Προς το περιεχόμενο

Final Fantasy XV


Spartan117

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εντάξει είναι λίγο υπερβολή το ότι τελείωσε το turn based, ειδικά στα jrpg και το κοινό αυτών παραμένει η καλύτερη λύση και η πιο τελειοποιημένη λύση 

 

οι πιο action προσεγγίσεις θέλουν αρκετή δουλειά ακόμα, στη περίπτωση του 15 ήθελε πάρα πολλή δουλειά ακόμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 431
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Εννοώ για AAA games όπως τα ff για φορητές κονσόλες και smartphones είναι μια χαρά 

απο Ιαπωνια θα δουμε σιγουρα, απο δυση ειναι αδιαφορο εντελως, μονο μικρα στουντιο με εξαιρεσεις φερνουν καλα παιχνιδια με tb(battletech, darkest dungeon etc)

το 15 αν ειχε tb πιστευω θα ηταν κατα πολυ καλυτερο, οχι απαραιτητα σαν του 13

Επεξ/σία από najinblue3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Εννοώ για AAA games όπως τα ff για φορητές κονσόλες και smartphones είναι μια χαρά 

Γιαυτο και τα Dragon Quest και persona παραμενουν με turn based συστημα μαχης και στο εξωτερικο πουλανε τοσο πολυ?

Αν θελει καποιος να παιξει action rpg θα παιξει παιχνιδια τυπου Nier Automata γιατι αυτο το συστημα μαχης κυριως για τετοιου ειδους παιχνιδια ειναι καλυτερο.

Δεν μπορω να καταλαβω πραγματικα πως ειναι ωραιο το συστημα μαχης του FF 15 το οποιο ουτε classes δεν εχει(ολοι melee με σπαθια ειναι και ο prompto με ενα πιστολι),ουτε μαγειες με την κυριολεκτικη εννοια που βλεπουμε σε ολα τα jrpg παιχνιδια(και οχι να κανεις craft μαγειες ελεος....),που τα summon πρεπει να εισαι ετοιμος να ψοφισεις μηπως και εμφανιστουν ή που δεν εχει καν special/limit breaks. 

Και εξακολουθω να μην καταλαβαινω για ποιο λογο γινεται συγκριση με το 13 και οχι με το 12, που ειναι και αυτο open world και μια χαρα υβριδικο συστημα μαχης εχει,και μαγειες,και limit break,και classes και τα παντα ολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Γιαυτο και τα Dragon Quest και persona παραμενουν με turn based συστημα μαχης και στο εξωτερικο πουλανε τοσο πολυ?

Αν θελει καποιος να παιξει action rpg θα παιξει παιχνιδια τυπου Nier Automata γιατι αυτο το συστημα μαχης κυριως για τετοιου ειδους παιχνιδια ειναι καλυτερο.

Δεν μπορω να καταλαβω πραγματικα πως ειναι ωραιο το συστημα μαχης του FF 15 το οποιο ουτε classes δεν εχει(ολοι melee με σπαθια ειναι και ο prompto με ενα πιστολι),ουτε μαγειες με την κυριολεκτικη εννοια που βλεπουμε σε ολα τα jrpg παιχνιδια(και οχι να κανεις craft μαγειες ελεος....),που τα summon πρεπει να εισαι ετοιμος να ψοφισεις μηπως και εμφανιστουν ή που δεν εχει καν special/limit breaks. 

Και εξακολουθω να μην καταλαβαινω για ποιο λογο γινεται συγκριση με το 13 και οχι με το 12, που ειναι και αυτο open world και μια χαρα υβριδικο συστημα μαχης εχει,και μαγειες,και limit break,και classes και τα παντα ολα.

