Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Μπαίνω να δω προφίλ, να καταλάβω ποιος είναι αυτός που το έχει πάρει τόσο πατριωτικά το θέμα και κάνει αμέσως επίθεση.

Αναρτήσεις μόνο σε θέματα για Tesla, Space-X, Elon Musk!

Κατάλαβα λέω... έπεσα σε υπερφανατικό Τεσλοταλιμπάν.

Δεν ψάχνω να ακολουθήσω φανατικά «Μεσσίες» που θα «σώσουν» την ανθρωπότητα, ούτε είμαι τρελός να κάθομαι να μιλάω με φανατικούς και ντουβάρια.
Τόσοι λογικοί αφανάτιστοι άνθρωποι υπάρχουν στον πλανήτη.

Οπότε Adios Muchachos και Talk to the Hand.

d53d33u-5d3c8649-04eb-4e62-86d5-07d08edb

Δεν παρέθεσες ούτε ενα επιχείρημα που να εχεις μελετήσει.

Θέματα ρύπων, ορυχεία σπάνιων μετάλλων και επιβάρυνσης περιβάλλοντος όλες οι ανθρώπινες δραστηριότητες παράγουν.

Πρέπει να το δεις με ισοζύγια και μακροπρόθεσμα.Επίσης σκόπιμα εβγαλες απο την εξίσωση την ανακύκλωση.

Λογικούς και αφανάτιστους ψάχνεις ή άτομα να συμφωνήσουν μαζί σου στη ρηχή σου αντίληψη επί του θέματος;

Επίσης εδω δεν υπάρχουν μονο Τέσλα φανμποιζ, αλλα άτομα που γουστάρουν ηλεκτροκίνηση με όλα τα πλεονεκτήματα που αυτή προσφέρει.

Η έρευνα ομως πάνω σε αυτή προσφέρει πολλαπλά στην ανθρωπότητα. Η Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων χρηματοδοτεί πλέον πλειοψηφικά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (πλειοψηφικά μπαταρίες), γιατι άραγε;

Οι μπαταρίες θα εξελιχθούν ραγδαία και θα επωφεληθούν όλοι οι κλάδοι. Είναι η ίδια λογική "το γιατι να πάμε στο διάστημα οταν παιδάκια στην Αφρική πεινάνε;"

Τι κρατάμε; Αυξημένη απόδοση στις μετακινήσεις, βελτίωση της ατμόσφαιρας εντός των πόλεων, λιγότερη ηχορύπανση με άμεση βελτίωση της υγείας των κατοίκων, βελτίωση, ενδυνάμωση ηλεκτρικών δικτύων, μείωση κόστους ενέργειας μακροπρόθεσμα απο εισαγωγή περισσοτέρων ΑΠΕ και μείωση καταπόνησης συμβατικών μονάδων απο τα συνεχή σκαμπανεβάσματα των ΑΠΕ χωρίς αποθήκευση κτλ.

Η αλυσίδα με τα πλεονεκτήματα δεν σταματά. Καταλαβαίνεις λοιπόν πόσο ρηχός ειναι ο συλλογισμός σου;

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5.4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για το πόσο χάλια λογισμικό έχει το id3 τώρα.
Ο τύπος είπε ότι πρόβλημα με το CAN του εξάντλησε την βοηθητική 12V και δεν μπορούσε να μπει μέσα. Γνωστό πρόβλημα του λέει ο αντιπρόσωπος.
Ωραίο σημείο είναι ότι έπειτα από προσπάθεια το ξαναξεκινά και βρίσκει όλα τα error codes του συστήματος να τον περιμένουν.

