Προς το περιεχόμενο

Kαταστημα vodafone Αγ.Δημητριου 73 Θεσσαλονικη.Απαραδεκτοι.


David20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλή εξυπηρέτηση πελατών δε σημαίνει αφήνω τους πελάτες να μαντεύουν πού είναι το ταμείο και πού η ουρά.

 

Από τα πιο εύκολα που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να βάλουν μια κορδελίτσα να σχηματίζει ένα νοητό διάδρομο για την ουρά και ένα ταμπελάκι για το ποιο ταμείο είναι των πληρωμών.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

...ή ακόμα χειρότερα σε ΟΑΕΔ; :P

Δεν ξέρω τι γίνεται στα παραρτήματα του ΟΑΕΔ σε όλη την χώρα, αλλά τουλάχιστον στον ΟΑΕΔ της πόλης μου εδώ και 2-3 χρόνια που έχουν φτιάξει το online σύστημα στο οποίο μπορείς να ανανεώσεις την κάρτα, να τυπώσεις διάφορες βεβαιώσεις και να κάνεις αιτήσεις σε προγράμματα, έχει καλυτερέψει πάρα πολύ η κατάσταση.

 

Κατά τα άλλα πιστεύω ότι και οι πελάτες πρέπει να σοβαρευτούν λιγάκι, δεν γίνεται να φταίνε για όλα οι υπάλληλοι, ακούς εκεί κάποιος να τρώει την σειρά του άλλου, που είμαστε δηλαδή; Εγώ δεν θα κλέψω την σειρά κανενός, ούτε θα αφήσω κάποιον να κλέψει την σειρά μου. Επίσης τους λογαριασμούς τους πληρώνω μέσω ίντερνετ, στο κατάστημα πάω μόνο για σοβαρούς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω απο οργανωση αλλα σε ενα καταστημα vodafone (της γειτονιας αλλα σε κεντρικο σημειο) που πηγα τις προαλλες να πληρωσω λογαριασμο, βρισκοντουσαν μεσα 9 υπαλληλοι!

Τοση δουλεια εχουν;?! Σειρα δεν υπηρχε, οποιο ταμειο αδειαζε απο τα 5-6 που εχουν, πηγαινες, εκτος αν περιμενε αλλος πριν απο σενα και γνωριζες. Μια χαρα οργανωση ειχαν απλως μου φανηκαν πολλα τα ατομα μεσα(πιο πολλα απ τους πελατες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πας στην αντίθετη άκρη βάζοντας ταμπέλα ότι όσοι πληρώνουν τους λογαριασμούς τους online δεν σηκώνουν κεφάλι απο το κινητό.

Τώρα να σου πω ότι δεν έχω ούτε facebook, ούτε ασχολούμαι με το άθλημα των smartphones θα το πιστέψεις;

Την ζωή μου κάνω ευκολότερη εδώ και χρόνια μιας και αυτό που περιγράφεις είναι γεγονός.

Απλα δεν φταίει ο απλός υπάλληλος που κάνει ότι μπορεί και γυρνάει σπίτι με το κεφάλι καζάνι σε τέτοιες δουλειές φαντάζομαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρω επιεικως ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΗ την κατασταση που επικρατει στο καταστημα  vodafone στην Αγ Δημητριου 73 στη Θεσσαλονικη.Πηγα να πληρωσω ενα λογαριασμο και μπροστα μου το χαος.Η λεξη "οργανωση " παντελως αγνωστη σε ολους.Πελατες να στεκομαστε οπου να ναι χωρις να υπαρχει ενα ταμειο για πληρωμες και καποιο ξεχωριστο ταμειο -γραφειο για αλλα θεματα.Πελατες να χωνονται απ το πουθενα μπροστα απο αλλους που ηδη περιμενανε-περιμεναμε την σειρα μας,και χωρις κανεις εκει μεσα να ξεκαθαριζει ποιος περιμενει και που.Οποιος θυμοταν εκλεβε την σειρα του αλλου ειτε εν γνωσει του ειτε εν αγνοια του.

