Προς το περιεχόμενο

Πληροφορίες για αυτονομία 320-480 χλμ. του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι μπαταρίες του model s ζυγίζουν περίπου 5 κιλά ανά κιλοβατώρα.

 

Συνεπώς οι 400 κιλοβατώρες (τόσο υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν για το φορτηγό) ζυγίζουν 2 τόνοι και όχι 7.

 

Επίσης δεν πιάνουν ωφέλιμο χώρο γιατί μπαίνουν στον τρακτορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ίσως να έχεις συνηθίσει με μπαταρίες του περασμένου αιώνα και να μην ξέρεις τι σου γίνεται αλλά το ότι αρνείσαι να ψαχτείς και να διαβάσεις είναι πολύ ενοχλητικό.

 

Battery degradation: https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=154312675

 

Efficiency and Range: https://www.tesla.com/en_EU/blog/model-s-efficiency-and-range

 

Ή άσχετος είσαι ή ψεύτης, δεν υπάρχει εναλλακτική αγαπητέ.

H τεσλα δεν έχει προσφέρει τίποτα καινούριο χρησιμοποιεί τεχνολογία 30 ετών. οι μπαταρίες της  είναι τεχνολογία 30ετών δεν υπάρχει κάτι καινούριο. αυτά που βλέπετε στο σάιτ της είναι απλά παραμύθια για αφελής σαν εσένα.

Για να αποκτήσετε το 1% της γνώσης μου απλά διαβάστε λίγες εκατοντάδες  σελίδες από εδώ  http://batteryuniversity.com/    το 99.9% που λέει είναι σωστά. αρχίστε από εδώ και μετά τα ξαναλέμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μπαταρίες του model s ζυγίζουν περίπου 5 κιλά ανά κιλοβατώρα.

 

Συνεπώς οι 400 κιλοβατώρες (τόσο υπολογίζουν ότι θα χρειαστούν για το φορτηγό) ζυγίζουν 2 τόνοι και όχι 7.

 

Επίσης δεν πιάνουν ωφέλιμο χώρο γιατί μπαίνουν στον τρακτορα.

 

 

Σε ποιό σημείο του τράκτορα?

 

 

Τα νούμερα για την μπαταρία τα πήρα απο εδώ: https://www.wired.com/2017/06/elon-musk-tesla-semi-truck-battery/

 

Λέει 14 τόνους για αυτονομία 600 μιλίων, οπότε για τα 300 που ανακοίνωσαν θα θέλει χοντρικά 7 τόνους.

 

Αλλά και λογικά να το δείς δέν βγαίνει αλλιώς.

 

Αν υπολογίσουμε οτι το S των περίπου 2,5 τόνων με την κατοστάρα μπαταρία έχει αυτονομία λίγο πάνω απο 300 μίλια, είναι αδύνατον μία νταλίκα των 40 τόνων να έχει σχεδόν την ίδια αυτονομία με μόλις 4 φορές μεγαλύτερη μπαταρία.

 

Οπότε οι 7 τόνοι είναι πιό κοντά στην πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://electrek.co/2017/08/29/cummins-beats-tesla-unveil-all-electric-truck/

 

Αυτή εδώ η εταιρία κατάφερε αυτονομία 100 μιλίων με 140 κιλοβατώρες για μεταφορά 20 τόνων φορτίου.

 

Πιστεύω με 400 κιλοβατώρες η τεσλα μπορεί να καταφέρει 300 μίλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H τεσλα δεν έχει προσφέρει τίποτα καινούριο χρησιμοποιεί τεχνολογία 30 ετών. οι μπαταρίες της  είναι τεχνολογία 30ετών δεν υπάρχει κάτι καινούριο. αυτά που βλέπετε στο σάιτ της είναι απλά παραμύθια για αφελής σαν εσένα.

Για να αποκτήσετε το 1% της γνώσης μου απλά διαβάστε λίγες εκατοντάδες  σελίδες από εδώ  http://batteryuniversity.com/    το 99.9% που λέει είναι σωστά. αρχίστε από εδώ και μετά τα ξαναλέμε.

 

Όλα αυτά που λες είναι moot point γιατί: 

 

1) Η πλειοψηφεία των πραγματικών ιδιωκτητών του αυτοκινήτου είναι ευχαριστημένη και δεν αναπαράγει τα νούμερα που παρέθεσες προηγουμένως για την αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες και τον χρόνο ζωής των μπαταριών. Οπότε τα περί αφέλειας καλό θα ήταν να τα πεις σε εκείνους. Μάλλον έχουν εγκεφαλικά επεισόδια και ξεχνάνε ότι φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους κάθε 150χλμ...

 

2) Σου λέμε να διαβάσεις τι λένε οι πραγματικοί ιδιωκτήτες αλλά εσύ με την βαρκούλα του ψαρά και τα φωτοβολταικά του σπιτιού σου ξέρεις καλύτερα από αυτούς. Μάλλον στα δικά τους αυτοκίνητα η Tesla χρησιμοποίησε space age technology και άφησε το site της για εμάς τους υπόλοιπους αφελείς.

