Προς το περιεχόμενο

Έχει μέλλον το VR στο gaming;


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χμμμ, εγώ το 1990 έπαιζα Mario Land στο GameBoy κι επειδή δυσκολευόμουν να πηδήξω το κενό, έγερνα προς τα κάτω το GB για να βοηθήσω «βαρυτικά». Μετά έπαιζα racing και όταν έπαιρνα οριακά τη στροφή έγερνα ολόκληρος για να βοηθήσω τη κλίση. Τί βι-αρ κι ενισχυμένη πραγματικότητα λέμε τώρα, τα είχα εφεύρει 25 χρόνια πριν. :-D :-D

 

 

Εντάξει, σοβαρά τώρα, είναι ακριβό ακόμα και είναι στα σπάργανα, τί περιμένουμε δηλαδή; Κατά τη γνώμη μου, η αγορά βιάστηκε να το αποκτήσει, δε φταίνει αυτοί που το έβγαλαν με λειψή υποστήριξη και ακριβό. Θες βι-αρ; Πάρε στα μούτρα σου, που φαγώθηκες...

 

Τώρα, άτομα που έχουν θέματα ναυτίας, ε, ίσως το φτιάξουν καλύτερα και είναι και στον άνθρωπο, έτσι; Δε βγήκε με πιστοποίηση πως θα χρησιμοποιείται από το 100% του πληθυσμού. Ούτε βουλιάξαμε τα καράβια επειδή κάποιοι ζαλίζονται, ούτε κάναμε όλα τα κτίρια ισόγεια επειδή κάποιοι έχουν υψοφοβία.

 

Μάλλον θέλει το χρόνο του. Αλλιώς βλέπω τις επόμενες sci-fi ταινίες να μην ξανάχουν τέτοια τεχνολογία, θα θεωρείται fail από το κοινό... :-D :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ότι είναι σχετικά ακριβό είναι και ότι θέλει βαρβάτη gpu θέλει.

Αλλά.

 

Τα games δεν είναι ανάγκη να φτιαχτούν ειδικά γι αυτό.

Σιγά σιγά όλα τα sim και fps θα περάσουν σε vr και όπως είπε και κάποιος πριν από πάνω δεν είναι απαγορευτικό ούτε rts να παίξεις ούτε mmmorg και όλα αυτά με τα παραδοσιακά controls. mouse - keyboard -  joypad - καλα τα sim ούτως ή άλλος με τα ήδη υπάρχοντα joystick - τιμονιέρες είναι vr controller ready.

 

Για το θέμα της ναυτίας. H ναυτία έρχεται απόλυτα φυσιολογικά, επειδή, άλλα περιμένει το σώμα όταν πέφτεις vr ελεύθερη πτώση και δεν ανοίγει ποτέ το αλεξίπτωτο :) και άλλο πραγματικά συμβαίνει.

 

Το σώμα περιμένει gforces που ποτέ δεν έρχονται και αυτό είναι επίπονο και θα είναι επίπονο όσο επιδιώκουν και θέλουν να το κάνουν οι developers. 

O τολμηρός developer μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να σε σοκάρει.

Ένας σεισμός που συμβαίνει και τρέμει το έδαφος με αποτέλεσμα να χάνεις ισορροπία.

Ένα κτίριο που καταρρέει και εσύ είσαι ακόμα μέσα.

Μια ακροφοβία που μπορεί να σε πιάσει περπατώντας πάνω σε μια σκαλωσιά σε έναν ουρανοξίστη.

Μια κλειστοφοβία που μπορεί να σε πιάσει ακούγοντας τα φτυάρια να θάβουν ένα φέρετρο με σένα μέσα!!!

Ένα ασανσέρ που κινείται απότομα προς τα πάνω και ξαφνικά σταματάει απότομα.

Το uncomfort που θα νιώσεις για μένα είναι θεμιτό και μπορεί να μετατρέψει ένα απλό παιχνίδι σε εμπειρία.

It's not a bug It's a feature

Βασικά είναι η ίδια η επανάσταση αυτό το αρχικό discomfort! Όπως επανάσταση ήταν οι χτύποι της καρδιάς του DARPA Chief στο Metal Gear μέσα από την δόνηση του dual shock!!!

 

Επίσης να πω ότι συνηθίζεται μετά από κάποιο σημείο και δεν προκαλεί πλέον εντύπωση.(όταν έχεις μπεί σε matrix mode) 

Επειδή τρέχω αρκετά σε κάποιο racing sim, όσοι πήγαν από triscreen σε vr δεν ξαναγυρίζουν σε οποιαδήποτε μορφή οθόνης. Τους βγήκε πιο φτηνό από triscreen με 3 καλά μόνιτορ (απλό rift χωρίς επιπλέον controlles που δε χρειάζονται αφού εχεις το τιμόνι) και απλά έπρεπε να αναβαθμίσουν vga για να πιάσουν κοντά στα 90fps. Και τραβάνε 2 ώρους αγώνες μπορεί και 3ώρους με quailifing και practise μέσα χωρίς κανένα θέμα...

Είναι πιο intense το πράγμα αφού οπτικά είναι σαν να υπάρχεις μέσα στο game, αλλά το αντέχεις όπως αντέχεις να οδηγήσεις 3 ή 4 ώρες κανονικά με το αυτοκίνητό σου. 

 

Για πλατφόρμερς, πασιεντζάκιδες και γενικότερα για casual gamers δεν κάνει.

 

I REST MY CASE

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά έχω το vive.

είναι ανώριμη τεχνολογία και πιστεύω ότι θα κάνει άλματα και κάποια μορφή του VR/AR θα κυριαρχήσει στο κοντινό μέλλον.

 

θυμάται κανένας πόσο κακομουτσουνα και άβολα ήταν η πρώτη γενιά smartphones? Μέσα σε 10 χρόνια έγιναν ο κανόνας αυτά τα άθλια γκατζετάκια που ήθελες 2 ώρες κόπο για να κάνεις μια απλή κλήση!! Κάτι ανάλογο πιστεύω ότι θα γίνει και μετα VR/AR

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω παίξει ακόμα με VR, αλλά θα ήθελα πολύ να παίξω. Πρόσφατα μαζευτήκαμε σε ένα σπίτι και λιώσαμε 3 άτομα παίζοντας Resident Evil στο ps4. Πολύ καλοφτιαγμένο, ακόμα και χωρίς VR αρκετά τρομακτικό. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα πω πω να είχαμε ένα VR τώρα... Αλλά μετά πάλι, μόνο αυτός που έπαιζε θα έβλεπε το VR, οι άλλοι μια αηδία σε λιγότερο από 480p... Να δώσεις 400+ ευρώ για να παίξεις 2-3 τίτλους μόνος σου. Ε, δεν το λες και ωραίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω παίξει ακόμα με VR, αλλά θα ήθελα πολύ να παίξω. Πρόσφατα μαζευτήκαμε σε ένα σπίτι και λιώσαμε 3 άτομα παίζοντας Resident Evil στο ps4. Πολύ καλοφτιαγμένο, ακόμα και χωρίς VR αρκετά τρομακτικό. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα πω πω να είχαμε ένα VR τώρα... Αλλά μετά πάλι, μόνο αυτός που έπαιζε θα έβλεπε το VR, οι άλλοι μια αηδία σε λιγότερο από 480p... Να δώσεις 400+ ευρώ για να παίξεις 2-3 τίτλους μόνος σου. Ε, δεν το λες και ωραίο.

Sto ps4,οταν ο ενας βλεπει vr,οι αλλοι δεν μπορουν να βλεπουν στην tv ό,τι βλέπει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθώ τα αφοριστικά σχόλια για αυτή την υπέροχη τεχνολογία επειδή κάποιοι νοιώθουν απλά.. ναυτία. Είναι πραγματικά αστείο να δημιουργούν ένα κλίμα ανησυχίας 100 αναφορές για ναυτία σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν μπορούν όλοι οι εγκέφαλοι να επεξεργαστούν το ίδιο την πληροφορία. Έπαιζα συνεχόμενα το vr driveclub για μια ώρα και το σταμάταγα όχι γιατί είχα ζαλάδα, αλλά γιατί έπρεπε να πάω για κατούρημα. Ο δικό μου εγκέφαλος όπως και εκατομμυρίων δεν έχει πρόβλημα στην επεξεργασία αυτής της πληροφορίας, αντιθέτως έχω πρόβλημα με το ύψος και όταν βρεθώ κάπου πολύ ψιλά έχω ίλιγγο. Είναι στον άνθρωπο λοιπόν και υποθέτω πως οι αναφορές για ζαλάδα στους beta tester ήταν τόσο λίγες που δεν κατέστησαν απαγορευτικό το προϊόν για ευρεία κυκλοφορία. Το ξαναέγραψα, μόλις  τα γραφικά είναι σε επίπεδο 4κ σε κάθε μάτι και ο ρυθμός ανανέωσης είναι πολύ υψηλός , τότε με χαρά θα πληρώσω και 1000 ευρώ να το αποκτήσω . Ήδη για τις συγκινήσεις που μου προσφέρει το psvr νοιώθω πως έπιασα κορόιδο του Γιαπωνέζους που το προσφέρουν στα 500 ευρώ με κάμερα και παιχνίδια...  Έχω μεγαλώσει άλλωστε στην γενιά του PIXEL και του USER που το μακρινό 1996 παρουσίαζαν τις πρώτες μάσκες εικονικής πραγματικότητας σε περιβάλλον αερομαχίας με πολυγωνικά γραφικά VECTOR... Τότε τα χρήματα για να απολαύσει κάποιος εκείνη την πρωτόγονη εμπειρία ήταν 2 με 3 εκατομμύρια δραχμές για την μάσκα και περίπου 1 εκατομμύριο δραχμές για έναν "πανίσχυρο" pentium 133mhz εκείνης της εποχής... Ήταν οι εποχές που παίζαμε doom και duke nukem σε  ψευδο3d με γυαλιά με ενεργές ασπρόμαυρες lcd και πληρώναμε ένα νεφρό για το hardware. Τώρα μας προσφέρουν μια νέα απόλαυση με "αναλογικά" μηδενικό κόστος και πιστέψτε με ήταν το πιο δυνατό ξυπνητήρι για να ξυπνήσουμε από τον λήθαργο που είχαμε πέσει τόσα χρόνια ως παραδοσιακοί gamer...     

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι τιμές στις νέες τεχνολογίες είναι στην αρχή απαγορευτικές, αλλά όσο περνάει ο καιρός μπορεί να γίνει πολύ προσιτό, και σίγουρα αξίζει μια δοκιμή, άρα ναι, Έχει μέλλον το VR στο gaming

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vr πρέπει να θεωρηθεί πως βρίσκεται, αυτή τη στιγμή, στην κατηγορία των hobby και ίσως έτσι πρέπει να το δει κανείς για να το απολαύσει. Και όπως κάθε hobby έτσι και αυτό απαιτεί από τον χρήστη χρόνο και δουλειά, για να πάρει θετικά αποτελέσματα. Επίσης, το vr, ανήκει ως hardware, κατά την άποψη μου, στην κατηγορία των sim enthusiastic (sim racing, flighting, space). Ρωτήστε έναν οποιονδήποτε sim racer κτλ. και θα σας πει πως "ξόδεψε'' αμέτρητες ώρες αλλαγών, μικρο αλλαγών (tweaks) πάνω στο εκάστοτε hardware που διαθέτει, ώστε να βγάλει ένα ρεαλιστικό, στα πλαίσια της ψευδαίσθησης πάντα, αποτέλεσμα.  Είναι πολύ δύσκολο, έως και αδύνατο, να θεωρηθεί ως plug and play εμπειρία. Συνεπώς το vr δεν είναι, ακόμη, για τους main/casual users και όσο το marketing θέλει να το προωθήσει ως τέτοιο θα αποτύχει. Σίγουρα ο ερχομός νέων υποσχόμενων τίτλων θα βοηθήσει στις πωλήσεις, αλλά καλό θα είναι να μην έχει κανείς την εντύπωση πως θα το ευχαριστηθεί και θα το απολαύσει από την πρώτη μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθώ τα αφοριστικά σχόλια για αυτή την υπέροχη τεχνολογία επειδή κάποιοι νοιώθουν απλά.. ναυτία. Είναι πραγματικά αστείο να δημιουργούν ένα κλίμα ανησυχίας 100 αναφορές για ναυτία σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν μπορούν όλοι οι εγκέφαλοι να επεξεργαστούν το ίδιο την πληροφορία. Έπαιζα συνεχόμενα το vr driveclub για μια ώρα και το σταμάταγα όχι γιατί είχα ζαλάδα, αλλά γιατί έπρεπε να πάω για κατούρημα. Ο δικό μου εγκέφαλος όπως και εκατομμυρίων δεν έχει πρόβλημα στην επεξεργασία αυτής της πληροφορίας, αντιθέτως έχω πρόβλημα με το ύψος και όταν βρεθώ κάπου πολύ ψιλά έχω ίλιγγο. Είναι στον άνθρωπο λοιπόν και υποθέτω πως οι αναφορές για ζαλάδα στους beta tester ήταν τόσο λίγες που δεν κατέστησαν απαγορευτικό το προϊόν για ευρεία κυκλοφορία. Το ξαναέγραψα, μόλις  τα γραφικά είναι σε επίπεδο 4κ σε κάθε μάτι και ο ρυθμός ανανέωσης είναι πολύ υψηλός , τότε με χαρά θα πληρώσω και 1000 ευρώ να το αποκτήσω . Ήδη για τις συγκινήσεις που μου προσφέρει το psvr νοιώθω πως έπιασα κορόιδο του Γιαπωνέζους που το προσφέρουν στα 500 ευρώ με κάμερα και παιχνίδια...  Έχω μεγαλώσει άλλωστε στην γενιά του PIXEL και του USER που το μακρινό 1996 παρουσίαζαν τις πρώτες μάσκες εικονικής πραγματικότητας σε περιβάλλον αερομαχίας με πολυγωνικά γραφικά VECTOR... Τότε τα χρήματα για να απολαύσει κάποιος εκείνη την πρωτόγονη εμπειρία ήταν 2 με 3 εκατομμύρια δραχμές για την μάσκα και περίπου 1 εκατομμύριο δραχμές για έναν "πανίσχυρο" pentium 133mhz εκείνης της εποχής... Ήταν οι εποχές που παίζαμε doom και duke nukem σε  ψευδο3d με γυαλιά με ενεργές ασπρόμαυρες lcd και πληρώναμε ένα νεφρό για το hardware. Τώρα μας προσφέρουν μια νέα απόλαυση με "αναλογικά" μηδενικό κόστος και πιστέψτε με ήταν το πιο δυνατό ξυπνητήρι για να ξυπνήσουμε από τον λήθαργο που είχαμε πέσει τόσα χρόνια ως παραδοσιακοί gamer...     