 Θα προτεινα να ανοιξουν τα ματια  και να μαθουν την λεξη "οργανωση" και επισης καλο ειναι να αλλαξουν δουλεια και να κανουν κατι αλλο..Το καλυτερο ειναι  το καταστημα να κλεισει γιατι ετσι κι αλλιως δεν εξυπηρετει σε τιποτε η υπαρξη του. Στην ταλαιπωρια ειναι πρωτοι βεβαια.Αν νομιζετε οτι ειμαι παραξενος και ανυπομονος κανετε λαθος.Κι αλλοι εκει μεσα πηραν αναποδες  και φωναζανε.Εχω υπομονη να περιμενω οπουδηποτε εκτος αν νιωθω οτι υποτιμουν την νοημοσυνη μου.

  Ηδη εστειλα κι ενα ωραιο mail  στη vodafone να δω τι θα απαντησουν.Αν απαντησουν δηλαδη.

Kλασσικη περιπτωση που επειδη ειμαστε Ελληναραδες (aka κοιταμε να κλεψουμε τη σειρα του αλλου), δεν φταιμε εμεις αλλα οι αλλοι που δεν παιζουν το ρολο του μπαμπα/δασκαλου πρωτης δημοτικου σε στυλ "παιδακια δεν ειναι σωστο να παιρνουμε τη σειρα του αλλου, το σωστο ειναι να περιμενουμε στη σειρα μας".

 

Συνηθης τακτικη η επιρριψη των προσωπικων και συλλογικων ευθυνων μας σε οποιον βρουμε μπροστα μας. Σε καμια 50ρια χρονια λογικα θα εκπολιτιστουμε και δε θα κλεβουμε σειρες, που θα παει...

 

ΥΓ. Σε αλλα κρατη χρεωνουν 1-2-3 ευρω επιπλεον αν δεν πληρωσεις ηλεκτρονικα τον λογαριασμο σου και πας στο καταστημα για εξοφληση. Αντι να λετε κι ευχαριστω που στην Ελλαδαρα δεχονται τον καθε ψηφιακα αναλφαβητο εν ετει 2017 χωρις να τον χρεωνουν, εχετε και παραπονο που δεν εχουν και ταξιθετες μεσα στα καταστηματα για να σας στοιχιζουν σε σειρα οπως πριν την πρωινη προσευχη στο σχολειο. Κι οχι μονο αυτο, αλλα κανετε και σαματα μεσα στο μαγαζι, φωναζοντας κι απο πανω. Ουγκαντα κι ακομα χειροτερα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην εχεις την εντυπωση οτι ειμαι "δεινοσαυρος"..Ασχολουμαι με την τεχνολογια,με αρεσει πολυ, τοσο που δεν φανταζεσαι. Παει αυτο.

Δεν ειναι θεμα ανωτεροτητας να πληρωνει καποιος ηλεκτρονικα.Καλο ειναι,απ την στγμη ομως που υπαρχει φυσικο καταστημα και ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ, ΑΠΑΙΤΩ να εχει οργανωση.Δεν με χαλαει να περιμενω ωρες σε τραπεζες,το χω κανει χιλιαδες φορες,ξερω τι θα δω,δεν εχω σχεση με τους συνταξιουχους που νομιζεις !!! Ομως δεν μπορω το οτι να ναι.Απλο δεν ειναι;

Επισης πηγαινω με τα ποδια γιατι το γουσταρω τρελα,τα λεωφορεια τα αποφευγω.Προσφερουν γελοιες υπηρεσιες σε σχεση με το αντιτιμο....(Μιας και ανεφερες τα ηλεκτρονικα εισιτηρια δηλαδη).

Εμένα από την άλλη με πειράζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και με ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ και με ενοχλεί ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ να πηγαίνω για μια δουλειά 5-15 λεπτά και να περιμένω με τις ώρες επειδή υπάρχουν αργόσχολοι και δημιουργούν σειρές μέτρων πληρώνοντας λογαριασμούς σε γκισέδες λες και είμαστε στο '80.

