Προς το περιεχόμενο

Anthem [2019]


naruto14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς έχω αρχίσει να διαβάζω κάτι ανησυχητικά πράγματα για έλλειψη endgame. Ευελπιστώ να είναι απλά baitclicks από streamers γιατί περίμενα πώς και πώς ένα καλό looter και το Division 2 το βρήκα το βρήκα απαίσιο.

Μεγάλο κρίμα αν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πρόκειται να τα πάει καλά, τουλάχιστον στην αρχή μέχρι να φτιάξουν τα πολλά θέματα που έχει. Αφού φτιάξουν τα τεχνικά θέματα, θα αρχίσουν να προσθέτουν content. Σε κάνα 6μηνο από τώρα μπορεί να αξίζει δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Δυστυχώς έχω αρχίσει να διαβάζω κάτι ανησυχητικά πράγματα για έλλειψη endgame. Ευελπιστώ να είναι απλά baitclicks από streamers γιατί περίμενα πώς και πώς ένα καλό looter και το Division 2 το βρήκα το βρήκα απαίσιο.

Μεγάλο κρίμα αν ισχύει.

Πρέπει να παίζουν διχως καν διάλειμμα για τουαλετα για να εχουν προλαβει να τελειωσουν ολο το core υλικο κ να φτασουν στο endgame.

κοινως, clickbait μπουρδιτσες για την ωρα.

Το οτι μπορει οντως να ειναι ετσι, κανεις δεν αμφιβάλει. Αλλα για να πεις κατι τετοιο πρεπει να εχεις τελειωσει για τα καλα το παιχνιδι, οχι να κανεις εικασιες για τα κλικς. Αλλά τωρα που εχει καταλαγιάσει λίγο το bashing του F76, κατι πρέπει να βρουν λιγο και οι "influencers" να κραζουν για να εχουν το κοινό τους χαρούμενο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αν μπεις στην σελίδα του Αnthem: https://www.ea.com/games/anthem/gameplay-features/ways-to-play υπάρχει endgame; Υποτίθεται πως τα strongholds (dungeons) είναι endgame τα οποία αν δεν κάνω λάθος είναι 3 και κάνεις και εκεί τα ίδια απλά με ένα boss στο τέλος...

Αλλά αυτό συμβαίνει όταν κλειδώνεις το παιχνίδι και υπόσχεσαι μελλοντικά dlcs (acts) τα οποία δεν ξέρεις αν θα αξίζουν αλλά έχεις ήδη αγοράσει το παιχνίδι.

Άποψη μου, ένα παιχνίδι δεν επιβιώνει απλά επειδή παρουσιάζεις νέο περιεχόμενο κάθε τόσο (που θα έπρεπε να υπάρχει από την αρχή) αλλά έχοντας την βάση και το gameplay σωστό.

Αν δεν υπήρχε η προώθηση που έχει γίνει από την EA δεν θα είχε απήχηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, SlackulatoR είπε

Γιατί αν μπεις στην σελίδα του Αnthem: https://www.ea.com/games/anthem/gameplay-features/ways-to-play υπάρχει endgame; Υποτίθεται πως τα strongholds (dungeons) είναι endgame τα οποία αν δεν κάνω λάθος είναι 3 και κάνεις και εκεί τα ίδια απλά με ένα boss στο τέλος...

Αλλά αυτό συμβαίνει όταν κλειδώνεις το παιχνίδι και υπόσχεσαι μελλοντικά dlcs (acts) τα οποία δεν ξέρεις αν θα αξίζουν αλλά έχεις ήδη αγοράσει το παιχνίδι.

Άποψη μου, ένα παιχνίδι δεν επιβιώνει απλά επειδή παρουσιάζεις νέο περιεχόμενο κάθε τόσο (που θα έπρεπε να υπάρχει από την αρχή) αλλά έχοντας την βάση και το gameplay σωστό.

Αν δεν υπήρχε η προώθηση που έχει γίνει από την EA δεν θα είχε απήχηση.

Καλώς ή κακώς έτσι λειτουργεί πλέον το Online gaming. Βγάζουν ένα παιχνίδι με Χ περιεχόμενο και προσθέτουν συνέχεια. Από το Division και Destiny μέχρι το WoW και το PoE. Δε με τρελαίνει σαν πολιτική αλλά υποθέτω έχει τη λογική της.

Μετά από λίγη σκέψη κατέληξα ότι προσωπικά αυτά που αναφέρουν σαν endgame πιθανόν να είναι και αρκετά. Το ότι θα είχε repetetive content ήταν γνωστό και αναμενόμενο όπως όλα τα παιχνίδια του είδους.

Ποια προώθηση λες? Το παιχνίδι το είχε ξεχάσει όλος ο πλανήτης και το θυμήθηκε 2 ώρες πριν τη πρώτη beta. 

Υποθέτω ο χρόνος θα δείξει. Απλά δε μπορώ να χωνέψω όλο αυτό το bashing που τρώει online. Ή είναι εξαιρετικά κακό σαν παιχνίδι, κατι που προσωπικά δεν είδα στις 3-4 ώρες που έπαιξα τη beta ή μαλακίζονται οικτρά οι "content creators". Δε γίνεται η άλλη η μαλακία που βγαίνει σχεδόν ταυτόχρονα και μοιάζει με turn-based shooter να αντιμετωπίζεται σαν μια ευλογία για τους gamers και αυτό να τρώει τόσο ξύλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SlackulatoR είπε

Άποψη μου, ένα παιχνίδι δεν επιβιώνει απλά επειδή παρουσιάζεις νέο περιεχόμενο κάθε τόσο (που θα έπρεπε να υπάρχει από την αρχή) αλλά έχοντας την βάση και το gameplay σωστό.

Και πάλι όμως, αν δεν αλλάζεις το gameplay και δεν το ανανεώνεις δεν πας πουθενά. Το ζήτημα δεν είναι αν το Anthem θα αποκτήσει 10 strongolds, 20 item sets κλπ, αν θα φάει nerf/ buff το Χ build/ skill αλλά αν οι κύριοι μηχανισμοί του (gameplay balance, όχι gameplay σκέτο) θα ανανεωθούν και εμπλουτιστούν αρκετά ώστε να μη σε κουράζει να παίζεις το ίδιο περιεχόμενο πολλές φορές. Εδώ είναι και το σημείο που το χάνουν τα περισσότερα online games, γιατί οι αλλαγές της βασικής συνταγής ή θα πάνε από τον publisher στο sequel ή είναι τόσο περιορισμένες που δεν κάνουν τη διαφορά.

Αυτό το κάνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ το Path of Exile, σε διαφορετικό είδος βέβαια. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σε θέση να το κάνει η Bioware, όσο καλό παιχνίδι και να είναι αρχικά το Anthem. Υπάρχει μεν η εμπειρία του The Old Republic, που η εταιρία έδειξε ότι μπορεί να μάθει, αλλά σε grind-based game που απαιτεί συστηματικές αλλαγές σε σχετικά μικρό διάστημα...Δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, geo4sar είπε

Ηθελα να ρωτήσω οσους δοκιμασαν το game. Απο ήχο τι λέει, ambient sound, sound effects, η μουσικη γενικά καλή? Στη τελικη το παιχνιδι ονομαστηκε Anthem.

Μουσική: Η μουσική που υπάρχει είναι πολύ όμορφη, κλασσικη bioware. Ομως έχουν επιλέξει να πάνε με αλλη λογική (οπως το τελευταίo Resident Evil) όπου η μουσική παίζει μόνο σε συγκεκριμένα σημεια κ στιγμές κ στο υπόλοιπο ειναι απλά ησυχία και περιβάλλον. Προσωπικά οταν ειμαι στον κόσμο εξω δε με ενοχλεί γιατι χάνεσαι σε άλλους ήχους αλλά η ηρεμία του Fort Tarsis με κουράζει.

Ηχητικά εφέ: Λίγο ξύλινα στα όπλα αλλά απο εκεί κ πέρα πανδαισία. και από πανίδα/χλωρίδα και απο εχθρους και απο μηχανισμούς και απο εκρήξεις και gear (spells) όλα ειναι πολυ καλά και εντυπωσιακά.

Voice Acting: Bioware. Κοινώς, πολυ υψηλό επίπεδο με πάρα πολλούς γνωστούς ηθοποιούς να παίζουν μέσα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Καλώς ή κακώς έτσι λειτουργεί πλέον το Online gaming. Βγάζουν ένα παιχνίδι με Χ περιεχόμενο και προσθέτουν συνέχεια. Από το Division και Destiny μέχρι το WoW και το PoE. Δε με τρελαίνει σαν πολιτική αλλά υποθέτω έχει τη λογική της.

Μετά από λίγη σκέψη κατέληξα ότι προσωπικά αυτά που αναφέρουν σαν endgame πιθανόν να είναι και αρκετά. Το ότι θα είχε repetetive content ήταν γνωστό και αναμενόμενο όπως όλα τα παιχνίδια του είδους.

Ποια προώθηση λες? Το παιχνίδι το είχε ξεχάσει όλος ο πλανήτης και το θυμήθηκε 2 ώρες πριν τη πρώτη beta. 

Υποθέτω ο χρόνος θα δείξει. Απλά δε μπορώ να χωνέψω όλο αυτό το bashing που τρώει online. Ή είναι εξαιρετικά κακό σαν παιχνίδι, κατι που προσωπικά δεν είδα στις 3-4 ώρες που έπαιξα τη beta ή μαλακίζονται οικτρά οι "content creators". Δε γίνεται η άλλη η μαλακία που βγαίνει σχεδόν ταυτόχρονα και μοιάζει με turn-based shooter να αντιμετωπίζεται σαν μια ευλογία για τους gamers και αυτό να τρώει τόσο ξύλο.

