Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με Ali express saver shipping δν πληρωσα τπτ...το εφερε απλα ο ταχυδρομος...αναλαμπες στα ελτα κ στα τελωνεια ειναι...οτι τους ερθει στο μυαλο τοτε κανουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7.1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν 3 πράγματα.

τη προηγούμενη βδομάδα μου ήρθε πακέτο από aliexpress, 10€ παραγγελία που είχε γίνει 30/7 με τρόπο αποστολής cainiao super economy κατευθείαν στο σπίτι χωρίς τελωνεία χωρίς τίποτα.

επισης την προηγούμενη βδομάδα μου ήρθε sms (1η φωτο) για να πάω να παραλάβω παραγγελία των 28€ που είχε περάσει από τελωνείο, είχε γίνει επίσης 30/7 και ερχόταν με TOPYOU.

το περίεργο είναι ότι γράφει "θα βρίσκεται για λίγες μέρες ακόμα" λες και καθόταν βδομάδες και περίμενε ξερωγω (δεν καθόταν, απ όσο φαίνεται απ το τρακινγκ) και επίσης δεν λέει τίποτα για το ποσό που θα πληρώσω. Έχει έρθει τέτοιο μήνυμα σε κανέναν αλλον; Δεν εχω προλάβει να πάω ακόμα γιατί το υπέροχο τους ωράριο είναι 7μιση με 2μιση :)

και τέλος, παραγγελία από eBay 94€ Πωλητής από Καναρια, το ξερω ότι ανήκουν εκτός φορολογικού καθεστώτος ΕΕ προφανώς και πλήρωσα ΦΠΑ + ο πωλητής ήταν τόσο σίγουρος ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τελωνεία που είπε ότι αν υπάρξει θα μου καλύψει τα έξοδα. 2η φωτό, το τρακινγκ ναμπερ δείχνει ότι έφτασε ΓΕΤΑ και έχει μείνει εκεί από χθες έχει κανείς καμία ιδέα αν θα περάσει όντως από τελωνείο; Γενικά είχα την εντύπωση ότι τα πράγματα με τον πληρωμένο ΦΠΑ είναι πιο ξεκάθαρα στο eBay και άρα επειδή θα είναι ξεκάθαρο ότι είναι πληρωμένος ο ΦΠΑ δεν θα περνάνε και τελωνείο... πλέον δεν μπορώ να βγάλω άκρη τι γίνεται 

 

 

 

2B8403F4-411E-46E6-A2D7-A939314EB1F0.jpeg

F1EB2AC9-6968-40B7-952C-0C5CD33FCAAB.jpeg

Επεξ/σία από Siakou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, vasilispas είπε

Απο τν ημερομηνια παραλαβης ποσο μπορω να περιμενω πριν κανω. dispute στο ebay για δεμα που δν ηρθε;;θελω να περιμενω λιγο ακομη...κριμα κ οι πωλητες ειναι...αυτοι δν φταινε σε τπτ

Εφόσον πληρώνεις με paypal αν θυμάμαι καλά 180 ημέρες για να ζητήσεις refund,επικοινώνησε με τον πωλητή να δεις τι θα σου πει, εμένα την προηγούμενη εβδομάδα εφόσον είδε ότι το δέμα χάθηκε ,για δεύτερη φορά,μου έκανε μόνος του refund.Και σημειωτέον ερχόταν από Γερμανία όπου λογικά δεν θα έπρεπε να έχει εξαφανιστεί στα μισά της διαδρομής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Beniva είπε

Εφόσον πληρώνεις με paypal αν θυμάμαι καλά 180 ημέρες για να ζητήσεις refund,επικοινώνησε με τον πωλητή να δεις τι θα σου πει, εμένα την προηγούμενη εβδομάδα εφόσον είδε ότι το δέμα χάθηκε ,για δεύτερη φορά,μου έκανε μόνος του refund.Και σημειωτέον ερχόταν από Γερμανία όπου λογικά δεν θα έπρεπε να έχει εξαφανιστεί στα μισά της διαδρομής

Η usps εχει registered υπηρεσια;;κ πως μπορω να παραγγειλω απο Usa χωρις καθυστερησεις τελωνειο εαν ξερει κανενας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσον αφορά τις καταγγελίες, δείτε εδώ για το τι είχαμε κάνει όταν πήγαν αρχές του 2020 να περάσουν το 15ευρω.
Διαβάστε γενικά όλο το νήμα, όχι μόνο την συγκεκριμένη ανάρτηση μου.