 

Το ίδιο και με τους συνταξιούχους τους κακομοίρηδες που μόνο στην Ελλάδα είναι ανίκανοι να χειριστούν κάρτες.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρω επιεικως ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΗ την κατασταση που επικρατει στο καταστημα  vodafone στην Αγ Δημητριου 73 στη Θεσσαλονικη.Πηγα να πληρωσω ενα λογαριασμο και μπροστα μου το χαος.Η λεξη "οργανωση " παντελως αγνωστη σε ολους.Πελατες να στεκομαστε οπου να ναι χωρις να υπαρχει ενα ταμειο για πληρωμες και καποιο ξεχωριστο ταμειο -γραφειο για αλλα θεματα.Πελατες να χωνονται απ το πουθενα μπροστα απο αλλους που ηδη περιμενανε-περιμεναμε την σειρα μας,και χωρις κανεις εκει μεσα να ξεκαθαριζει ποιος περιμενει και που.Οποιος θυμοταν εκλεβε την σειρα του αλλου ειτε εν γνωσει του ειτε εν αγνοια του.

 Θα προτεινα να ανοιξουν τα ματια  και να μαθουν την λεξη "οργανωση" και επισης καλο ειναι να αλλαξουν δουλεια και να κανουν κατι αλλο..Το καλυτερο ειναι  το καταστημα να κλεισει γιατι ετσι κι αλλιως δεν εξυπηρετει σε τιποτε η υπαρξη του. Στην ταλαιπωρια ειναι πρωτοι βεβαια.Αν νομιζετε οτι ειμαι παραξενος και ανυπομονος κανετε λαθος.Κι αλλοι εκει μεσα πηραν αναποδες  και φωναζανε.Εχω υπομονη να περιμενω οπουδηποτε εκτος αν νιωθω οτι υποτιμουν την νοημοσυνη μου.

  Ηδη εστειλα κι ενα ωραιο mail  στη vodafone να δω τι θα απαντησουν.Αν απαντησουν δηλαδη.

 

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι πληρωμής, άμεσοι και χωρίς ταλαιπωρία. Δεν τους επέλεξες οπότε κάνεις τουμπεκί και περιμένεις στην σειρά σου. Τέλος, τραγικό -πρώτα απ' όλα- βλέπω το παραπάνω thread (και το περιεχόμενο του).

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή εξυπηρέτηση πελατών δε σημαίνει αφήνω τους πελάτες να μαντεύουν πού είναι το ταμείο και πού η ουρά.

 

Από τα πιο εύκολα που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να βάλουν μια κορδελίτσα να σχηματίζει ένα νοητό διάδρομο για την ουρά και ένα ταμπελάκι για το ποιο ταμείο είναι των πληρωμών.

Ε μα ναι !!!!...Τι πιο απλο δηλαδη;

Αλλα οχι,δεν μπορουν.Ετσι,για να τραβαμε ταλαιπωρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αν εβαζε κορδελιτσες δε θα εκλεβε ο ενας τη σειρα του αλλου. Χαρακτηριστικο παραδειγμα οι τραπεζες οπου εχει μια ουρα να με το συμπαθειο και σκαει μυτη καποιος και μπαινει πισω απο αυτον που εξυπηρετει ο υπαλληλος.

Ειπαμε, παντα φταινε οι αλλοι επειδη εμεις ειμαστε αναρχο γυφταριο και μπουλουκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι πληρωμής, άμεσοι και χωρίς ταλαιπωρία. Δεν τους επέλεξες οπότε κάνεις τουμπεκί και περιμένεις στην σειρά σου. Τέλος, τραγικό -πρώτα απ' όλα- βλέπω το παραπάνω thread (και το περιεχόμενο του).

 

Σε ποια σειρα ακριβως φιλε μου;....Στην αορατη;

 Κατσε να σε δωσω εικονα και ελα βρες εσυ την σειρα μου :

  Μπανεις και γυρω γυρω σου ενα σωρο αλλοι.Χωρις σαφη σειρα. Τσουρμο.Παντου διαφορα, ας πουμε γραφεια, και οι γυρω γυρω μου οποιος θυμοταν πηγαινε οπου ναι..Σημανση μηδεν.Εδω μπαινανε μετα απο μενα και τους εβλεπα πηγαιναν πριν απο μενα  για οτι τους καπνιζε.Ποια σειρα ακριβως ελεγες;

Μηπως φταιω εγω που ολα ηταν χυμα;

 Να σκεφτεις μπηκε μια κοπελα μετα απο μενα,πηγε σφαιρατη μπροστα και οταν την ειπα  "ξερετε, ηρθα πριν απο σας"

με ειπε "και που θελετε να το ξερω,ετσι οπως ειναι εδω; " .....Ελπιζω να σε βοηθησα.

