Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@pirmen56Γρήγορα στα βιβλία να διαβάσεις περί απόδοσης καυσίμων και ηλεκτρομηχανών.

Αλλιώς οι σπηλιές είναι ανοικτές και περιμένουν. Με αυτά που γράφεις δεν θα σε στηρίξουν ούτε οι Τέσλα sceptics (δεν λέω haters).

Με το μπαρδον λες επιεικως μπούρδες.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5.4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Vagosman είπε

@pirmen56Γρήγορα στα βιβλία να διαβάσεις περί απόδοσης καυσίμων και ηλεκτρομηχανών.

Αλλιώς οι σπηλιές είναι ανοικτές και περιμένουν. Με αυτά που γράφεις δεν θα σε στηρίξουν ούτε οι Τέσλα sceptics (δεν λέω haters).

Με το μπαρδον λες επιεικως μπούρδες.

Μπορεί να υποεκτίμησα το range του model X γιατί με την ταχύτητα αυξάνεται γεωμετρικά η αντίσταση του αέρα πάνω από τα 120km/h. Άντε να πούμε ότι με νορμάλ οδήγηση φτάνει τα 250Km range σε καλές συνθήκες.

Για να καταλάβεις πάντως πόσο απέχει το δηλωμένο από το πραγματικό range δεν χρειάζεσαι ούτε βιβλία ούτε τίποτα. Απλά δες τι λένε αυτοί που τα αγοράζουν ή τα δοκιμάζουν.

https://ev-database.uk/car/1019/Nissan-Leaf-24-kWh

https://evobsession.com/real-world-year-round-range-comparison-nissan-leaf-vs-e-nv200/

https://www.topgear.com/car-reviews/nissan/leaf/tekna-5dr-auto/first-drive-0

Δηλωμένη αυτονομία στο EV του τελευταίου λινκ 250Km. Πραγματική αυτονομία στην Αγγλία το χειμώνα 144 Km. 60% της δηλωμένης. Στην αρχή αυτά.

Αναφορά σε κείμενο

We commuted across London for four days (pretty cold ones at that), and the battery was crying for a refill - with 13 miles remaining on its range - after we’d driven for 75 miles. So let’s be generous and say a 90-mile range all-in during winter.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αυτονομια δεν ειναι τοσο προβλημα γιατι ετσι και αλλιως και στα συμβατικα το ιδιο γινεται. Οσο το πατας καιει και παραπανω. Το προβλημα της αυτονομιας φαινεται μονο σε μεγαλα ταξιδια και στην απροβλεπτη καθημερηνοτητα που μπορει να εχει καποιος και αφορα τον χρονο φορτισης. Οταν θα υπαρχουν απλοχερα υποδομες για να γινεται παντου φορτιση τοτε τα ice δεν θα εχουν κανενα πραγματικο λογο υπαρξης στην αγορα. Μεχρι τοτε ομως δεν μπορουμε να παρουμε στα σοβαρα τετοια εγχειρηματα (αναλογα τη χωρα καθε φορα) για δυναμηκη εισχωρηση σε μια αγωρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Emaros είπε

Αλλα παλι ξεφευγουμε απτο θεμα που ειναι το Autopilot και το οποιο καταλαβαινω οτι το ιδανικο θα ηταν να υπηρχε η εγκριση πριν φτασει το καραβι οπως λες, αλλα εφοσον φανηκε οτι ηταν μια μικρη γραφειοκρατικη λεπτομερεια η οποια λυθηκε χωρις να δημιουργηθει προβλημα σε πελατες και χωρις μαλιστα να υπαρχουν αυτη τη στιγμη εγκυρες αποδειξεις για λιγοτερα features κτλ οπως αναφερθηκε εδω, δεν βρισκω κατι το επιληψιμο.

Δεν είναι το ιδανικό. Είναι το σωστό να υπάρχει έγκριση πριν αρχίσεις να πουλάς κανονικά κάτι (και όχι προαναγγελία και εκδήλωση ενδιαφέροντος). Από τον Νοέμβρη πουλά στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτό το πακέτο, και προχθές εγκρίθηκε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί κάλλιστα κάποιος να ισχυριστεί ότι ήταν απλά τυχερή ή να εκ τον υστέρων να μιλά για γραφειοκρατεία. Για παράδειγμα, πουλούσε το Full-self-driving από το 2016, ότι και καλά σύντομα θα το διαθέσει στους αγοραστές, κάθε 2-3 μήνες έλεγε ότι είναι προ των πυλών με την επόμενη έκδοση, φτιάχνει δικά της super-chips κλπ, αλλά τελικά μετά που για 2 χρόνια οι αγοραστές της έσκαγαν $5-6000 για το συγκεκριμένο πακέτο (+ άλλα 5-6 για το Enhanced Autopilot και το αναγκαίο hardware),  αναγκάστηκε να το αποσύρει από την αγορά γιατί θα αργήσει πολύ να διατεθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν είναι το ιδανικό. Είναι το σωστό να υπάρχει έγκριση πριν αρχίσεις να πουλάς κανονικά κάτι (και όχι προαναγγελία και εκδήλωση ενδιαφέροντος). Από τον Νοέμβρη πουλά στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτό το πακέτο, και προχθές εγκρίθηκε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί κάλλιστα κάποιος να ισχυριστεί ότι ήταν απλά τυχερή ή να εκ τον υστέρων να μιλά για γραφειοκρατεία. Για παράδειγμα, πουλούσε το Full-self-driving από το 2016, ότι και καλά σύντομα θα το διαθέσει στους αγοραστές, κάθε 2-3 μήνες έλεγε ότι είναι προ των πυλών με την επόμενη έκδοση, φτιάχνει δικά της super-chips κλπ, αλλά τελικά μετά που για 2 χρόνια οι αγοραστές της έσκαγαν $5-6000 για το συγκεκριμένο πακέτο (+ άλλα 5-6 για το Enhanced Autopilot και το αναγκαίο hardware),  αναγκάστηκε να το αποσύρει από την αγορά γιατί θα αργήσει πολύ να διατεθεί.

Τα αυτοκινητα ηρθαν στην ευρωπη πριν λιγες μερες και μια μερα μερα μετα εγκριθηκε, δεν πουλουσε Model 3, που ειναι το λαθος εφοσον ολοι θα εχουν το feature που πληρωσαν γοα το αυτοκινητο τους; Αλλο πωληση και αλλο προπαραγγελια. Στην περιπτωση των οχηματων και διαφορων features μιλαμε για προπαραγγελιες. Προφανως και ειναι μεγαλα τα ποσα, αλλα τυπικα, δεν ειναι πωληση. Για πολλα πραγματα δινεις προκαταβολες για να κανεις κρατηση, γιατι οχι και για αυτοκινητο; Επισης στα EV's πλεον και αλλες μεγαλες εταιρειες λειτουργουν με εκδηλωση ενδιαφεροντος, δεν ειναι μονο η Τεσλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορα ειναι οτι στην μια περιπτωση παραγγελνεις κατι Χ χαρακτηριστικα και παιρνεις Χ χαρακτηριστικα και στην αλλη παραγγελνεις Χ και παιρνεις Ψ (δεν μιλαω για την Τesla αλλα γενικα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Emaros είπε

Τα αυτοκινητα ηρθαν στην ευρωπη πριν λιγες μερες και μια μερα μερα μετα εγκριθηκε, δεν πουλουσε Model 3, που ειναι το λαθος εφοσον ολοι θα εχουν το feature που πληρωσαν γοα το αυτοκινητο τους; Αλλο πωληση και αλλο προπαραγγελια. Στην περιπτωση των οχηματων και διαφορων features μιλαμε για προπαραγγελιες. Προφανως και ειναι μεγαλα τα ποσα, αλλα τυπικα, δεν ειναι πωληση. Για πολλα πραγματα δινεις προκαταβολες για να κανεις κρατηση, γιατι οχι και για αυτοκινητο; Επισης στα EV's πλεον και αλλες μεγαλες εταιρειες λειτουργουν με εκδηλωση ενδιαφεροντος, δεν ειναι μονο η Τεσλα.

Δεν μιλάω για τις κρατήσεις-εκδήλωση ενδιαφέροντος με τα 1000 ευρό του 2016-2017, αλλά κανονική παραγγελία με personal customization αμαξιού (έκδοση, χρώμα, εσωτερικό κλπ) με κανονική προκαταβολή, η οποία άρχισε να γίνεται τουλάχιστο από τις αρχές του Δεκέμβρη. Άρα την συγκεκριμένη στιγμή , πριν δυο μήνες δλδ, πωλούσε αμάξια με χαρακτηριστικά που δεν ήταν εγκεκριμένα, και ούτε ήταν στο τελικό στάδιο να εγκριθούν. (Το ίδιο το αμάξι δεν είχε καν εγκριθεί για Ευρώπη  εκείνο τον καιρό αλλά anw.  ) Το αν τελικά εγκρίθηκαν μια μέρα μετά τη μέρα παράδοσης ( τους ειδοποίησε να πάνε να τα πάρουν αλλά τελικά τους το ακύρωσε γιατί δεν μπορούσε να τα παραδώσει) ή μια βδομάδα μετά, η ποτέ, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Το όλο point είναι ότι επειδή δεν έχει χρόνο για καθυστερήσεις, ξεκίνησε την όλη διαδικασία από πριν δυο μήνες με την ευχή να της πάνε όλα καλά., έφτασε μέχρι και στο σημείο να κλείσει ραντεβού παραλαβής, και δεν είχε καν τις απαραίτητες εγκρίσεις. Τουλάχιστο ας περίμενε 1-2 μέρες να πάρει την έγκριση πριν τηλεφωνήσει του άλλου να πάει να το παραλάβει! Μόνοι του βάζουν μπελάδες στο κεφάλι τους και μετά κατηγορούν τους άλλους που τους κρίνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Emaros είπε

Εχεις καποια στοιχεια για την στηριξη διεφθαρμενων πολιτικων;

Former Tesla workers paint grim picture of Buffalo plant

Η Tesla έλαβε επιδοτήσεις για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων εργασίας. Τόσο η Tesla όσο και η κυβέρνηση του NY State αρνούνται/αδυνατούν να δώσουν στοιχεία σχετικά με τον ακριβή αριθμό των εργαζομένων ή δίνουν αντικρουόμενα. Πρώην εργαζόμενοι λένε οτι ο πραγματικός αριθμός είναι πολύ μικρότερος απο αυτόν που ισχυρίζονται.

Συγκάλυψη με τις πλάτες του NY state. Απο το άρθρο: “I don’t know how Gigafactory II has been going on this long without any checks and balances or any government officials or politicians actually monitoring or watching and holding them to some standards.”

 

Αντίστοιχη κατάσταση και στο εργοστάσιο της Nevada.

4 ώρες πριν, Emaros είπε

Το αρθρο που παραθετεις αποτελει επισης αποψη και οχι καποιο στοιχειο.

Το άρθρο ήταν μία άποψη βασισμένη σε educated guesses, την περίοδο που δέν υπήρχαν διαθέσιμα τα raw data. Τώρα που βγήκαν στη δημοσιότητα, το άρθρο όχι απλά επιβεβαιώθηκε, αλλά η πραγματικότητα ήταν ακόμα χειρότερη.

4 ώρες πριν, Emaros είπε

Τα ατυχηματα που εχουν να κανουν με autopilot δεν αφορουν δυσλειτουργια απο μερια της Tesla αλλα βλακεια απο τους οδηγους που αψηφουν τους ορους χρησης της συγκεκριμενης τεχνολογιας.

1. Ο ίδιος ο Musk χρησιμοποιεί το autopilot λάθος: Even Elon Musk Abuses Tesla's Autopilot

2. Η Τεσλα συνειδητά δέν ενσωμάτωσε μεθόδους driver monitoring ωστε να αποφευχθεί κακή χρήση απο τους οδηγούς: Tesla rejected more advanced driver monitoring features on its cars

 

4 ώρες πριν, Emaros είπε

Με τη ιδια λογικη θα κατηγορουσαμε την Mercedes ή την VW για τους χιλιαδες νεκρους που οδηγουσαν μεθυσμενοι ή που κανουν μετατροπες για να οδηγουν με ταχυτητες για τις οποιες δεν προοριζεται ορθη λειτουργια;

 

Καμία σχέση. https://www.tesla.com/blog/update-last-week’s-accident

If you are driving a Tesla equipped with Autopilot hardware, you are 3.7 times less likely to be involved in a fatal accident.