 

3) Μας λες ότι η Tesla λέει γενικώς παπαριές και εσύ είσαι σωστός... ποιος είσαι εσύ ακριβώς? 

 

4) Αφού είσαι τόσο ειδικός επί του θέματος, φαντάζομαι ότι έχεις στείλει ήδη βιογραφικά και τους έχεις βάλει τα γυαλιά... Γιατί αν χαραμίζεσαι ακόμα με τη βάρκα σου και τα φωτοβολταικά, μάλλον δεν τις κατάλαβες πολύ καλά τις 100άδες σελίδες που διάβασες και πήγαν στράφι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ ο άλλος έβαλε αυτόνομο σύστημα σπίτι του όχι τώρα, που το αγοράζεις τουλάχιστον 20 χιλιάρικα και η κιλοβατώρα αξίζει το πολύ 20 λεπτά, αλλά πριν 15 χρόνια, όταν δηλαδή το σύστημα άξιζε τουλάχιστον 40 χιλιάρικα, και η κιλοβατώρα είχε το πολύ 10 λεπτά. Ούτε τα εγγόνια του δεν θα κάνουν απόσβεση. Επιστήμονας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βασικό πρόβλημα του ηλεκτρικού τράκτορα και των ηλεκτρικών φορτηγών γενικότερα δέν είναι η αυτονομία, αλλά το βάρος και το κόστος.

 

Για να επιτευχθεί ακόμα και η κουτσουρεμένη αυτονομία των 300 μιλίων, απαιτούνται μπαταρίες 7 τόνων. Και επειδή το μέγιστο βάρος μιας νταλίκας είναι συγκεκριμένο, αυτό σημαίνει 7 τόνοι λιγότερο οφέλιμο φορτίο, ή περίπου το μισό με 2/3 του ωφέλιμου φορτίου σε σχέση με ένα κλασσικό φορτηγό.

 

Επιπλέον οι μπαταρίες είναι πολύ πιό ογκώδεις σε σχέση με τον ογκο του πετρελαίου που θα έδινε την ίδια αυτονομία. και οι διαστάσεις μιας νταλίκας είναι επίσης συγκεκριμένες. Οπότε εκτός απο βάρος, χάνεις και σε όγκο οφέλιμου φορτίου.

 

 

Όσον αφορά το κόστος, υπολογίζουν οτι οι μπαταρίες μόνες τους θα κοστίζουν όσο ένα κλασσικό φορτηγό diesel.

 

Αυτές οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες που ποτέ δεν πρόκειται να αντισταθμιστούν απο το φτηνότερο κόστος του ρεύματος στην ωφέλιμη ζωή του οχήματος.

 

Για του λόγου το αληθές:

 

Energy density:

 

1kg of lithium-ion batteries = 265Wh

1kg of diesel = ~11Kwh

 

Οι πιο καλές μπαταρίες lithium-ion είναι 41x πιο βαριές από το diesel.

 

Η τεχνολογία των μπαταριών είναι κολλημένη στα 80s/ 90s.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το μετατρέπει σε λεωφορείο να το πάρουμε στον νέο φορέα συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης αντικαθιστώντας όλους τους χουρδάδες που έχουμε εδώ να γίνουμε μάγκες και εμείς και αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οι πιο καλές μπαταρίες lithium-ion είναι 41x πιο βαριές από το diesel.

όπως λέμε ότι το σίδερο είναι βαρύτερο από το βαμβάκι;

και το πλουτώνιο είναι τις ίδιες φόρες ενεργειακά πυκνότερο από το πετρέλαιο οπότε να έχουμε αυτοκίνητα με αντιδραστήρα;

άλλο η διαφορά ενεργειακής πυκνότητας των υλικών άλλο η διαφορά ενεργειακής απόδοσης του συστήματος, όταν φρενάρει ένα θερμικό αυτοκίνητο δεν γεμίζει η δεξαμενή καύσιμων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla πριν επενδυσει μερικες εκατονταδες εκατομμυρια ακουσε τους ειδικους του χωρου αν εχει πρακτικη αξια το προτζεκτ της και οχι τους ειδικους του ινσομνια και θα το πληρωσει ακριβα.

 

Επισης οταν ετοιμαζε το προτζεκτ δεν ειχε στο νου της την Ελλαδα που ο βουλγαρος οδηγος κανει 2.000χλμ σε μια μερα και ο ταχυφορτιστης για τον Ελληνα ειναι εννοια σαν την αστροφυσικη, αλλα ειχε το οδικο δικτυο της Αμερικης και των ανεπτυγμενων δυτικων κρατων οπου οι ταχυφορτιστες μερα με την μερα πολλαπλασιαζονται και οι οδηγοι ξεκουραζονται.

