Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα καλό συγκριτικό σε πραγματικές συνθήκες μεταξύ Tesla Model 3 & MG4 μια που είναι ευθέως ανταγωνιστικά σε τιμή και range.  Οπως ήταν αναμενόμενο το Tesla νικησε στα σημεία και κυριότερα στην αποδοτικότητα (efficiency KWh/mile) και στο software (Navigation κλπ). Παρ όλα αυτα το MG4 παραμενει μια σχετικά καλή επιλογή, ίσως στις οικομικότερες εκδόσεις του.

Φυσικά εδώ (όπως και παντού) ισχύει το "Ότι πληρώσεις παίρνεις"........

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

20231118_104312.jpg

Θα φτάσει ή και θα ξεπεράσει τα 10.000 οχήματα το 2023. 
Δεδομένων των συνθηκών και της αγοράς καθόλου άσχημα. 
Περιμένω το κλείσιμο του χρόνου για να δούμε που θα καταταχθεί σε σχέση με κάποιους από τους «παραδοσιακούς» κατασκευαστές …..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Υπερβάλεις, ίσως ξεπεράσει τις 2.000 πωλήσεις το 2023.

Έχεις δίκιο…

Αν και πρώτη λέξη, ο εγκέφαλος δεν κατέγραψε το Accumulated….

Wishful thinking ….  Ευχαριστώ για την επισήμανση …

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.png.5d5a6e0b5bafbb43bad5484e1ca06141.png

 

Σχεδόν 2 έτη ας αποτυπώσω μια κατάσταση. Ούτε θεωρίες ούτε γενικότητες

model 3 LR 

18 000 κμ

Φόρτιση σχεδόν τα μισά dc που σημαίνει δεν το χω στα οπα οπα

Ρούφηξε  3,5ΜWh κάντε τις πράξεις όσοι Θέλετε πόσο θα κόστιζε σπίτι / km 

3,7% degradation - θεωρητικά φέτος πρέπει να αρχίσει να σταθεροποιείτε / το 3,7 % είναι περίπου 25κμ  -

η πραγματική του κατανάλωση με ολα μεσα κ το βασικό ΠΑΝΤΑ clima σταθερά 22 βαθμούς ειτε εχει εξω 40 ειτε 0 ειναι στα 20.2 kw / 100 km  

 

θα επανέλθω του χρόνου πάλι 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κατανάλωση ειναι αυξημένη σε σχεση με αυτα που υποσχονται αλλα γενικά ωραια αποτύπωση και degradation.

 

Οι φορτίσεις σου που κυμαινονται σε ποσοστά; 50-80%;

Εχεις βεβαια πολυ λιγα χλμ σε αυτα τα χρόνια. Αποσβεση δεν θα κάνεις ποτέ το αυτοκίνητο

Επεξ/σία από Vagosman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Vagosman said:

Η κατανάλωση ειναι αυξημένη σε σχεση με αυτα που υποσχονται αλλα γενικά ωραια αποτύπωση και degradation.

 

Οι φορτίσεις σου που κυμαινονται σε ποσοστά; 50-80%;

Εχεις βεβαια πολυ λιγα χλμ σε αυτα τα χρόνια. Αποσβεση δεν θα κάνεις ποτέ το αυτοκίνητο

το αμάξι δεν ειναι επένδυση κ ας λενε κάποιοι οτι Θέλουν. 

Απόσβεση έχει κάνει ηδη γτ φτανω γραφείο κ παω σπίτι χωρις νευρά - όποιος έχει ηλεκτρικό μπορεί να καταλάβει τι λεω-  το οποίο σημαίνει λειτουργώ πιο ευχάριστα στη καθημερινότητα μου. Δεν μπορείς να υπολογίσεις την ψυχική υγεία με χρήματα. Δεν βράζω το καλοκαιρι κ το χειμώνα δε κάνω 5 λεπτα να "ζεσταθεί" κ να βαράνε τα τηλεφωνα. Ειναι πολλες οι μικρες λεπτομεριες. τα εκτος πολης ταξίδια αν κ ελάχιστα λόγο κάποιον θεμάτων υγείας τα τελευταία 2 χρονια ήταν υπέροχα κ ανετοτα κ ας ειχαν 20λεπτη στάση ασχέτως αν θα την έκανα ουτος η άλλος. Γενικά η ολη φαση σου δίνει ένα boost να πας βοτλα κατι που με θερμικό απλα βαριέσαι απο μια ηλικία κ μετά

 

anyway στα ψυχρα νούμερα

Οικονομικά το αμάξι γίνεται εμεσα απόσβεση με αλλο τρόπο αλλά είναι το λιγότερο που με απασχολεί δε το πηρα για οικονομία στο καύσιμο τόσο, όσο για τις ευκολίες

Από κει κ περα η μέτρηση ειναι με τα πάντα ολα γιατι αυτή ειναι η ωμή πραγματικότητα. KAI θέρμανση θα βαλεις κ τερμα τη μουσική κ αμα περιμένεις μες τα αμαξι θα παιξει κ το netflix. (βαλε αιρκοντιτιον λαπτοπ να φορτίζουν εν κινήσει σε θερμικό να δούμε το 5.5 λιτρα τα 100 που πάνε..).

