Προς το περιεχόμενο

Πρώτος θάνατος πεζού εξαιτίας αυτόνομου οχήματος


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτοί που γράφουν ότι κάποιος άνθρωπος δεν έπρεπε με τίποτα να είναι στο δρόμο, ελπίζω να μην γίνουν μηχανικοί αλγορίθμων αυτόνομων οχημάτων.

Μόνο αυτό. ;)

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 357
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, PC useras είπε

Ναι, όμως πρέπει να δεις το θέμα αναλογικά. Αν δηλαδή κυκλοφορούν 50 εκατομμύρια οχήματα με οδηγό και σκοτώθηκαν 100 άνθρωποι, είναι πολύ μικρότερο το ποσοστό από τα 1000 οχήματα χωρίς οδηγό που σκότωσαν έναν...

 

Όπως και να έχει, φαίνεται πως η τεχνολογία αυτή είναι ακόμα πρώιμη και σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να φτάσει την αντίληψη ενός έμπειρου οδηγού. Τώρα το πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να γίνει αυτό και πόσα θύματα θα θρηνήσει η ανθρωπότητα μέχρι τότε από τέτοια δυστυχήματα, άγνωστο...

μπορούμε να έχουμε και μηδενικούς θανάτους πεζών, αν εξαλείψουμε όλα τα οχήματα σύμφωνα με αυτήν την λογική: ας μην κάνουμε εχθρό του καλού τον..καλύτερο.

προσωπικά, περιμένω πως και πως να βγουν σε μαζική παραγωγή και να εξαλειφθεί η τεράστια αναρχία που επικρατεί στους δρόμους και να μειωθούν τα ατυχήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, logistoulis είπε

 ένα μεγάλο μπράβο σε όσους υπερασπίζονται ένα μηχάνημα που σκότωσε έναν άνθρωπο για χάρη αχρείαστου πειράματος σε δημόσιο δρόμο

και εννοείται ότι όλοι αυτοί περνάνε τους δρόμους από διαβάσεις. σύμφωνα με τα λεγόμενά τους θα πρέπει να παρασύρουμε καθημερινά τα 10αδες άτομα που συναντάμε στο δρόμο μας και δεν περνούν από διάβαση 

Είσαι λάθος από την αρχή μέχρι το τέλος...

1. κανένας δεν υπερασπίζεται το μηχάνημα

2. κανένας δεν χάρηκε για τον θάνατο συνανθρώπου

3. εννοείται ότι δεν περνάμε όλοι από διαβάσεις

4. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ , εκτός αν δεν έχεις ακούσει ποτέ στις ειδήσεις ότι "πεζός παρασύρθηκε και σκοτώθηκε από διερχόμενο όχημα"

4. εννοείται ότι υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν λάθη που στοιχίζουν την ζωή τους.

 

Δεν είναι όλα μαύρα ή άσπρα ... υπάρχουν 1000+ περιπτώσεις του γκρί στη ζωή.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλά τα αυτόνομα αυτοκίνητα και η πρόοδος της τεχνολογίας και όλα τα συναφή, αλλα αναλογιστείτε λίγο για πόσο ηλίθιο λόγο έχασε τη ζωή του ένας άνθρωπος.

Βάλτε στη θέση της γυναίκας, ένα συγγενή σας για να βοηθηθείτε στο συλλογισμό σας.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αυτοί που γράφουν ότι κάποιος άνθρωπος δεν έπρεπε με τίποτα να είναι στο δρόμο, ελπίζω να μην γίνουν μηχανικοί αλγορίθμων αυτόνομων οχημάτων.

Μόνο αυτό. ;)

Σε άλλες ειδησεις: 

Ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός οτι οι μηχανικοι αλγορίθμων της Uber είναι οι ίδιοι που τo 1997 ημιουργησαν το επιτυχημένο βιντεοπαιχνίδι Carmaggedon.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nhzt είπε

Δεν είναι όλα μαύρα ή άσπρα ... υπάρχουν 1000+ περιπτώσεις του γκρί στη ζωή.

Έχω ακούσει για τις 50...Έχεις κάποιο λινκ για τις υπόλοιπες 950+;  :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To αυτόνομο όχημα θα έπρεπε να έχει δει την πεζή* να κινείται οριακά εκτός/εντός ορίων, και να μεταβάλει την ταχύτητά του προς αποφυγή τροχαίου από ανθρώπινο λάθος (του πεζού δηλαδή).

Οι άνθρωποι, γενικά, δεν κινούντε με ρομποτικές κινήσεις και σε απόλυτη τάξη, ποτέ και πουθενά. Αυτό θα πρέπει να είναι και ένα κριτήριο ΄που θα χρειαστεί να λάβουν υπ' όψην τους οι devs.

*Εντάξει τιτανομέγιστε αλάνθαστε liakjim?