 Τουμπεκι κανω και δεν με νοιαζει οταν υπαρχει σαφη σειρα σε οπουδηποτε.Εδω ηταν για κλωτσιες.

Ειναι η πεμπτη φορα που το ξαναγραφω νομιζω.

Ναι, αν εβαζε κορδελιτσες δε θα εκλεβε ο ενας τη σειρα του αλλου. Χαρακτηριστικο παραδειγμα οι τραπεζες οπου εχει μια ουρα να με το συμπαθειο και σκαει μυτη καποιος και μπαινει πισω απο αυτον που εξυπηρετει ο υπαλληλος.

Ειπαμε, παντα φταινε οι αλλοι επειδη εμεις ειμαστε αναρχο γυφταριο και μπουλουκι.

Ο τροπος διαμορφωσης του καταστηματος και ο υπευθυνος που δεν ελεγε σε κανεναν που και πως να περιμενει φταιει για μενα 100%.

Kλασσικη περιπτωση που επειδη ειμαστε Ελληναραδες (aka κοιταμε να κλεψουμε τη σειρα του αλλου), δεν φταιμε εμεις αλλα οι αλλοι που δεν παιζουν το ρολο του μπαμπα/δασκαλου πρωτης δημοτικου σε στυλ "παιδακια δεν ειναι σωστο να παιρνουμε τη σειρα του αλλου, το σωστο ειναι να περιμενουμε στη σειρα μας".

 

Συνηθης τακτικη η επιρριψη των προσωπικων και συλλογικων ευθυνων μας σε οποιον βρουμε μπροστα μας. Σε καμια 50ρια χρονια λογικα θα εκπολιτιστουμε και δε θα κλεβουμε σειρες, που θα παει...

 

ΥΓ. Σε αλλα κρατη χρεωνουν 1-2-3 ευρω επιπλεον αν δεν πληρωσεις ηλεκτρονικα τον λογαριασμο σου και πας στο καταστημα για εξοφληση. Αντι να λετε κι ευχαριστω που στην Ελλαδαρα δεχονται τον καθε ψηφιακα αναλφαβητο εν ετει 2017 χωρις να τον χρεωνουν, εχετε και παραπονο που δεν εχουν και ταξιθετες μεσα στα καταστηματα για να σας στοιχιζουν σε σειρα οπως πριν την πρωινη προσευχη στο σχολειο. Κι οχι μονο αυτο, αλλα κανετε και σαματα μεσα στο μαγαζι, φωναζοντας κι απο πανω. Ουγκαντα κι ακομα χειροτερα.

Αν καταλαβα καλα,θεωρεις οτι φταιω εγω για το χαος εκει και οτι ειμαι και ψηφιακα αναλφαβητος;;

 Δηλαδη επειδη γουσταρω να περπατησω να παω θα την πληρωσω κι απο πανω;

  Επειδη δεν θελω να γινω ζομπι του ψηφιακου κοσμου και να ειμαι 24/7 πανω απο ενα κινητο ειμαι και ψηφιακα αναλφαβητος;

   Τελος,ησουν εκει ,με ειδες και καταλαβες οτι ειμαι λαθος 100% και ριχνω ευθυνες οπου βρω;

Οχι φιλε μου.Την βλακεια τους που βαριουνται να βαλουν μια σημανση δεν θα την πληρωσω εγω.

Ναι, αν εβαζε κορδελιτσες δε θα εκλεβε ο ενας τη σειρα του αλλου. Χαρακτηριστικο παραδειγμα οι τραπεζες οπου εχει μια ουρα να με το συμπαθειο και σκαει μυτη καποιος και μπαινει πισω απο αυτον που εξυπηρετει ο υπαλληλος.

Ειπαμε, παντα φταινε οι αλλοι επειδη εμεις ειμαστε αναρχο γυφταριο και μπουλουκι.