Αν και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ως επί το πλείστον με τα ΕΛΤΑ, το θέμα αφορά γενικότερα την κατάσταση με τις μεταφορικές ταχυδρομικών αντικειμένων στην χώρα μας.
 

Κάποιες περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες, ύστερα από διάβασμα πολλών αναρτήσεων από συμφορουμίτες όπου έγραψαν τις εμπειρίες τους μετά τις αλλαγές που έγιναν την  1.7.2021.

Όποιος κάνει καταγγελία, καλό είναι (να μην πω ότι πρέπει) να ακουλουθήσει την σειρά που ορίζει το σύστημα.

Δηλαδή, πρώτα να κάνει αμφισβήτηση για την κάθε αγορά του που θεωρεί ότι του έχουν επιβληθεί παράνομα χρεώσεις, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία (το κόστος είναι 12€:
https://www.elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx
https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ 2.pdf

Για αυτούς που θα γκρινιάξουν για τα 12€ (είναι πολλά τα χρήματα, σιγά μην κάνω κάτι τέτοιο, δεν γίνεται να πληρώνω 12€ για κάθε αγορά μου, κτλ) να έχουν υπόψη τους ότι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αυτή η διαδικασία είναι θεσμοθετημένη όπως είναι. Για να αποτρέψει όλους αυτούς από το να μπουν εξαρχής σε αυτή την ιστορία και απλά να αποδεχτούν τις παράνομες χρεώσεις.

Αναφορά σε κείμενο

Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις

Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ.  Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό  Κώδικα διαδικασίες.

Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου.

Αν δεν γίνει το παραπάνω, οι αρμόδιοι φορείς έχουν την δυνατότητα (ίσως και δικαίωμα;) να ρίξουν άκυρο στον καταγγέλλων (αγνοώντας τον τελείως μην απαντώντας σε email/τηλέφωνα ή να δηλώνουν αναρμόδιοι σε αυτό το στάδιο και να τον παραπέμψουν στην παραπάνω διαδικασία και μετά να τον αγνοούν σε περαιτέρω όχληση τους από αυτόν).
Αυτή την αντιμετώπιση την έχουν ήδη υποστεί πολλοί συμφορουμίτες μας.

Μετά, αν δεν δικαιωθεί ή αν δικαιωθεί και παραλάβει χωρίς έξτρα χρεώσεις αλλά δεν του επιστραφούν τα 12€ της αίτησης επανεξέτασης (έχει συμβεί σε κάποιους αυτό), να προχωρήσει σε καταγγελία προς τους αρμόδιους φορείς και τυχόν εμπλεκόμενους που έχουν οικονομικό συμφέρον, και για κάθε αγορά του να επισυνάπτει οπωσδήποτε ΌΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς, tracking number, ταυτότητα, τι του ζήτησαν τα ΕΛΤΑ, νόμοι, εγκύκλιοι, τιμοκατάλογος ΕΛΤΑ, εκτυπωμένες σελίδες από επίσημες ιστοσελίδες της Ε.Ε., κτλ).
Επίσης πρέπει να υποδεικνύει τους νόμους (και συγκεκριμένα τα άρθρα και τις παραγράφους του κάθε νόμου) που αποδεικνύουν την κατάχρηση και παρανομία.

Πολύ χαρτούρα αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

Δείτε και εδώ:
1138745803_.png.623abedf03903c8e0f4e40d2
 

Επίσης, ίσως να είναι καλό να οργανωθούμε και εκτός Insomnia, γιατί εδώ στο forum υπάρχει μία τάση και συνήθεια να κλειδώνουν τα θέματα. Και μόλις γίνει αυτό, αμέσως χάνεται όλο το momentum και η όρεξη από τους περισσότερους χρήστες για περαιτέρω ασχολία με το ζήτημα.

