίντεο και...καταλαβαίνω...ποιο sloth ομως, εδω καταφερα να "σπασω" το παιχνίδι με τα διπλά katana και spam-άροντας το Block(L1) + τρίγωνο όπου κανεις μια κίνηση 360 μοιρών και κοβεις οτι υπάρχει γύρω σου.
Προσοχή, δε λέω οτι το παιχνίδι μετατράπηκε σε "easy button win", απλά, 9/10 περιπτώσεις με τη συγκεκριμένη κίνηση μπορουσες με απλο και ευκολο τρόπο να πας μπροστά (2 φορές αμα την έκανες έτρωγες την μπαρα Ki του αντιπάλου για πλάκα και το stunlock πήγαινε στο θεό) - για ποιον λόγο να κάτσω να ασχοληθώ λοιπον με τα υπόλοιπα combos ? Ασχέτως με το αν το παιχνιδι μου παρέχει τα "εργαλεία", αφου μπορω να spam-αρω το οποιοδήποτε revenant 20lvl+ πανω απο εμενα ετσι και ομαδες εχθρων...ΟΚ, στις μάνες ηθελε περισσότερη προσοχή αλλα και πάλι...
Γενικά, απο την εμπειρια μου αλλα και απο αυτα που διαβάζω/βλέπω, το balancing του παιχνιδιου ειναι...στο θεό σε γενικές γραμμές με καποια πράματα/κινήσεις/μαγικά να ειναι τελείως OP.
Επίσης, δε μπορώ να με φανταστώ να το παίζω για 40+ ώρες...οι λόγοι ? Οι απίστευτες cut and paste δευτερεύουσες αποστολές με (πάλι) ανακυκλωμενους εχθρούς, το layout των πιστών που οχι μονο δεν ηταν τπτ το σπουδαίο αλλα το βρηκα και βαρετό και γενικά, η ολη επανάληψη στο gameplay.
Στα Souls παχνίδια πχ, ενω η μάχη/συστημα μάχης δεν εχει τέτοιο βάθος, η εξερεύνηση τουλάχιστον είναι διασκεδαστική, εχει ατμόσφαιρα(ρα) που σε πολλά σημεία - και λογω καταπληκτικής καλλιτεχνικής διεύθυνσης - σε γεμίζει με δέος - καμια σχεση με του Nioh δηλαδη οπου πας μπροστά απλά για να πας μπροστά μεχρι να φτασεις στη μανα για να μαζέψεις FAT LOOT !11!!1 με το που βγαλεις τη πίστα.Στο Nioh, εκανα απλά εξερευνηση απο "ψυχαναγκασμό" για να βρω ολα τα kodama της πίστας.
Και μιας που αναφέρθηκα στο loot...πραγματικά, δε βρίσκω το λόγο για το οποιο υπάρχει στο παιχνίδι...τη περισσοτερη ωρα απλα μαζεύεις junk οπου θα πας απλα στη σιδηρουργό και τα αποθέτεις ομαδικώς για φράγκα (οπως δλδ στα περισσοτερα action/loot 'em up RPG) ή, τα μοιράζεις στους kodama ναούς/βωμούς για να πάρεις κανα' elixir αμα λάχει και σου εχουν τελειωσει.

Παιχνίδι οπου τη περισσότερη ώρα κοιτάς menu σκεπτόμενος το τι θα "αδειάσεις" με το που τελειωσεις τη πίστα, RPG θα μου πειτε μεν αλλα...ο τιτλος γέρνει περισσότερο προς το "action" της υπόθεσης ομως - και εκει είναι το "πρόβλημα" του, δεν ξερει τι ακριβώς θελει να είναι ως παιχνίδι καθώς δεν βρίσκει την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ των διαφορετικών στοιχείων του/αυτών που θελει να κάνει.

Ωρες-ωρες, νιώθεις οτι παίζεις ενα Ninja Gaiden-lite με έξτρα μπαρα stamina και RPG στοιχεία γιατί..."λόγοι" - γιατί τα Dark souls πουλάνε και έπρεπε να καβαλήσουν το κύμα της μόδας και αυτοι, εξάλλου, δεν είναι διόλου τυχαίο κατ'εμε οτι το παιχνιδι ειχε ανακοινωθεί το...2004 και ενω απ'οτι φαίνεται δεν ειχαν ιδεα τι να κανουν με την IP, ξαφνικά - και εν τέλη - να αναδύεται ως τιτλος με στοιχεία παρμένα απο Souls (και αναφέρομαι στο βαθμό των στοιχείων που "σηκώνει").

