Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολλά συζητάμε εδώ.

Το thread ξεκίνησε για την Tesla σαν εταιρεία.

Και ξεκίνησε αρχές του 2018, όταν η Tesla μόλις ξεκινούσε να προσπαθήσει την μαζικη παραγωγή του model 3, και να γίνει από startup κανονικός κατασκευαστής.

Και ξεκίνησε αμφισβητωντας και την Tesla και τον Μusk προσωπικά, αλλά και την ηλεκτροκινηση γενικά! Από πολλούς. Και από αντιστοιχα αλλους πολλούς από εμάς να επισημάνουμε όλα τα προτερήματα και κατορθώματα αυτών. 

Εν τω μεταξύ, ξεκινώντας η Tesla από ακριβά αυτοκίνητα και μετά προχωρώντας προς φτηνότερα, που όμως και πάλι δεν τα λες απολύτως φτηνα, ειδικά για την Ελλάδα (σε σύγκριση με Αμερική και Ευρώπη), σημαίνει ότι οι περισσότεροι που συμμετέχουν εδώ στο θέμα, δεν είναι κάτοχοι κάποιου Tesla αυτοκινήτου.

Οπότε είναι λογικό ότι πολυ λιγότερο συζητάμε εδώ για θέματα/ tips/συμβουλές. Αυτο γίνεται σε ένα " club". Το thread αυτό εδώ δεν δημιουργήθηκε σαν τέτοιο.

Αντίθετα, για τη συζήτηση πάνω στην εταιρεία, όπως και δημιουργήθηκε το thread και αυτά συζητάμε εδώ και 6 χρονια, φυσικά και θα συζητάμε για τα κατορθωματα της εταιρείας.

Γιατί αν δεν είναι εξωπραγματικο κατορθωμα να ξεκινάει μια startup, και από 1 εργοστάσιο που πήρε τζάμπα γιατί ήταν κλειστό, να έχει τωρα 5, από 100  χειροποίητα αυτοκινητα το χρόνο, να φτιαχνει τώρα 2 εκατομμύρια (οσα η Mercedes, η  BMW ή η Audi), και ως leader σε κατασκευαστικες τεχνικές με megacasting κλπ, από στα όρια της χρεωκοπίας να έχει φτιάξει τα 5 εργοστασια και να έχει και 26δις ρευστό στην τράπεζα, από startup με χειροποίητα, μέσα σε 6 χρόνια από την έναρξη της μαζικής παραγωγής να βρίσκεται τώρα με το 1ο σε πωλήσεις μοντελο παγκοσμίως , 2 φορές ακριβότερο από το Corolla του κολοσσου Toyota και 3 φορές από το Dacia, 

αν αυτό δεν είναι εξωφρενικό και εξωπραγματικο κατόρθωμα, άξιο συζήτησης, δεν ξέρω ποιο θα είναι.

  • Like 5
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, ponymust said:

Πάντως, για να είμαι ειλικρινής, αν είχα αγοράσει το model 3p (το οποίο έκανα test drive και ήταν μια μεγάλη απογοήτευση) δεν θα είχα και πολλά να πω για το αυτοκίνητο..

Μπορείς κάλλιστα να μοιραστείς μαζί μας τι σε απογοήτευσε , τι πήγε τόσο λάθος για τις απαιτήσεις των Θέλω σου ?  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 19/1/2024 στις 11:12 ΠΜ, sndev είπε

Μπορείς κάλλιστα να μοιραστείς μαζί μας τι σε απογοήτευσε , τι πήγε τόσο λάθος για τις απαιτήσεις των Θέλω σου ?  

Πολύ σκληρή, μη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, με αποτέλεσμα κακή ποιότητα κύλισης.

Επίσης, κακή ηχομόνωση με αποτέλεσμα να νομίζω πως οδηγώ με τα παράθυρα ανοικτά.

Τέλος, κακή ποιότητα υλικών στο εσωτερικό της καμπίνας++ πολύ μέτρια καθίσματα ++ έλλειψη κουμπιών γρήγορης πρόσβασης στις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Και σκέψου πως είχα πάει με τις καλύτερες των προθέσεων, σκεπτόμενος πως το m3p θα ήταν το επόμενό μου αυτοκίνητο. Τελικώς, αγόρασα το ev6 gt, το οποίο δεν είχε κανένα από τα παραπάνω προβλήματα.