Επεξ/σία από kostas12ldb
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Όπως έγραψα και στο άλλο θέμα:

Στο press conference της ασυνομίας, που μάλλον έγινε μετά τις δηλώσεις της αρχηγού, είπαν οτι η ποδηλάτης διέσχισε το δρόμο απο τα δυτικά προς τα ανατολικά: https://www.azcentral.com/story/news/local/tempe-breaking/2018/03/19/woman-dies-fatal-hit-strikes-self-driving-uber-crossing-road-tempe/438256002/

Το άρθρο εδώ λέει ουσιαστικά το ίδιο, οτι ξεκίνησε να διασχίζει το δρόμο απο το median.

Το σημείο του ατυχήματος είναι αυτό: https://www.google.nl/maps/@33.4361387,-111.9423159,3a,75y,326.71h,66.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWEC59Dg-BtUcRUWqH4xjqw!2e0!7i13312!8i6656?dcr=0

Οπότε ξεκίνησε απο το διάζωμα (median) και ακολούθησε την πορεία του κόκκινου βέλους. Το αυτοκίνητο την χτύπησε κάπου στο τελείωμα του βέλους, λίγο πρίν φτάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο.

accident.JPG.2ad88cab63c9d2922e099dc1109bb462.JPG

Ο δρόμος είναι μια ευθεία με καλή ορατότητα, και όπως φαίνεται απο το βίντεο έχει φωτισμό το βράδυ.

Για να τη χτυπήσει λίγο πρίν φτάσει το πεζοδρόμιο, σημαίνει οτι ήταν για αρκετή ώρα στο δρόμο. Όλα δείχνουν οτι ενώ θα μπορούσε και το αυτοκίνητο και η οδηγός να δούν τη γυναίκα απο νωρίς και να φρενάρουν ή να αποφύγουν, παρόλα αυτά δέν έκαναν τίποτα.

Για κάποιο λόγο κανείς δεν  φαίνεται να αντιδρά σε τίποτα από ότι έχεις αναφέρει. Άλλη φορά λιγότερες σημαντικές πληροφορίες και λίγο περισσότερο clickbait μάλλον.

Αναφορά σε κείμενο

A large median at the site of the crash has signs warning people not to cross mid-block and to instead use the crosswalk to the north at Curry. But the median also has a brick pathway that cuts through the desert landscaping that accommodates people who do cross at that site.

και έτσι για να καταλάβουμε αν θα την πληρώσει ο οδηγός (που προφανώς έχει μεγάλο κομμάτι του φταιξίματος) ή η εταιρία που αφήνει όχι μόνο όποιον να'ναι να οδηγά αυτοκίνητά με το όνομα και την εγγύηση της αλλά και να λαμβάνει μέρος σε πιλοτικά προγράμματα (μιας τεχνολογίας προφανώς ελλιπούς ακόμα) που απαιτούν ίσως ακόμα μεγαλύτερη υπευθυνότητα από το να οδηγά κάποιος κανονικά, αφού πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα και εγρήγορση παρόλο που το αυτοκίνητο φαίνεται να έχει τον έλεγχο.

Αναφορά σε κείμενο

Uber identified the driver as Rafaela Vasquez, 44. The company later clarified that the name provided by police is a name used on Vasquez's legal documents.

Court records show that Vasquez, under a different first name, has a criminal record including prison time for an attempted armed robbery conviction.

Αλλά δεν τρέχει τίποτα μωρέ, μια άστεγη σκοτώθηκε...

Επεξ/σία από PerfectParanoia
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Παιδιά καλά τα αυτόνομα αυτοκίνητα και η πρόοδος της τεχνολογίας και όλα τα συναφή, αλλα αναλογιστείτε λίγο για πόσο ηλίθιο λόγο έχασε τη ζωή του ένας άνθρωπος.

Βάλτε στη θέση της γυναίκας, ένα συγγενή σας για να βοηθηθείτε στο συλλογισμό σας.

... πιθανόν να εννοείς ηλίθιο λόγο, του ότι η γυναίκα σπρώχνοντας ένα ποδήλατο προσπάθησε να περάσει ένα δρόμο. Ακόμη και συγγενής μας να ήταν, θα πρέπει να ξέρουμε αν έφταιγε αυτός ή ο οδηγός ή το αυτόνομο όχημα. Είναι ηλίθιο το αν έφταιγε το όχημα και δεν είναι αν έφταιγε η κυρία;

Επίσης δεν καταλαβαίνω την λογική που λέει αν ήταν συγγενής μας.... ποιά η διαφορά αν ήταν κάποιος ξένος;  Εχεις επιλεκτικά συναισθηματικά κριτήρια για συγγενείς ή όχι;

Συνάνθρωποι μας είναι όλοι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BaggsR είπε

Πόση ώρα πριν?

Δές το πρώτο μου post εδώ: https://www.insomnia.gr/forums/topic/672147-πρώτος-θάνατος-πεζού-εξαιτίας-αυτόνομου-οχήματος/?tab=comments#comment-56366412

Το πλάτος του δρόμου είναι 8-10 μέτρα.