Προσωπική άποψη, τιτλος που πάει να κάνει αρκετα πράματα ταυτόχρονα και αποτυγχάνει σε αρκετά βασικά - πλην του συστηματος μάχης το οποιο βέβαια χρίζει τροποποίησης/balancing άμεσα.

Η τρανή απόδειξη για εμένα οτι τα review μπορουν σε αποπροσανατολίσουν και οτι δεν πρεπει να τα δίνεις σημασία, τα γουστα  του καθενός ειναι διαφορετικά προφανώς και παρόλο που και Gaiden γουσταρω και τα "βαθιά" συστηματα μάχης, και RPG και ενω "στα χαρτιά" ειναι τίτλος που θα έπρεπε να μου αρέσει στην πράξη έγινε εντελώς το αντίθετο...Ημουν ο πρωτος στη σειρά για Gaiden-o-souls-o-Onimusha τίτλο αλλά δυστυχώς...
Στις 3 ωρες που έπαιξα Yakuza 0 διασκέδασα πολύ περισσότερο απο τις 21 που έριξα στα Nioh (παρεμπιπτόντως, νόμιζα οτι ειχα ρίξει κανα 6ωρο το πολύ αλλά το savegame έλεγε άλλα :D).

 

Εν κατακλείδι : Μέτρια γραφικά/παρουσίαση (ΟΚ, ο φωτισμός σε σημεία είναι καλούτσικος), άκρως, άκρως επαναλαμβανόμενο gameplay βασισμένο στα θεμέλια του "OCD loot 'em up", η μαχη, η οποια σε γενικές γραμμές ειναι καλή περιστρέφεται μονίμως γυρω απο τους ιδιους 4-5 εχθρούς και τίτλος που απευθύνεται περισσότερο σε χρήστες που γουστάρουν Diablo παρά Soulsοειδή/ΑRPG.
Φούσκωμα και "γέμισμα" για χάρη του "γεμίσματος" για να φτάσει τις "επιθυμητές"/προτεινόμενες ώρες παιξιματος RPG τιτλου...
Για οποιον γουστάρει να κοιτάει μενού με τις ώρες και να καίγεται με stats/αριθμούς για να post-αρει στα ιντερνέτια τον γαμάτο οπλισμό του απο soulmatching/re-forging κτλπ είναι καλό υποθέτω, βάθος έχει, ειναι ομως ρηχό αυτό (οξύμωρο, ξέρω), κοινώς, μου δόθηκε η εντύπωση οτι έχει στοιχεία απλά για να τα έχει (το "φούσκωμα/γέμισμα που ελεγα πιο πάνω).

 

Eπίσης : κοκκινη πανοπλία και κοντάρια παντού, Γκσξέρετε... :-D

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωρες-ωρες, νιώθεις οτι παίζεις ενα Ninja Gaiden-lite με έξτρα μπαρα stamina και RPG και ποιος σου ειπε οτι δεν ισχυει αυτο? 100 φορες το ειπαμε, ειναι ninja gaiden, 

 

το συστημα μαχης ειναι καλυτερο απο ολα τα σουλς 

 

τα αρνητικα τα εχουμε τονισει ξανα  ^_^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωρες-ωρες, νιώθεις οτι παίζεις ενα Ninja Gaiden-lite με έξτρα μπαρα stamina και RPG και ποιος σου ειπε οτι δεν ισχυει αυτο? 100 φορες το ειπαμε, ειναι ninja gaiden, 

 

το συστημα μαχης ειναι καλυτερο απο ολα τα σουλς 

 

τα αρνητικα τα εχουμε τονισει ξανα  ^_^

Απλα ο συμφορουμιτης θα ειδε μαλλον την υψηλη βαθμολογια και θα ετρεξε να το παρει πριν το ψαξει λιγο παραπανω. Δεν τον κατηγορω γιατι εχει ξανασυμβει απειρες φορες να παρει καποιος παιχνιδι day one και να ξενερωσει/βαρεθει χοντρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fulgore, καρδούλα μου, το έψαξα ρε φίλε, και τις 3 beta ειχα παίξει μάλιστα, δε περίμενα όμως ο τελικός τίτλος να βασιζεται τοσο πολύ στην επανάληψη, το μισό "προιον" να ειναι copy/cut and paste και να εχει 10 εχθρούς ολους και όλους, απλα τα πράματα ρε'συ...

Το έπαιξες φιλε ? Οταν και αμα το παίξεις ειμαι περίεργος να διαβάσω τις απόψεις σου ;)

Τo "στα χαρτιά" ειναι τίτλος που θα έπρεπε να μου αρέσει στην πράξη έγινε εντελώς το αντίθετο...Ημουν ο πρωτος στη σειρά για Gaiden-o-souls-o-Onimusha τίτλο αλλά δυστυχώς..." το προσπέρασες :D
Yπόψιν φιλος, του έριξα και ενα 20ωρο...Ενα δικιο το έχεις πάντως, περιμενα άλλο πράμα απο το τελικό προϊόν που λάβαμε.

Προς όσους το παίζουν τώρα : το παιχνίδι, έχει ή δεν έχει φούσκωμα ? κοινώς, θα μπορούσε και χωρίς τις copy-paste δευτερευουσες αποστολές ? το παιχνίδι θα ήταν ή δεν θα ηταν ΠΟΛΥ μικρότερο χωρίς αυτές ? Οι εχθροι/ποικιλια αυτών ειναι ή δεν είναι μικρή ? Κα΄ποιες ικανότητες, είναι ή δεν είναι μη "ζυγισμένες" σωστά ? (Αγγλιστί : "unbalanced")
Δε λέω οτι δεν θα έπρεπε να σας αρέσει, λέω οτι δεν μου άρεσε εμενα προσωπικά και οτι κάποια στοιχεία χρίζουν διόρθωσης - γι'αυτο υπάρχουν και τα sequel εξάλλου...

Najin, δε ξέρω "τι είπατε" φίλος αλλα Ninja Gaiden δεν ειναι (σχήμα λόγου ηταν και λόγω Tecmo Koei) - εκτος και αν θεωρείς οτι οποιοσδήποτε τιτλος στον οποιο μπορείς να κανεις μεγάλα combo επίδειξης, ή, το συστημα μάχης του εχει και ενα στοιχειώδες βάθος ειναι και Gaiden, Gaiden εχεις παίξει παρεμπιπτόντως ? Ουδεμία σχέση - για ευνοήτους λόγους, αλλο το "μοιάζει με" και αλλο το "ιδιο και το αυτό".

Το συστημα μάχης ειναι σιγουρα πολύ πιο βαθύ και μπορεις να εντρυφήσεις σ'αυτο, "καλύτερο" όμως δεν ξέρω, αλλο το ενα αλλο το αλλο φιλε, ειναι απλά πολύ διαφορετικά, δεν μπορείς κοινώς να το παίξεις σαν το souls ;)
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

το συστημα μαχης ειναι καλυτερο απο ολα τα σουλς 

καθε ενα souls εχει διαφορετικα mechanics απο τα υπολοιπα,,,μακραν τα best combat mechanics ηταν του Ds2.....εδω γερνει προς arcade,,οχι με την εννοια οτι ειναι κακο ομως :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fulgore, καρδούλα μου, το έψαξα ρε φίλε, και τις 3 beta ειχα παίξει μάλιστα, δε περίμενα όμως ο τελικός τίτλος να βασιζεται τοσο πολύ στην επανάληψη, το μισό "προιον" να ειναι copy/cut and paste και να εχει 10 εχθρούς ολους και όλους, απλα τα πράματα ρε'συ...

 

Αγαπητε δεν καταλαβες τι εννοουσα. Το επαιξες στην beta οπως πολυ σωστα ειπες αλλα εκει ο τομεας της εμφανισης που αφιερωσες μια ολοκληρη παραγραφο(και πολυ καλα εκανες και το ανελυσες βεβαια)δεν σε ειχε προβληματισει. Θα μου πεις(και θα εχεις δικιο)οτι επαιξες beta δεν ειδες ολο το παιχνιδι/περιοχες/εχθρους.

Θα σου πω οτι εχεις απολυτο δικιο αλλα το κεντρικο στυλ του παιχνιδιου το καταλαβαινεις απο τα πρωτα 10 λεπτα,οπως το καταλαβαινεις και στα Souls παιχνιδια.

Αρα το παραπανω μου σχολιο πηγε ακριβως με βαση τα λεγομενα σου.

 

Στον τομεα του gameplay,εχθρων τοποθεσιων οντως δεν μπορω να πω κατι(γιαυτο και δεν εχω γραψε κατι ως τωρα)γιατι δεν γνωριζω απο προσωπικη αποψη,γιαυτο και σταθηκα στον τομεα των γραφικων που ανεφερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...