Αν λες για το Division μπορώ να πω πως με το hacking και τα patches (και αλλαγές σε core mechanics)/bugs που παρουσιαζόντουσαν ναι μεν είχε καταντήσει κουραστικό αλλά σαν βάση είχε περισσότερη ουσία σε σύγκριση με το Anthem. Κάλυπτε τα πάντα, story/pve/pvp/grind/exploration, τα "dlc's" ήταν αξιόλογα κτλ. και γενικά τα mechanics και οι τακτικές που έπρεπε να χρησιμοποιήσεις στα hard mode στο pve (κυρίως στα Incursions) ή pvp όντως σε έκαναν να προσπαθείς αλλιώς δεν τα έβγαζες. Επίσης, το Survival πολύ καινοτόμο και διαφορετικό ήταν σαν να παίζεις άλλο παιχνίδι και σε έκανε να πρέπει να σκεφτείς τι θα κάνεις και πότε.  Στο Anthem δεν βλέπω να υπάρχουν παρόμοιοι μηχανισμοί που θα το κάνουν αξιόλογο και γι'αυτό λέω πως θα γίνει βαρετό σύντομα αλλά θα δείξει. Επίσης επειδή θα έχει πολύ combat αυτό το σημείο πρέπει να είναι πολύ καλο φτιαγμένο για να σε κρατήσει (π.χ όπως στο Black Desert).

Θα δούμε με τα acts τι θα γίνει στο Anthem αλλά είναι λάθος να πετσοκόβουν τα παιχνίδια και να δίνουν αργότερα περιεχόμενο που θα έπρεπε να υπάρχει ήδη μέσα γιατί δεν μπορείς να κρίνεις συνολικά αν θες να διαθέσεις τον χρόνο σου.

Επεξ/σία από SlackulatoR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SlackulatoR είπε

Αν λες για το Division μπορώ να πω πως με το hacking και τα patches (και αλλαγές σε core mechanics)/bugs που παρουσιαζόντουσαν ναι μεν είχε καταντήσει κουραστικό αλλά σαν βάση είχε περισσότερη ουσία σε σύγκριση με το Anthem. Κάλυπτε τα πάντα, story/pve/pvp/grind/exploration, τα "dlc's" ήταν αξιόλογα κτλ. και γενικά τα mechanics και οι τακτικές που έπρεπε να χρησιμοποιήσεις στα hard mode στο pve (κυρίως στα Incursions) ή pvp όντως σε έκαναν να προσπαθείς αλλιώς δεν τα έβγαζες. Επίσης, το Survival πολύ καινοτόμο και διαφορετικό ήταν σαν να παίζεις άλλο παιχνίδι και σε έκανε να πρέπει να σκεφτείς τι θα κάνεις και πότε.  Στο Anthem δεν βλέπω να υπάρχουν παρόμοιοι μηχανισμοί που θα το κάνουν αξιόλογο και γι'αυτό λέω πως θα γίνει βαρετό σύντομα αλλά θα δείξει. Επίσης επειδή θα έχει πολύ combat αυτό το σημείο πρέπει να είναι πολύ καλο φτιαγμένο για να σε κρατήσει (π.χ όπως στο Black Desert).

Θα δούμε με τα acts τι θα γίνει στο Anthem αλλά είναι λάθος να πετσοκόβουν τα παιχνίδια και να δίνουν αργότερα περιεχόμενο που θα έπρεπε να υπάρχει ήδη μέσα γιατί δεν μπορείς να κρίνεις συνολικά αν θες να διαθέσεις τον χρόνο σου.

Αδερφέ γι'αυτό λέω και δεν αμφιβάλλω ότι έχει πολύ και καλό content. ΑΛΛΑ αυτό είναι το 1 από τα 2 προαπαιτούμενα για ένα καλό παιχνίδι σ'αυτή τη κατηγορία. Το άλλο είναι το gameplay το οποίο το βρίσκω επιεικώς σκουπίδι στο Division. Τι να το κάνω αν έχει 500 ώρες content αλλά δε μπορώ να το αντέξω καν μια ώρα και αντίστοιχα τι να το κάνω αν με διασκεδάσει αλλά έχει 10 ώρες content.

Συνεπώς εκεί που ανυπομονούσαμε για 2 μεγάλα παιχνίδια να μη ξέρουμε ποιο να πρωτοδιαλέξουμε μας βλέπω να είμαστε ανάμεσα στη Σκύλλα και τη Χάρυβδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να ξεθολώσουν λίγο τα νερά όσον αφορά το endgame και το γνωστό ΄μα υπάρχουν μόνο 3 strongholds" αφήνω αυτό εδώ:

 

Ο τύπος νομίζω το έχει πιάσει ακριβώς το νόημα.

Τώρα αν σε κάποιον δεν αρέσει το παιχνίδι στον πυρήνα του(gameplay/shooting/missions κτλ) τότε κρίμα, γιατί είναι η βάση πάνω στην πάνω οποία έχει χτιστεί το game και αυτά δεν αλλάζουν. Οπότε, σε αυτή την περίπτωση, η σου αρέσει και παίζεις ή δεν σου αρέσει και χαιρετάς. Τα υπόλοιπα, όπως loading screens κτλ, διορθώνονται με patches.

Επεξ/σία από RedAlert539
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...