Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα έκανε ένα τρίξιμο πίσω, το πήγα,  κάτι "λαδώσανε" εκεί στην πίσω πόρτα/πορτμπαγκάζ και εξαφανίστηκε. Όμως έκλεισα ραντεβού και το πήγα, δεν μπορώ να φτιάξω τέτοια μόνος μου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

25 minutes ago, sattack said:

Εμένα έκανε ένα τρίξιμο πίσω, το πήγα,  κάτι "λαδώσανε" εκεί στην πίσω πόρτα/πορτμπαγκάζ και εξαφανίστηκε. Όμως έκλεισα ραντεβού και το πήγα, δεν μπορώ να φτιάξω τέτοια μόνος μου. 

Κανει κ αλλα που δεν εχεις εντοπίσει 

Ξερεις αυτο που λενε αυτος που δε γνωρίζει ειναι ευτυχισμένος; 

Εχω τροπο αν θες να σε στειλω στη κόλαση κ να εντοπισες τα πάντα σε 10 λεπτα μεσα οσον αφορα τα τριξίματα  απο τη καμπίνα 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, sndev είπε

Κανει κ αλλα που δεν εχεις εντοπίσει 

Ξερεις αυτο που λενε αυτος που δε γνωρίζει ειναι ευτυχισμένος; 

Εχω τροπο αν θες να σε στειλω στη κόλαση κ να εντοπισες τα πάντα σε 10 λεπτα μεσα οσον αφορα τα τριξίματα  απο τη καμπίνα 😅

Χαχαχα, άσε, εκεινο που ετριζε το πορτ μπαγκαζ με διαολιζε. Τώρα δεν ακούω τίποτα και είμαι ευτυχισμένος. Μην μου λες τίποτα. 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sndev είπε

Τα τριξιματα δεν είναι θεμα. Κ σε θερμικό αν καταφερεις κ αφαιρέσεις ηχο μηχανης θα ακούς χειρότερα. Στο φιναλε διορθώνονται ΑΝ εχεις μεράκι αλλα εσυ δεν θες και καλα κάνεις  στο φιναλε.  Επισης εχε στο νου σου οτι τα τεστ νριβε οχήματα είναι ξέσκισμενα έχουν πολλαπλάσια θεματα απο οτι των κοινων θνητών 

Κρίνω αυτό που οδήγησα.

Μέσα σε ένα 2ωρο οδήγησα Tesla Model Y και MG MG4, test-drive και τα δύο, ακριβώς στο ίδιο δρομολόγιο και ίδιο οδόστρωμα με τα ίδια ανοίγματα (επίτηδες τα δοκίμασα και τα δύο στο ίδιο ακριβώς δρομολόγιο).

Το MG4 δεν ακουγόταν τίποτα και το Model Y είχε τριξίματα σε όλη τη διαδρομή.
(Δεν το λέω για σύγκριση των αυτοκινήτων, απλά λέω τί άκουσα και ξέρω πολύ καλά τί άκουσα)

Φυσικά, το MG4 ήταν ένα τυπικό αυτοκίνητο με ηλεκτροκινητήρα και γκάζι-φρένο, ενώ το Model Y ήταν υπολογιστής με ρόδες. Αυτό είναι το μεγάλο disruption που πιστεύω έφερε η Tesla - από την πρώτη μου εμπειρία οδήγησης.
(Το οποίο σίγουρα βιώνουν και απολαμβάνουν οι ιδιοκτήτες Tesla και πιστεύω αυτό αγοράζει κανείς στην Tesla)

Από εκεί και πέρα δεν χρειάζονται υπερβολές (όπως συμβαίνει και σε όλο το φάσμα των αντικειμένων που αγοράζουν οι καταναλωτές παγκοσμίως), τύπου «έχουν και οι άλλοι τριξίματα». Υπάρχουν θετικά και αρνητικά σε διάφορες επιλογές και ο καταναλωτής επιλέγει τί είναι σημαντικό γι' αυτόν και τί μπορεί να παραβλέψει ως αρνητικό, γιατί γι' αυτόν υπερισχύουν τα θετικά. Αυτό όμως είναι προσωπική επιλογή, ξεχωριστή για τον καθένα.

Στο θέμα του θορύβου από το δρόμο, θα ήθελα να δοκιμάσω όταν έρθει και το νέο Model 3, που λένε ότι έχει βελτιώσει σημαντικά την ηχομόνωση.

 

10 ώρες πριν, sndev είπε

Ακου το mobile παει παντού 

Και εστω παει -που δεν παει- αν θέλει σηκωμα το αμαξι τι κανει φέρνει κ τον hulk συνοδηγό; 

Θα χαλασουν εσυ νομιζεις οχημα κ εργατο ωρα να πανε στο κουτσοχωρι επειδη τριζει η βιδιτσα στον εξαερισμό,  απλα οχι

Αυτό είπαν σε υποψήφιο αγοραστή, αυτό άκουσα, αυτό αξιολογώ, και προφανώς από αυτά που ακούω εδώ θα έθετα γραπτό ερώτημα καθαρά για να έχω υπεύθυνη απάντηση και όχι προφορική εικασία πωλητή που δεν αποδεικνύεται.

