Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7.1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

35 λεπτά πριν, grip είπε

Πω.... Ντροπή και μόνο ντροπή. Και τηλέφωνο κανένας. Δεν ξέρω που μπορούμε να απευθυνθουμε.... 

Κι εγώ τους παίρνω εδώ και μέρες τηλέφωνο για διάφορα δέματα που έχουν κολλήσει μήνες και δεν το έχει σηκώσει ποτέ κανείς. Το «τριτοκοσμικά» είναι κοπλιμέντο.
 

Το ξέρω ότι οι περισσότεροι θα σκεφτούν ότι δεν αξίζει τον κόπο για μικρής αξίας αντικείμενα και ότι δε θα αλλάξει τίποτα, αλλά επειδή αν δεν διεκδικήσεις/διαμαρτυρηθείς για μια κατάσταση δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει και ούτε έχεις δικαίωμα μετά να παραπονιέσαι, σκέφτομαι να το ψάξω περαιτέρω και να κάνω κάποιου είδους καταγγελία για την όλη κατάσταση στο τελωνείο με τα χαμένα δέματα, τις αδικαιολόγητες αργοπορίες μηνών και τις πολλές φορές αυθαίρετες διπλοχρεώσεις τελών/ΦΠΑ χωρίς να απαντούν σε μέιλ/τηλέφωνα. Ίσως στον συνήγορο του πολίτη. Υποτίθεται ότι οι υπηρεσίες αυτές είναι δημόσιες και τις πληρώνουμε με τους φόρους μας για να μας εξυπηρετούν, όχι για να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη και να μας χρεώνουν και διπλά ενίοτε για κάτι που δεν ευθυνόμαστε εμείς.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σόρι αν είναι χαζή η ερώτησή μου ή αν επαναλαμβάνομαι, δεν έχω παρακολουθήσει πολύ τα τελευταία. Μια φίλη απο αμερική μου έστειλε ένα μικρό bubble mailer με ένα μικρό print μέσα, και το δήλωσε ως δώρο αξίας 5 ευρώ. Δεν είναι δηλαδή από πωλητή ή μαγαζί, κι είναι με USPS unregistered. Είναι στην κατάσταση "αναμονή τελωνειακής εκκαθάρισης" εδώ και 10 μέρες.

Ακόμα κι αυτά περνάνε τελωνείο; Δηλαδή δε θα μπορούν να μου στέλνουν πλέον ούτε κάρτες γενεθλίων ξέρω γω; 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Dimitrah είπε

Παιδιά σόρι αν είναι χαζή η ερώτησή μου ή αν επαναλαμβάνομαι, δεν έχω παρακολουθήσει πολύ τα τελευταία. Μια φίλη απο αμερική μου έστειλε ένα μικρό bubble mailer με ένα μικρό print μέσα, και το δήλωσε ως δώρο αξίας 5 ευρώ. Δεν είναι δηλαδή από πωλητή ή μαγαζί, κι είναι με USPS unregistered. Είναι στην κατάσταση "αναμονή τελωνειακής εκκαθάρισης" εδώ και 10 μέρες.

Ακόμα κι αυτά περνάνε τελωνείο; Δηλαδή δε θα μπορούν να μου στέλνουν πλέον ούτε κάρτες γενεθλίων ξέρω γω; 😅

1 μηνα εχω ηδη αναμονη στο τελωνειο δεμα usps...υπολογισε 2 μηνες αναμονη στο τελωνειο περιπου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vasilispas είπε

1 μηνα εχω ηδη αναμονη στο τελωνειο δεμα usps...υπολογισε 2 μηνες αναμονη στο τελωνειο περιπου

Ναι αυτό το διάβασα κι ακόμα προσπαθώ να το χωνέψω 😪 Απλά αναρωτιόμουν αν οτιδήποτε μπαίνει από έξω πάει αμέσως για έλεγχο, ανεξάρτητα από το αν είναι δώρο, αγορά, έγγραφο κλπ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dimitrah είπε

Ναι αυτό το διάβασα κι ακόμα προσπαθώ να το χωνέψω 😪 Απλά αναρωτιόμουν αν οτιδήποτε μπαίνει από έξω πάει αμέσως για έλεγχο, ανεξάρτητα από το αν είναι δώρο, αγορά, έγγραφο κλπ!