η καθαρή κίνηση τροχών ειναι κάπου στο 15.5 /100 κ ειμαι γενικά τυπος που παει ηρεμα αλλα το πατάει οταν βαριέται.

Έχω δει καταναλώσεις αλλα σε Ολλανδία που ειναι πεδιάδα τύπου 11-12 kw /100.  οπως κ στη Γλυφάδα - αλιμος κάτοικος σύντροφος αγωνιστής είναι στα 14/100. εχει να κάνει κ το ποδαράκι πως πατάει..

στο βαρναβα αλλος με m3 Performance ειναι στα 16.5.. γενικα οι καταναλωσεις ειναι σχετικες με το μερος που κινησε 

 

α κ ενα αλλο ωραιο στατιστικο.. καπου ενα 30% της ενέργειας ειναι απο regen.. Πρέπει να βγαλω φωτο κ τα νουμερα απο το obd

 

οσον αφορα τις φορτίσεις

 

image.png.e043ff39e1334789c3fa3cc2a780f391.png 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Vagosman said:

Τα στατς απο που τα εβγαλες; Ωραια νοικοκυρεμενα

https://github.com/teslamate-org/teslamate

ειναι σαν καταγραφικο. Βασικά λογκαρει με το api της tesla κ τα στοιχεία που στελνει το οχημα στην tesla τα καταγράφει κ απο αυτό φτιάχνει πινακάκια

το χω απο day one οποτε εχω πληρη εικόνα του τι γίνεται

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, sndev είπε

γενικα οι καταναλωσεις ειναι σχετικες με το μερος που κινησε 

Θα ήταν ενδιαφέρον να έχουμε αντίχοιστιχη εικόνα από κάποιον μου μένει ας πούμε Θεσσαλία που είναι οι περισσότερες περιοχές φλατ, τι καταναλώσεις θα είχε :) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, plasTOST said:

Θα ήταν ενδιαφέρον να έχουμε αντίχοιστιχη εικόνα από κάποιον μου μένει ας πούμε Θεσσαλία που είναι οι περισσότερες περιοχές φλατ, τι καταναλώσεις θα είχε :) 

Παρε τεσλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/11/2023 στις 2:51 ΜΜ, sndev είπε

η πραγματική του κατανάλωση με ολα μεσα κ το βασικό ΠΑΝΤΑ clima σταθερά 22 βαθμούς ειτε εχει εξω 40 ειτε 0 ειναι στα 20.2 kw / 100 km  

Αυτό είναι και με Sentry Mode μέσα? 

Κι αν ναι, συνεχώς? Το βγάζεις καθόλου off?

Εγώ έχω παρατηρήσει ότι το Sentry Mode (που το έχω παντού και πάντα ON), μου καταναλώνει πάρα πολύ ρεύμα. Μπορεί και 10KWh τη μέρα, όταν το έχω παρκαρισμένο. Οπότε έχει μια τεράστια διαφορά η κατανάλωση που κάνω για τα χλμ, με το συνολικό ηλ. ρεύμα που έχει χρειαστεί για να φορτισει. 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, sattack said:

Αυτό είναι και με Sentry Mode μέσα? 

Κι αν ναι, συνεχώς? Το βγάζεις καθόλου off?

Εγώ έχω παρατηρήσει ότι το Sentry Mode (που το έχω παντού και πάντα ON), μου καταναλώνει πάρα πολύ ρεύμα. Μπορεί και 10KWh τη μέρα, όταν το έχω παρκαρισμένο. Οπότε έχει μια τεράστια διαφορά η κατανάλωση που κάνω για τα χλμ, με το συνολικό ηλ. ρεύμα που έχει χρειαστεί για να φορτισει. 

ναι τα παντα ολα μεσα αλλα δεν χρησιμοποιώ συχνά καθως ειμαι σπιτι γραφειο κυριως κ τα χω ορίσει σε ασφαλεις χωρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sndev είπε

ναι τα παντα ολα μεσα αλλα δεν χρησιμοποιώ συχνά καθως ειμαι σπιτι γραφειο κυριως κ τα χω ορίσει σε ασφαλεις χωρους.

Α οκ. Εγώ το έχω on και στο σπιτι, γι αυτό μου καίει πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...