Πάντως, εγώ δεν μπήκα για να γράψω αν είναι καλό αυτοκίνητο το m3p ή όχι. 'Εγραψα για την εντύπωση που μου κάνει το hype για την εταιρία και η αποκλειστική ενασχόλησή σας με το πόσο πουλάει κλπ.

Εγώ αδιαφορώ  για το πόσο πουλάει η kia, όπως αδιαφορούν και όλοι οι άλλοι στο αμερικάνικο φόρουμ του ev6. Ασχολούμαστε με το αυτοκίνητό μας.

Αλλά μιας και σας αρέσει τόσο πολύ η εταιρία, πως σας φάνηκε που εν μία νυκτί μείωσε τις τιμές κατα 10000 ευρώ, μειώνοντας αντίστοιχα την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου που είχατε αγοράσει πολύ ακριβότερα;

Στις 19/1/2024 στις 11:42 ΠΜ, Droulas13 είπε

Ήρθε ο νουμπάς να κάνει μάθημα στους λέουρες. Κάτσε διάβασε πρώτα τις 357 σελίδες και μετά έλα να μας κάνεις τον έξυπνο.

Ουγκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνήσω με τον ΟΥΓΚ ως προς την απουσία φυσικών κομβίων οπου έρχονται after market λύσεις για να καλύψουν (SEXY buttons) οπως και για σκληρή ανάρτηση, απουσία σωστής ηχομόνωσης που όμως στο facelift ειναι αρκετκά καλύτερα τα πράγματα.

To Performance για Ελλάδα δεν αξίζει, πολύ χαμηλό μάγουλο στο ελαστικό, χαμηλό ύψος και αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω ζάντας.

Πας long range που φοράει και ίδιο hardware συνολικά αν ξεπεράσεις το άδειο εσωτερικό.

Η Volvo δυστυχώς ακολουθεί τα χνάρια της Τ, χωρίς κανένα φυσικό κουμπί στο εσωτερικό. Οι Γερμανοί τα επαναφέρουν μετα απο διαμαρτυρίες.

Ναι είμαστε soft fans αλλα σε κάποια θέματα θες φυσικά κουμπιά, οπως δεν μπορείς να παίξεις παιχνίδι με on screen buttons.

 

2025-volvo-ex30-108-647e32d4136e6.jpg

 

Επεξ/σία από Vagosman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον τα χειριστήρια του κλιματισμού θα έπρεπε με νόμο να είναι σε όλα τα αυτοκίνητα με φυσικά κουμπιά.

Δεν γίνεται να θες να ξεθολώσεις τα τζάμια και να ψάχνεις σε μενού σε οθόνη αφής χωρίς ανάδραση και να παίρνεις τα μάτια σου από το δρόμο για 5 και 10 δευτερόλεπτα.  Είναι το ίδιο επικίνδυνο με το να βλέπεις το κινητό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε @ponymust να το χαίρεσε  το ev6 καλά κ ασφαλεί χιλιόμετρα!

διαφωνω σε ολα οσα έγραψες αλλά τα σέβομαι, το βασικό ειναι να νιώθει ανετα ο οδηγός με την αγορά του

Για τα 10κ να ξέρεις κατι μήνες πιο πριν ειχε κάνει αύξηση 6-7κ. Πρακτικά πωλούσες κάτι πιο ακριβά από οτι αγόραζες μεταχειρισμένο. τα κουλά του covid. Από την άλλη προσωπικά  δε με ενοχλεί γτ πάλι τεσλα θα επερνα εάν άλλαζα (που το σκέφτομαι για του χρονου..)  τα υπόλοιπα μου φαινοντε πολύ "λίγα" . ( Έχει ο κουνιάδος το ev6 btw κ ναι είναι λίγο συγκριτικά). Οπότε κ φθηνά να πωλούσα πάλι φθηνά θα αγόραζα αφού έριξε τις τιμές.

 

 

1 hour ago, Kaboomzer said:

Κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον τα χειριστήρια του κλιματισμού θα έπρεπε με νόμο να είναι σε όλα τα αυτοκίνητα με φυσικά κουμπιά.

