Προς το περιεχόμενο

Το Tesla Roadster θα γίνει ακόμα ταχύτερο μέσω ενός βελτιωτικού πακέτου


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ό,τι να΄ναι...

 

Το Model S δεν φτιάχτηκε για πίστα. Η ανάρτησή του έχει προσανατολισμό πρώτα την άνεση.

Επίσης σε πίστα υπερθερμαίνεται γρήγορα που στον δρόμο δεν συμβαίνει.

...και ναι μπορεί να κρατά τα 200 σταθερά χωρίς να υπερθερμανθεί.

 

 

Το roadster προφανώς θα έχει τις ανάλογες προβλέψεις στο σύστημα ψύξης. Αλλά μην προλέγετε πριν δείτε τους χρόνους.

 

Προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα υλοποιήσει αυτά που λέει στην γραμμή παραγωγής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι να΄ναι...

 

Το Model S δεν φτιάχτηκε για πίστα. Η ανάρτησή του έχει προσανατολισμό πρώτα την άνεση.

Επίσης σε πίστα υπερθερμαίνεται γρήγορα που στον δρόμο δεν συμβαίνει.

...και ναι μπορεί να κρατά τα 200 σταθερά χωρίς να υπερθερμανθεί.

 

 

Το roadster προφανώς θα έχει τις ανάλογες προβλέψεις στο σύστημα ψύξης. Αλλά μην προλέγετε πριν δείτε τους χρόνους.

 

Προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα υλοποιήσει αυτά που λέει στην γραμμή παραγωγής.

 

Σου λέμε μια ώρα ότι κάνεις λάθος και συνεχίζεις και επιμένεις.

 

Την ίδια διαφορά που βλέπεις ανάμεσα σε cooper και S, αντίστοιχη διαφορά υπάρχει ανάμεσα στο roadster και τα supercars. Υστερεί τόσο πολύ στο στήσιμο, που θα φάει ανάλογο χώμα (και χειρότερο). Τι δε καταλαβαίνεις? Μάλιασε η γλώσσα μας να σου το λέμε. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι να΄ναι...

 

Το Model S δεν φτιάχτηκε για πίστα. Η ανάρτησή του έχει προσανατολισμό πρώτα την άνεση.

Επίσης σε πίστα υπερθερμαίνεται γρήγορα που στον δρόμο δεν συμβαίνει.

...και ναι μπορεί να κρατά τα 200 σταθερά χωρίς να υπερθερμανθεί.

 

 

Το roadster προφανώς θα έχει τις ανάλογες προβλέψεις στο σύστημα ψύξης. Αλλά μην προλέγετε πριν δείτε τους χρόνους.

 

Προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα υλοποιήσει αυτά που λέει στην γραμμή παραγωγής.

 

Στα σταθερά 200 δεν υπερθερμαίνεται γιατί χρειάζεται λιγότερους από 100-150 ίππους για να την διατηρήσει που οι συσσωρευτές μπορούν να δώσουν. Σε πίστα, είσαι συνεχώς στο full, και πρέπει να αποδίδουν max ρεύμα. Οι απώλειες (θερμότητα) πάνε με το τετράγωνο του ρεύματος Ι^2*R. Δεν είναι ανάλογες. Οπότε θα χρειάζεται 4x ψύξη για να αποδίδει απροβλημάτιστα 2x -300 ίππους, 16πλάσια για 600. (περίπου πάντα)

 