Tesla Autopilot does not prevent all accidents – such a standard would be impossible – but it makes them much less likely to occur. It unequivocally makes the world safer for the vehicle occupants, pedestrians and cyclists.

No one knows about the accidents that didn’t happen, only the ones that did. The consequences of the public not using Autopilot, because of an inaccurate belief that it is less safe, would be extremely severe.

 

Η Tesla ενθαρύνει τους οδηγούς να χρησιμοποιούν το Autopilot ισχυριζόμενη οτι μειώνει τα ατυχήματα, ενώ γνωρίζουν πολύ καλά βάσει των δεδομένων που οι ίδιοι στείλανε στη NHTSA οτι τα αυξάνει.

Θα μπορούσες να κατηγορήσεις τη Mercedes ή την VW αντίστοιχα αν βγαίνανε και μας παροτρύνανε να οδηγούμε μεθυσμένοι γιατι έτσι μειώνονται τα ατυχήματα.

4 ώρες πριν, Emaros είπε

Οχι, σου πουλανε κατι και σου λενε πως να το χρησιμοποιησεις ωστε να εισαι ασφαλης, και ετσι βαθμολογουνται τα συγκεκριμενα οχηματα, εαν το αγνοησεις μιλαμε 100% για προσωπικη ευθυνη. Το Autopilot αναφερει ξεκαθαρα πως ο οδηγος πρεπει να εχει συνεχεια το νου του στον δρομο, σε πολλες περιπτωσεις εχει σωσει οδηγους με ελιγμους.

 

Αν τρακάρεις με το Autopilot ενεργοποιημένο, σου λένε οτι έφταιγες γιατι δέν πρόσεχες. Αν τελευταία στιγμή πάρεις τον έλεγχο απο το Autopilot και τρακάρεις, σου λένε οτι έφταιγες γιατι δέν άφησες το Autopilot να κάνει τη δουλειά του.

How Tesla Tries To Keep The Media On Autopilot

Arianna Simpson, a venture capitalist in San Francisco, said the Autopilot in her Model S “did absolutely nothing” when the car she was following on Interstate 5 near Los Angeles changed lanes, revealing another car parked on the highway.

Her Model S rammed into that car, she said, damaging both vehicles but causing no major injuries.

Tesla responded that the April crash was her fault because she hit the brakes right before the collision, disengaging Autopilot. Before that, the car sounded a collision warning as it should have, the car’s data show.

“So if you don’t brake, it’s your fault because you weren’t paying attention,” said Ms. Simpson, 25. “And if you do brake, it’s your fault because you were driving.”

 

 

4 ώρες πριν, Emaros είπε

Το bad press της Τεσλα ειναι αναμενομενο εφοσον δεν εχει μαρκετινγκ μπατζετ ( να πληρωνει καναλια ή σαιτ για να γραφουν θετικα πραγματα) και αποτελει την πιο σορταρισμενη μετοχη, με οτι αυτο συνεπαγεται για οσα διαβαζουμε/ακουμε online.

 

Electrek, Cleantechnica, InsideEVS, Teslarati, και απ ότι φαίνεται και η NHTSA είναι στο μισθολόγιο της Tesla.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Αν τρακάρεις με το Autopilot ενεργοποιημένο, σου λένε οτι έφταιγες γιατι δέν πρόσεχες. Αν τελευταία στιγμή πάρεις τον έλεγχο απο το Autopilot και τρακάρεις, σου λένε οτι έφταιγες γιατι δέν άφησες το Autopilot να κάνει τη δουλειά του.