την ναυτία την θεωρείς κάτι απλό φίλε μου?Δηλαδή το ότι γράψαμε την γνώμη μας και τις εμπειρίες μας είναι αφοριστικό?Δεν έχω μετοχές στη microsoft έγραψα σαν gamer την εμπειρία μου με το vr τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.Μπράβο σου που δεν ζαλίζεσαι και μπορείς να απολαύσεις το vr αλλά είναι πολύς κόσμος που δεν το αντέχει πίστεψε με.Δεν είναι "απλά μια ναυτία" όταν θέλεις να ξεράσεις από το gaming και σκουπίζεις τον ιδρώτα με τις πετσέτες από τη μάσκα.Είναι λόγος να μη παίζεις vr.Όσοι αντέχουν ας παίζουν όσο θέλουν εννοείται αλλά όλοι έχουν δικαίωμα να πουν την γνώμη τους κυρίως αν υπάρχει  και προσωπική εμπειρία και ενασχόληση με το vr.Δεν είναι λόγια του αέρα ούτε προτρέπουμε το κόσμο να μην πάρει vr.Λέμε τις δικές μας εμπειρίες από κει και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαιξα πρόσφατα το Adr1ft. Καταλαβαίνω πως κάποιος που δεν έχει συνηθίσει (όπως και εγώ στην αρχή) θα ένιωθε τρομερή ναυτία απο αυτό. Τώρα που έχω "μάθει" δεν κατάλαβα τίποτα. Η ναυτία ξεπερνιέται και μετά είσαι πολύ άνετα. 

 

ΥΓ. Το ίδιο συνέβαινε και με τους αστροναύτες σε τροχιά. Μετά απο λίγες ώρες στο διάστημα όμως συνήθιζαν. Τρομερό πράγμα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαιξα πρόσφατα το Adr1ft. Καταλαβαίνω πως κάποιος που δεν έχει συνηθίσει (όπως και εγώ στην αρχή) θα ένιωθε τρομερή ναυτία απο αυτό. Τώρα που έχω "μάθει" δεν κατάλαβα τίποτα. Η ναυτία ξεπερνιέται και μετά είσαι πολύ άνετα.

 

ΥΓ. Το ίδιο συνέβαινε και με τους αστροναύτες σε τροχιά. Μετά απο λίγες ώρες στο διάστημα όμως συνήθιζαν. Τρομερό πράγμα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...