Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5.4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/12/2020 στις 6:35 ΜΜ, sal123 είπε

Αφού δουλεύει εκεί νύχτα και σε τέτοιες συνθήκες ίσως δουλέψει και στους "δρόμους" μας!! 

Οι συνθήκες είναι ιδανικές για να εντοπίσει ένα ζώο η άνθρωπο. Άδειος δρόμος, με το φώτα του αμαξιού στην μεγάλη σκάλα, και γκομπαζ ελαφαρα. Μην παρεξηγούμαστε, δεν μειώνω τις ικανότητες του συστήματος, απλά αναφέρω ότι η συγκεκριμένη περίπτωση με την καμία δεν αποτελεί edge case, αλλα κατι τελειως αναμενωμενο και ευκολο να εντοπιστει και αντιμετοπιστει. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Giga berlin

29-5-2020:

29-5-2020.jpg.aa9577553e4f3a4880d64055e1a34f3c.jpg

1-8-2020:

1-8-2020.jpg.be0f37d69f0161119acc4dfe03b1b4fe.jpg

3-10-2020:

3-10-2020.jpg.7e02121dd01f81d87c55aa37d694cf9b.jpg

5-12-2020

5-12-2020.jpg.5deae7dd6105c9679d4f4cd85bf3fc50.jpg

Μακάρι να μην βρεθούν οι αντίστοιχοι κορμοράνοι ξανά (αν κι η δικαιοσύνη έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά) γιατί η ολοκλήρωση του εργοστασίου είναι ζωτική για την πόλη που βιομηχανικά και οικονομικά φυτοζωεί σε σχέσεις με τις άλλες μεγάλες πόλεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως ήταν λογικό, μετά την μείωση της τιμής του mic model 3 τον Οκτώβριο και την αύξηση της παραγωγής κατά 80+%, οι πωλήσεις στην Κίνα εκτοξεύθηκαν τον Νοέμβριο στα 21.604 model 3. Το νούμερο αυτό αφορά αποκλειστικά πωλήσεις Κίνας. Τα 7.000 mic model 3 που έστειλε να πουληθούν στην Ευρώπη δεν περιλαμβάνονται σε αυτό.

Θυμίζω, ότι κάποιοι εδώ μέσα πριν ένα χρόνο αμφισβητούσαν τον λόγο που η tesla βιάζεται να φτιάξει το εργοστάσιό της στην Κίνα, μιας και για αυτούς δεν υπήρχε η αγορά να το υποστηρίξει. Η λογική τους ήταν η εξής: αφού η tesla πούλησε το 2019 μόλις 34.000 model 3 στην Κίνα, τι το χρειάζεται το εργοστάσιο που θα της παράγει 150.000+ (ήδη φτάσαμε στα 250.000+) model 3 τον χρόνο;;;

Το εργοστάσιο ήταν ένα ανούσιο stock pump, ο Musk απατεώνας, εκείνοι οι αφυπνισμένοι και οι υπόλοιποι  θρησκόληπτα πρόβατα.

Που να φτάσει η σκέψη τους στο γεγονός, ότι το αμερικάνικο model 3 επιβαρύνονταν με μεγάλους δασμούς εισαγωγής στην Κίνα, ότι το κινέζικο εργοστάσιο θα ήταν ΠΟΛΥ πιο αποδοτικό σε λειτουργία και αποσβέσεις και ότι το mic model 3 θα επωφελούνταν εκτός των άλλων και με τις επιδοτήσεις, όπως και όλα τα ηλεκτρικά που πουλιούνται στην Κίνα;

Ενδεικτικά να αναφέρω, ότι η tesla το 2019 πούλησε στην Κίνα 34.000 model 3 στις εξής τιμές: το SR με 377.000 ¥ (τώρα το πουλάει με 250.000 ¥, δηλαδή -34%) και το awd LR με 463.000 ¥ (τώρα το πουλάει με 310.000, δηλαδή -33%).

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα η tesla ανακοίνωσε, ότι σκοπεύει να μαζέψει 5δις από την αγορά με την έκδοση νέων μετοχών. Εχθές η μετοχή έκλεισε στα 641 δολάρια, σήμερα η αγορά στην αρχή αντέδρασε στο νέο με μια πτώση έως 2% και προς το τέλος της συνεδρίασης βρίσκεται θετικά στο 1%.

1 Σεπτέμβρη συνέβη το ίδιο, πάλι δηλαδή μάζεψε 5δις με έκδοση νέων μετοχών. Τότε η προηγούμενη συνεδρίαση είχε κλείσει στα 498 δολάρια και το νέο την βρήκε στο -3% και τις επόμενες μέρες κατρακύλησε προσωρινά μέχρι και στα 330 δολάρια.

Γιατί σήμερα δεν κλείνει αρνητικά; Γιατί τις τελευταίες μέρες παρατηρείται ένα περαιτέρω ράλι; Γιατί λόγω της ένταξης της μετοχής στο S&P 500 τα funds είναι κατά κάποιο τρόπο υποχρεωμένα να επενδύσουν πολλά δεκάδες δις στην μετοχή.

Από την αρχή της χρονιά η tesla, μαζί με το σημερινό, έχει μαζέψει από την αγορά περίπου 12,3 δις ρευστό στα ταμεία της. Τον προηγούμενο μήνα ανακοίνωσε, ότι τα κεφάλαια που σκοπεύει να επενδύσει το 2021 και το 2022 είναι μεταξύ 4,5 και 6 δις για την κάθε μια χρονιά. Δηλαδή μαξ 12 δις τα επόμενα δύο χρόνια. Μένουν 3 εβδομάδες για να ξεκινήσει το 2021 και έχει ήδη μαζέψει από το 2020 τα χρήματα που θα χρειαστεί να δαπανήσει τα επόμενα δύο χρόνια, χωρίς να χρειαστεί να δανειστεί ούτε 1 δολάριο.

Στις 30-9-2020 έκλεισε το τρίμηνο με 14,5 δις ρευστό στα ταμεία της και το 2021 θα ξεκινήσει (κατά πάσα πιθανότητα) με τουλάχιστον 20 δις. Από την άλλη, τα δάνεια που θα πρέπει να πληρώσει μέχρι το τέλος του 2022 είναι κάτι λιγότερα από 6 δις, από τα οποία τα 2 δις μπορεί να τα μετατρέψει και σε μετοχές αν το επιθυμεί.

Οι χρηματοδοτικές της δαπάνες δηλαδή στα επόμενα 2 χρόνια είναι το πολύ 12 δις σε επενδύσεις και το πολύ 6 δις σε πληρωμές δανείων, ήτοι συνολικά 18 δις και θα έχει στα χέρια της με το καλημέρα 20 δις, δηλαδή 2 δις περισσότερα.

Και όλα αυτά ενώ έχει φτάσει να παράγει, εν μέσω πανδημίας, 4+ δις ρευστό τον χρόνο από τις λειτουργικές της δραστηριότητες...

.....

Για του geeks και οι παρακάτω λεπτομέρειες:

Τον Σεπτέμβριο μάζεψε 5δις με την τιμή της μετοχής περίπου στα 450 δολάρια, δηλαδή εξέδωσε περίπου 10εκ μετοχές. Και αυτή τη φορά μαζεύει 5δις με την τιμή της μετοχής στα 600+ δολάρια, δηλαδή με περίπου 8εκ μετοχές.

Θα κάνω μια σύγκριση με το 2018, όταν δεν εξέδωσε καμία μετοχή για να μαζέψει χρήμα.

Το 2017 έκλεισε με 168,9εκ μετοχές (σημερινές Χ5 = 844,5εκ) και το 2018 έκλεισε με 172,7εκ μετοχές (σημερινές Χ5 = 863,5εκ). Εξέδωσε δηλαδή 19εκ σημερινές μετοχές γιατί; Για να πληρώσει ένα μέρος των μισθών των υπαλλήλων της, το οποίο το 2018 αντιστοιχούσε σε 750εκ δολάρια.

Το 2018 εξέδωσε δηλαδή 19εκ σημερινές μετοχές για να πληρώσει 0,75 δις δολάρια μισθών.

Από τον Σεπτέμβριο εξέδωσε 18εκ μετοχές και μάζεψε από την αγορά 10 δις....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Πόσο αστείοι είναι ρε φίλε επειδή δεν τους πληρώνουν για διαφημίσεις. Το εργοστάσιο στην Κίνα είναι το μεγαλύτερο σε δυναμική παραγωγής και τα περισσότερα (αν όχι όλα) Tesla που έρχονται στην Ευρώπη πλέον παράγονται από εκεί.

Επίσης η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο. Πάνε οι εποχές που κινέζικο = κακής ποιότητας. Πλέον οι Κινέζοι έχουν ξεφύγει πάρα πολύ σε όλα τα επίπεδα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, adrfinance είπε

Πόσο αστείοι είναι ρε φίλε επειδή δεν τους πληρώνουν για διαφημίσεις. Το εργοστάσιο στην Κίνα είναι το μεγαλύτερο σε δυναμική παραγωγής και τα περισσότερα (αν όχι όλα) Tesla που έρχονται στην Ευρώπη πλέον παράγονται από εκεί.

Επίσης η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο. Πάνε οι εποχές που κινέζικο = κακής ποιότητας. Πλέον οι Κινέζοι έχουν ξεφύγει πάρα πολύ σε όλα τα επίπεδα.

Το άρθρο λέει άλλα πράγματα. ότι έγιναν κάποιες παραγγελίες και δεν έχουν παραδωθεί μέσα στο συμφωνηθέν πλαίσιο , και ότι άλλαξαν εργοστάσιο κατασκευής , και ότι οι υπάλληλοι της Tesla στην Ελλάδα βρέθηκαν εκτεθημένοι από την μητρική εταιρία. Πουθενά δεν λέει αν το εργοστάσιο στο Freemont ή στην Κίνα είναι καλύτερο ή χειρότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είναι δυσαρεστημένοι με την καθυστέρηση μπορούν να ζητήσουν πίσω τα 100 ευρώ που έδωσαν για να παραγγείλουν το αυτοκίνητο.

Το αποκλείω να υπήρξε διαβεβαίωση, ότι το αυτοκίνητο που θα τους παραδοθεί θα προέρχεται από το εργοστάσιο της Αμερικής. Αν έγινε κάτι τέτοιο και τελικά τους παραδώσουν αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Κίνα, τότε κακώς έγινε. Αν απλώς το υπέθεσαν οι αγοραστές, τότε κακώς το υπέθεσαν.

Εδώ οι όροι της παραγγελίας και δεν γίνεται καμία αναφορά σε εργοστάσιο:

https://www.tesla.com/el_GR/order/download-order-agreement?redirect=no&country=GR&model_code=m3

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SchinasN είπε

Το άρθρο λέει άλλα πράγματα. ότι έγιναν κάποιες παραγγελίες και δεν έχουν παραδωθεί μέσα στο συμφωνηθέν πλαίσιο , και ότι άλλαξαν εργοστάσιο κατασκευής , και ότι οι υπάλληλοι της Tesla στην Ελλάδα βρέθηκαν εκτεθημένοι από την μητρική εταιρία. Πουθενά δεν λέει αν το εργοστάσιο στο Freemont ή στην Κίνα είναι καλύτερο ή χειρότερο.

Οκ δεκτό. Αν το ψάξει κάποιος θα δει ότι η Tesla έχει θέματα προσφοράς που σημαίνει ότι πολλοί θέλουν να πάρουν αυτοκίνητο, και δεν προλαβαίνουν να τα παράξουν. Λίγη υπομονή, θεωρώ σε μερικούς μήνες θα βλέπουμε αυτοκίνητα Tesla στην Αθήνα και γενικότερα στην Ελλάδα. Θα φτιαχτεί και η απαραίτητη υποδομή πχ σταθμοί φόρτισης κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Αν είναι δυσαρεστημένοι με την καθυστέρηση μπορούν να ζητήσουν πίσω τα 100 ευρώ που έδωσαν για να παραγγείλουν το αυτοκίνητο.

Το αποκλείω να υπήρξε διαβεβαίωση, ότι το αυτοκίνητο που θα τους παραδοθεί θα προέρχεται από το εργοστάσιο της Αμερικής. Αν έγινε κάτι τέτοιο και τελικά τους παραδώσουν αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Κίνα, τότε κακώς έγινε. Αν απλώς το υπέθεσαν οι αγοραστές, τότε κακώς το υπέθεσαν.

Εδώ οι όροι της παραγγελίας και δεν γίνεται καμία αναφορά σε εργοστάσιο:

https://www.tesla.com/el_GR/order/download-order-agreement?redirect=no&country=GR&model_code=m3

Αν πας στην αντιπροσωπεία της Mercedes, θα σε πουν, αυτό έρχεται από Γερμανία και αυτό από Τουρκία. Το τι έχει στα χέρια του ο κάθε πελάτης δεν το ξέρεις, εκτός αν δουλεύεις στην Tesla. Είσαι σίγουρος ότι έδωσε μόνο 100; δεν είπες τίποτα για την καθυστέρηση της παραλαβής.

7 λεπτά πριν, adrfinance είπε

Οκ δεκτό. Αν το ψάξει κάποιος θα δει ότι η Tesla έχει θέματα προσφοράς που σημαίνει ότι πολλοί θέλουν να πάρουν αυτοκίνητο, και δεν προλαβαίνουν να τα παράξουν. Λίγη υπομονή, θεωρώ σε μερικούς μήνες θα βλέπουμε αυτοκίνητα Tesla στην Αθήνα και γενικότερα στην Ελλάδα. Θα φτιαχτεί και η απαραίτητη υποδομή πχ σταθμοί φόρτισης κλπ.

Είχε θέματα παράδοσης. Έχουν επιλυθεί. Υπάρχει όμως θέμα στην ελληνική αντιπροσωπεία, άρα τους κρέμασε η μητρική εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...