Ακριβώς. Όταν ένα AI σύστημα είναι απρόβλεπτο, δεν ξέρεις πότε πρέπει να του αφήσεις τον έλεγχο και πότε πρέπει να το διορθώσεις. Για παράδειγμα, βλέπει το ΑΙ ενδεχόμενη σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα και φρενάρει όπως θα 'πρεπε. Πού ξέρεις όμως πότε φρενάρει ή κόβει τιμόνι για τον σωστό λόγο και πότε αντιδρά λάθος γιατί μια π.χ. σκιά στον δρόμο την πέρασε λανθασμένα για κάποιο αντικείμενο;

Άρα πρέπει να είσαι συνέχεια σε επιφυλακή για να διορθώνεις τις λαλακίες του. Άρα είναι άχρηστο και δεν σε ξεκουράζει καθόλου. Λεπτομέρειες βέβαια για τους φαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπηκα και διαβασα τα αρθρα απο τον τυπο που παραθεσατε.
Ο λατρης της τεχνολογιας κλπ δεν καταλαβαινει την διαφορα μεταξυ Volt και Watt:

Αναφορά σε κείμενο

Όταν δηλαδή θα μπορούν να φορτίζουν μέσα σε ελάχιστο χρόνο (όσο κρατάει ο ανεφοδιασμός στο βενζινάδικο ας πούμε) σε ένα ευρύ δίκτυο ταχυφορτιστών, θα μπορούν κάνουν πολλά χιλιόμετρα με μία φόρτιση και χωρίς περιορισμούς στον τρόπο οδήγησης, και δεν θα μετατρέπουν την βόλτα σε κυνήγι των Volt.

 

Ο τυπος δεν ξερει τι λεει:

https://www.caranddriver.gr/panagiotis_tritaris/arthro/efthase_h_arxi_tou_telous_gia_tin_tesla-7725807/#OpenSum

Αναφορά σε κείμενο

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, το τοπίο στα ακριβά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι εντελώς διαφορετικό από ότι ήταν πριν λίγο καιρό, με την Tesla να έχει να αντιμετωπίσει πλέον τον σκληρό πυρήνα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Απέναντι σ' αυτή την ομοβροντία των ευρωπαϊκών premium εταιριών, η Tesla θα έχει κάποια σημαντικά μειονεκτήματα....

Το δεύτερο και εξίσου σημαντικό θέμα είναι ότι οι ευρωπαϊκές εταιρίες θα έχουν σίγουρα ένα πολύ καλύτερο, και σε κάθε περίπτωση, πιο ώριμο προϊόν από το αντίστοιχο Tesla...
Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπαίνουν στο παιχνίδι έχοντας ήδη σχεδιάσει την παρουσία τους σε χρονικό ορίζοντα μεγαλύτερο της δεκαετίας, με πλαίσια ειδικά φτιαγμένα για ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μια γενικότερη προσέγγιση που θέλει το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες να μην επηρεάζουν την οδική τους συμπεριφορά.
Απέναντί τους δεν έχει καμία τύχη, καθώς μέχρι το 2020 η αγορά θα έχει πλημμυρίσει από αυτοκίνητα γνωστών εταιριών με κορυφαία ποιότητα, τεράστια υποστήριξη και πληθωρική τεχνολογία. 

Γραφει οτι οι παραδοσιακοι κατασκευαστες θα εχουν το 2020 αυτοκινητα με πλαισια ειδικα φτιαγμενα για ηλεκτροκινητα μοντελα, υπονοωντας οτι η Tesla δεν εχει τετοια και για αυτο θα εχει σοβαρο μειονεκτημα. Η πραγματικοτητα βεβαια ειναι ακριβως το αντιθετο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Ο λατρης της τεχνολογιας κλπ δεν καταλαβαινει την διαφορα μεταξυ Volt και Watt: 

Οποίος αυτοαποκαλείται λάτρης της τεχνολογίας εννοεί οτι εχει σμαρτφον και ξερει να παιρνει selfies.

Το ίδιο ισχυει και για τα Musk fanbois.

Και ουτε το watt ειναι σωστό γιατι ειναι μοναδα ισχύος. Θα επρεπε να χρησιμοποιήσει καποια μοναδα ενέργειας οπως Wh, Joule, BTU κτλ.

2 ώρες πριν, haHa είπε

Γραφει οτι οι παραδοσιακοι κατασκευαστες θα εχουν το 2020 αυτοκινητα με πλαισια ειδικα φτιαγμενα για ηλεκτροκινητα μοντελα, υπονοωντας οτι η Tesla δεν εχει τετοια και για αυτο θα εχει σοβαρο μειονεκτημα. Η πραγματικοτητα βεβαια ειναι ακριβως το αντιθετο. 

Οχι, δεν κανει σύγκριση με την Tesla. Λεει για τους παραδοσιακους κατασκευαστές οτι ενω μέχρι τωρα τα ηλεκτρικά τους ηταν τροποποιημενα ICE, πλεον βγαζουν αυτοκινητα τα οποια εχουν σχεδιαστεί εξαρχής ως ηλεκτρικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Οχι, δεν κανει σύγκριση με την Tesla. Λεει για τους παραδοσιακους κατασκευαστές οτι ενω μέχρι τωρα τα ηλεκτρικά τους ηταν τροποποιημενα ICE, πλεον βγαζουν αυτοκινητα τα οποια εχουν σχεδιαστεί εξαρχής ως ηλεκτρικά.

Μαλλον δεν διαβασες καλα. Η συγκριση ειναι με Tesla και θεωρει οτι αυτο θα ειναι το "δευτερο σημαντικο μειονεκτημα" της Τεσλα εναντι των ευρωπαικων κατασκευαστων, που θα εχουν "πολυ καλυτερο και πιο ωριμο προιον που αφορα και τα δυναμικα χαρακτηριστικα, μιας και θα εχουν πλαίσια ειδικά φτιαγμένα για ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μια γενικότερη προσέγγιση που θέλει το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες.."

https://www.caranddriver.gr/panagiotis_tritaris/arthro/efthase_h_arxi_tou_telous_gia_tin_tesla-7725807/#OpenSum

Αναφορά σε κείμενο

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, το τοπίο στα ακριβά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι εντελώς διαφορετικό από ότι ήταν πριν λίγο καιρό, με την Tesla να έχει να αντιμετωπίσει πλέον τον σκληρό πυρήνα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Απέναντι σ' αυτή την ομοβροντία των ευρωπαϊκών premium εταιριών, η Tesla θα έχει κάποια σημαντικά μειονεκτήματα

Το πρώτο είναι ότι, ...

Το δεύτερο και εξίσου σημαντικό θέμα είναι ότι οι ευρωπαϊκές εταιρίες θα έχουν σίγουρα ένα πολύ καλύτερο, και σε κάθε περίπτωση, πιο ώριμο προϊόν από το αντίστοιχο Tesla. Και όχι μόνο σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής και την πολυτέλεια (όπου ούτως ή άλλως δεν έχουν αντίπαλο, και ειναι και η αχίλλειος πτέρνα των Tesla) αλλά και στα δυναμικά τους χαρακτηριστικά. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπαίνουν στο παιχνίδι έχοντας ήδη σχεδιάσει την παρουσία τους σε χρονικό ορίζοντα μεγαλύτερο της δεκαετίας, με πλαίσια ειδικά φτιαγμένα για ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μια γενικότερη προσέγγιση που θέλει το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες να μην επηρεάζουν την οδική τους συμπεριφορά.

 

H πραγματικοτητα δεν θα μπορουσε να απεχει περισσοτερο απο αυτα που λεει. Το 2020 δεν "θα έχει πλημμυρίσει από αυτοκίνητα γνωστών εταιριών με κορυφαία ποιότητα με πλαισια ειδικα φτιαγμενα για ηλεκτροκινητα"  και φυσικα δεν ειναι ενα σημαντικο μειονεκτημα της Τεσλα αν τελικως τα καταφερουν.


Οι ιδιοι οι ευρωπαικοι κατασκευαστες αναγνωριζουν οτι ειναι πισω και πραγματι κανουν προσπαθειες, αλλα δεν θα εχουν πολλα τετοια αυτοκινητα για διαθεση το 2020.