 

Τελος potentials οπως ακομα γρηγοροτεροι ταχυφορτιστες, εξτρα μπαταριες στη καροτσα εκτος του τρακτορα και υποπολλαπλασιο κοστος καυσιμου και πολλαπλασια αποδοση κινητηρα ειναι ψιλα γραμματα για τον Ελληνα που επενδυει στο "παμε στοιχημα" για να πιασει την καλη.

αν ο οδηγος θα πρεπει να σταματαει καθε 300 χλμ ,οπως και να το βαφτισεις παλι χαλια ειναι .

οι επαγγελματιες οδηγοι αυτα τα χιλιομετρα τα εχουν για φυστικια .

επισης ακομα πουθενα στον κοσμο δεν εχει τοσο πληρες δικτυο ,δε χρειαζεται να μιλαμε για Ελλαδα .

Ολο αυτο ειναι απλα marketing του παρα πολυ εξυπνου Mask για να ειναι στο προσκηνιο .

Αλλωστε η γιγαντια αξια των μετοχων του οφειλεται κυριως σε ιδεες για project που εκφραζει ,και οχι στην υλοποιηση τους ,προς το παρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απολύτως τίποτα δεν ξέρω ,ότι ξέρω από την μπαταρία του κινητού μου ξέρω! . εσύ διάβαζε της παπαριές της τέσλα και θα μάθεις.

Το σπίτι μου αυτόνομο φ.β με μπαταρίες λιθίου εδώ και 15 χρόνια! και έχω δοκιμάσει διαφόρων τύπων! η βάρκα μου είναι 15KW 20 ίππους δηλαδή ,745W είναι ένας ίππος και όλα τα έκανα μόνος ένωσα κελί κελί τις μπαταρίες και για το σπίτι και για τη βάρκα δεν τις πήρα έτοιμες  paκ . μέχρι και δικούς μου φορτιστές έχω φτιάξει , αλλά ναι κατά τα άλλα δεν ξέρω τίποτα ότι έμαθα το έμαθα από τη μπαταρία του κινητού μου ,είσαι και θα ΄παραμείνεις  ένας πλανεμένος καθοδηγούμενος με αυτά τα μυαλά σε όλους τους τομείς της ζωή σου αδερφέ.

οποτε σα να λεμε ,επειδη εχεις κανει αυτη την αξιεπαινη εργασια στο σπιτι σου ,αποκλειεται καποιος σε αυτον τον πλανητη να εχει καταφερει να εχει πιο καλη τεχνογνωσια.

Εστω και αν ειναι αυτος που εκανε την ηλεκτροκινηση δημοφιλη (τα prius ηταν μερος ενα σωρο ανεκδοτων και ειχε κανει την ηλεκτροκινηση να φαινεται οτι ειναι μονο για nerds και χιπιδες οικολογους) και εχει ηδη αλλαξει την πορεια της ιστοριας.

μπορει να το κραζουν εδω καποιοι πανεπιστημονες το Μασκ,αλλα ειναι ηδη μερος της ιστοριας,μια προσωπικοτητα που εχει ενα τεραστιο impact στο σημερα και το αυριο ,ηδη,μονο με αυτα που εχει κανει εως τωρα ,και οχι με τις φανφαρες που λεει σποραδικα.

 

Φανταζοσουν ποτε πριν 15 χρονια,οτι ακομα και στην Ελλαδουλα της διαφθορας θα εχουμε και οπτικες ινες (εστω και στα 5 μερη που υπαρχουν) ,οτι θα εχουμε τηλεφωνα-υπολογιστες-media player-φωτογραφικες μηχανες σε μια συσκευη που ειναι ολη απο γυαλι και μεταλλο με μια τεραστια οθονη και θα γκρινιαζουμε για το αν εχει καλη καμερα?

Και αν το φανταζοσουν,θα ηταν στα πλαισια της φαντασιας και μονο,γιατι ακουγοταν τρελο.

 

Για να εχεις κανει ολα αυτα που λες ,φανταζομαι δεν εισαι μικρος ,οποτε θα επρεπε να ξερεις οτι ποτε δε λεμε ποτε,ολα γινονται ,ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο,και το καλο καμια φορα δεν ειμαστε ουτε καν εμεις,υπαρχουν αλλοι ,που ειναι καλυτεροι πολυ συχνα,και αλλοι καλυτεροι απο αυτους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως λέμε ότι το σίδερο είναι βαρύτερο από το βαμβάκι;

και το πλουτώνιο είναι τις ίδιες φόρες ενεργειακά πυκνότερο από το πετρέλαιο οπότε να έχουμε αυτοκίνητα με αντιδραστήρα;

άλλο η διαφορά ενεργειακής πυκνότητας των υλικών άλλο η διαφορά ενεργειακής απόδοσης του συστήματος, όταν φρενάρει ένα θερμικό αυτοκίνητο δεν γεμίζει η δεξαμενή καύσιμων

Ακόμα και με την άθλια απόδοση των diesel-οκίνητων, μιλάμε τουλάχιστον για 1 order of magnitude διαφορά στην ενεργειακή πυκνότητα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...