+ με μια ταχύτητα, θα λειτουργεί σε περιοχές πολύ χαμηλής ροπής (η ροπή των ηλεκτροκινητήρων κρεμοτσακίζεται μετά το 1/3 των στροφών. back EMF- απώλειες κλπ) γιαυτό και όλα τα ηλεκτρικά έχουν χαμηλές επιδόσεις σε ταχύτητες 100+ km/h (και γιαυτό άλλωστε του βάζουν να βγάζουν τεράστια νούμερα peak ιπποδύναμης και ροπής, για να έχουν αποδεκτά επίπεδα στη μέση των στροφών). Για να το βελτιώσει αυτό, πρέπει να αλλάξει τον λόγο της ροπής για μεγάλες ταχύτητες πχ NIO EP9 (1350 ιππους, 1500Nm ροπής, 0-100 2.6s, τελική 313km/h), άρα θα έχει χαμηλή επιτάχυνση. Δεν γίνεται και τα 2 μαζί με μια ταχύτητα. Ακόμη και το Rimac, με δυο ταχύτητες, απέχει πολύ από αυτά που ανακοινώνει ο Musk.

 

Anw. μακάρι να το καταφέρει και να λειτουργεί απροβλημάτιστα όπως τα υπόλοιπα high perfomance car, γιατί θα σημαίνει τεράστιο τεχνολογικό άλμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά προσωπικά πολύ το αμφιβάλλω. Μέχρι τώρα δεν κατάφερε να κάνει τίποτα από αυτά που λέει, στο χρονοδιάγραμμα που ο ίδιος ορίζει (πχ model X, 1.5 χρόνο καθυστέρηση, model 3 - παραγωγή <200 αυτοκίνητα το μήνα).

Show της τελευταίας στιγμής μου φαίνεται είναι, για να καλύψει λίγο τα προβλήματα του τελευταίου μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα εκατομμυριακια μου (που θα κερδιζα στο τζοκερ) θελω να αγοράσω 21ο αιωνα, θελω να φέρω το μέλλον στο παρον, δεν θέλω να αγοράσω μουσειακα κομμάτια ρε παιδια.

Που να το βαζεις στην μπριζα και να εκτοξευεσαι μαγικα επι 1000χλμ χωρις να σταματας ανα 50χλμ να το ταισεις λάδια από τα εγκατα της γης. Ντεκαντανς.

 

Οπως αν κερδιζα το τζοκερ στα 1910, θα αγοραζα αμαξαρα με βενζινοκινητήρα τελευταιας τεχνολογιας, οχι πολυτελη μουσειακο καρο με οριτζιναλ καλοζωισμένα αλογα να χλιμιντριζουν και με χρυσοποικιλτο γείσο. Νιωστε λιγο! :)

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά η διαφορά σε επιδόσεις είναι τόσο μεγάλη που είναι δύσκολο να την καταλάβουμε μέσα από τα νούμερα που καθώς μικραίνουν "κρύβουν" τις χαωτικές διαφορές.

 

Στο θέμα επιτάχυνσης ό,τι σχέση έχει (ή δεν έχει) μια 360 με ένα αμάξι πόλης έχει το Τέσλα με την 360.

Όντως δεν υπάρχει σχέση και μάλλον ούτε νόημα σύγκρισης.

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, με τις μπαταρίες στο πάτωμα και το torque vectoring θα είναι πολύ καλή. Δυστυχώς δεν έχει 4 μοτέρ για 100% torque vectoring αλλά και πάλι θα κάνει πράγματα που τα άλλα απλά δεν μπορούν. Είμαι σίγουρος ότι το λίγο αυξημένο βάρος του θα το κρύβει πολύ καλά.

 

Για το torque vectoring αν θέλετε περισσότερα ψάξτε για την ηλεκτρική SLS (που δείχνει και για το πόσα είναι ικανή η Mercedes αν θέλει να τολμήσει!)

 

Υπόψιν οτι το torque vectoring δέν είναι κάτι καινούριο. Τα μπλοκέ διαφορικά αυτό ακριβώς κάνουν. Τα δε Mitsubishi Evo το έχουν σε all wheel drive έκδοση εδώ και δεκαετίες (Active Yaw Control)

 

Τώρα πασάρουν το torque vectroring σαν κάτι εντελώς καινούριο με τα ηλεκτρονικά διαφορικά αμφιβόλου αποτελεσματικότητας (βλέπε τελευταίο Focus RS)

 

Κοίταξε, δεν ξέρω τι νομίζεις ότι είναι το τυπικό "σούπερκαρ" αλλά αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν είναι. Αν πάρεις μια Ferrari παραγωγής ή 911 ή Lambo και την βάλεις στα Μέγαρα μια καλοκαιρινή μέρα μετά από λίγους γύρους τα λάστιχα θα είναι off ή/και τα φρένα θα έχουν βράσει.

 

 

Μπαίνουν καθημερινά στις πίστες πολύ πιό ταπεινά αυτοκίνητα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Τα δέ λάστιχα πολλές φορές αναγεννούνται μετά την πίστα, καθώς φεύγει η ξεραμένη επιφάνεια τους και βγαίνει το φρέσκο λάστιχο απο κάτω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα να μη βγαίνουν αυτά τα αμάξια στην Ελλάδα ρε γαμώτο....

 

Ηθελαν να έρθουν για συνεργασίες στα νησιά για powerpacks κτλ κ να φέρουν αντιπροσωπεία άλλα κατάλαβαν ότι είμαστε γελοίοι και σοβιετία και την έκαναν με γοργά προς Ολλανδία μεριά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά θα 'βαζα τα κλάμματα αν έπαιρνα 911 Turbo S κι έβλεπα στο φανάρι δίπλα μου το νέο Roadster... και φυσικά μετά θα 'πινα το λίπτον μου με την άνεσή μου.

Στο μεθεπόμενο φανάρι όμως εσύ θα συνέχιζες χαλαρός τη διαδρομή σου με κλιματιστικό, μουσική και να φορτίζεις το κινητό σου ενώ ο άλλος θα ψάχνει πρίζα να φορτίσει.

 

Εκτός αν έχει powerbank μαζί του, οπότε θα κάνει άλλα 3-4 χιλιόμετρα... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μας λες όμως και πόσο κάνει το 150-250-300?

 

Με βάση πραγματικά νούμερα, και όχι αερολογίες του στυλ θα θα θα, συγκρίνοντας το Tesla P85D 700 ίππους, 930Νm ροπής, με την Modena 360 του 1999, των 400 ίππων και 373 Nm ροπής, θέλουν σχεδόν τον ίδιο χρόνο για 0-200 14.7s vs 15.2 υπερ του Τεσλα.

Συγκρίνοντας το με κάτι  ελαφρός πιο σύγχρονο, την 458 των 570 ίππων, θέλει 12.2s για τα 200.

Αν πάμε σε κάτι πιο κοντά στους ίππους, την 720Mclaren, θέλουμε 7.1 για τα 0-200. 

 

Οπότε όπως βλέπεις, τα  πραγματικά supercars, δεν πρέπει καν να τα πιάνουμε στο στόμα μας για τέτοιου είδους συγκρίσεις

Και πέρα από αυτό, πρέπει να αναρωτηθούμε και "για πόση ώρα" μπορεί να έχει ένα Tesla αυτές τις επιδόσεις και πόση ώρα μια Mclaren.

 

Στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για μερικές ώρες ενώ στη δεύτερη για "όσο θες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχει χαθεί το νόημα. Δε συγκρίνουμε sports cars με supercars ή/και hypercars. Το όλο point είναι ότι ένα "ταπεινό" ηλεκτρικό sportscar των $200Κ "κοιτάει στα μάτια" εξωτικά οχήματα εκατομμυρίων, πράγμα το οποίο κάνει πραγματοποιήσιμο ο ηλεκτρισμός. Το ίδιο ακριβώς όχημα (ίδιο βαρος, ίδιο στήσιμο) με ΜΕΚ θα είχε πολύ υποδεέστερες επιδόσεις. Σε αυτό δε νομίζω να διαφωνεί κανείς.

 

Έγνοια σας και θα μπούν και οι παραδοσιακά "μεγάλοι"... "στην πρίζα". Προσωπικά θέλω να δω και Huracan "E" (μιας και ειναι το αγαπημένο μου αυτοκίνητο).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ξεχνιώμαστε βάλτε το στο 43 δευτερόλεπτο. Όπως βλέπετε ο ήχος της Ferrari χάνεται γρήγορα...