Ορισμενοι κλεβαν σειρα κατα λαθος επειδη ηταν χαοτικα εκει μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καταλαβα καλα,θεωρεις οτι φταιω εγω για το χαος εκει και οτι ειμαι και ψηφιακα αναλφαβητος;;

 Δηλαδη επειδη γουσταρω να περπατησω να παω θα την πληρωσω κι απο πανω;

  Επειδη δεν θελω να γινω ζομπι του ψηφιακου κοσμου και να ειμαι 24/7 πανω απο ενα κινητο ειμαι και ψηφιακα αναλφαβητος;

   Τελος,ησουν εκει ,με ειδες και καταλαβες οτι ειμαι λαθος 100% και ριχνω ευθυνες οπου βρω;

Οχι φιλε μου.Την βλακεια τους που βαριουνται να βαλουν μια σημανση δεν θα την πληρωσω εγω.

 

Ορισμενοι κλεβαν σειρα κατα λαθος επειδη ηταν χαοτικα εκει μεσα.

Δεν επιρριπτω ευθυνες σε εσενα αλλα στο συνολο των Ελληναρων που αρεσκονται στις συμπεριφορες που περιγραφεις.

Εκει που διαφωνω μαζι σου σε ολα τα επιπεδα ειναι οτι ψαχνεις ευθυνες στο καταστημα και αδυνατεις να αντιληφθεις οτι το γεγονος πως ο ενας κλεβει τη σειρα του αλλου ειναι χαρακτηριστικο απολιτιστων πιθηκολαων κι οχι ευθυνη της εκαστοτε επιχειρησης. Δεν γινεται λοιπον να φταινε οι υπηρεσιες που δεν κανουν τους αστυνομους, εξαλλου οπως σου ειπα ηδη, και κορδελιτσες εχουν καποιες υπηρεσιες και νουμερακια εχουν και παλι θα βρεθουν καποιοι να φανε τη σειρα του αλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....ή ακόμα πολύ χειρότερα σε ΙΚΑ?

η ακόμα χειρότερα στη ΔΕΗ

 

Μιλάμε για ουρές που φτάνουν και τα 2 τετράγωνα από το κτήριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν επιρριπτω ευθυνες σε εσενα αλλα στο συνολο των Ελληναρων που αρεσκονται στις συμπεριφορες που περιγραφεις.

Εκει που διαφωνω μαζι σου σε ολα τα επιπεδα ειναι οτι ψαχνεις ευθυνες στο καταστημα και αδυνατεις να αντιληφθεις οτι το γεγονος πως ο ενας κλεβει τη σειρα του αλλου ειναι χαρακτηριστικο απολιτιστων πιθηκολαων κι οχι ευθυνη της εκαστοτε επιχειρησης. Δεν γινεται λοιπον να φταινε οι υπηρεσιες που δεν κανουν τους αστυνομους, εξαλλου οπως σου ειπα ηδη, και κορδελιτσες εχουν καποιες υπηρεσιες και νουμερακια εχουν και παλι θα βρεθουν καποιοι να φανε τη σειρα του αλλου.

Ετσι ειναι,αλλα εδω σημερα σε παιρνανε την σειρα γιατι απλα δεν υπηρχε σειρα ετσι οπως ηταν και οχι απο πονηρια.

 Μα εγω τι φταιω αν δεν μπορουνε να ρυθμισουν ενα απλουστατο πραγμα;..Τοσο δυσκολο ειναι;

η ακόμα χειρότερα στη ΔΕΗ

 

Μιλάμε για ουρές που φτάνουν και τα 2 τετράγωνα από το κτήριο

Ναι φιλε μου αλλα υπαρχει σειρα σαφης ,με χαρτακι  με κορδελιτσα ,κατι τελως παντων..Εδω ΤΙΠΟΤΕ.Οτι να ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε να έχουν μηχάνημα με νούμερα και να δέχονται μόνο πελάτες με τέτοιο χαρτάκι.

Αυτό από την μεριά τους.

Τα άλλα είναι κλασσικές γυφτιές των ΕΛ, που ως ζώα προσπαθούν με τσαμπουκά και κουτοπονηριές να χωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...