Προς το περιεχόμενο

Σκέφτομαι να φύγω από τη ΔΕΗ, αλλά που να πάω;;; - Σκέψεις, απόψεις, εμπειρίες ευπρόσδεκτες!


Green Dragon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα φίλοι μου.

 

Δέχτηκα σήμερα ένα τηλεφώνημα από έναν εναλλακτικό πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας, ο οποίος μου έκανε μία προσφορά για να μετακομίσω από τη ΔΕΗ.

 

Μου ήρθε στο μυαλό η εποχή που ήμασταν όλοι στον ΟΤΕ και αντιμετωπίζαμε με φόβο και επιφύλαξη τις εναλλακτικές εταιρείες που τότε κάνανε την εμφάνισή τους. Σήμερα βέβαια έχουμε πολλές επιλογές στη κινητή και στη σταθερή τηλεφωνία.

 

Εν πάσει περιπτώσει, επειδή είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα, σήμερα μόνο τους άκουγα να μου λένε τα δικά τους.

Θέλω με την βοήθεια σας να μπω λίγο στη φάση, ώστε την Δευτέρα να έχω να τους ρωτήσω ουσιαστικά και σημαντικά πράγματα και να πάρω την απόφασή μου.

 

τι λέτε;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υπαρχει εδω αν ψαξεις ενα θέμα μεγάλο για αυτο που ρωτάς.

Πιστεύω πως δεν αξίζει το κοπο προσωπικά.

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν το βρήκα...θα το ψάξω περισσότερο τώρα που το λες...

Με βάση την τιμή της KW/H, νομίζω πως αξίζει να το σκέφτεται κανένας π.χ  0,062 versus 0,095,

στις 1000 kwh είναι 33 ευρώ, δεν είναι λίγα,

αλλά δεν ξέρω τι άλλα κρυφά μπορεί να παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλη διαφορα.

 

Από την στιγμή που σου λέει ότι θα σου χρεώνουμε την κιλοβατώρα 0,062, ενώ τώρα η ΔΕΗ με χρεώνει με 0,095 τόσο ακριβώς βγαίνει η διαφορά φίλε toyo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που σου λέει ότι θα σου χρεώνουμε την κιλοβατώρα 0,062, ενώ τώρα η ΔΕΗ με χρεώνει με 0,095 τόσο ακριβώς βγαίνει η διαφορά φίλε toyo

Ποση κατανάλωση εχεις το 4μηνο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες