Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Να ρωτήσω και εγώ κάτι. Στα δέματα που έχει πληρωθεί VAT, μπορούν τα ΕΛΤΑ να χρεώσουν τέλη εκτελωνισμού (2,5€ για αντικείμενο 5€) ακόμα κ αν τους στείλουμε την ηλεκτρονική απόδειξη ότι έχει πληρωθεί φόρος?! 

Για να γράφεις εδώ φαντάζομαι το δέμα ειναι από Aliexpress. Μήπως θυμάσαι τρόπο αποστολής?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Για να γράφεις εδώ φαντάζομαι το δέμα ειναι από Aliexpress. Μήπως θυμάσαι τρόπο αποστολής?

Κινεζοδεμα από ebay ήταν από μεγάλο κατάστημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Κινεζοδεμα από ebay ήταν από μεγάλο κατάστημα 

Από ebay σχεδόν πάντα θα περασει τελωνείο (αν και δεν θα έπρεπε) Αν θες οτιδήποτε από το εξωτερικό κάτω από το όριο (186€) που υπάρχει στο Aliexpress η Banggood. Παράγγειλε από εκεί. Από Aliexpress στη σελίδα 294 έχω φτιάξει λίστα με ασφαλής τρόποι αποστολής (Εκτός από κάνα 2 τρόποι όλοι οι υπόλοιποι ειναι ασφαλής) έχω πάρει πάνω από 100 δέματα συστημενα και μη ποτέ δεν πέρασε κάποιο τελωνείο και ποτέ δεν πλήρωσα κάτι παραπάνω.

Θα κάνω copy paste από αλλού τι έγραψε ένας φίλος που μόνο στον Άρειο Πάγο δεν πήγε για τις χρεώσεις που δεν θα έπρεπε να βάλουν. Είναι λίγο μεγαλούτσικου αλλά αξίζει όποιος έχει όρεξη το διαβάζει.

Σήμερα έκλεισε η αναφορά/καταγγελία που είχα κάνει στον Συνήγορο του Πολίτη σχετικά με τα δεκάδες πακέτα με εσκεμμένα λανθασμένες χρεώσεις και είπα να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου μπας και γλιτώσω κανέναν από όσα τράβηξα.

Ημερομηνία Υποβολής της αναφοράς 2021-12-30 14:08:39 με Αριθμό Πρωτοκόλλου 2021 - 71158.
Ακριβώς 6 μήνες ταλαιπωρίας και το αποτέλεσμσ ΜΗΔΕΝ.

Να ξεκινήσω απο το τέλος. Η επίσημη απάντηση από τα τελωνεία είναι ότι όλα μα όλα τα πακέτα μου είχαν λάθος το IOSS. Ότι όλοι οι πωλητές και όλα τα καταστήματα και όλες οι εταιρίες δεν είχαν συμπληρώσει σωστά τα πεδία στην πλατφόρμα και έτσι "αναγκάστηκε" το τελωνείο να με χρεώσει. Επίσης τα τελωνεία δεν αναγνωρίζουν ότι υπήρχε IOSS κωδικός σε μερικά πακέτα ενώ ο κωδικός αναγράφεται ξεκάθαρα και σε barcode και σε QR code για ευχρηστία.

Μιλάμε για εκατοντάδες πακέτα. Και το τελωνείο υποστηρίζει ότι ΟΛΑ ήταν με λάθος στα πεδία. Δυστυχώς λόγω της συμπεριφοράς του υπαλλήλου του Συνήγορου δεν κράταγα τα πακέτα αλλά ποστάρω μια φωτογραφία (telwneio.jpg) με καμιά 30αριά που έχω αυτή την στιγμή δίπλα μου για να μην νομίσετε ότι το εκατοντάδες πακέτα είναι υπερβολές.

Τα γράφω όλα αυτά για να μην χάσει κανείς άλλος τον χρόνο του όπως εγώ. Ο υπαλληλος του Συνήγορου εμφανιζόταν μου ζητούσε μια "εργασία" που απαιτούσε ώρες και μετά εξαφανιζόταν για μήνες. Όταν λέω "εργασία" μου ζητούσε να ξαναβγάλω πολλές φωτογραφίες όλα τα πακέτα, μπρος, πισω, όλους τους κωδικούς και τα barcodes χώρια κτλπ και μετά να φτιάχνω διάφορα excel αρχεία που να καταγράφω πότε ήρθε το πακέτο, τι κωδικό είχε, απο πού ήρθε, ποιο είναι το πρόβλημα, πόσα ζητήσανε, πόσα θα έπρεπε να ζητήσουν κτλπ. Επι 6 μήνες ενώ του έστελα κάθε 2-3 μέρες φωτογραφίες και πληροφορίες για τα πακέτα που ήρθαν, ζητούσε απλά νέα excel με νέα στοιχεία και νέες φωτογραφίες και να τα συγκεντρώσω με τον ένα και τον άλλο τρόπο. Μιλάμε για πολλές ώρες δουλειά. Και τα έκανα όλα αυτα. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι άρχισε να μο ζητάει φωτογραφίες και στοιχεία για πακέτα που είχα πετάξει 5-6 μήνες πριν. Απο την στιγμή που τα είχα φωτογραφίσει πλήρως και είχα καταγράψει τι πρόβλημα έχουν δεν τα κράταγα.

Επειδή όμως ο υπαλληλος επέμενε ότι όταν τα έκανα attach στην πλατφόρμα δεν τα λαμβάνει μου έστειλε το email του στην εταιρία για να στέλνω εκεί. Παρότι έστελνα τα πάντα στο email λάμβανα απαντήσεις μόνο τηλεφωνικά και ως εκ τούτου δυστυχώς δεν έχω ούτε ένα email για απόδειξη για όσα μου είπε αυτούς τους 6 μήνες. Νόμιζα ότι είναι φυσιολογική συμπεριφορά μέχρι που σταμάτησε να μου μιλάει. Κάποια στιγμή μου απάντησε να κάνω νέα αναφορά για τα νέα πακέτα και όταν του είπα ότι είναι διαφορετικά πακέτα αλλά για το ίδιο ζήτημα μου απάντησε "Παρακαλώ εφεξής για την επικοινωνία σας με το Συνήγορο του Πολίτη να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αναφορών της Αρχής." Απο τότε δεν έχουμε πικοινώνήσει ξανά Εγω μπήκα στο σύστημα υποβολής αναφορών και συνέχιζα μέχρι και σήμερα το μεσημέρι να προστάρω φωτογραφίες με τα προβληματικά πακέτα μου συν κείμενο που εξηγούσα αναλυτικά τι και πως έχει πάει λάθος.

Να μην σας κουράζω έλαβα σήμερα απάντηση ότι έκλεισε η αναφορά μου. Μπορώ να την ποστάρω αν ενδιαφέρεται κάποιος. Η αναφορά στα Τελωνεία έγινε για μόνο 11 πακέτα απο τα εκατοντάδες που είχα στείλει που σημαίνει ότι τσάμπα έφτιαχνα excel λίστες και τραβούσα φωτογραφίες με βελάκια κτλπ για 6 μήνες. Και το μόνο σημαντικό κομμάτι της αναφοράς είναι το παρακάτω το οποίο παραθέτω αυτούσιο:

"Όσον αφορά τα δέματά σας τα οποία απεστάλησαν μέσω IOSS και για τα οποία διαμαρτύρεστε ότι κακώς σας επιβλήθηκαν τελωνειακοί δασμοί, από τον έλεγχο των 11 περιπτώσεων που ζητήσαμε (βάσει των στοιχείων που μας χορηγήσατε) προέκυψε ότι για το σύνολο αυτών δεν είχαν δηλωθεί πλήρη στοιχεία στο σύστημα ΙΤΜΑΤΤ (ηλεκτρονικών τελωνειακών δηλώσεων) Στις περιπτώσεις όπου λείπει από το σύστημα ΙΤΜΑΤΤ κάποια από τις πληροφορίες αυτές (αριθμός IOSS ή στοιχεία επικοινωνίας) επιβάλλονται τέλη εκτελωνισμού ή ΦΠΑ ή και τα δύο.

UG150940445GB χωρίς τηλέφωνο και email, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UX831222596FR χωρίς IOSS
UX831233126FR χωρίς IOSS
UX637840340FR χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
LT947353889NL χωρίς IOSS
UF115163833SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UF115130526SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UJ152023835US χωρίς ΤΚ
UF115172628SE χωρίς ΙΤΜΑΤΤ, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UX830154311FR χωρίς IOSS, χωρίς τηλέφωνο και email"

Με άλλα λόγια όλοι οι άλλοι είναι λάθος και εμείς είμαστε σωστοί οπότε ξαναπλήρωνε.

Δεν θέλω να αναφερθώ στην συμπεριφορά του υπαλλήλου του Συνηγόρου του Πολίτη, απλά να αναφέρω ότι πιο φανατικό Συνήγορο του ΔΗΜΟΣΙΟΥ δύσκολα θα έβρισκαν. Οτιδήποτε του έλεγα παρότι του έφερνα αποδείξεις και φωτογραφίες ήταν λάθος και οτιδήποτε έλεγαν οι Δημόσιες υπηρεσίες ήταν η μόνη και πραγματική αλήθεια.

Το πρόβλημα μου είναι ότι τώρα με έχουν στοχοποιήσει από τα τελωνεία και με σκίζουν κανονικά καθε μέρα. Είδαν ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα και βλέπω τρελά πράγματα κάθε μέρα στα πακέτα μου. Μόνο το σημερινό θα ποστάρω να μην κουράζω μιας και το έχω δίπλα μου. Το πακέτο έχει αξία $20 τα οποία με την ισοττιμία σε ευρώ τα κάνανε 30.51 ευρώ (αντί για 19.04 ευρώ που είναι σήμερα) και με χρεώσαν με βάση τα 30.51 ευρώ. Όσο για το πακέτο που είχα αναφέρει παλιότερα με κωδικό UK200467779ES το παρέλαβα 22 Ιουνίου. Η αγορά είχε γίνει μέσα Μαρτίου και είχε σκαναριστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 12 Απριλίου. Το κρατήσανε 2.5 μηνες χωρίς λόγο και αιτία και απο την μέρα αγοράς περάσανε πάνω από 3 μήνες! Παρεπιπτόντως ήταν και αυτό IOSS αλλά αυτό δεν είχε την κίτρινη ετικέτα. Είναι στην άλλη κατηγορία με το αυτοκόλλητο που λέει "Εκκερεμεί Είσπτραξη ΦΠΑ" (να υπενθυμίσω ότι IOSS σημαίνει προ-πληρωμένα τέλη και ΦΠΑ), οπότε δεν είναι καν στην φωτογραφία που ποστάρω. Έχω άλλα τόσα με την άλλη κατηγορία. Τέλος πάντων όπως είπαμε για τα Ελληνικά Τελωνεία όλοι είναι άχρηστοι και δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν σωστά την Ευρωπαϊκή πλατφόρμα που βγάζει τους κωδικούς IOSS και μόνο αυτοί είναι σωστοί.

Να αναφέρω και το εξής. Όταν κάποια στιγμή εξαφανίστηκε ο υπάλληλος του Συνήγορου του Πολίτη και νόμισα ότι τα παράτησε έκανα αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Η αναφορά έγινε στις 27 Απριλίου. Μέχρι τώρα δεν έχω λαβει την παραμικρή απάντηση ούτε ότι έστω έλαβαν την αναφορά μου παρότι μέχρι και τον Μάϊο σνέχισα να στέλνω νεα στοιχεία για νέα προβληματικά πακέτα. Αρχές Ιουνίου σταμάτησα να ασχολούμαι.

Τελικό συμπέρασμα. 6 μήνες έχω φάει εκατοντάδες ώρες να φωτογραφίζω τα πακέτα και να επεξεργάζομαι τις φωτογραφίες (μέγεθος, βελάκια κτλπ), να στέλνω emails και να φτιάχνω λίστες και excel αρχεία σχεδόν σε καθημερινή βάση και το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν μπήκε καν στον κόπο να ασχοληθεί, ο Συνήγορος του Πολίτη με κοροϊδευε και με ταλαιπωρούσε για 6 μήνες, τα ΕΛΤΑ ρίξανε όλο το φταίξιμο στα Τελωνεία και τα Τελωνεία ρίξανε όλο το φταίξιμο σε όλα τα καταστήματα του πλανήτη που χρησιμοποιούν IOSS για την αποστολή των δεμάτων τους.

Και κάτι τελευταίο. Στα εκατοντάδες δέματα που έχω λάβει τους τελευταίους 8-9 μήνες ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν πέρασε κανονικά απο το τελωνείο όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία με το IOSS. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι βρήκαν παραθυράκι την δικαιολογία ότι τα στοιχεία στο σύστημα δεν είναι πλήρης (κάτι που δεν μπορεί να επαληθευθεί από ιδιώτη) και απλά αγνοούν την ένδειξη IOSS και συνεχίζουν όπως παλιά.

Με άλλα λόγια το IOSS ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτόπου πας με το επόμενο πακέτο που θα έρθει και θα έχει λαθος χρέωση, τους αρχίζεις στα καντηλέρια απαιτώντας το αυτονόητο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sakisgri είπε

Από ebay σχεδόν πάντα θα περασει τελωνείο (αν και δεν θα έπρεπε) Αν θες οτιδήποτε από το εξωτερικό κάτω από το όριο (186€) που υπάρχει στο Aliexpress η Banggood. Παράγγειλε από εκεί. Από Aliexpress στη σελίδα 294 έχω φτιάξει λίστα με ασφαλής τρόποι αποστολής (Εκτός από κάνα 2 τρόποι όλοι οι υπόλοιποι ειναι ασφαλής) έχω πάρει πάνω από 100 δέματα συστημενα και μη ποτέ δεν πέρασε κάποιο τελωνείο και ποτέ δεν πλήρωσα κάτι παραπάνω.

Θα κάνω copy paste από αλλού τι έγραψε ένας φίλος που μόνο στον Άρειο Πάγο δεν πήγε για τις χρεώσεις που δεν θα έπρεπε να βάλουν. Είναι λίγο μεγαλούτσικου αλλά αξίζει όποιος έχει όρεξη το διαβάζει.

Σήμερα έκλεισε η αναφορά/καταγγελία που είχα κάνει στον Συνήγορο του Πολίτη σχετικά με τα δεκάδες πακέτα με εσκεμμένα λανθασμένες χρεώσεις και είπα να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου μπας και γλιτώσω κανέναν από όσα τράβηξα.

Ημερομηνία Υποβολής της αναφοράς 2021-12-30 14:08:39 με Αριθμό Πρωτοκόλλου 2021 - 71158.
Ακριβώς 6 μήνες ταλαιπωρίας και το αποτέλεσμσ ΜΗΔΕΝ.

Να ξεκινήσω απο το τέλος. Η επίσημη απάντηση από τα τελωνεία είναι ότι όλα μα όλα τα πακέτα μου είχαν λάθος το IOSS. Ότι όλοι οι πωλητές και όλα τα καταστήματα και όλες οι εταιρίες δεν είχαν συμπληρώσει σωστά τα πεδία στην πλατφόρμα και έτσι "αναγκάστηκε" το τελωνείο να με χρεώσει. Επίσης τα τελωνεία δεν αναγνωρίζουν ότι υπήρχε IOSS κωδικός σε μερικά πακέτα ενώ ο κωδικός αναγράφεται ξεκάθαρα και σε barcode και σε QR code για ευχρηστία.