Εγώ απλά μίλησα για το 13 για το κράξιμο που έφαγε αν λες για μένα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, najinblue3 είπε

Εγώ απλά μίλησα για το 13 για το κράξιμο που έφαγε αν λες για μένα 

Στον συμφορουμιτη πιο πισω εννοουσα που λεει οτι το συστημα του final fantasy 15 ειναι το ''μελλον''ας το πουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Vulcan και rtx +mods support μιλαμε θα δούμε τρομερά πράγματα στους επόμενους μήνες σε αυτό το παιχνίδι,

Παρολο που μιλάμε για ένα υπέρ  εντυπωσιακό παιχνίδι στον τεχνικό  τομέα,

μπράβο στην square enix για το support που κάνει στο παιχνιδι

Και φυσικά επιβραβεύεται και από τις πωλήσεις του παιχνιδιού

https://www.resetera.com/threads/final-fantasy-xv-now-at-7-7-million-copies-sold-fastest-selling-ff.60414/

Έχει Ίδη πουλήσει 7.7 εκατομμύρια στους πρώτους 20μηνες , λογικά θα πουλήσει ακόμα περισσότερα!!

Αυτό και το ff 14 έσωσαν την square enix μετά και την τεράστια αποτυχία της σειράς ff 13 κυρίως το ff 13-2 και lighting return έκαναν μεγάλο damage στην εταιρία 

Επεξ/σία από nikos5800
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδέησα να το τερματίσω.

 

Σαν φαν των παιχνιδιών Final Fantasy, έχω να πω ότι αν και στην αρχή με ξένισε πολύ, εν τέλει το συνήθισα. Όμορφος κόσμος, καλοσχεδιασμένα γραφικά, οι random μάχες είναι avoidable και δεν πρήζουν συκώτια, δεν χρειάζεσαι grinding μέχρι αηδίας και γενικά είναι πολύ προσεγμένο. Όσα πράγματα με τράβηξαν στο παιχνίδι, ασχολήθηκα με τα side quests τους και είχα rewards, όσα πάλι με εκνεύριζαν (πχ ψάρεμα) απλά τα απέφυγα χωρίς κανένα αντίκτυπο.

Σε 3440x1440 (ultra+hairworks) η 1080Ti έβγαζε 40-75fps, μέσος όρος γύρω στα 55-60. H cpu γύρω στο 25% μέσος όρος, το thread με την περισσότερη χρήση γύρω στο 60-85% ανάλογα το μέρος. Δε με ενόχλησε το framerate σε κανένα σημείο, πλην της Altissia που στατέριαζε σε σημεία με πολύ κόσμο (και έπεφτε από τα 40). Γενικά το port είναι κακό και το παιχνίδι δεν τρέχει πάρα πολύ καλά, ωστόσο αυτό δε χάλασε την εμπειρία.

Γενικά αν και στην αρχή ήμουν αντιδιαμετρικά αντίθετος με αυτό το σύστημα μάχης, τελειώνοντάς το μπορώ να πω ότι σχεδόν μου άρεσε :-) 

Ενώ η ιστορία κυλούσε πολύ αργά και smooth, στο τέλος έκανε escalate γρήγορα. Μου έκανε εντύπωση που δεν είχε 48 τελικά bosses χωρίς δυνατότητα healing/saving, όπως όλα τα προηγούμενα.

Γενικά η ιστορία ήταν μέτρια, επίπλαστα συγκινητική. Εκεί έχει θέμα το παιχνίδι και όχι στο σύστημα μάχης. Τραγελαφικό το γεγονός πως στο τέλος που μου ζήτησε να διαλέξω φωτό να πάρω μαζί μου στην τελική μάχη, διάλεξα  μία με την Iris, με αποτέλεσμα στο τέλος να βρεθώ ως βασιλιάς να κοιτάζω με τη Lunafreya τη φωτο της Iris 😋

Του βάζω 7/10 γιατί με κράτησε να μην το παρατήσω και γιατί ήταν το πρώτο main final μετά από χρόνια.

 

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ακυρώνονται τα 3 από τα 4 προγραμματισμένα DLC

https://www.rockpapershotgun.com/2018/11/08/final-fantasy-xv-cancels-most-dlc-director-quits-square-enix/

Επιπλέον δόθηκε η επιλογή για DLSS αλλά μόνο για όσους έχουν 4Κ οθόνη

https://www.rockpapershotgun.com/2018/12/13/nvidia-rtx-dlss-final-fantasy-xv/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

More stuff… PC will not see the standalone version of FFXV’s multiplayer expansion, Comrades, but consoles still will. PC will still get new content, mind, in new bosses, weapons, and costumes. That’s also due on December 13th.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι παιχνιδαρα ειναι αυτη. Πρωτη φορα στον κοσμο των FF και ειναι τρομερη η δουλεια που εχουν κανει σε καθε τομεα. Απο το open world κομματι μεχρι τις μαχες τους διαλογους και τα quest. 

