Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Εγώ να εξαφανιστω; Άλλοι εξαφανίζονται, εγώ ποτέ.

Γιατί έβγαλε ανακοίνωση το Σάββατο; Μήπως γιατί πέτυχε ένα εκπληκτικό milestone που όλοι περίμεναν πως και πως;

Σκοπεύω να κρατήσω την μετοχή μερικά χρόνια ακόμα. Σίγουρα μέχρι να πιάσει μεγάλους ρυθμούς παραγωγής το εργοστάσιο στη Γερμανία ώστε να αγοράσω (τσάμπα) το long range model y στην τιμή που τώρα πουλιέται στην Ελλάδα το short range model 3 και να μου μείνουν αλλά τόσα. Υπολογίζω κάπου μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.

Αισιόδοξο σε βρίσκω. Μακάρι να σου βγει σε καλό. Προσωπικά πιστεύω ότι θα έχει πτώση η μετοχή (διόρθωση). Ο ανταγωνισμός έχει ανεβεί, το 21 θα βγουνε πολύ καλά μοντέλα, μερικά μάλιστα με μεγαλύτερη αυτονομία ακόμη και από Τέσλα, και πλέον δεν θα παίζει μπάλα μόνη της. Δεν θα έχει δηλαδή να κάνει με την τεσλα και την πορεία της, αλλά με το ότι δεν είναι τα μόνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον αξία αναφοράς. Time will tell.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5.4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το 2021 θα γνωρίσει λίγο την αμφισβήτηση στην Ευρώπη και αυτό γιατί ακόμα θα παίζει "εκτός έδρας" λόγω της εισαγωγής των αυτοκινήτων της. Αυτό θα τελειώσει κάποια στιγμή μέσα στο 2022, όταν θα πάρει για τα καλά μπρος το εργοστάσιο στη Γερμανία.

Ο ανταγωνισμός υπάρχει αλλά δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα γιατί το πεδίο είναι ανοιχτό για να φάνε όλοι.

Η τέσλα σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει το πλεονέκτημα, ότι δεν την βαραίνουν τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης. Ο ανταγωνισμός της πρέπει να αναπτύξει τα ηλεκτρικά τους εις βάρος των ICE. Και στα ICE έχουν εκατοντάδες δις επενδύσεων που δυστυχώς δεν αλλάζουν "με ένα κλικ" σε ηλεκτρικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Εγώ να εξαφανιστω; Άλλοι εξαφανίζονται, εγώ ποτέ.

Γιατί έβγαλε ανακοίνωση το Σάββατο; Μήπως γιατί πέτυχε ένα εκπληκτικό milestone που όλοι περίμεναν πως και πως;

Σκοπεύω να κρατήσω την μετοχή μερικά χρόνια ακόμα. Σίγουρα μέχρι να πιάσει μεγάλους ρυθμούς παραγωγής το εργοστάσιο στη Γερμανία ώστε να αγοράσω (τσάμπα) το long range model y στην τιμή που τώρα πουλιέται στην Ελλάδα το short range model 3 και να μου μείνουν αλλά τόσα. Υπολογίζω κάπου μέσα στα επόμενα 5 χρόνια

Μα αυτο ρωταω, γιατί αυτο το "εκπληκτικό" Milestone δεν το εβγαλε μια μερα που ειναι ανοιχτα τα χρηματιστήρια να πάρει πιο πολυ δημοσιότητα και το εθαψε χαραματα Σαββατου? Και μιλαμε για τον απόλυτο attention whore CEO ολη της Αμερικής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ενδιαφέρεται για την πορεία της μετοχής. Εδώ έχει πετάξει 2-3 φορές, ότι κατά την άποψή του η μετοχή είναι πολύ ψηλά. Σιγά μην κολλήσει σε αυτό.