Να σημειώσω ότι δεν έθεσα ερώτημα αν θα ερχόταν το Mobile Service εκτός Αθήνας/Θεσσαλονίκης για τρίξιμο στο κάσωμα της πόρτας, αλλά π.χ. έστω αν είχες ακινητοποίηση, π.χ. ξυπνάς το πρωί πας να φύγεις για τη δουλειά και το αυτοκίνητο δεν ανάβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Disrespect είπε

Είμαι μεταξύ Model 3 LR και VW ID4. Τι προτείνετε; Επίσης, σε περίπτωση που διαλέξω Tesla, αξίζει να πάω στην έκδοση Performance ή είναι υπερβολή; 

 

Για ποιά έκδοση του ID4 μιλάς; Με την μεγάλη αυτονομία, με την μικρή αυτονομία, για το GTX;  Για το Tesla αντιθέτως είναι ξεκάθαρο.

Προχθές παρήγγειλα το Model 3 LR και εδώ και 2.5 χρόνια έχω πάρει στην σύζυγο το VW ID4. Τι σχέση έχουν μεταξύ τους; Το VW ID4 είναι SUV αρκετά ογκώδες(σε σημείο που η σύζυγος στα στενά δρομάκια του χωριού δυσκολεύεται να το οδηγήσει ενώ δεν είχε κανένα πρόβλημα με το προηγούμενο KIA Sportage 2 που και εκείνο δεν το λες μικρό) ενώ το Model 3 LR είναι sport coupe. Το ένα έχει βαρβάτες επιδόσεις το άλλο αν εξαιρέσεις το GTX όχι. Αλλά και το GTX να πιάσεις δεν συγκρίνεται σε επιδόσεις με το LR. Το πιο σημαντικό δεν συγκρίνονται στην αυτονομία που είναι το σημαντικότερο σχετικά αδύνατο σημείο των ηλεκτρικών.

Το Performance ήθελα να πάρω αλλά δεν έχει βγει ακόμα(νομίζω) στην facelift έκδοση που πρόσφατα κυκλοφόρησε. Ένας πελάτης μου που έχει το Performance όταν το κουβέντιασα μαζί του επέμενε να πάρω το LR επειδή είναι υπερβολή το Performance και κατά την γνώμη του πιο καλά η παραπανίσια αυτονομία του LR από τις επιδόσεις του Performance που θα χρησιμοποιήσεις 5-10 φορές. Έχοντας 2,5 χρόνια το ID4 μπορώ να σου πω ότι είναι αγχωτική η πραγματική αυτονομία των περίπου 270-360 χλμ(ανάλογα την θερμοκρασία περιβάλλοντος) εντός πόλης που έχει με την μπαταρία να φορτίζει στο 80%. Αν βγεις εθνική και το πατήσεις λίγο παραπάνω άστο καλύτερα. Σε σχετικά μακρινές εκδρομές(περίπου 300 χλμ.) που ήταν να πάμε(αλλά ακυρώθηκαν) θα παίρναμε το παλιό Sportage για να μην έχουμε να σκοτιζόμαστε που θα το φορτίσουμε και στον τόπο διαμονής αλλά και στην διαδρομή. Το ID4 μας έβγαλε αρκετά σπαστικά προβληματάκια που διορθώθηκαν ή διορθώνονται σιγά-σιγά αλλά ειδικά κάποια ήταν/είναι απαράδεκτα.

Ακόμα και με τα παραπάνω αν γυρνάγαμε πίσω τον χρόνο πάλι ηλεκτρικό θα παίρναμε ίσως το ID4 πιο πιθανό το Model Y, εγώ προσωπικά με τα θερμικά έχω τελειώσει υβριδικά ή μη(από την άποψη της αγοράς καινούργιου, ότι έχουμε ακόμα εννοείται ότι θα το χρησιμοποιώ).

Στην περίπτωση σου τώρα η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις το LR για όλους τους λόγους που είναι η TESLA μπροστά αλλά κυρίως για την διαφορά επιδόσεων και αυτονομίας. Λαμβάνοντας προκαταβολικά υπόψιν τα μείον για να μην σου ξυνίζουν μετά. Αν οι ανάγκες σου είναι όμως το κουβάλημα συμπράγκαλων της οικογένειας και 2-3 κουτσούβελα μάλλον πρέπει να κοιτάξεις το ID4 ή το Model Y ή  κάποιο παρόμοιο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που μένεις? που θα κινείσαι? Τι χωρους χρειαζεσαι? Που θα φορτιζεις? Που θα πηγαίνεις αν χρειαστεί σέρβις? 

