Προς το περιεχόμενο

Anthem [2019]


naruto14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Με το ενα πετας με τοn iron man  και με το αλλο παιζεις με τον Μητσο τον Λοκατζη χαχαχαχα .

Περα απο την πλακα  το division ειναι πολυ καλο game  αλλα το Αnthem θα ειναι καλυτερο !

Για όποιον θέλει πιο tactical προσέγγιση νομίζω ότι ήδη το division 1 κάνει καλύτερη δουλειά.

Επεξ/σία από vfragos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το *μπιπ* εντελώς στον οπτικό τομέα πάντως. Αν και εξακολουθεί να δείχνει πολύ καλό, δεν έχει καμία επαφή με την Ε3 2017.

2a56aa5c1acc669c9adf5c44074daf72a7a9e491

a53575a1f758c745a4952f385c52980a80a318f9

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

EndgΑme = μαζεύεις υλικά για να φτιάξεις καλύτερα όπλα ώστε να κάνεις τα ίδια πράγματα σε hard mode aka ανακύκλωση μια από τα ίδια με ρηχό gameplay...

Επεξ/σία από SlackulatoR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, SlackulatoR είπε

EndgΑme = μαζεύεις υλικά για να φτιάξεις καλύτερα όπλα ώστε να κάνεις τα ίδια πράγματα σε hard mode aka ανακύκλωση μια από τα ίδια με ρηχό gameplay...

Ε  looting -shooter  ειναι ,τι περιμενεις ? Για το gameplay  δεν εχω αποψη ακομα θα το δουμε.

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, SlackulatoR said:

EndgΑme = μαζεύεις υλικά για να φτιάξεις καλύτερα όπλα ώστε να κάνεις τα ίδια πράγματα σε hard mode aka ανακύκλωση μια από τα ίδια με ρηχό gameplay...

Έτσι δεν είναι όλα τα mmo? Έπαιξες κανένα άλλο που είχε end story?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, SlackulatoR είπε

EndgΑme = μαζεύεις υλικά για να φτιάξεις καλύτερα όπλα ώστε να κάνεις τα ίδια πράγματα σε hard mode aka ανακύκλωση μια από τα ίδια με ρηχό gameplay...

Προφανώς για να κάνεις τέτοιο σχόλιο δεν είναι για σένα τα online παιχνίδια, αφού όλα από ένα σημείο και μετά είναι repeat.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο tyrant mine το boss είχε διαφορές ανάμεσα σε easy-normal-hard.  Στο easy καθόταν και το σαπίζαμε, στο normal κυνηγούσε και παίκτες, στο hard έβγαζε 500 παπαροαράχνες που σε κυνηγούσανε. Μου άρεσε. Θύμισε το WoW που ανάλογα την δυσκολία έχει και άλλα mechanics.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Destiny, σε αυτό και σε αλλα επίσης δεν καταλαβαίνω το λόγο που παρουσιάζουν έτσι το loot ενώ είναι loot based games. Υπάρχει τεραστια διαφορα αναμεταξύ τον δυο, τουλάχιστον imho.

Στο ένα ανοίγεις και παίρνεις μια μούφα notification

Destiny_2_loot_chest.jpg

ενώ εδώ για παράδειγμα όμορφα ωραία να γουστάρεις ακριβώς και τι πήρες

W7nsyeh.jpg

Super lazy...

Βασικά το ίδιο έγινε και στο Division, άμα θυμάστε το Ε3 demo υπήρχαν weapon crates με κανονικά το 3d models μέσα αλλα downgrade ακόμα και στο gameplay...

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...