 

Λοιπόν τη συγκεκριμένη την έχω οδηγήσει στην περιοχή του Maranello  (δυστυχώς όχι στην πίστα) το 2009. Είχα ΧΕΣΤΕΙ επάνω μου από την επιτάχυνση που είχε! Το αμέσως προηγούμενο πιο δυνατό αμάξι που είχα οδηγήσει ήταν το mitsubishi 3000 GT με αυτόματο κιβώτιο (μπλεχ) Αν αυτό το βίντεο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, δε θα έβαζα το αμάξι στο Ludicrous ποτέ αν τύχαινε να το οδηγούσα. Για να καταλάβετε γιατί μου φάνηκε τόσο εντυπωσιακή η επιτάχυνση της 430, ήμουν συνηθισμένος στον κλασικό Ευρωπαίο και Γιαπωνέζο στο κατώφλι των 90 ίππων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχει χαθεί το νόημα. Δε συγκρίνουμε sports cars με supercars ή/και hypercars. Το όλο point είναι ότι ένα "ταπεινό" ηλεκτρικό sportscar των $200Κ "κοιτάει στα μάτια" εξωτικά οχήματα εκατομμυρίων, πράγμα το οποίο κάνει πραγματοποιήσιμο ο ηλεκτρισμός. Το ίδιο ακριβώς όχημα (ίδιο βαρος, ίδιο στήσιμο) με ΜΕΚ θα είχε πολύ υποδεέστερες επιδόσεις. Σε αυτό δε νομίζω να διαφωνεί κανείς.

 

Έγνοια σας και θα μπούν και οι παραδοσιακά "μεγάλοι"... "στην πρίζα". Προσωπικά θέλω να δω και Huracan "E" (μιας και ειναι το αγαπημένο μου αυτοκίνητο).

 

Το νοημα εχει χαθει με το που συγκρινουμε χρονους σε πιστες, γιατι περνουμε ως δεδομενο οτι ο καθενας που θα αγορασει ακριβο αυτοκινητο, το αγοραζει για χρηση στην πιστα και οτι εχει και τις αντιστοιχες ικανοτητες, να κανει αυτους τους χρονους. 

 

Παρολα αυτα υπαρχει και το NIO EP9, για οποιον πιστευει οτι εχει ικανοτητες και αντανακλαστικα να το οδηγησει στον χρονο ρεκορ που εκανε nurburgring. Ολοι μα ολοι εδω μεσα, τετοιο χρονο, ουτε στο playstation δεν προκειται να κανουν, αλλα σιγουρα θα βρουνε ενα βενζινοκινητο που ειναι 10sec πιο γρηγορο για αντιπαραβολη και για να χαμε να λεγαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, κάτσε να δεις και αυτούς που θα κράζουν ότι είναι ακριβό και έχει ξεφύγει σε τιμή, όταν με ένα Yugo Zastava κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου...

 

Εξαρτάται ποια είναι η δουλειά σου.

Τέτοια αυτοκίνητα δεν αγοράζονται για τη χρηστικότητά τους αλλά για την εμπειρία που προσφέρουν.

 

Αν το θες για να πηγαίνεις στη δουλειά σου Κυψέλη - Πανόρμου, τότε πάρε ένα μικρό που να καίει λίγο.

 

Αν θες να πηγαίνεις roadtrips με την οικογένεια στο εξωτερικό πάρε ένα SUV ή ένα SW με diesel.

 

Αν θες να πουλήσεις μούρη στο Ζεφύρι πάρε ένα με φωτάκια από κάτω, sploiler, αεροτομές και ηχοσύστημα με subwoofer για αποσκευές.

 

Είμαι από αυτούς που με ένα Zastava μπορούν να κάνουν κατα 90% τη δουλειά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...