Απαράδεκτο για τόσο χρήμα, ~45K€ στην τοπική αγορά, να σε δίνουν τέτοιο λογισμικό.
Σαν pre-order της ΕΑ είναι...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μολύνεις το θέμα της Tesla με VW ; ας κάνουμε καινούριο, θα φτάσει στις 272 σελίδες στο άψε σβήσε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέρον ότι έκανε την στροφή σαν να ήταν roundabout πολλαπλών λωρίδων στην έξοδο. 
Στροφή σε δύο μέρη. 
Μακάρι να είχαμε και δεδομένα από σωστά-μεγάλα από Ευρώπη.
Από ότι είδα σε ΗΠΑ κάνουν ότι ναναι σε τέτοια σημεία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Tesla Autopilot FSD Alameda to San Francisco with 0 Disengagements

Απόσταση κάπου 23χλμ και 20 λεπτά οδήγησης σύμφωνα με τον γούγλη.
Η διαφορά ορατή σε σχέση με Οκτώβρη και αρκετά εντυπωσιακό έργο από τους SW developers της tesla.
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τέσλα άνοιξε τα πρώτα supercharger τον Οκτώβριο του 2012 και έφτασε τα 10.000 σε 5 χρόνια και 8 μήνες.

Τα επόμενα 10.000 της πήραν μόλις 2 χρόνια και 5 μήνες.

Το δίκτυο των supercharger, ένας μεγάλος βραχνάς τα πρώτα χρόνια, είναι τώρα ένας από τους βασικούς λόγους που κάποιος διαλέγει να αγοράσει tesla έναντι των λοιπών επιλογών.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντυπωσιακή άνοδος της παραγωγής στην Κίνα. Στο Q3 έπαιζε σταθερά όλους τους μήνες πέριξ των 12.500/μήνα και στο Q4 εκτοξεύτηκε κατά 80+% στα 23.000.

Δεδομένου, ότι τα μηχανήματα είναι λίγο πολύ τα ίδια (δεν αυξήθηκαν δηλαδή οι αποσβέσεις και συνεπώς οι υπάρχουσες διαιρούνται με πολύ μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων) και ότι για την επιπλέον βάρδια το πολύ να προσλήφθηκε επιπλέον ένα 50% προσωπικό, αυτά τα δύο δεδομένα σε συνδυασμό με τις νέες φθηνότερες μπαταρίες των SR, δικαιολογούν την μεγάλη μείωση της τιμής από 1/10. + Ότι ένα 10% της παραγωγής του τριμήνου (7.000) θα πουληθούν στην Ευρώπη με πολύ καλύτερο margin.

 

792172730_.png.c5c44db5412e329a318515c96b5f3aa5.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Εντυπωσιακή άνοδος της παραγωγής στην Κίνα. Στο Q3 έπαιζε σταθερά όλους τους μήνες πέριξ των 12.500/μήνα και στο Q4 εκτοξεύτηκε κατά 80+% στα 23.000.

Δεδομένου, ότι τα μηχανήματα είναι λίγο πολύ τα ίδια (δεν αυξήθηκαν δηλαδή οι αποσβέσεις και συνεπώς οι υπάρχουσες διαιρούνται με πολύ μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων) και ότι για την επιπλέον βάρδια το πολύ να προσλήφθηκε επιπλέον ένα 50% προσωπικό, αυτά τα δύο δεδομένα σε συνδυασμό με τις νέες φθηνότερες μπαταρίες των SR, δικαιολογούν την μεγάλη μείωση της τιμής από 1/10. + Ότι ένα 10% της παραγωγής του τριμήνου (7.000) θα πουληθούν στην Ευρώπη με πολύ καλύτερο margin.

792172730_.png.c5c44db5412e329a318515c96b5f3aa5.png

Αυτά που προκύπτουν;
Ανακοίνωσαν επερχόμενες μειώσεις; 
Προσωπικά το μόνο που είχα ακούσει ήταν μια γενναία μείωση στο 3 στην Νορβηγία πριν κάποιες εβδομάδες, η οποία δεν πέρασε τα σύνορα σε άλλες χώρες της ΕΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Μακάρι να δούμε πραγματικές μειώσεις και στην Ευρώπη.
Είναι γελοίο να πουλιούνται 36-37Κ€ σε ΗΠΑ-Κίνα και εδώ να ξεκινάν με καπέλο 5-10χιλιάρικα ανάλογα την χώρα. 
Σουηδία δεν βρίσκεις κάτω από 49 χιλιάρικα την βασική έκδοση του 3αριου, ενώ τα Ευρωπαϊκά μοντέλα έχουν παρόμοιες τιμές με άλλου, τρελά πράγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θετικα νεα: Μπαινει γερα και η BMW στην ηλεκτροκινηση με το BMW iX.
Θα βγει το 2022.