Να ξέρετε ότι όποιος μπει σε αυτή την διαδικασία, θα πρέπει να αφιερώσει αρκετό έως πολύ χρόνο, χρήμα και ενέργεια.
Αν είμαστε όμως πολλοί και ενεργήσουμε με σύστημα και μέθοδο, στο τέλος θα τα καταφέρουμε.

Όποιος όμως δεν θέλει να μπει σε αυτή την διαδικασία και δεν το κάνει, ας μην κλαίγεται για τα χαράτσια και τις παράνομες χρεώσεις στις οποίες υπόκειται τώρα και θα υποστεί και στο μέλλον.
Η βαρεμάρα, η τεμπελιά, ο ωχαδερφισμός, η παραίτηση και η φυγοπονία τιμωρούνται με χρήμα.

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Όσον αφορά τις καταγγελίες, δείτε εδώ για το τι είχαμε κάνει όταν πήγαν αρχές του 2020 να περάσουν το 15ευρω.
Διαβάστε γενικά όλο το νήμα, όχι μόνο την συγκεκριμένη ανάρτηση μου.

Αν και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ως επί το πλείστον με τα ΕΛΤΑ, το θέμα αφορά γενικότερα την κατάσταση με τις μεταφορικές ταχυδρομικών αντικειμένων στην χώρα μας.
 

Κάποιες περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες, ύστερα από διάβασμα πολλών αναρτήσεων από συμφορουμίτες όπου έγραψαν τις εμπειρίες τους μετά τις αλλαγές που έγιναν την  1.7.2021.

Όποιος κάνει καταγγελία, καλό είναι (να μην πω ότι πρέπει) να ακουλουθήσει την σειρά που ορίζει το σύστημα.

Δηλαδή, πρώτα να κάνει αμφισβήτηση για την κάθε αγορά του που θεωρεί ότι του έχουν επιβληθεί παράνομα χρεώσεις, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία (το κόστος είναι 12€:
https://www.elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx
https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ 2.pdf

Για αυτούς που θα γκρινιάξουν για τα 12€ (είναι πολλά τα χρήματα, σιγά μην κάνω κάτι τέτοιο, δεν γίνεται να πληρώνω 12€ για κάθε αγορά μου, κτλ) να έχουν υπόψη τους ότι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αυτή η διαδικασία είναι θεσμοθετημένη όπως είναι. Για να αποτρέψει όλους αυτούς από το να μπουν εξαρχής σε αυτή την ιστορία και απλά να αποδεχτούν τις παράνομες χρεώσεις.

Αν δεν γίνει το παραπάνω, οι αρμόδιοι φορείς έχουν την δυνατότητα (ίσως και δικαίωμα;) να ρίξουν άκυρο στον καταγγέλλων (αγνοώντας τον τελείως μην απαντώντας σε email/τηλέφωνα ή να δηλώνουν αναρμόδιοι σε αυτό το στάδιο και να τον παραπέμψουν στην παραπάνω διαδικασία και μετά να τον αγνοούν σε περαιτέρω όχληση τους από αυτόν).
Αυτή την αντιμετώπιση την έχουν ήδη υποστεί πολλοί συμφορουμίτες μας.

Μετά, αν δεν δικαιωθεί ή αν δικαιωθεί και παραλάβει χωρίς έξτρα χρεώσεις αλλά δεν του επιστραφούν τα 12€ της αίτησης επανεξέτασης (έχει συμβεί σε κάποιους αυτό), να προχωρήσει σε καταγγελία προς τους αρμόδιους φορείς και τυχόν εμπλεκόμενους που έχουν οικονομικό συμφέρον, και για κάθε αγορά του να επισυνάπτει οπωσδήποτε ΌΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς, tracking number, ταυτότητα, τι του ζήτησαν τα ΕΛΤΑ, νόμοι, εγκύκλιοι, τιμοκατάλογος ΕΛΤΑ, εκτυπωμένες σελίδες από επίσημες ιστοσελίδες της Ε.Ε., κτλ).
Επίσης πρέπει να υποδεικνύει τους νόμους (και συγκεκριμένα τα άρθρα και τις παραγράφους του κάθε νόμου) που αποδεικνύουν την κατάχρηση και παρανομία.