Μιλάμε για εκατοντάδες πακέτα. Και το τελωνείο υποστηρίζει ότι ΟΛΑ ήταν με λάθος στα πεδία. Δυστυχώς λόγω της συμπεριφοράς του υπαλλήλου του Συνήγορου δεν κράταγα τα πακέτα αλλά ποστάρω μια φωτογραφία (telwneio.jpg) με καμιά 30αριά που έχω αυτή την στιγμή δίπλα μου για να μην νομίσετε ότι το εκατοντάδες πακέτα είναι υπερβολές.

Τα γράφω όλα αυτά για να μην χάσει κανείς άλλος τον χρόνο του όπως εγώ. Ο υπαλληλος του Συνήγορου εμφανιζόταν μου ζητούσε μια "εργασία" που απαιτούσε ώρες και μετά εξαφανιζόταν για μήνες. Όταν λέω "εργασία" μου ζητούσε να ξαναβγάλω πολλές φωτογραφίες όλα τα πακέτα, μπρος, πισω, όλους τους κωδικούς και τα barcodes χώρια κτλπ και μετά να φτιάχνω διάφορα excel αρχεία που να καταγράφω πότε ήρθε το πακέτο, τι κωδικό είχε, απο πού ήρθε, ποιο είναι το πρόβλημα, πόσα ζητήσανε, πόσα θα έπρεπε να ζητήσουν κτλπ. Επι 6 μήνες ενώ του έστελα κάθε 2-3 μέρες φωτογραφίες και πληροφορίες για τα πακέτα που ήρθαν, ζητούσε απλά νέα excel με νέα στοιχεία και νέες φωτογραφίες και να τα συγκεντρώσω με τον ένα και τον άλλο τρόπο. Μιλάμε για πολλές ώρες δουλειά. Και τα έκανα όλα αυτα. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι άρχισε να μο ζητάει φωτογραφίες και στοιχεία για πακέτα που είχα πετάξει 5-6 μήνες πριν. Απο την στιγμή που τα είχα φωτογραφίσει πλήρως και είχα καταγράψει τι πρόβλημα έχουν δεν τα κράταγα.

Επειδή όμως ο υπαλληλος επέμενε ότι όταν τα έκανα attach στην πλατφόρμα δεν τα λαμβάνει μου έστειλε το email του στην εταιρία για να στέλνω εκεί. Παρότι έστελνα τα πάντα στο email λάμβανα απαντήσεις μόνο τηλεφωνικά και ως εκ τούτου δυστυχώς δεν έχω ούτε ένα email για απόδειξη για όσα μου είπε αυτούς τους 6 μήνες. Νόμιζα ότι είναι φυσιολογική συμπεριφορά μέχρι που σταμάτησε να μου μιλάει. Κάποια στιγμή μου απάντησε να κάνω νέα αναφορά για τα νέα πακέτα και όταν του είπα ότι είναι διαφορετικά πακέτα αλλά για το ίδιο ζήτημα μου απάντησε "Παρακαλώ εφεξής για την επικοινωνία σας με το Συνήγορο του Πολίτη να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αναφορών της Αρχής." Απο τότε δεν έχουμε πικοινώνήσει ξανά Εγω μπήκα στο σύστημα υποβολής αναφορών και συνέχιζα μέχρι και σήμερα το μεσημέρι να προστάρω φωτογραφίες με τα προβληματικά πακέτα μου συν κείμενο που εξηγούσα αναλυτικά τι και πως έχει πάει λάθος.

Να μην σας κουράζω έλαβα σήμερα απάντηση ότι έκλεισε η αναφορά μου. Μπορώ να την ποστάρω αν ενδιαφέρεται κάποιος. Η αναφορά στα Τελωνεία έγινε για μόνο 11 πακέτα απο τα εκατοντάδες που είχα στείλει που σημαίνει ότι τσάμπα έφτιαχνα excel λίστες και τραβούσα φωτογραφίες με βελάκια κτλπ για 6 μήνες. Και το μόνο σημαντικό κομμάτι της αναφοράς είναι το παρακάτω το οποίο παραθέτω αυτούσιο:

"Όσον αφορά τα δέματά σας τα οποία απεστάλησαν μέσω IOSS και για τα οποία διαμαρτύρεστε ότι κακώς σας επιβλήθηκαν τελωνειακοί δασμοί, από τον έλεγχο των 11 περιπτώσεων που ζητήσαμε (βάσει των στοιχείων που μας χορηγήσατε) προέκυψε ότι για το σύνολο αυτών δεν είχαν δηλωθεί πλήρη στοιχεία στο σύστημα ΙΤΜΑΤΤ (ηλεκτρονικών τελωνειακών δηλώσεων) Στις περιπτώσεις όπου λείπει από το σύστημα ΙΤΜΑΤΤ κάποια από τις πληροφορίες αυτές (αριθμός IOSS ή στοιχεία επικοινωνίας) επιβάλλονται τέλη εκτελωνισμού ή ΦΠΑ ή και τα δύο.

UG150940445GB χωρίς τηλέφωνο και email, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UX831222596FR χωρίς IOSS
UX831233126FR χωρίς IOSS
UX637840340FR χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
LT947353889NL χωρίς IOSS
UF115163833SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UF115130526SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UJ152023835US χωρίς ΤΚ
UF115172628SE χωρίς ΙΤΜΑΤΤ, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UX830154311FR χωρίς IOSS, χωρίς τηλέφωνο και email"

Με άλλα λόγια όλοι οι άλλοι είναι λάθος και εμείς είμαστε σωστοί οπότε ξαναπλήρωνε.