Ειμαι chapter 3 και εχω φτασει 26 level σε ολους τους χαρακτηρες με 11.30 ωρες παιχνιδιου. Ο κοσμος του σε τραβαει οσο τιποτα και οι μαχες μολις μπεις στο νοημα γινονται επικες με τα skills και τα chains. 

 

Spoiler

2019-10-30-14-05-01.png
2019-10-30-14-13-01.png
2019-10-31-16-18.png
2019-10-31-16-18-01.png

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά για να είμαι απόλυτα ειλικρινής το gameplay στις μάχες δεν με τρέλανε, έβγαλα σχεδόν όλο το παιχνίδι με ένα συνδυασμό dash+button mash καθώς και με τα tactical του Ignis ok. Στα υπόλοιπα όμως το συγκαταλέγω ανάμεσα στα κορυφαία FF όσο παράξενο και αν ακούγεται αυτό. Το σενάριο και οι χαρακτήρες είναι imo από τα καλύτερα που έχει να δείξει η σειρά και από τα πιο ώριμα καθώς και το OST/art βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα.

Υπόψιν ότι έπαιξα και την base έκδοση χωρίς τα DLC και τις αλλαγές που έκαναν μετά, νομίζω δεν χρειάζεται ήταν τέλεια εμπειρία όπως ήταν στην αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, Arkin said:

Τι παιχνιδαρα ειναι αυτη. Πρωτη φορα στον κοσμο των FF και ειναι τρομερη η δουλεια που εχουν κανει σε καθε τομεα. Απο το open world κομματι μεχρι τις μαχες τους διαλογους και τα quest. 

Ειμαι chapter 3 και εχω φτασει 26 level σε ολους τους χαρακτηρες με 11.30 ωρες παιχνιδιου. Ο κοσμος του σε τραβαει οσο τιποτα και οι μαχες μολις μπεις στο νοημα γινονται επικες με τα skills και τα chains. 

  Reveal hidden contents

2019-10-30-14-05-01.png
2019-10-30-14-13-01.png
2019-10-31-16-18.png
2019-10-31-16-18-01.png

Αυτό που με χάλασε περισσότερο είναι ο ''αδειος'' κοσμος. Μόνο μια (!) πόλη είναι αρκετά γεμάτη. Διάσπαρτα καταθλιπτικά μόνα κι έρμα ανθρωπάκια εδώ κι εκεί... 😛 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για οποιον ειναι το πρωτο του FF οπως ειχαμε γραψει και παλιοτερα,σιγουρα θα το ευχαριστηθει πολυ περισσοτερο απο οσους ειχαν παιξει και τα προηγουμενα παιχνιδια της σειρας,που τα μειονεκτηματα ειναι εμφανεστατα.

Προσωπικα το βαζω στο ιδιο τσουβαλι με το 13,τα πιο αδυναμα παιχνιδια της σειρας των τελευταιων χρονων με διαφορα.

Αδειες πολεις,ιστορια που μπαζει απο παντου(ειδικα σε σημεια που χαζονται οι αλλοι χαρακτηρες για να σου δικαιολογησει τα dlc),συστημα μαχης (με ελαχιστη εως καθολου ποικιλια) παρα πολυ μετριοτατο(καλυτερα να μην εβαζαν καθολου μαγειες και summons),και σχεδον ανυπαρκτο replay value(το βγαλες μια φορα και μετα δεν θες να ξαναασχοληθεις μαζι του.

Α και ενας ενδιαφερον αλλα τελειως underdeveloped κεντρικος κακος(που για να δεις τι παιζει με αυτον,πληρωσε το dlc γιατι...square).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...