Κοιταω τα νουμερα του σχετικα με την αυτονομια:
"BMW says EPA estimated range will come in right at 300 miles. The company says the battery capacity is somewhere north of 100kWh but hasn't given an exact number, and it also quotes a (WLTP) power efficiency of 21kWh/100km."

 

Αυτοκινητο που θα βγει το 2022 θα εχει μικροτερη αυτονομια και μεγαλυτερη καταναλωση απο το Tesla Model X(το οποιο μαλιστα ειναι και λιγο μεγαλυτερο σε μηκος) που πρωτοπαρουσιαστηκε το 2015. Ειναι μεγαλο το προβαδισμα που εχει η Tesla.

https://www.tesla.com/en_EU/support/european-union-energy-label


image.png.c4c28cd4963a7bdbfa98025ff3621408.png
 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Μακάρι να δούμε πραγματικές μειώσεις και στην Ευρώπη.
Είναι γελοίο να πουλιούνται 36-37Κ€ σε ΗΠΑ-Κίνα και εδώ να ξεκινάν με καπέλο 5-10χιλιάρικα ανάλογα την χώρα. 
Σουηδία δεν βρίσκεις κάτω από 49 χιλιάρικα την βασική έκδοση του 3αριου, ενώ τα Ευρωπαϊκά μοντέλα έχουν παρόμοιες τιμές με άλλου, τρελά πράγματα. 

Οι δασμοί είναι νομίζω 15% και βαλε και τα μεταφορικά με το καράβι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη αυτοκινητοβιομηχανία (εννοώ με σημαντικό όγκο πωλησεων) που να εισάγει έτσι οχήματα. Όλες έχουν εργοστάσια εντός της οικονομικής ζώνης που θα πουλήσουν, για να αποφύγουν δασμούς και μεταφορικά. Σε μερικούς μήνες που θα λειτουργήσει το GF Berlin, θα ξέρουμε σίγουρα...

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, haHa είπε

Θετικα νεα: Μπαινει γερα και η BMW στην ηλεκτροκινηση με το BMW iX.
Θα βγει το 2022.

Κοιταω τα νουμερα του σχετικα με την αυτονομια:
"BMW says EPA estimated range will come in right at 300 miles. The company says the battery capacity is somewhere north of 100kWh but hasn't given an exact number, and it also quotes a (WLTP) power efficiency of 21kWh/100km."

Αυτοκινητο που θα βγει το 2022 θα εχει μικροτερη αυτονομια και μεγαλυτερη καταναλωση απο το Tesla Model X(το οποιο μαλιστα ειναι και λιγο μεγαλυτερο σε μηκος) που πρωτοπαρουσιαστηκε το 2015. Ειναι μεγαλο το προβαδισμα που εχει η Tesla.

https://www.tesla.com/en_EU/support/european-union-energy-label


image.png.c4c28cd4963a7bdbfa98025ff3621408.png
 

Για την αυτονομία μην παίρνεις όρκο, γιατί πραγματικά όλοι τα φουσκώνουν. 

8 ώρες πριν, sattack είπε

Οι δασμοί είναι νομίζω 15% και βαλε και τα μεταφορικά με το καράβι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη αυτοκινητοβιομηχανία (εννοώ με σημαντικό όγκο πωλησεων) που να εισάγει έτσι οχήματα. Όλες έχουν εργοστάσια εντός της οικονομικής ζώνης που θα πουλήσουν, για να αποφύγουν δασμούς και μεταφορικά. Σε μερικούς μήνες που θα λειτουργήσει το GF Berlin, θα ξέρουμε σίγουρα...

Αυτή ήταν πρακτική πολύ διαδεδομένη τις προηγούμενες δεκαετίες εάν δεν απατώμαι σε μικρότερες και niche εταιρίες, όπως ήταν η tesla όπως πρόσφατα. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...