Δεν γίνεται να θες να ξεθολώσεις τα τζάμια και να ψάχνεις σε μενού σε οθόνη αφής χωρίς ανάδραση και να παίρνεις τα μάτια σου από το δρόμο για 5 και 10 δευτερόλεπτα.  Είναι το ίδιο επικίνδυνο με το να βλέπεις το κινητό.

Θες 10 δεύτερα να πατήσεις το shortcut κάτω; ρε σεις... απλα δε Κάνει κλικ σαν κουμπί.  Είναι touch. Είναι παραμετροποιησημα ολα αυτά.. οπως κ το κουμπι στο τιμόνι βαζεις να κάνει οτι θες. Ακόμα να ανοίγει κ το ντουλαπακι που ζητημα 2 χρόνια να το άνοιξα 4 φορές καθώς ο χώρος της κονσόλας είναι απλά τεράστιος

Screenshot_20240209_114640_Gallery.jpg.f86d6da5d9b8f812daac5c8b062763a8.jpg

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

Θα μπορούσαν να μου πουν ιδιοκτήτες του μοντελ 3 ή τεσλα γενικότερα, αν είναι ικανοποιημένοι απο την απόδοση /τιμή του αμαξιού. Χρειάζεται αρκετά συχνά services?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω εδώ και 12 μηνες το model Y LR. Το χρησιμοποιούμε όλοι στην οικογένεια ως το 1ο αυτοκίνητο που παιρνουμε για να κάνουμε οτιδήποτε χρειαστεί.  Έχουμε κάνει 15.000χλμ. Υπάρχουν άλλοι που στο χρόνο κάνουν 30 ή και 60.000... 

Τα Tesla δεν έχουν service προκαθορισμενα. Τι να αλλάξεις στα ηλεκτρικα αυτοκινητα? Μόνο το φίλτρο καμπίνας (aircondition) κάποια στιγμή. Νερό για τους υαλοκαθαριστηρες? Τακάκια? Σχεδόν ποτέ! Αφού "φρεναρεις" αφήνοντας το "γκαζι" και φορτίζεται και η μπαταρία έτσι. Αυτό είναι το πιο απολαυστικό ίσως χαρακτηριστικό της ηλεκτροκινησης. 

Σου λένε κάποια στιγμή να αλλάξεις τα μπρος με τα πίσω λαστιχα, επειδή τα πίσω φθείρονται περισσότερο. Αυτό είναι αν θες μετά να αλλάξεις και τα 4 μαζί. (Αλλιώς κάλλιστα μπορείς να αλλάξεις μόνο τα πίσω όταν τελειώσουν, και να αλλάξεις άλλη φορά μόνα τους τα μπροστά).

Οποίος μπορεί να φορτίζει στο σπίτι του (ακόμα και από απλή πριζα) είναι τέλειος υποψήφιος για να πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μετά, μόνο για ταξίδια θα χρειαστεί να δεις που θα φορτίσεις. Και τα Tesla πάντα θα ειναι η καλύτερη περίπτωση για αυτό λόγω του δικτύου SuperChargers (ακόμα και στην Ελλάδα που δεν είναι τόσο ανεπτυγμένο όπως στην Ευρώπη, πάντως κι εκεί καλύτερα είναι από ότι για οποιαδήποτε άλλη μαρκα, και θα αναπτυχθεί και περισσότερο). 

Τέλος, κάθε τρεις και λιγο έχουν OTA για το λειτουργικό σύστημα, που είτε λύνουν θεματακια,  είτε προσθέτουν νέα χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα κάθε τρεις και λίγο να έχεις "καινουργιο" αυτοκίνητο, ενώ εσύ κάθεσαι στον καναπέ. 

Αν έχεις τα χρήματα και χρειάζεσαι αυτοκίνητο, και μπορείς να το φορτιζεις και στο σπιτι, για μενα είναι η καλυτερη επιλογή.

Αν δεν το έχεις άμεση ανάγκη, μπορείς πάντα να περιμένεις, επειδή ίσως κατά καιρούς να πέφτει λίγο η τιμή, ή να βγαίνει μοντέλο refresh (στο Y), η απλώς με κάποια μικρή βελτίωση. Αν το πάρεις τη στιγμή που χρειάζεσαι ένα νέο αυτοκίνητο, ότι μικροαλλαγη και να γίνει μετά δεν παίζει ρόλο. 