Και πριν 1 μήνα:

Elon Musk Implies That Tesla Stock Is Still Too High At Top German Award Ceremony

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πρώτο επεισόδιο του Podcast του group "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα" του facebook, συζητήσαμε κάποια από τα θέματα της εβδομάδας και κάποια της χρονιάς που μας πέρασε. Παράλληλα, συζητήσαμε τα σχόλια που γίνονταν εκείνη τη στιγμή, έστω και με μία καθυστέρηση.
 
Όποιος θέλει να συμμετέχει με φωνή και εικόνα σε κάποιο από τα επόμενα επεισόδια, μπορεί να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε από εμάς. Ελπίζουμε να σας άρεσε παρά τις όποιες δυσκολίες που παρουσιάστηκαν.
Θα επανέλθουμε με δημοσκόπηση για την επιλογή της ώρας στην ομάδα του Facebook. Ένα ευχαριστώ στους τολμηρούς που μας άκουσαν από την αρχή μέχρι το τέλος. Επόμενο ραντεβού το επόμενο Σάββατο (ή Κυριακή).
 
— με EVangelos Michalopoulos, Evans Manolis και Thanos Tourtouras.
 
 
Σε αυτό το επεισόδιο:
00:00:00 - Γιατί και Πώς...
00:02:30 - Οι Συντελεστές
00:07:10 - Ανασκόπηση Σημείων Φόρτισης
00:10:20 - Πρόβλημα Πλταφόρμας
00:10:50 - Ταξινομήσεις Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων
00:12:40 - Φίλοι με νέα Ηλεκτρικά
00:16:50 - Προς τιμήν Αθανασίου Σαφάκα
00:18:30 - Δωρεάν Στάθμευση Ηλεκτρικών
00:19:47 - Οι πρώτες επίσημες Παραδόσεις Tesla στην Ελλάδα
00:23:19 - Φόρτιση και Ρύπανση (ξανά και ξανά)...
00:36:19 - Τι γίνεται με τις Μπαταρίες "μετά";
00:42:15 - Πρόγραμμα "Κινούμαι Ηλεκτρικά"
00:45:55 - Ο πρώτος Σταθμός Φόρτισης της ΔΕΗ
00:46:58 - Πρόγραμμα Green e-motion
00:51:53 - Επιδότηση οικιακών Φορτιστών
00:55:40 - Επιπλέον Δημόσιοι Σταθμοί και ΣΦΗΟ
01:00:00 - Λοιπά Θέματα (ερωταπαντήσεις)
01:09:35 - Χαλαρή Συζήτηση Κλεισίματος
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/1/2021 στις 9:33 ΜΜ, Droulas13 είπε

Δεν ενδιαφέρεται για την πορεία της μετοχής. Εδώ έχει πετάξει 2-3 φορές, ότι κατά την άποψή του η μετοχή είναι πολύ ψηλά. Σιγά μην κολλήσει σε αυτό.

Και πριν 1 μήνα:

Elon Musk Implies That Tesla Stock Is Still Too High At Top German Award Ceremony

Ειναι δυνατον να πιστευεις οτι o CEO μιας εισηγμενης που βασιζεται σχεδον αποκλειστικα σε capital raises για να δει λεφτα στο ταμειο του δεν ενδιαφερεται για την τιμη της μετοχης του? Θες να μας θυμησεις ποσα raises εχει κανει τα τελευταια δυο χρονια που ταχα η επιχειρηση θα ηταν κερδοφορα και δεν θα ειχε αναγκη ξενα κεφαλαια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ενδιαφέρεται short term.

Long term εννοείται ότι ενδιαφέρεται.

Και τα κεφάλαια τον ενδιαφέρουν, αλλά όταν στοιχίζουν ελάχιστα σε σχέση με το συνολικό market cap, δηλαδή όταν χρειάζεται να εκδώσει πολύ λιγότερες μετοχές για το ίδιο ποσό που θέλει να μαζέψει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Droulas13 είπε

886824571_.png.1a3ba12fafee18e625d4f2cf9ab836fc.png

 

That didn't age well

6 ώρες οδήγησης από το Los Angeles στη Silicon Valley χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση:

 

 

Ξέρετε ποιο είναι το πρόβλημα της εποχής μας; Αν πούνε κάτι οι μηχανικοί/επιστήμονες/σοβαρές προσωπικότητες, είναι ανέφικτο, παπατζα και εξαντλητικά κατακριτέο.

Αν όμως το πει ο τυχαίος ceo/"influencer" με πληρωμένα πτυχία social sciences από τα λεφτά του φτασμενου λομπιστα μπαμπακα, είναι γραμμένο στην πέτρα. Και βέβαια πρωτοσέλιδο από τα διεφθαρμένα ΜΜΕ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα από τους προέδρους 2 κολοσσών όπως η Toyota και η Bosch μα μας πουν κάποιο βαθυστόχαστο επιχειρημα, κάποια πολύ inside information, πχ δεν φτάνουν τα υλικά στον πλανήτη για να πάρουν μπαταρία ολα τα αυτοκίνητα, ή έχουμε έτοιμη μια νέα τεχνολογια solid state ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. 

Αντ αυτου, το επιχείρημα τους είναι ότι τα ηλεκτρικά εχουν μεγαλύτερο CO2  αποτυπωνα από τα ΙCE!....

Καλό Nokia moment to you, λέω εγώ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλάξτε το 2011-2020 σε 2021-2030 και θα έχετε τα δεδομένα για τις περισσότερες δυτικές χώρες 10 χρόνια νωρίτερα.

Το 2018 οι ειδήμονες εδώ μέσα έλεγαν ότι αυτό δεν θα γίνει ούτε το 2050.
 

Screen-Shot-2021-01-07-at-5.57.52-AM.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Αλλάξτε το 2011-2020 σε 2021-2030 και θα έχετε τα δεδομένα για τις περισσότερες δυτικές χώρες 10 χρόνια νωρίτερα.

Το 2018 οι ειδήμονες εδώ μέσα έλεγαν ότι αυτό δεν θα γίνει ούτε το 2050.

Screen-Shot-2021-01-07-at-5.57.52-AM.jpg

Ρε άρχοντα, αν προωθείται από τις κυβερνήσεις φυσικά και θα γίνει. Και προωθείται άγρια από την ΕΕ. Θα κάνει θαύματα για την ποιότητα της ατμόσφαιρας στις πόλεις πάντως, μακάρι. 

Πάρεπιπτοντως, wtf:  https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Spaei-apo-to-poythena-to-pisw-deksi-parathyro-sta-Tesla_211833.asp?a=6

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να κοιτάμε και τα χαρακτηριστικά της χώρας πριν βγάζουμε τέτοια αυθαίρετα συμπεράσματα, για να δούμε αν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα που βασίζουμε τα επιχειρήματα μας. Η Νορβηγία είναι χώρα με πολύ υψηλό μέσο εισόδημα, οικολογική συνείδηση, κυβερνητική υποστήριξη για το εγχείρημα και το 1/3 του ήδη μικρού της πληθυσμού ζει γύρω από μία πόλη. Επίσης το 56% των κατοίκων της ζει σε πλήρως ανεξάρτητα σπίτια https://www.statista.com/statistics/867171/share-of-residents-per-housing-type-in-norway/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πρέπει να κοιτάμε και τα χαρακτηριστικά της χώρας πριν βγάζουμε τέτοια αυθαίρετα συμπεράσματα, για να δούμε αν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα που βασίζουμε τα επιχειρήματα μας. Η Νορβηγία είναι χώρα με πολύ υψηλό μέσο εισόδημα, οικολογική συνείδηση, κυβερνητική υποστήριξη για το εγχείρημα και το 1/3 του ήδη μικρού της πληθυσμού ζει γύρω από μία πόλη. Επίσης το 56% των κατοίκων της ζει σε πλήρως ανεξάρτητα σπίτια https://www.statista.com/statistics/867171/share-of-residents-per-housing-type-in-norway/

Μόλις απαριθμησες όλους τους λόγους που η Νορβηγία προηγήθηκε 10 χρόνια από τον υπόλοιπο κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...