Πολύ χαρτούρα αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

Δείτε και εδώ:
1138745803_.png.623abedf03903c8e0f4e40d2
 

Επίσης, ίσως να είναι καλό να οργανωθούμε και εκτός Insomnia, γιατί εδώ στο forum υπάρχει μία τάση και συνήθεια να κλειδώνουν τα θέματα. Και μόλις γίνει αυτό, αμέσως χάνεται όλο το momentum και η όρεξη από τους περισσότερους χρήστες για περαιτέρω ασχολία με το ζήτημα.

Να ξέρετε ότι όποιος μπει σε αυτή την διαδικασία, θα πρέπει να αφιερώσει αρκετό έως πολύ χρόνο, χρήμα και ενέργεια.
Αν είμαστε όμως πολλοί και ενεργήσουμε με σύστημα και μέθοδο, στο τέλος θα τα καταφέρουμε.

Όποιος όμως δεν θέλει να μπει σε αυτή την διαδικασία και δεν το κάνει, ας μην κλαίγεται για τα χαράτσια και τις παράνομες χρεώσεις στις οποίες υπόκειται τώρα και θα υποστεί και στο μέλλον.
Η βαρεμάρα, η τεμπελιά, ο ωχαδερφισμός, η παραίτηση και η φυγοπονία τιμωρούνται με χρήμα.

τα ΕΛΤΑ σε χρεώνουν για τον εκτελωνισμό πχ.2,50€ για την δουλειά που κάνουν να εισπράξουν τον ΦΠΑ που δεν απέδωσε στο Κράτος ο πωλητής , αρμόδια υπηρεσία για τα τελωνεία είναι η ΑΑΔΕ και όχι η ΕΕΤΤ.Το πρόβλημα μέχρι στιγμής τουλάχιστον στα δικά μου δεματα ήταν οι εταιρείες logistics Cainiao και Yanwen, μέχρι στιγμής το AliExpress standard και Saver shipping που έρχονται μέσω Ουγγαρίας δείχνει να μην έχει προβλήματα γιατί τα αντικείμενα εκτελωνιζονται εκεί και έρχονται στην Ελλάδα χωρίς άλλη χρέωση, επίσης μπαταρία λιθίου που ήρθε από AliExpress με την εταιρεία Meest δεν είχε άλλη επιβάρυνση,με τις καταγγελίες δεν θα βγει άκρη εφόσον οι πωλητές δεν έχουν ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία για την απόδοση του ΦΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, radiotv είπε

τα ΕΛΤΑ σε χρεώνουν για τον εκτελωνισμό πχ.2,50€ για την δουλειά που κάνουν να εισπράξουν τον ΦΠΑ που δεν απέδωσε στο Κράτος ο πωλητής , αρμόδια υπηρεσία για τα τελωνεία είναι η ΑΑΔΕ και όχι η ΕΕΤΤ.Το πρόβλημα μέχρι στιγμής τουλάχιστον στα δικά μου δεματα ήταν οι εταιρείες logistics Cainiao και Yanwen, μέχρι στιγμής το AliExpress standard και Saver shipping που έρχονται μέσω Ουγγαρίας δείχνει να μην έχει προβλήματα γιατί τα αντικείμενα εκτελωνιζονται εκεί και έρχονται στην Ελλάδα χωρίς άλλη χρέωση, επίσης μπαταρία λιθίου που ήρθε από AliExpress με την εταιρεία Meest δεν είχε άλλη επιβάρυνση,με τις καταγγελίες δεν θα βγει άκρη εφόσον οι πωλητές δεν έχουν ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία για την απόδοση του ΦΠΑ.

Ο κόσμος δεν κάνει καταγγελίες μόνο επειδή δεν ξέρει αν και πόσο θα πληρώσει σε φόρους και τελωνείο επειδή δεν γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι οι υπάλληλοι και ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει.