Δεν θέλω να αναφερθώ στην συμπεριφορά του υπαλλήλου του Συνηγόρου του Πολίτη, απλά να αναφέρω ότι πιο φανατικό Συνήγορο του ΔΗΜΟΣΙΟΥ δύσκολα θα έβρισκαν. Οτιδήποτε του έλεγα παρότι του έφερνα αποδείξεις και φωτογραφίες ήταν λάθος και οτιδήποτε έλεγαν οι Δημόσιες υπηρεσίες ήταν η μόνη και πραγματική αλήθεια.

Το πρόβλημα μου είναι ότι τώρα με έχουν στοχοποιήσει από τα τελωνεία και με σκίζουν κανονικά καθε μέρα. Είδαν ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα και βλέπω τρελά πράγματα κάθε μέρα στα πακέτα μου. Μόνο το σημερινό θα ποστάρω να μην κουράζω μιας και το έχω δίπλα μου. Το πακέτο έχει αξία $20 τα οποία με την ισοττιμία σε ευρώ τα κάνανε 30.51 ευρώ (αντί για 19.04 ευρώ που είναι σήμερα) και με χρεώσαν με βάση τα 30.51 ευρώ. Όσο για το πακέτο που είχα αναφέρει παλιότερα με κωδικό UK200467779ES το παρέλαβα 22 Ιουνίου. Η αγορά είχε γίνει μέσα Μαρτίου και είχε σκαναριστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 12 Απριλίου. Το κρατήσανε 2.5 μηνες χωρίς λόγο και αιτία και απο την μέρα αγοράς περάσανε πάνω από 3 μήνες! Παρεπιπτόντως ήταν και αυτό IOSS αλλά αυτό δεν είχε την κίτρινη ετικέτα. Είναι στην άλλη κατηγορία με το αυτοκόλλητο που λέει "Εκκερεμεί Είσπτραξη ΦΠΑ" (να υπενθυμίσω ότι IOSS σημαίνει προ-πληρωμένα τέλη και ΦΠΑ), οπότε δεν είναι καν στην φωτογραφία που ποστάρω. Έχω άλλα τόσα με την άλλη κατηγορία. Τέλος πάντων όπως είπαμε για τα Ελληνικά Τελωνεία όλοι είναι άχρηστοι και δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν σωστά την Ευρωπαϊκή πλατφόρμα που βγάζει τους κωδικούς IOSS και μόνο αυτοί είναι σωστοί.

Να αναφέρω και το εξής. Όταν κάποια στιγμή εξαφανίστηκε ο υπάλληλος του Συνήγορου του Πολίτη και νόμισα ότι τα παράτησε έκανα αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Η αναφορά έγινε στις 27 Απριλίου. Μέχρι τώρα δεν έχω λαβει την παραμικρή απάντηση ούτε ότι έστω έλαβαν την αναφορά μου παρότι μέχρι και τον Μάϊο σνέχισα να στέλνω νεα στοιχεία για νέα προβληματικά πακέτα. Αρχές Ιουνίου σταμάτησα να ασχολούμαι.

Τελικό συμπέρασμα. 6 μήνες έχω φάει εκατοντάδες ώρες να φωτογραφίζω τα πακέτα και να επεξεργάζομαι τις φωτογραφίες (μέγεθος, βελάκια κτλπ), να στέλνω emails και να φτιάχνω λίστες και excel αρχεία σχεδόν σε καθημερινή βάση και το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν μπήκε καν στον κόπο να ασχοληθεί, ο Συνήγορος του Πολίτη με κοροϊδευε και με ταλαιπωρούσε για 6 μήνες, τα ΕΛΤΑ ρίξανε όλο το φταίξιμο στα Τελωνεία και τα Τελωνεία ρίξανε όλο το φταίξιμο σε όλα τα καταστήματα του πλανήτη που χρησιμοποιούν IOSS για την αποστολή των δεμάτων τους.

Και κάτι τελευταίο. Στα εκατοντάδες δέματα που έχω λάβει τους τελευταίους 8-9 μήνες ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν πέρασε κανονικά απο το τελωνείο όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία με το IOSS. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι βρήκαν παραθυράκι την δικαιολογία ότι τα στοιχεία στο σύστημα δεν είναι πλήρης (κάτι που δεν μπορεί να επαληθευθεί από ιδιώτη) και απλά αγνοούν την ένδειξη IOSS και συνεχίζουν όπως παλιά.

Με άλλα λόγια το IOSS ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Σάκη πραγματικά αυτό με το IOSS έχει παραγίνει το κακό. Εγώ με του Ali δεν είχα ποτέ κανένα θέμα με χρεώσεις αλλά από eBay UK κλπ πάντα με χρέωναν ενώ υπήρχε IOSS.

Μια φορά μέχρι και την προϊσταμένη έφερναν γιατί αρνούμουν να πληρώσω διπλή φορά τον ΦΠΑ είχα μαζί τυπωμένο και το χαρτί από το eBay με ανάλυση της πληρωμής ωστόσο δεν γινόταν τίποτα δεν βγάζεις άκρη. Τους λέω σε μια φάση αν το πάρω και φύγω χωρίς να διπλόπληρώσω ΦΠΑ εγώ είμαι ο παράνομος η εσείς και δεν είχαν τι να μου απαντήσουν, φαντάσου πόσο ούφο είναι δεν είχαν καν ακούσει για IOSS σύστημα μου έδειχνε τους προηγούμενους κανονισμούς επί 17 ποτέ ήταν ότι νάνε.

Δεν ξέρω αν το κάνουν επίτηδες αλλά δεν αποκλείεται κιόλας, και να το ρίχνουν στα καταστήματα. Μπράβο που το έψαξες περαιτέρω αλλά επειδή στην Ελλάδα είμαστε δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από το να ρίχνουν άλλου της ευθύνες.  

Εγώ μετά βρίσκω άκρη με το eBay στέλνω τις αποδείξεις και μου έκαναν refund έχει ειδική φόρμα για τέτοιες περιπτώσεις, μέχρι και οι πωλητές προθυμοποιήθηκαν να μου στείλουν τη διαφορά αλλά δεν ήθελα διότι την χρεώνονται εκείνοι από ερώτηση που τους έκανα και τα βρήκα με το eBay.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/6/2023 στις 9:32 ΜΜ, jasonas21 είπε

Εχω παραγγείλει απο 5/05 ενα δεματακι με saver shipping και κωδικό που ξεκινάει με UA......... HU! Απο 19/05 στο tracking εχει κολλήσει στο Arrived at Local delivery center! Τι έχει παιχτεί, ξέρει κανενας? Να μιλήσω με Ελτα? 

Ηρθε τελικα σημερα η παραγγελια, εκανε εναν μηνα και κατι! Το τρακινγκ ανυπαρκτο, αν βαλεις τον αριθμο στο τρακινγκ των ΕΛΤΑ το δειχνει ακομα στην Ουγγαρια! Επισης οι τυποι το εφεραν στην πορτα της πολυκατοικιας και το πεταξαν εκει, ουτε ενημερωση ουτε να χτυπησουν ενα κουδουνι να το αφησουν απο μεσα τουλαχιστον ουτε τιποτα! Σε φαση οποιοσδηποτε περαστικος θα μπορουσε να το ειχε παρει και να εφευγε... ευτυχώς το ειδα στο πρωτο τεταρτο-μισαωρο και το πηρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, omokas είπε

Σάκη πραγματικά αυτό με το IOSS έχει παραγίνει το κακό. Εγώ με του Ali δεν είχα ποτέ κανένα θέμα με χρεώσεις αλλά από eBay UK κλπ πάντα με χρέωναν ενώ υπήρχε IOSS.

Μια φορά μέχρι και την προϊσταμένη έφερναν γιατί αρνούμουν να πληρώσω διπλή φορά τον ΦΠΑ είχα μαζί τυπωμένο και το χαρτί από το eBay με ανάλυση της πληρωμής ωστόσο δεν γινόταν τίποτα δεν βγάζεις άκρη. Τους λέω σε μια φάση αν το πάρω και φύγω χωρίς να διπλόπληρώσω ΦΠΑ εγώ είμαι ο παράνομος η εσείς και δεν είχαν τι να μου απαντήσουν, φαντάσου πόσο ούφο είναι δεν είχαν καν ακούσει για IOSS σύστημα μου έδειχνε τους προηγούμενους κανονισμούς επί 17 ποτέ ήταν ότι νάνε.

Δεν ξέρω αν το κάνουν επίτηδες αλλά δεν αποκλείεται κιόλας, και να το ρίχνουν στα καταστήματα. Μπράβο που το έψαξες περαιτέρω αλλά επειδή στην Ελλάδα είμαστε δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από το να ρίχνουν άλλου της ευθύνες.  

Εγώ μετά βρίσκω άκρη με το eBay στέλνω τις αποδείξεις και μου έκαναν refund έχει ειδική φόρμα για τέτοιες περιπτώσεις, μέχρι και οι πωλητές προθυμοποιήθηκαν να μου στείλουν τη διαφορά αλλά δεν ήθελα διότι την χρεώνονται εκείνοι από ερώτηση που τους έκανα και τα βρήκα με το eBay.

Με το Aliexpress και Banggood (νομίζω και geekbuying, αν και δεν έχω ψωνίσει από εκεί) δεν έχουμε πρόβλημα γιατι όπως όλοι ξέρουμε τα δέματα πάνε πρώτα σε κάποια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα και περνάνε εκεί τελωνείο (δεν ειναι τυχαίο). Και εφόσον ένα δέμα από τρίτη χώρα περασει σε μια Ευρωπαϊκή χώρα τελωνείο δεν μπορεί να ξανά περασει σε άλλη. Το ξέρουν οι Κινέζοι γιαυτό και το κάνουν έτσι. Αλλιώς δεν θα ψωνίζαμε από εκεί αν χρεωνόμασταν ξανά.

Ξέρουν πολύ καλά στα ΕΛΤΑ τι ειναι το IOSS αλλά ποντάρουν στο να μη ξέρουμε εμείς (αν και ο περισσότερος κόσμος δεν ειναι ενημερωμένοι και θεωρούν ότι λογικά χρεώνονται). Αν δεν ήξεραν, δεν θα ήξεραν ότι καταργήθηκε η ατέλεια τον 22€ και θα περνούσαν τα δέματα κάτω από 22€ έτσι. Το κάνουν? όχι, τυχαίο ? δεν νομίζω αφού η νομοθεσία βγήκε μαζί. Αλλά ξέρουν αυτό που τους συμφέρει και δεν ξέρουν αυτό που δεν τους συμφέρει. Με λίγα λόγια μας περνάνε για χαζούς.

Μόνο αν βγει στη φόρα σε κανένα κανάλι μπορεί να αλλάξει κάτι αλλιώς δυστυχώς έτσι θα πάει.

Επίσης αν διαβάσει κανεις τον τιμοκατάλογο εκτελωνισμού από τα ΕΛΤΑ το έχουν έτσι γραμμένο που και ο Αϊνστάιν να ήταν δεν θα έβγαζε άκρη. Περισσότερα μάθαμε και ξέρουμε συνδυάζοντας το παζλ πότε πληρώνουμε, τι πληρώνουμε, με Φ.Π.Α, χωρίς μεταφορικά και πάει λέγοντας στη πράξη παρά διαβάζοντας τον τιμοκατάλογο. Ούτε αυτό νομίζω ειναι τυχαίο. Θα μπορούσαν να το γράψουν πολύ πιο απλά και ξεκάθαρα όπως εξηγούμε εμείς εδώ και όλοι καταλαβαίνουν.

1 ώρα πριν, jasonas21 είπε

Ηρθε τελικα σημερα η παραγγελια, εκανε εναν μηνα και κατι! Το τρακινγκ ανυπαρκτο, αν βαλεις τον αριθμο στο τρακινγκ των ΕΛΤΑ το δειχνει ακομα στην Ουγγαρια! Επισης οι τυποι το εφεραν στην πορτα της πολυκατοικιας και το πεταξαν εκει, ουτε ενημερωση ουτε να χτυπησουν ενα κουδουνι να το αφησουν απο μεσα τουλαχιστον ουτε τιποτα! Σε φαση οποιοσδηποτε περαστικος θα μπορουσε να το ειχε παρει και να εφευγε... ευτυχώς το ειδα στο πρωτο τεταρτο-μισαωρο και το πηρα!

Έτσι γίνεται με τα UA*******HU. Το δέμα σου ήταν semitrackable δλδ απλή αποστολη. Σε αυτά δεν εχεις ενημέρωση μεχρι την παράδοση.  Μπορείς ομως παίρνοντας και κάτι ακόμα από διαφορετικό κατάστημα να γίνει combined και να έρθει συστημένο δλδ με Aliexpress standard shipping και με courier ACS σε 16-22 μέρες πάνω κάτω.

Κάνω copy paste τι γράφω για αυτο στη σελίδα 294

Τα semitrackable έχουν κανονικά tracking number και φαίνεται κανονικά μέχρι να φτάσει Ελλάδα. Μετά περιμένεις κάποια μέρα που θα αφήσει ο ταχυδρόμος το δέμα χωρίς ενημέρωση και υπογραφή (σαν ένα γράμμα).

  • Από τα ΕΛΤΑ θα δείτε μόνο μια ενημέρωση που θα ειναι "Αποστολή αντικειμένου, ΟΥΓΓΑΡΙΑ"
  • Aπό το parcelsapp και cainiao θα δείτε και το "Arrived at local delivery center" που θα φανεί όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα (στην Αθήνα) και τπτ άλλο.

Αν πάρουμε πάνω από ένα προϊόν από διαφορετικά καταστήματα με ενα απο τους παρακατω τρόπος αποστολής

  • Aliexpress Saver Shipping                     (semitrackable)   Ενημέρωση μέχρι να φτάσειΑθήνα.
  • Aliexpress Standard Shipping                   (trackable)        Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο.
  • Aliexpress Super Economy Global        (semitrackable)  Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα.
  • Cainiao Super Economy Global             (semitrackable)   Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα.
  • Cainiao Super Economy                         (semitrackable)   Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα.

Τα δέματα θα πάνε σε ενοποιημένη αποθήκη (Consolidated Warehouse)  και θα γίνουν ένα δέμα (Combined Delivery) και αυτόματα αναβαθμίζεται η αποστολή σε Aliexpress Standard Shipping έτσι θα έρθει ένα δέμα και συστημένο.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Συνηθίζω να παραγγέλνω από Aliexpress, αλλά έκανα μια  εξαίρεση και πήρα από ebay γιατί ήταν φθηνότερο.

Συμπέρασμα: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ EBAY!!!!

Τα ΕΛΤΑ έκαναν και σε εμένα τα "κόλπα" τους και ζητάνε για μικροαντικείμενο αξίας <2 ευρώ να πάω εγώ ο ίδιος να τους πληρώσω ΦΠΑ + 2.5 ευρώ τέλη! Για τέτοια αντικείμενα δεν αξίζει ούτε το χρόνο ούτε τη βενζίνη που θα κάψεις. Δε σκοπεύω να παραλάβω, θα κάνω refund.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, muspozepsu είπε

Καλησπέρα. Συνηθίζω να παραγγέλνω από Aliexpress, αλλά έκανα μια  εξαίρεση και πήρα από ebay γιατί ήταν φθηνότερο.

Συμπέρασμα: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ EBAY!!!!

Τα ΕΛΤΑ έκαναν και σε εμένα τα "κόλπα" τους και ζητάνε για μικροαντικείμενο αξίας <2 ευρώ να πάω εγώ ο ίδιος να τους πληρώσω ΦΠΑ + 2.5 ευρώ τέλη! Για τέτοια αντικείμενα δεν αξίζει ούτε το χρόνο ούτε τη βενζίνη που θα κάψεις. Δε σκοπεύω να παραλάβω, θα κάνω refund.

με αρνηση παραλαβης ΔΕΝ παιρνεις refund 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αλι τελευταία με την acs πετάει σε 10-15 μέρες ειναι ολα στην πόρτα σου, ουτε τρέχα στα ταχυδρομεία ούτε τίποτα.

Μπράβο 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και από μενα.

Μπορείτε σας παρακαλώ να τσεκάρετε τη περίπτωση μου, υπάρχει περίπτωση να παραλάβω ;

Η παραγγελία έγινε στις 1 ΜαΪου, αποστάλθηκε γύρω στις 6 Μαϊου .

Ευχαριστω.

image.png.13595ed5a95c835478b87b77c2588468.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Το αλι τελευταία με την acs πετάει σε 10-15 μέρες ειναι ολα στην πόρτα σου, ουτε τρέχα στα ταχυδρομεία ούτε τίποτα.

Μπράβο 

Και εγώ τελευταία παρόμοια εμπειρία έχω στις 3 εβδομάδες από τη παραγγελία γίνεται η παράδοση και είμαι σε νησί, πρέπει να έχουν κόψει και τα 5UGR εμένα στο παρελθόν ήταν όλα 5UGR τώρα για κάποιο λόγο όλα γίνονται combine και παίρνουν 10 ψηφίο

Η πιο πρόσφατη μου παραγγελία για ανταλλακτικά κινητού για επισκευή, όπου έκανα και λάθος και έκανα μερική ακύρωση σε κάποια τεμάχια και εκ νέου αγορά σε κάποια. Έγιναν όλα combine στο ίδιο δέμα μετά από 2 ημέρες και πήρε 10ψηφιο ACS

Μάλλον θα κρατήσουν αυτή τη συνεργασία αποτι φενεται η οποία είναι η καλύτερη μέχρι τώρα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, special_ta είπε

Καλησπερα και από μενα.

Μπορείτε σας παρακαλώ να τσεκάρετε τη περίπτωση μου, υπάρχει περίπτωση να παραλάβω ;

Η παραγγελία έγινε στις 1 ΜαΪου, αποστάλθηκε γύρω στις 6 Μαϊου .

Ευχαριστω.

image.png.13595ed5a95c835478b87b77c2588468.png

Καλησπέρα.

Το δέμα σου πήγε Ολλανδία, αυτά που πάνε Ολλανδία χρόνος παράδοσης ειναι 45-60 μέρες. Πιστεύω μεχρι τέλος της άλλης βδομάδας μπορεί να εχεις παραλάβει.

Μάλλον τρόπος αποστολής θα πρέπει να ήταν η Cainiao heavy parcel line η Cainiao standard for special goods η μπορεί και Aliexpress selection standard. Αν θυμάσαι και θες γράψε έτσι από περιέργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Καλησπέρα.

Το δέμα σου πήγε Ολλανδία, αυτά που πάνε Ολλανδία χρόνος παράδοσης ειναι 45-60 μέρες. Πιστεύω μεχρι τέλος της άλλης βδομάδας μπορεί να εχεις παραλάβει.

Μάλλον τρόπος αποστολής θα πρέπει να ήταν η Cainiao heavy parcel line η Cainiao standard for special goods η μπορεί και Aliexpress selection standard. Αν θυμάσαι και θες γράψε έτσι από περιέργεια.

ευχαριστώ για την απάντηση, ομολογω ψιλοηρέμησα, από ότι βλέπω είναι μάλλον, aliexpress standard shipping

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Το αλι τελευταία με την acs πετάει σε 10-15 μέρες ειναι ολα στην πόρτα σου, ουτε τρέχα στα ταχυδρομεία ούτε τίποτα.

Μπράβο 

Και με μήνυμα στο viber με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης μέσα σε ένα 2ωρο. Η ASC κάποτε (εδώ που μένω εγώ) ήταν από τα χειρότερα courier, τώρα έχει γίνει το καλύτερο και με διαφορά!

10 λεπτά πριν, special_ta είπε

ευχαριστώ για την απάντηση, ομολογω ψιλοηρέμησα, από ότι βλέπω είναι μάλλον, aliexpress standard shipping

Έχει λογική να ήταν με Aliexpress standard shipping γιατι το αρχικό tracking number που πήρε το δέμα σου ήταν 10ψηφιο (4077131542), αυτό το tracking number το παίρνουν δέματα που ειναι με Aliexpress standard shipping, πάνε Ουγγαρια και τα παραδίδει η ACS σε 16 μέρες πάνω κάτω.

Το δικό σου για κάποιο λόγο άλλαξε tracking number  (CK058471224NL) πήγε Ολλανδία και θα σου το παραδώσει τα ΕΛΤΑ.

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...