Οι αναφορές λένε οτι έσπρωχνε το ποδήλατο με τα χέρια και είχε ψώνια, οπότε δέν θα μπορούσε να πηγαίνει με πάνω απο 1,5m/s που είναι η τυπική ταχύτητα περπατήματος, μάλλον θα πήγαινε πιό αργά.

Άρα χοντρικά χρειαζόταν πάνω απο 6-7 δευτερόλεπτα για να διασχίσει όλο το δρόμο.

Το αυτοκίνητο λένε οτι πήγαινε με  38 mph ή 17 m/s. Την ώρα που η πεζός θα ήταν ακριβώς στη μέση του δρόμου, ανάμεσα στις δύο λωρίδες, το αυτοκίνητο θα ήταν περίπου 50-60 μέτρα πιό πίσω, απόσταση υπεραρκετή για να ακινητοποιηθεί εντελώς. Τη στιγμή που η πεζός θα ήταν ακριβώς στη μέση της δεξιάς λωρίδας, το αυτοκίνητο θα ήταν στα 40 μέτρα πίσω, απόσταση πάλι αρκετή για να ακινητοποιηθεί πλήρως.

Το αυτοκίνητο θα μπορούσε να την αποφύγει εντελώς χωρίς κάν να πατήσει φρένο, απλώς αφήνοντας το γκάζι. Όμως οι αναφορές λένε οτι δέν υπάρχουν ενδείξεις οτι το αυτοκίνητο έκοψε καθόλου ταχύτητα.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 λεπτό πριν, Jimmy08 είπε

Παιδιά καλά τα αυτόνομα αυτοκίνητα και η πρόοδος της τεχνολογίας και όλα τα συναφή, αλλα αναλογιστείτε λίγο για πόσο ηλίθιο λόγο έχασε τη ζωή του ένας άνθρωπος.

Βάλτε στη θέση της γυναίκας, ένα συγγενή σας για να βοηθηθείτε στο συλλογισμό σας.

Όλοι όσοι πεθαίνουν στο δρόμο πεθαίνουν για ηλιθιο λόγο. Η επικίνδυνη οδήγηση είναι ηλίθια, η απροσεξία όταν είσαι στο δρόμο είτε πεζός είτε όχι είναι ηλίθια, οι παραβάσεις του ΚΟΚ είναι ηλίθιες κλπ κλπ.

Τουλάχιστον με τα αυτόνομα υπάρχει μια ελπίδα να μην πεθαίνουν ηλιθιωδώς τόσοι άνθρωποι καθημερινά.

Το κατα πόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίει η δική της ηλιθιότητα ή του (κατασκευαστή,χειριστή του) οχήματος θα το μάθουμε εν καιρώ με 100% βεβαιότητα γιατί υπάρχει αναλυτικότατη καταγραφή.

Προσωπικά προς το παρόν εμπιστεύομαι περισσότερο την εκτίμηση του αστυνομικού που είδε το βίντεο από συμπεράσματα που βγαίνουν με πολλές υποθέσεις και ελάχιστα δεδομένα.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nhzt είπε

... πιθανόν να εννοείς ηλίθιο λόγο, του ότι η γυναίκα σπρώχνοντας ένα ποδήλατο προσπάθησε να περάσει ένα δρόμο. Ακόμη και συγγενής μας να ήταν, θα πρέπει να ξέρουμε αν έφταιγε αυτός ή ο οδηγός ή το αυτόνομο όχημα. Είναι ηλίθιο το αν έφταιγε το όχημα και δεν είναι αν έφταιγε η κυρία;

Επίσης δεν καταλαβαίνω την λογική που λέει αν ήταν συγγενής μας.... ποιά η διαφορά αν ήταν κάποιος ξένος;  Εχεις επιλεκτικά συναισθηματικά κριτήρια για συγγενείς ή όχι;

Συνάνθρωποι μας είναι όλοι.

Έχει σημασία ποιος έφταιγε δηλαδή; Ή μήπως νομίζεις πως η γυναίκα είπε "σήμερα θα βάλω στόχο να με χτυπήσει αυτοκίνητο";

Επίσης είναι οξύμωρο να μου λες ποιος φταίει στη συγκεκριμένη περίπτωση και το αν έχω επιλεκτικά κριτήρια. Αν έφταιγε η γυναίκα δε μας νοιάζει τόσο;

Όποιος και να φταίει, είναι λυπηρό από μόνο του.

Τέλος, φυσικά και έχουμε επιλεκτικά κριτήρια και αισθανόμαστε περισσότερη θλίψη ή χαρά για τους συγγενείς μας. Θες να μου πεις ότι στεναχωρίεσαι εξίσου με τον θάνατο ενός ατόμου στην Ολλανδία και το ίδιο με συγγενή σου που μένει 10 λεπτά από σένα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...