 

Εγώ δεν σκοπεύω να το πουλήσω ποτέ για να το αντικαταστησω με νεότερο μοντέλο. Για ποιό λόγο? Αντιθετως, έχω στο μυαλό μου ότι αν πχ η κόρη μου θέλει εντελώς δικό της ένα αυτοκίνητο, να πάρω ακόμα ένα model Y! 😄 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το Model S τι γνωρίζουμε; Αξίζει τώρα η αγορά ή να περιμένουμε για facelift? (Και πότε);

το Plaid κλείνει 3 χρόνια πια…

Επεξ/σία από enlightened
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι πλέον αποτελεί προτεραιότητα το S και το X. Ανανεώθηκαν πρόσφατα. Έχουν χρόνια μπροστά τους. Έχουν πολλά άλλα να ασχοληθούν τώρα στην Tesla αντί να ξανακάνουν μεγάλες αλλαγές στο S και X. Μικροαλλαγές που δεν ανακοινωνονται, μπορεί να γίνονται πάντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, sattack said:

Δεν νομίζω ότι πλέον αποτελεί προτεραιότητα το S και το X. Ανανεώθηκαν πρόσφατα. Έχουν χρόνια μπροστά τους. Έχουν πολλά άλλα να ασχοληθούν τώρα στην Tesla αντί να ξανακάνουν μεγάλες αλλαγές στο S και X. Μικροαλλαγές που δεν ανακοινωνονται, μπορεί να γίνονται πάντα. 

Γιατί όμως; Δεν ασχολούνται με τη ναυαρχίδα supercar 1000 ίππων και ασχολούνται με το Υ και το 3 που κάθε μέρα το σκοτώνουν και περισσότερο κατεβάζοντας τις τιμές στο ναδίρ; Κάπου το έχει χάσει ο Musk. Εγώ κοίταζα για Tesla Model S αλλά έτσι όπως τα βλέπω και όπως συμπεριφέρεται στο σημαντικότερό της μοντέλο μάλλον θα πάω για κάτι εντελώς διαφορετικό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα φυσικα! Τα S και Χ πουλανε το πολύ 100Κ το χρόνο. Τα 3 και Y πουλάνε 2+ εκατομμύρια! Το Cybertruck θα πουλάει 300-500Κ έως και 1εκ. Το Semi που έχει καθυστερήσει, θα πουλάει σε τζίρο εξίσου. Το "model2" θα πουλάει 3-4-5 εκ ή και περισσότερα. Ένα βαν? Ένα λεωφορείο?

Τι θέλεις, να ανανεώνει το  S κάθε 2 χρόνια?! Μια χαρά είναι όπως είναι. Αν χάσει και καμμια πώληση προς την Porsche δεν τρέχει τιποτα, την ώρα που η Tesla ρίχνει όλα της τα resources για να γίνει Toyota και VW στη θέση των Toyota και VW.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, enlightened είπε

Εγώ κοίταζα για Tesla Model S αλλά έτσι όπως τα βλέπω και όπως συμπεριφέρεται στο σημαντικότερό της μοντέλο μάλλον θα πάω για κάτι εντελώς διαφορετικό. 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Θα πρέπει να δώσει λίγο περισσότερο προσοχή στο Model S και να καλύψει και αυτό το segment αξιοπρεπώς. 

Κατά την άποψη μου δεν θα πρέπει να επιδιώκει να γίνει η Toyota και/ή η VW των EVs, όπως σωστά έγραψε παραπάνω ο @sattack, γιατί θα εγκλωβιστεί (μπόνους) εκεί. 

Τους τελευταίους  μήνες παλινδρομώ μεταξύ του Model S και του 

https://lucidmotors.com/air  χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα.  

Εάν το επεδίωκε λίγο πιο «ζεστά» θα είχε από εκεί ένα καλό κομμάτι του τζίρου της (θεωρώ ένα 15% απολύτως αξιοπρεπές) με αυξημένο margin. 

Το Model S έχει σίγουρα ένα pool δυνητικών αγοραστών που σήμερα κοιτούν περισσότερο προς Mercedes (EQB-EQC), Audi eTron, κλπ. 
Επίσης πρέπει επιτέλους να φέρει και το νέο Roadster στην αγορά, σε ίσως ελάχιστα πιο δελεαστικό κόστος (~100Κ.)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...