Razor333 Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Εχουν κανει πολυ καλη δουλεια, το gi δεν εχει καμια σχεση με το αρχικο, ουτε καν με το two colonels που ηταν και βελτιωμενο, επισης βλεπεις και rt reflections, πριν ηταν πολυ επιφανειακα και ολα αυτα στο ιδιο σχεδον performance με το two colonels. Το μονο κακο ειναι οτι εμειναν τα κακιστα textures, που σε πολλα σημεια ειναι υπερβολικα χαμηλης αναλυσης, επρεπε να βγαλουν ενα 4Κ enhanced pack. 1
optimus prime Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Τωρα ομως εχει χαλασει ολο το stealth κομματι του παιχνιδιου. Επειδη πλεον δεν μπορεις να καταλαβεις που εχει σκια να κατσεις και που οχι για να μην σε κανουν σποτ. Το ειχαν χτισει γυρω απο baked lighting και ειχες visual feedback,τωρα δεν καταλαβαινεις και πας στο περιπου! Επεξ/σία 9 Μαΐου 2021 από optimus prime 1
KilliK Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 και δεν ειναι μονο αυτο, ειδα την συγκριση πιο πανω, και το παιχνιδι χανει αρκετα σε ατμοσφαιρα με το enhanced RT. καλη η τεχνολογια, αλλα μεχρι τωρα δεν εχω δει πως υπηρετει το gameplay/artistic κομματι, παρα μονο το τεχνικο. 2
noFEARgr Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, KilliK είπε και δεν ειναι μονο αυτο, ειδα την συγκριση πιο πανω, και το παιχνιδι χανει αρκετα σε ατμοσφαιρα με το enhanced RT. καλη η τεχνολογια, αλλα μεχρι τωρα δεν εχω δει πως υπηρετει το gameplay/artistic κομματι, παρα μονο το τεχνικο. Θα μπορουσαν να το κανουν το ιδιο ατμοσφαιρικο αλλα το παιχνιδι φτιαχτηκε εξαρχης για baked lighting , θα χρειαζοταν ολικη αλλαγη στο map design ( λιγοτερα ανοιγματα στα κτηρια , πιο μουντος ο καιρος, λιγοτερες πηγες φωτος κτλπ ) Πρεπει να φτιαχτει απο την αρχη ενα παιχνιδι με βαση το ray tracing χωρις καθολου baked lighting αλλα θα αργησει να γινει αυτο πιστευω. Πολυ εντυπωσιακο ειναι το performance παντως . Με 3070 σε 1440p maxed out ολα και dlss quality εχω 80 με 100 fps , ενω στους εσωτερικους χωρους ακομα πιο πανω , στην πρωτη περιοχη που σταματαει το τρενο . Δεν θυμαμαι να πηγαινε τοσο καλα το original. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2021 από noFEARgr 2
KilliK Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 σωστα. μου κανει εντυπωση που οι DF στην αναλυση του, το βαφτισανε πρωτο ΑΑΑ που φταχτηκε εξαρχης με γνωμονα το RT, οταν προφανως κατι τετοιο δεν ισχυει.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Δημοσ. 9 Μαΐου 2021 Σε εξωτερικούς χώρους μου αρέσει περισσότερο αλλα το dof/fog είναι υπερβολικό. Σε εσωτερικούς χώρους δεν μου αρέσει καθόλου. Παρόλα αυτά μπράβο τους για το free update. 2
optimus prime Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, KilliK είπε και δεν ειναι μονο αυτο, ειδα την συγκριση πιο πανω, και το παιχνιδι χανει αρκετα σε ατμοσφαιρα με το enhanced RT. καλη η τεχνολογια, αλλα μεχρι τωρα δεν εχω δει πως υπηρετει το gameplay/artistic κομματι, παρα μονο το τεχνικο. Ειναι πιο φωτορεαλιστικο τωρα και μπορω να πω οτι μου αρεσει αυτο παιζοντας το. Οταν θα το παιξεις θα καταλαβεις οτι του ταιριαζει πιο πολυ,απλα θα περιμενουμε το επομενο που θα χτισουν το gameplay γυρω απο το GI! 1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Σε εξωτερικούς χώρους μου αρέσει περισσότερο αλλα το dof/fog είναι υπερβολικό. Σε εσωτερικούς χώρους δεν μου αρέσει καθόλου. Παρόλα αυτά μπράβο τους για το free update. Εαν κατσεις στο τραινο και προσεξεις τον θαλαμο καυσης ειναι λες και βλεπεις footage τραβηγμενο απο καμερα σε real life. Πρεπει να παιξεις λιγο και με το gamma γιατι στην μεση που ειναι το default δεν ειναι το σωστο. Επεξ/σία 10 Μαΐου 2021 από optimus prime
KilliK Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 5 ώρες πριν, noFEARgr είπε εκει στο 3.44 που παλευει την αρκουδα, γιατι η enhanced εκδοση ειναι τοσο θολη;
optimus prime Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, KilliK είπε εκει στο 3.44 που παλευει την αρκουδα, γιατι η enhanced εκδοση ειναι τοσο θολη; Δεν εχει θολουρα το παιχνιδι,επισης εχουν και την επιλογη να απενεργοποιεις το motion blur τελειως. Τωρα εαν περιμενεις απο τα βιντεο να βγαλεις ακρη,ειναι αλλο καπελο αυτο! 1
KilliK Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 μα βγαλμενο ειναι το motion blur, το δειχνει στην αρχη με τις ρυθμισεις. και παλι δειχνει πολυ θολη η εικονα στην enhanced, τουλαχιστον σε αυτην την σκηνη.