Ολα πανε τελωνειο πλεον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να καταθέσω κι εγώ τις απορίες μου:

1) Φίλη μου στέλνει από Τουρκία δώρο ένα βιβλίο. 19/8 φτάνει αεροδρόμιο στις 1/9 μπαίνει για τελωνείο (τυχερός εδώ). Ταυτόχρονα έρχεται sms που μου ζητάει να τους στείλω με email παραστατικό αγοράς του βιβλίου. Στέλνω στη φίλη μου μήνυμα, μου στέλνει την απόδειξη αγοράς του βιβλίου, τους τη στέλνω την ίδια μέρα λέγοντας ότι το βιβλίο αγοράστηκε από φιλικό μου άτομο και μου αποστέλεται ως δώρο. (Μικρή σημασία βέβαια αυτό για αυτούς). Την άλλη μέρα έρχεται επιβεβαιωτικό email ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία εκτελωνισμού και το δέμα προωθείται στο ταχυδρομικό κατάστημα της περιοχής μου. Μέχρι σήμερα όμως το tracking number έχει κολλήσει στο ότι απαιτείται παραστατικό αγοράς. Τους έστειλα και εχθές ένα 2ο email σε περίπτωση παράλειψης, λάθους κτλ. Δεν πήρα αυτή τη φορά απάντηση αλλά εκεί το tracking number να έχει κολλήσει ότι απαιτεί παραστατικό. Να ανησυχώ;

2) Με αποστολές από myprotein, έχει αντιμετωπίσει κανείς κάποιο πρόβλημα με το τελωνείο;

Επεξ/σία από Pavlos79_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δεν ξεμπλοκαρε ειναι ανησυχητικό από την άποψη ότι θα προωθηθεί εν καιρώ στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ φαντάζομαι.... Στο email σου απαντήσανε τυποποιημένα ή γράφανε και κάτι; να στείλουμε και εμείς τίποτα μπας και ξεμπλοκαρουν και τα δικά μας... 

Μα καλά έτσι μου έρχετε να χαλάσω 50 ευρώ πετρέλαιο να κατέβω Αθήνα και άλλα τόσα διόδια, και να πάω να το παραλάβω απο εκεί, περιμένοντας από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έλεος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, grip είπε

Το ότι δεν ξεμπλοκαρε ειναι ανησυχητικό από την άποψη ότι θα προωθηθεί εν καιρώ στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ φαντάζομαι.... Στο email σου απαντήσανε τυποποιημένα ή γράφανε και κάτι; να στείλουμε και εμείς τίποτα μπας και ξεμπλοκαρουν και τα δικά μας...

Τυποποιημένο ήταν και μάλιστα με την οδηγία να μην απαντήσω σε αυτό το email.

Screenshot_20210915-224419.jpg

Επεξ/σία από Pavlos79_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Tulipbaek είπε

Κι εγώ τους παίρνω εδώ και μέρες τηλέφωνο για διάφορα δέματα που έχουν κολλήσει μήνες και δεν το έχει σηκώσει ποτέ κανείς. Το «τριτοκοσμικά» είναι κοπλιμέντο.
 

Το ξέρω ότι οι περισσότεροι θα σκεφτούν ότι δεν αξίζει τον κόπο για μικρής αξίας αντικείμενα και ότι δε θα αλλάξει τίποτα, αλλά επειδή αν δεν διεκδικήσεις/διαμαρτυρηθείς για μια κατάσταση δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει και ούτε έχεις δικαίωμα μετά να παραπονιέσαι, σκέφτομαι να το ψάξω περαιτέρω και να κάνω κάποιου είδους καταγγελία για την όλη κατάσταση στο τελωνείο με τα χαμένα δέματα, τις αδικαιολόγητες αργοπορίες μηνών και τις πολλές φορές αυθαίρετες διπλοχρεώσεις τελών/ΦΠΑ χωρίς να απαντούν σε μέιλ/τηλέφωνα. Ίσως στον συνήγορο του πολίτη. Υποτίθεται ότι οι υπηρεσίες αυτές είναι δημόσιες και τις πληρώνουμε με τους φόρους μας για να μας εξυπηρετούν, όχι για να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη και να μας χρεώνουν και διπλά ενίοτε για κάτι που δεν ευθυνόμαστε εμείς.