Οι περισσότεροι από μας είμαστε αγανακτισμένοι και με τους χρόνους εκτελωνισμού, παράδοσης, με τα χαμένα πακέτα. Ποτέ δεν ήταν τέλεια η κατάσταση με τα ΕΛΤΑ αλλά νομίζαμε τα είχαμε δει όλα με τις αργοπορίες στα lockdown όμως καταφέρνουν πάλι και μας αποδεικνύουν ότι μπορούν και χειρότερα.

Δεν γίνεται σε άλλες χώρες όπως Ουγγαρία πακέτα να εκτελωνίζονται και να έρχονται Ελλάδα χωρίς δασμούς σε λιγότερο από βδομάδα και εδώ να κάθονται μήνες κολλημένα και να αναρωτιόμαστε αν θα αποφασίσουν τελικά να τα φέρουν σπίτι μας η να τα γυρίσουν πίσω.

Το θέμα είναι ότι αν δεν αρχίσουμε να κάνουμε καταγγελίες από ότι πιαστούμε θα συνεχίσουν να δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα , μια ερωτηση : περιμενω 2 πακετα απο ali με tracking ΤΥΠΟΥ UA146χχχχ03AEUH061χχχχ061BE , στο 17track λεει οτι ειναι στην ελλαδα πανω απο μηνα , στο ψαξιμο των ελτα δεν εμφανιζει τιποτα , ξερουμε πως / με ποιον διανεμονται Ελλαδα ??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, villasg είπε

Καλησπερα , μια ερωτηση : περιμενω 2 πακετα απο ali με tracking ΤΥΠΟΥ UA146χχχχ03AEUH061χχχχ061BE , στο 17track λεει οτι ειναι στην ελλαδα πανω απο μηνα , στο ψαξιμο των ελτα δεν εμφανιζει τιποτα , ξερουμε πως / με ποιον διανεμονται Ελλαδα ??

ΕΛΤΑ και τα δύο, δικό μου τύπου U........AE που το τρακινγκ του Ali έδειχνε ότι έφτασε Ελλάδα 29/7 φάνηκε στο σύστημα των ΕΛΤΑ πριν λίγες ημέρες και δεν έχει μπει ακόμη τελωνείο,αν κρίνω από προηγούμενη παραγγελία μου με τρακινγκ U.....CN που μπήκε για έλεγχο στο τελωνείο 19/7 και έφτασε στα χέρια μου σήμερα προβλέπεται μεγάλη αναμονή και στα δικά σου.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Siakou είπε

Λοιπόν 3 πράγματα.

τη προηγούμενη βδομάδα μου ήρθε πακέτο από aliexpress, 10€ παραγγελία που είχε γίνει 30/7 με τρόπο αποστολής cainiao super economy κατευθείαν στο σπίτι χωρίς τελωνεία χωρίς τίποτα.

επισης την προηγούμενη βδομάδα μου ήρθε sms (1η φωτο) για να πάω να παραλάβω παραγγελία των 28€ που είχε περάσει από τελωνείο, είχε γίνει επίσης 30/7 και ερχόταν με TOPYOU.

το περίεργο είναι ότι γράφει "θα βρίσκεται για λίγες μέρες ακόμα" λες και καθόταν βδομάδες και περίμενε ξερωγω (δεν καθόταν, απ όσο φαίνεται απ το τρακινγκ) και επίσης δεν λέει τίποτα για το ποσό που θα πληρώσω. Έχει έρθει τέτοιο μήνυμα σε κανέναν αλλον; Δεν εχω προλάβει να πάω ακόμα γιατί το υπέροχο τους ωράριο είναι 7μιση με 2μιση :)

και τέλος, παραγγελία από eBay 94€ Πωλητής από Καναρια, το ξερω ότι ανήκουν εκτός φορολογικού καθεστώτος ΕΕ προφανώς και πλήρωσα ΦΠΑ + ο πωλητής ήταν τόσο σίγουρος ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τελωνεία που είπε ότι αν υπάρξει θα μου καλύψει τα έξοδα. 2η φωτό, το τρακινγκ ναμπερ δείχνει ότι έφτασε ΓΕΤΑ και έχει μείνει εκεί από χθες έχει κανείς καμία ιδέα αν θα περάσει όντως από τελωνείο; Γενικά είχα την εντύπωση ότι τα πράγματα με τον πληρωμένο ΦΠΑ είναι πιο ξεκάθαρα στο eBay και άρα επειδή θα είναι ξεκάθαρο ότι είναι πληρωμένος ο ΦΠΑ δεν θα περνάνε και τελωνείο... πλέον δεν μπορώ να βγάλω άκρη τι γίνεται 

 

 

 

2B8403F4-411E-46E6-A2D7-A939314EB1F0.jpeg

F1EB2AC9-6968-40B7-952C-0C5CD33FCAAB.jpeg

Έχω λάβει κι εγώ αρκετά αντίστοιχα sms για παραλαβή αντικειμένων. Τα συγκεκριμένα sms αφορούν πάντα παραγγελίες που έχουν περάσει τελωνείο και έχει επιβληθεί (ξανά) φπα. Δεν αναφέρεται σε κανένα  από αυτά το ποσό που θα σου ζητήσουν για να παραλάβεις αλλά για μένα πάντα ήταν 24% ΦΠΑ επί της αξίας +  έξοδα εκτελωνισμου των ΕΛΤΑ (συνήθως 2.5€ ή 5€). 

Screenshot_20210922-225744.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, logo15 είπε

Πέρασαν τελωνείο κατευθείαν τα δικά μου στα 140ε! Έκαναν 2 ωρες

Είχαν αξία αγοράς 140€,και πέρασαν τελωνείο αμέσως ή δεν πέρασαν καθόλου; από που έρχονταν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο εμενα τελος το αλιεξπρες

πηρα κατι μεμβρανες για το κινητο. αθλια συσκευασια ηρθα ν στραπατσαρισμενα.

η μια παλευοταν οποτε ειπα να ζητησω παρσιαλ ριφαντ.

στο ντισποιουτ το αλιεξπ[ρες ειπε να τα στειλω ολα πισω και να παρω ριφαντ.

ποιο ομως εινα ιτο ωραιο?

ειπε οτι εγω θα χρεωθω τα εξοδα αποστολης.

ειναι δυνατον?

ποσο ζωα. μονο πειπαλ απο εδω και περα και να πανε να απαυτοθουν ολοι οι κωλοκινεζοι. καλοι καλοι μεχρι να γινει η στραβη... ημαρτον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, burnin είπε

απο εμενα τελος το αλιεξπρες

πηρα κατι μεμβρανες για το κινητο. αθλια συσκευασια ηρθα ν στραπατσαρισμενα.

η μια παλευοταν οποτε ειπα να ζητησω παρσιαλ ριφαντ.

στο ντισποιουτ το αλιεξπ[ρες ειπε να τα στειλω ολα πισω και να παρω ριφαντ.

ποιο ομως εινα ιτο ωραιο?

ειπε οτι εγω θα χρεωθω τα εξοδα αποστολης.

ειναι δυνατον?

ποσο ζωα. μονο πειπαλ απο εδω και περα και να πανε να απαυτοθουν ολοι οι κωλοκινεζοι. καλοι καλοι μεχρι να γινει η στραβη... ημαρτον

Επρεπε να ζητησεις refund οτι δν παρελαβες...εαν ζητησες λογω καταστραμενου υλικου λογικο να σου πουνε επεστρεψε τα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, vasilispas είπε

Επρεπε να ζητησεις refund οτι δν παρελαβες...εαν ζητησες λογω καταστραμενου υλικου λογικο να σου πουνε επεστρεψε τα...

Με δικα μου εξοδα φιλε;

Επιαης ςχω φαει ακυρο για πραγμα που δεν οαρελαβα, γιατι ειπαν οτι ειχε ερθει ελλαδα. Δεν ειχε τρακινγκ μεχρι τελους ηταν της μορφης s00000 τινα πεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...