 

Πολυ προχειρα, τα 2 μοντελα που μου ερχονται απο ευρωπαικους premium κατασκευαστες ειναι το mercedes eqc(βασισμενο στο mercedes GLC) και το audi e-tron(βασισμενο στο audi a4/q5 πλαισιο). Και τα 2 δεν ειναι φτιαγμενα σε πλαισια ειδικα για ηλεκτροκινητα μοντελα(και ειναι ενας απο τους λογους που υστερουν σε αυτονομια/επιδοσεις/efficiency σε σχεση με τα Tesla).
Προσθεστε αν θελετε αλλα μοντελα που θα ειναι διαθεσιμα το 2020 απο ευρωπαικους premium κατασκευαστες και θα ειναι φτιαγμενα σε πλαισια ειδικα για ηλεκτροκινητα μοντελα, κατι που συμφωνα με τον γραφοντα αποτελει το 2ο σημαντικο μειονεκτημα της Tesla και ετσι ο ιευρωπαικες εταιριες θα εχουν ενα πολυ καλυτερο και πιο ωριμο προιον οταν τα καταφερουν.

---------------------------------------------------------------------

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Και ουτε το watt ειναι σωστό γιατι ειναι μοναδα ισχύος. Θα επρεπε να χρησιμοποιήσει καποια μοναδα ενέργειας οπως Wh, Joule, BTU κτλ.

Σωστος.

 

----------------------------

 

Οπως και να εχει, χαβαλε ειχε το αρθρο του, πιο γραφικος και απο την Σαντορινη. Πολυ ασχοληθηκαμε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Πολυ προχειρα, τα 2 μοντελα που μου ερχονται απο ευρωπαικους premium κατασκευαστες ειναι το mercedes eqc(βασισμενο στο mercedes GLC) και το audi e-tron(βασισμενο στο audi a4/q5 πλαισιο).

Jaguar I-Pace. Είναι σε δική του EV πλατφόρμα. 

------

Btw, o συγκεκριμένος χάνει το όλο point. Δεν είναι ούτε η πλατφόρμα το μεγάλο θέμα, ούτε η premium μάρκα, ούτε η τεχνολογία στα χαρτιά, αλλά η τελική τιμή. Αυτοκίνητα στυλ Kia Niro, Hyundai Kona (τα οποία έχουν και το μεγαλύτερο efficiency btw), BEVs SUVs με σημερινή τιμή κάτω από $40k και 400km αυτονομία είναι αυτά που έχουν το νόημα, ειδικά σε ανεξάρτητες αγορές που δεν είναι φανατισμένοι με τα τοπικά τους προϊόντα ή με gimmick παπαριές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Jaguar I-Pace. Είναι σε δική του EV πλατφόρμα. 

Ακριβως. Ειναι ελαχιστα τα μοντελα, αναφερθηκε και προηγουμενως:

3 ώρες πριν, haHa είπε

Οι ιδιοι οι ευρωπαικοι κατασκευαστες αναγνωριζουν οτι ειναι πισω και πραγματι κανουν προσπαθειες, αλλα δεν θα εχουν πολλα τετοια αυτοκινητα για διαθεση το 2020.

 

Ειναι 2 οι ανακριβειες που γραφει:

α) "δευτερο σημαντικο μειονεκτημα" της Τεσλα εναντι των ευρωπαικων κατασκευαστων, που θα εχουν "πολυ καλυτερο και πιο ωριμο προιον που αφορα και τα δυναμικα χαρακτηριστικα, μιας και θα εχουν πλαίσια ειδικά φτιαγμένα για ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μια γενικότερη προσέγγιση που θέλει το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες"
Δεν ισχυει αυτο, δεν ειναι μειονεκτημα της Tesla, μιας και αυτη ηδη εχει αυτοκινητα "ειδικά φτιαγμένα για ηλεκτροκίνηση και μια γενικότερη προσέγγιση που θέλει το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες.."

β)"Το 2020 θα έχει πλημμυρίσει από αυτοκίνητα γνωστών εταιριών με κορυφαία ποιότητα με πλαισια ειδικα φτιαγμενα για ηλεκτροκινητα" .
Οχι, ειναι ελαχιστα τετοια μοντελα.

 

Ειπαμε, τελειως γραφικος. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...