optimus prime Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Εγω που το παιζω μια χαρα μου φαινεται και ουτε εχω χρειαστει να βαλω sharpening της Nvidia. 1
tolisrx8 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, noFEARgr είπε Όταν ειχε πρωτοβγεί το παιχνίδι λέγαμε ουαυ για το απίστευτο RT GI ,ποσο σωστούς φωτισμούς είχε και ποσο ψεύτικο έδειχνε χωρίς rtx Τώρα εγώ παρατηρώ οτι η πρώτη έκδοση είναι πολύ πιο σκοτεινή από την enhaced... Αντε βγάλε συμπερασμα τωρα ποιο ειναι το σωστο rtx GI Επεξ/σία 10 Μαΐου 2021 από tolisrx8
liakinen Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 13 ώρες πριν, KilliK είπε σωστα. μου κανει εντυπωση που οι DF στην αναλυση του, το βαφτισανε πρωτο ΑΑΑ που φταχτηκε εξαρχης με γνωμονα το RT, οταν προφανως κατι τετοιο δεν ισχυει. DF και ιδιαίτερα ο Alex έχουν τέτοιο έρωτα με το RT και το DLSS που χάνουν την μπάλα ώρες ώρες. 1
pirmen56 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 Δημοσ. 10 Μαΐου 2021 54 λεπτά πριν, tolisrx8 είπε Όταν ειχε πρωτοβγεί το παιχνίδι λέγαμε ουαυ για το απίστευτο RT GI ,ποσο σωστούς φωτισμούς είχε και ποσο ψεύτικο έδειχνε χωρίς rtx Τώρα εγώ παρατηρώ οτι η πρώτη έκδοση είναι πολύ πιο σκοτεινή από την enhaced... Αντε βγάλε συμπερασμα τωρα ποιο ειναι το σωστο rtx GI 36 λεπτά πριν, liakinen είπε DF και ιδιαίτερα ο Alex έχουν τέτοιο έρωτα με το RT και το DLSS που χάνουν την μπάλα ώρες ώρες. Στο πρώτο RTGI εγώ ο ίδιος έλεγα πόσο σκοτεινό είναι σε κάποιες σκηνές εξαιτίας χρήσης μιας αντανάκλασης(one light bounce). Ήταν όμως καλύτερο από το pre-computed σε άλλες σκηνές. Κανείς δεν ισχυριζόταν τελειότητα. Το νέο RTGI λειτουργεί ακριβώς το ίδιο. 1 Ray per Pixel per Frame σε RT ULTRA. Γι αυτό και είναι τόσο ελαφρύ που παίζω σε 1080p χωρίς DLSS με την 2080 @ ULTRA με RT τέρμα, όπως και το πρώτο. Εδώ όμως δημιουργησαν έναν μηχανισμό(infinite light bounces) που συσσωρεύει φωτισμό από διαδοχικά καρέ και μετά από ~1 δευτερόλεπτο(60 rays) καταλήγει σε CGI-like αποτέλεσμα. Όπως και η Uunreal Engine 5. Όταν μπαίνεις σε δωμάτιο στην αρχή είναι λίγο σκοτεινό και μετά από ελάχιστο χρόνο φωτίζεται σωστά. Όσες λύσεις βγάζει η 4A games, ως συνεργαζόμενο στούντιο, αργά η γρήγορα περνάνε σε όλα τα nvidia sponsored games. Ακόμα και αυτή η λύση βέβαια πάσχει από λίγο θόρυβο σε ορισμένες σκηνές πράγμα που το έχει αναφέρει και ο Alex. Κατά τα άλλα η 2080 πάνω από 6700XT(479$ MSRP) χωρίς DLSS. Η 3090 μια γενιά μπροστά από την 6900XT επίσης. Οι 5700XT...καλά είναι τα παιδιά, μια χαρά. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα