Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, sattack είπε

98k έχει το cyberbeast με τους 3 κινητήρες. Με τους 2 έχει 80k νομίζω?

Πάντως με κάπου 1εκ κρατήσεις, με την παραγωγή να ξεκινάει μόλις τώρα, και με πρόβλεψη για 250k κομμάτια το χρόνο ΟΤΑΝ πιάσει το φουλ το εργοστασιο, όσοι και να απογοητευτουν και να το ακυρωσουν, και παλι μιλάμε για χρόνια αναμονής, αν δεν εχεις ήδη κάνει κράτηση. 

Ένα πράγμα που θα με προβληματιζε είναι τι γίνεται σε περίπτωση σύγκρουσης. Εξωσκελετος από πολύ σκληρό ατσάλι? Crumble zones? Έχει κάτι βίντεο που λενε ότι έχει καλά crash test, αλλά δεν παύει να με ανησυχεί λίγο. 

Ένα πολύ καλό βίντεο για τις τεχνολογίες του είναι αυτό:

 

αν το παραγγέλνω σημερα με 250 δολάρια προκαταβολή λεει οτι θα μου το  παραδωσει το 2024 αλλα δεν λεει ποιο μηνα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sndev είπε

Πουλανε καινουριο σε performance?

Πάντως να ξερεις σαν κατοχος lr αν επερνα τωρα με τις τοτε τιμές ,performance θα επερνα.

Η αυτονομία στη πραξη ειναι σχεδον παρόμοια αλλα το στησιμο του οχηματος αρκετα διαφορετικο καλυτερα φρενα ανωτερες αναρτήσεις αλλο κρατημα (μερα με νυχτα).

Μονο αν το οδηγησεις θα το καταλαβεις τι εννοώ. Δεν ειναι η επιτάχυνση κλαιν μαιν με 1800 ε βαζεις acceleration boost κ στο lr αλλα ολο το στήσιμο ο συνδιασμός το κανει αλλο αμαξι οδηγικα

Πηρα lr γτ κ εγω σκέφτηκα αυτονομια κ σιγα δε τρεχω αλλα με το καιρο ειδα οτι εν τελη αυτα ειναι επιφανειακά. Δεν γνώριζα τοτε. Τοτε η εκδοση lr με p ειχε μολις 3κ διαφορα. Επισης κ εμενα.. το y δε μαρεσε ποτε μου φαινετε ατσουμπαλο δε ξερω..

 

Παρολαυατα εχω την εντύπωση οτι δε πουλιέται πια το p. Οτι κ να επιλέξεις παντως θα το χαρείς 

Είναι προσωπική εκτίμηση ότι το Performance έχει διαφορετικό στήσιμο από το LR ή κάτι παραπάνω(εννοώ γνώμες χρηστών σε forum Tesla κτλ.) Το ίδιο και για την παρόμοια αυτονομία, προσωπική εκτίμηση ή κάτι παραπάνω;

Να έχει διαφορετικό στήσιμο δεν είναι παράλογο με την διαφορά στις επιδόσεις να είναι αρκετά σημαντική. Το πιθανό διαφορετικό στήσιμο ίσως όμως να έχει και μειονεκτήματα και εννοώ πιο σκληρή ανάρτηση που δεν είναι ότι καλύτερο για τους ελληνικούς δρόμους και την υγεία της μέσης. Επίσης το πιο χαμηλό προφίλ στις ζάντες σημαίνει πιο ακριβά λάστιχα και τακτικές επισκέψεις στο βουλκανιζατέρ για ίσιωμα και διαμαντάρισμα. Εκτός αν είναι κάποιος τέρας προσοχής. Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου(Peugeot 206 GT με 16άρες ζάντες και 45άρι προφίλ) ήταν σχετικά τραυματική εμπειρία από αυτή την άποψη. Το ίδιο και με το ID4 της συζύγου. Έκδοση 1st Max με ζάντες 21 ιντσών με 45άρι προφίλ. Η μισή ομορφιά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι στην ζάντα αλλά πριν από κανένα δίμηνο καβάλησα ένα πεζοδρόμιο και στράβωσα τις δύο δεξιές(το διαπίστωσε το βουλκανιζατέρ στην αλλαγή ελαστικών που κάναμε πριν από 1 μήνα στις 48000 χλμ) συν κάμποσες γρατζουνιές από επαφή με πεζοδρόμια η σύζυγος. Οπότε θα πάνε τις επόμενες ημέρες για επισκευή.

Από την άλλη να μην έχει παραπάνω αυτονομία το LR μου φαίνεται αρκετά περίεργο. Στην ιστοσελίδα της παραγγελίας του Model 3 αν το παραγγείλεις με τα default ζαντολάστιχα η αυτονομία είναι 678 χλμ ενώ με τις προαιρετικές των 19 ιντσών που τις πληρώνεις και κανένα 1500 € παραπάνω αν θυμάμαι καλά(συν το μπόνους των γρατζουνιών) η αυτονομία πέφτει στα 629 χλ. Μου φαίνεται μεγάλη η διαφορά αλλά αν το λέει ο κατασκευαστής ποιός είμαι εγώ για να το αμφισβητήσω; Και αν το LR χάνει σχεδόν 50 χλμ αυτονομία από τις 18άρες στις 19άρες ζάντες το Performance που σίγουρα θα έχει 19άρες και ίσως και μεγαλύτερες δεν πρέπει να χάνει παραπάνω αυτονομία συνδυαστικά με τις πιο "τσιτωμένες" ρυθμίσεις για να έχει καλύτερες επιδόσεις;

Οδήγησα το Performance του πελάτη μου αλλά δεν έχω συγκριτικό, δεν έχω οδηγήσει κάποια άλλη έκδοση του Model 3. Και αυτό ήταν μία μικρή βόλτα.

Για το performance αν θυμάμαι καλά είχα ρωτήσει πριν από λίγο καιρό εδώ στο νήμα και κάποιος συμφορουμίτης(νομίζω ο sattack αλλά δεν είμαι σίγουρος) είχε γράψει ότι θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του χρόνου(αν θυμάμαι καλά). Ο πωλητής της Tesla όταν τον ρώτησα μου είπε ότι δεν έχουν κάποια πληροφορία. Θα τον ξαναρωτήσω αύριο, μου έβαλες φυτιλιά με το διαφορετικό στήσιμο και την παρόμοια πραγματική αυτονομία, ειδικά όταν έκανα την online παραγγελία προχθές. 

 

Υ.Γ. Το Y εμένα δεν μου φαίνεται καθόλου άσχημο(ευχαρίστως θα το έπαιρνα) αλλά προσωπικά πιστεύω ότι το ID4 είναι πιο όμορφο.

Υ.Γ.2 Μόλις έψαξα φρέσκα νέα για το model 3 performance:

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Erxetai-stis-arxes-toy-2024-to-ananewmeno-Tesla-Model-3-Performance_259165.asp

Πολύ εντυπωσιακά νέα αν ισχύουν. Θα το σκεφτώ ίσως να αλλάξω την παραγγελία ή τέλος πάντων θα πάρω τηλέφωνο τον πωλητή να μου πει τι επιλογές έχω. 

Επεξ/σία από SV1EOD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@SV1EODΣτην αθηνα σε ποια περιοχη είσαι; 

Τωρα πρεπει να γρςψω έκθεση για να στα απάντησω ολα αυτα

 Απλα θα σου πω οτι ειναι εμπειριες k  συζητησεις συγκρισης απο το "club" οταν ακομα ειμασταν λιγοτεροι κ ψαχνόμασταν μεταξυ μας κ συγκριναμε τα αμαξια μας. Καναμε βολτες βλεπαμε καταναλώσεις κ συμπεριφορες σε ευρύτερο φάσμα 

Βέβαια ολα αυτα παιζει να μην ισχυουν  στο highlander απλα αυτο που λεω ειναι μη πας με τη λογικη

Τις ζαντες θα τιε φας σε ολα τα οχηματα κ σε αυτο! Τις δικές μου τις εχω διαλύσει αλλα οκ .. 50 ευρω η μια κ problem sold

Μεγαλη ανάλυση για φορουμ

Επισης μη κοιτας αυτονομίες που δίνουν στη πραξη ειναι διαφορετικα κ εχει να κανει ξεκαθαρα με το τροπο οδηγησης

Το lr εχει μεγσλυτρτη αυτονομία απο το p στη πραξη οχι στα χαρτια τυπου 35 κμ πιστευεις θα σου κάνει διαφορα;

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, sndev είπε

@SV1EODΣτην αθηνα σε ποια περιοχη είσαι; 

Τωρα πρεπει να γρςψω έκθεση για να στα απάντησω ολα αυτα

 Απλα θα σου πω οτι ειναι εμπειριες k  συζητησεις συγκρισης απο το "club" οταν ακομα ειμασταν λιγοτεροι κ ψαχνόμασταν μεταξυ μας κ συγκριναμε τα αμαξια μας. Καναμε βολτες βλεπαμε καταναλώσεις κ συμπεριφορες σε ευρύτερο φάσμα 

Βέβαια ολα αυτα παιζει να μην ισχυουν ειναξ στο highlander απλα αυτο που λεω ειναι μη πας με τη λογικη

Τις ζαντες θα τιε φας σε ολα τα οχηματα κ σε αυτο! Τις δικές μου τις εχω διαλύσει αλλα οκ .. 50 ευρω η μια κ problem sold

Μεγαλη ανάλυση για φορουμ

 

Στο Ντράφι, κοντά στην Παλλήνη είναι το σπίτι.

Στο Μενίδι, περιοχή Χαμόμυλος είναι η δουλειά.

Πολύ ευχαρίστως κερνάω καφεδάκι(και κοψιδάκι αν προτιμάς) να τα πούμε από κοντά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, SV1EOD said:

Στο Ντράφι, κοντά στην Παλλήνη είναι το σπίτι.

Στο Μενίδι, περιοχή Χαμόμυλος είναι η δουλειά.

Πολύ ευχαρίστως κερνάω καφεδάκι(και κοψιδάκι αν προτιμάς) να τα πούμε από κοντά.

Ωραία θα κανονίσουμε απο βδομαδα βολτα με το lr 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sndev είπε

Δεν ειναι η επιτάχυνση κλαιν μαιν με 1800 ε βαζεις acceleration boost κ στο lr

Κάποιο link για αυτό έχεις; Δεν είχα υπόψιν ότι παίζουν τέτοια κόλπα(δεν έχω ψαχτεί σχετικά βέβαια).

6 λεπτά πριν, sndev είπε

Ωραία θα κανονίσουμε απο βδομαδα βολτα με το lr 

Σου στέλνω PM με το τηλέφωνο μου. Εσύ σε ποιά περιοχή είσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, SV1EOD said:

Κάποιο link για αυτό έχεις; Δεν είχα υπόψιν ότι παίζουν τέτοια κόλπα(δεν έχω ψαχτεί σχετικά βέβαια).

Οχι δεν εχω λινκ 

Το ζητάς με μαιλ απο το σερβισε δεν ειναι κολπο είναι επίσημο.

Εξωτερικο γινεται ota κατεβάζει update ελλαδα πας μιση ωρα στο σερβισε πληρώνεις κ το κάνουν 

@SV1EOD  απο ποστ αλλου κατοχου πριν 2 χρόνια 

Spoiler

1) Η αύξηση της ισχύος ειναι περίπου 10% δηλ ανεβαίνει απο τα 320kw στα 366kw ή 490hp προσοχή για το LR.

2) Η αύξηση αυτή ειναι αισθητή παντού σε όλο το εύρος της επιτάχυνσης αλλα κι ροπής των ηλεκτροκινητήρων. Εντυπωσιάζει όμως το 0-100 που η αίσθηση ειναι ότι οδηγείς ενα άλλο (ποιο δυνατο αυτοκινητο)

3) Το κόστος αναβάθμισης ειναι 1814€ όπου τα θεωρώ δίκαια όπως και ότι άλλο μας εχει χρεώσει έξτρα η Tesla. Σκεφτείτε ποσα χρήματα θα ζητούσε κάποια ευρωπαϊκή εταιρεία για αύξηση 10% της ιπποδύναμης.

4) Η κατανάλωση δεν δείχνει να επηρεάζεται εάν οδηγείς νορμαλ. Σαφέστατα ανεβαίνει κοντα στα 200wh/km εάν το σκίζεις στις επιταχύνσεις

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, sndev είπε

Οχι δεν εχω λινκ 

Το ζητάς με μαιλ απο το σερβισε δεν ειναι κολπο είναι επίσημο.

Εξωτερικο γινεται ota κατεβάζει update ελλαδα πας μιση ωρα στο σερβισε πληρώνεις κ το κάνουν 

Και πόσο ανεβάζει ιπποδύναμη και επιδόσεις;

Αφού είναι επίσημο κάπου θα πρέπει να διαφημίζεται, να περιγράφεται και να παραγγέλνεται. Μόνο με email στο service γίνεται; Τι στην ευχή, περίεργο μου φαίνεται(όχι πως αμφισβητώ αυτό που γράφεις).

Edit: Thanks for the info στο δικό σου edit.

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, SV1EOD said:

πόσο ανεβάζει ιπποδύναμη και επιδόσεις;

Αφού είναι επίσημο κάπου θα πρέπει να διαφημίζεται, να περιγράφεται και να παραγγέλνεται. Μόνο με email στο service γίνεται; Τι στην ευχή, περίεργο μου φαίνεται(όχι πως αμφισβητώ αυτό που γράφεις).

Δε πανω το ποστ το εκανα edit με αυτο που ρωτας στο spoiler

Με τη τεσλα μη σου κανει τπτ εντυπωση εχουν δικο τουε συστημα κ λογικη εδω δεν έχουν shop.. κ ειβαι σε μια τρυπα 5χ5

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, sndev είπε

3) Το κόστος αναβάθμισης ειναι 1814€ όπου τα θεωρώ δίκαια όπως και ότι άλλο μας εχει χρεώσει έξτρα η Tesla. Σκεφτείτε ποσα χρήματα θα ζητούσε κάποια ευρωπαϊκή εταιρεία για αύξηση 10% της ιπποδύναμης.

Αυτό ξαναπέστο.

5 λεπτά πριν, sndev είπε

Δε πανω το ποστ το εκανα edit με αυτο που ρωτας στο spoiler

Με τη τεσλα μη σου κανει τπτ εντυπωση εχουν δικο τουε συστημα κ λογικη εδω δεν έχουν shop.. κ ειβαι σε μια τρυπα 5χ5

Είχα κάνει edit στο δικό μου post για το δικό σου edit που απαντούσες στα ερωτήματα μου.

Κάποιοι από τους λόγους που μπορούνε και πουλάνε σε τόσο ανταγωνιστικές είναι η έλλειψη κόστους διαφήμισης και τα χαμηλά έξοδα από την τρύπα που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, SV1EOD said:

Αυτό ξαναπέστο

Κοιτα δεν  είναι ολα τοσο ιδεατα κ δεν εχουν να κανουν ολα με χρηματα..

Τεραστια κουβέντα. Εγω εχω ενδοιασμούς κ δε το εβαλα ασε που οδηγώ στο chill γτ με κουράζει το στάνταρτ του.. ποσο μαλλον να φεύγει ετσι με boost

@SV1EOD  Επίσης πες 2κ boost χωρις τα φρενα (πολυ σημαντικό για οχημα 2.5 τονους κ τετοιες ροπες )τις αναρτήσεις του p.. ε πας κατευθειαν στο p..

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, sndev είπε

@SV1EOD  Επίσης πες 2κ boost χωρις τα φρενα (πολυ σημαντικό για οχημα 2.5 τονους κ τετοιες ροπες )τις αναρτήσεις του p.. ε πας κατευθειαν στο p..

I get your point. Ναι έτσι είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, netgeo said:

Για Υ που είχαμε ρωτήσει δεν το δίνει το acceleration boost στην Ελλάδα, το δίνει για το 3;

Tο 3 το εχει απο τελη του 21. 

απο καινουριο ετος λογικά θα χει κ το Y 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη συνέντευξη του Musk στον Munro για το Cybertruck, ακόμα πιο ενδιαφέρουσα είναι η αναφορά στο πρόγραμμα του μικρότερου φθηνòτερου μοντέλου της Tesla:

"We’re working on a low cost EV that will be made in very high volume. I review the production line plans every week…. 
The revolution in manufacture that will be represented by that car will blow people's mind. (!)
It's not like any car production that anyone has ever seen; (!)

It's a level on production technology that is far advanced than any automotive production plant on earth. (!)


The first production line will be at Giga Texas. Giga Mexico will be the second place. It would take too long to complete the factory in Mexico."

Και επίσημη επιβεβαίωση και δήλωση για επανάσταση στην κατασκευαστικη διαδικασία που θα είναι κάτι που κάνεις δεν έχει ξαναδεί! 
Όποιος νιωθει θαρραλέος,, ας αμφισβητήσει μια τέτοια δήλωση. 

Το μόνο κακό είναι ότι δεν είπε τίποτα για το εργοστάσιο του Βερολίνου. 
Θεωρητικά η Ευρώπη θα είναι ακόμα μεγαλύτερη αγορά για αυτό το μοντέλο από ότι των ΗΠΑ.

Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για το πιο αναμενόμενο μοντέλο στην ηλεκτροκινηση, και αυτες οι δηλώσεις μας βάζουν στην πρίζα. (pun intended 😁

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...