φιλε εχεις απολυτο δικιο. και εγω το σκεφτομουν αυτο. εχω 2 δεματα που πληρωσα διπλο φπα. παιρνω τηλ, εστειλα ιμειλ, με γραφουν. αμα κανεις την καταγγελια, στειλε αν θες ενα πμ (γιατι δεν πολυπαρακολουθω το θρεντ) με πληροφοριες που την εκανες κτλ να κανω και εγω αλλη μια. μπας και ιδρωσει κανενα αυτι. δεν γινεται να μην απαντανε σε ιμειλ και τηλεφωνα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, burnin είπε

φιλε εχεις απολυτο δικιο. και εγω το σκεφτομουν αυτο. εχω 2 δεματα που πληρωσα διπλο φπα. παιρνω τηλ, εστειλα ιμειλ, με γραφουν. αμα κανεις την καταγγελια, στειλε αν θες ενα πμ (γιατι δεν πολυπαρακολουθω το θρεντ) με πληροφοριες που την εκανες κτλ να κανω και εγω αλλη μια. μπας και ιδρωσει κανενα αυτι. δεν γινεται να μην απαντανε σε ιμειλ και τηλεφωνα

Υπουργειο Οικονομικων πηρα χτες...3λει υπαγονται τα τελωνεια...μη σου πω που με γραψανε. .

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, vasilispas είπε

Υπουργειο Οικονομικων πηρα χτες...3λει υπαγονται τα τελωνεια...μη σου πω που με γραψανε. .

Νομίζω η ΕΕΤΤ είναι αρμόδια για να λαμβάνει καταγγελίες σχετικά με το τελωνείο και γενικά ταχυδρομικές υπηρεσίες. Πχ δείτε εδώ σε παλιότερη περίπτωση που ίσχυαν οι παλιότεροι δασμοί, τι είχε κάνει (Τελευταία παράγραφο).

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News/news_1319.html

Οπότε αν αρχίσουμε μαζικές καταγγελίες προς την ΕΕΤΤ ίσως κάτι να αρχίσει να αλλάζει.

Επεξ/σία από Pavlos79_
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το Amazon UK προϊόντα που αποστέλλονται απευθείας από την Amazon - Dispatches from Amazon Sold by Amazon έχουν έξτρα χρεώσεις τελωνειακές; Αν έχει αγοράσει κάποιος πρόσφατα να μου πει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά. καλησπέρα από Κρήτη.

Μόλις έλαβα είναι ειδοποιητήριο από ΕΛΤΑ για να παραλάβω ένα δέμα (από 3 που περιμένω) το οποίο γράφει ως αποστολέα τα Αραβικά Εμιράτα (τα ίδια???). Χτυπώντας τον κωδικό στην αναζήτηση, και εννοείται διαφορετικό από αυτόν του Aliexpress (οπότε είναι αδύνατον να ξέρω ποιο πακέτο είναι)  και μέσω του σάιτ  βλέπω:

Τα αντικείμενα (3) από διαφορετικούς πωλητές παραγγέλθηκαν στις 18/07.(Aliexpress)

Μπήκαν στη χώρα στις 27/07. (Aliexpress)

Πληρώθηκε ο αναλογούν φόρος.

Που σημαίνει ότι το (τα) πακέτα κάθονται στο τελωνείο από τις 27/07. ΔΛΔ 2 μήνες παρά κάτι . Στο χαρτί που έλαβα, γράφει ότι ο ΦΠΑ που πρέπει να πληρώσω είναι 27 ευρω. Επαναλαμβάνω, για ένα από τα τρία. πακέτα.

ΑντικείμενᨴΜια θήκη κινητού, δύο προστατευτικά τζαμάκια του ιδίου κινητού (που έσπασε περιμένοντας) και ένα μπουκαλάκι σίτισης νεογένητου γατιού (τα συγκεκριμένα δεν υπάρχουν στην Ελλάδα).

Τα πακέτα είναι αξίας - μαζί και το ΦΠΑ/ταχυδρομικά που πλήρωσα:

1. 3,29

2, 2,03

3, 3,19

Τι γίνεται εάν δεν παραλάβω; Και αν έχει διαμαρτυρηθεί κανείς, που απευθύνθηκε;

Ευχαριστώ... δεν παίζεται αυτό που γίνεται...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...