Το performance, όντως, πρέπει να έχεις εσύ λόγο για να το θέλεις (απωθημένο), αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να το πάρεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αθήνα μένω. Το Υ μου φαίνεται κάπως περίεργο σαν σουλούπι, δεν μου αρέσει. Το Χ μου αρέσει αλλά μου φαίνεται τεράστιο και επίσης ξεφεύγει σε κόστος από αυτά που θέλω να δώσω. Το ΙD4 (αυτο με την μεγαλύτερη αυτονομία κοιταζω, αλλα δε θα με χάλαγε και το GTX) παρόλο που είναι SUV έχει ένα σπορτιφ στυλ και δεν φαίνεται ιδιαίτερα ογκώδες στο μάτι.  Πάντως χαλαρά οδηγαω, δεν έχω απωθημένα για κόντρες, οπότε μάλλον θα πάω για το  Model 3 LR. Tο Performance θα φάει άκυρο. Α, ξέχασα, και η Mercedes EQA παίζει στις επιλογές, όχι γιατί μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά γιατί έχω ήδη μια GLA και γενικά είμαι ευχαριστημένος. 

Επεξ/σία από Disrespect
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχε υπόψη ότι το 3 είναι sedan, έχει πορτμπαγκάζ αλλά SUV δεν είναι.

Το bonus με το 3 τώρα είναι ότι περνεις το Highland που θεωρητικά λύνει αρκετά θεματακια του "παλιού"

Η αν θες έχει από στοκ το προηγούμενο με 5κ λιγότερο.

Το Υ πιο ασουλουπωτο αλλά έχει τις χάρες του SUV. Το δικό του το fl θα έρθει από του χρόνου...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, Disrespect said:

Αθήνα μένω. Το Υ μου φαίνεται κάπως περίεργο σαν σουλούπι, δεν μου αρέσει. Το Χ μου αρέσει αλλά μου φαίνεται τεράστιο και επίσης ξεφεύγει σε κόστος από αυτά που θέλω να δώσω. Το ΙD4 (αυτο με την μεγαλύτερη αυτονομία κοιταζω, αλλα δε θα με χάλαγε και το GTX) παρόλο που είναι SUV έχει ένα σπορτιφ στυλ και δεν φαίνεται ιδιαίτερα ογκώδες στο μάτι.  Πάντως χαλαρά οδηγαω, δεν έχω απωθημένα για κόντρες, οπότε μάλλον θα πάω για το  Model 3 LR. Tο Performance θα φάει άκυρο. Α, ξέχασα, και η Mercedes EQA παίζει στις επιλογές, όχι γιατί μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά γιατί έχω ήδη μια GLA και γενικά είμαι ευχαριστημένος. 

Πουλανε καινουριο σε performance?

Πάντως να ξερεις σαν κατοχος lr αν επερνα τωρα με τις τοτε τιμές ,performance θα επερνα.

Η αυτονομία στη πραξη ειναι σχεδον παρόμοια αλλα το στησιμο του οχηματος αρκετα διαφορετικο καλυτερα φρενα ανωτερες αναρτήσεις αλλο κρατημα (μερα με νυχτα).

Μονο αν το οδηγησεις θα το καταλαβεις τι εννοώ. Δεν ειναι η επιτάχυνση κλαιν μαιν με 1800 ε βαζεις acceleration boost κ στο lr αλλα ολο το στήσιμο ο συνδιασμός το κανει αλλο αμαξι οδηγικα

Πηρα lr γτ κ εγω σκέφτηκα αυτονομια κ σιγα δε τρεχω αλλα με το καιρο ειδα οτι εν τελη αυτα ειναι επιφανειακά. Δεν γνώριζα τοτε. Τοτε η εκδοση lr με p ειχε μολις 3κ διαφορα. Επισης κ εμενα.. το y δε μαρεσε ποτε μου φαινετε ατσουμπαλο δε ξερω..

 

Παρολαυατα εχω την εντύπωση οτι δε πουλιέται πια το p. Οτι κ να επιλέξεις παντως θα το χαρείς 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sattack είπε

Εντυπωσιακές τεχνολογίες. Δεν είναι για Ευρώπη. 

δεν ειμαι ευρωπη αμερικη μενω  εδω εχει 98000 και σου δινει απαλλαγή 8-10κ  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, nikos1965ny20 είπε

δεν ειμαι ευρωπη αμερικη μενω  εδω εχει 98000 και σου δινει απαλλαγή 8-10κ  

98k έχει το cyberbeast με τους 3 κινητήρες. Με τους 2 έχει 80k νομίζω?

Πάντως με κάπου 1εκ κρατήσεις, με την παραγωγή να ξεκινάει μόλις τώρα, και με πρόβλεψη για 250k κομμάτια το χρόνο ΟΤΑΝ πιάσει το φουλ το εργοστασιο, όσοι και να απογοητευτουν και να το ακυρωσουν, και παλι μιλάμε για χρόνια αναμονής, αν δεν εχεις ήδη κάνει κράτηση. 

Ένα πράγμα που θα με προβληματιζε είναι τι γίνεται σε περίπτωση σύγκρουσης. Εξωσκελετος από πολύ σκληρό ατσάλι? Crumble zones? Έχει κάτι βίντεο που λενε ότι έχει καλά crash test, αλλά δεν παύει να με ανησυχεί λίγο. 

Ένα πολύ καλό βίντεο για τις τεχνολογίες του είναι αυτό:

 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...