Προς το περιεχόμενο

Φυσιολογικό ποσό για κοινόχρηστα.


TopicStrarter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

32 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε

Εγώ Αθήνα σε μια πολυκατοικία βλέπω κάθε εβδομάδα μια γρια και ένας γέρος κάθε εβδομάδα πλένουν από ένα σαράβαλο με το λάστιχο της πολυκατοικίας.Τι νερό άραγε θα πληρώνουν αυτοί εκεί. Και κανείς δεν τους λέει τίποτα εδώ και χρόνια.Ο καθένας κάνει οτι θέλει.

Το ότι χρησιμοποιούν το λάστιχο της πολυκατοικίας δεν συνεπάγεται αυτόματα ότι χρησιμοποιούν το κοινόχρηστο νερό.

Πάντως στο κανονικό πλύσιμο ενός αυτοκινήτου καταναλώνονται 150 λίτρα, και το κυβικό μαζί με τους φόρους χρεώνεται κάτω από 1€ εκτός και αν η κατανάλωση είναι πολύ μεγάλη που ανεβαίνει η κλίμακα, do the math.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Εγώ πάντως σαν ενοικιαστής θα απαιτούσα τα έξοδα διαχείρισης να βαραίνουν τους ιδιοκτήτες 

Γιατί να πληρώνω εγώ κάτι που κατά 99% είναι υποχρέωσή τους ; (εννοώ η διαχείριση της πολυκατοικίας)

Ο διαχειριστής κατά >90% ασχολείται με την διαχείριση των εργασιών και δαπανών που αφορούν τους χρήστες των διαμερισμάτων (ενοίκων ή ιδιοκτητών που κατοικούν το διαμέρισμα τους)

και λιγότερο από >10% για εργασίες - δαπάνες που αφορούν τους ιδιοκτήτες. Για αυτό και βγαίνουν ξεχωριστά οι δαπάνες για τον ιδιοκτήτη και για τον ένοικο του διαμερίσματος.

Τα έξοδα αυτά αν υπάρχουν πάντα βαρύνουν τους χρήστες - ενοικιαστές των διαμερισμάτων και όχι τους ιδιοκτήτες!

[Εξαίρεση σε αυτό είναι τα κλειστά διαμερίσματα όπου δεν υπάρχει χρήστης και βαρύνουν όλα τα έξοδα τον ιδιοκτήτη]

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άσχετο αυτό που λες

Λογικά (για αυτό και έγραψα κατά 99%), θα αναγράφεται στο καταστατικό ότι οφείλουν οι ιδιοκτήτες εκ περιτροπής να αναλαμβάνουν την διαχείριση της πολυκατοικίας 

Στη παραπάνω περίπτωση λοιπόν, αποτελεί υποχρέωσή τους, και αν θέλουν αυτοί να απαλλαγούν, ας αναλάβουν το σχετικό κόστος μόνοι τους, εγώ (και κάθε ενοικιαστής προφανώς) δεν προτίθεμαι να πληρώνω την ασυνεννοησία / βαρεμάρα του καθενός...  

 

Επεξ/σία από AristidisZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καταστατικό πιθανόν να αναγράφει κάτι τέτοιο, όμως υπάρχει και η ΓΣ όπου το 51% των ιδιοκτητών μπορεί να αποφασίσει με το σχετικό κόστος είτε να δοθεί η διαχείριση σε εταιρεία εκτός (πολύ συνηθισμένο στην Αθήνα και ειδικά τώρα εν καιρό κρίσης), είτε να υπάρχει κάποιο ποσό για να την αναλάβει κάποιος κόβοντας και το νόμιμο παραστατικό, τα παραπάνω περνάνε σαν δαπάνη στους χρήστες. Αν έχει αποφασιστεί κάτι τέτοιο σε ΓΣ, εσύ σαν ενοικιαστής δεν μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό....

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Στη περίπτωση απόφασης για εταιρία το καταλαβαίνω 

Στη περίπτωση ιδιώτη, πως ακριβώς μπορεί να κόβει νόμιμα παραστατικά ; 

Στις 2/6/2018 στις 6:33 ΜΜ, Inuyasha είπε

Για το ασανσέρ είναι ανάλογα τι συμφωνία έχει γίνει με τον συντηρητή σας, συνήθως έχει μια στάνταρ χρέωση το μήνα που καλύπτει την μηνιαία συντήρηση, τα ανταλλακτικά που γίνονται αντικατάσταση πιθανών είναι έξτρα έξοδα, υπάρχουν γραφεία συντηρητων που χρεώνουν έξτρα σε περίπτωση βλάβης (πχ άσχετα αν απλά πατήσει ένα κουμπί και δουλέψει στάνταρ χρέωση για την επίσκεψη πχ 30 ευρώ)

Αυτό βέβαια είναι το νόμιμο....

[ Όμως στην πλειονότητα των περιπτώσεων, αυτό δεν τηρείται, αλλά άτυπα συμφωνείται αυτό το ποσό σαν κίνητρο να αναλάβει κάποιος διαχειριστής, ειδικά στην Αθήνα με τα απλήρωτα κοινόχρηστα, πλέον κανένας δεν θέλει να αναλάβει και να κυνηγάει τους ενοίκους για να είναι συνεπής. Επόμενη λύση η εξωτερική εταιρεία διαχείρισης ]

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Στη περίπτωση απόφασης για εταιρία το καταλαβαίνω 

Στη περίπτωση ιδιώτη, πως ακριβώς μπορεί να κόβει νόμιμα παραστατικά ; 

Το θέμα σου ποιο ακριβώς είναι?

Το αν έχει δικαίωμα η γενική συνέλευση να αποφασίσει να αμείβεται ο διαχειριστής? Αν ναι, τότε φυσικά και το έχει.

Το πως ακριβώς θα δηλώσει στην εφορία ο διαχειριστής τα χρήματα αυτά? Φαντάζομαι με μπλοκάκι, αν και σχεδόν ποτέ δεν είναι επίσημα, όσες περιπτώσεις ξέρω δεν υπάρχει "μισθός διαχειριστή" αλλά "έξοδα διαχείρισης".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το θέμα σου ποιο ακριβώς είναι?

Το αν έχει δικαίωμα η γενική συνέλευση να αποφασίσει να αμείβεται ο διαχειριστής? Αν ναι, τότε φυσικά και το έχει.

Το πως ακριβώς θα δηλώσει στην εφορία ο διαχειριστής τα χρήματα αυτά? Φαντάζομαι με μπλοκάκι, αν και σχεδόν ποτέ δεν είναι επίσημα, όσες περιπτώσεις ξέρω δεν υπάρχει "μισθός διαχειριστή" αλλά "έξοδα διαχείρισης".

Το θέμα μου είναι ότι έχω πρόβλημα με τέτοιου τύπου νταβατζιλίκια 

Εξάλλου φαντάζομαι ο διαχειριστής υποχρεούται να έχει απόδειξη για οτιδήποτε χρεώνει, οπότε ότι και να γράψει παράνομος είναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

 

Στις 2/6/2018 στις 5:34 ΜΜ, TopicStrarter είπε

εγώ πληρώνω μέσο όρο 25 ευρώ περίπου (90 χιλιοστά 3ός όροφος) 

κάθε μήνα(τα κοινόχρηστα χρεώνονται ανα δίμηνο όμως ) συνολικά έξοδα μέσο όρο 175 ευρώ

χωρίς έξοδα ανελκυστήρα που πάλι ανα μήνα έρχονται στα 25 ευρώ αλλά χτυπάει και 50άρια μερικές φορές

και χωρίς τα έξοδα νερού που ειναι (τον μήνα) 150 με 200 ευρώ (είμαστε 10 διαμερίσματα )

  1.  

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

  1.  Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης
  2. Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα
  3. Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι
  4. Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα
  5. Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα
  6. Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς
  7. Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει
  8. Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις
  9. Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

 

Στις 2/6/2018 στις 5:34 ΜΜ, TopicStrarter είπε

εγώ πληρώνω μέσο όρο 25 ευρώ περίπου (90 χιλιοστά 3ός όροφος) 

κάθε μήνα(τα κοινόχρηστα χρεώνονται ανα δίμηνο όμως ) συνολικά έξοδα μέσο όρο 175 ευρώ

χωρίς έξοδα ανελκυστήρα που πάλι ανα μήνα έρχονται στα 25 ευρώ αλλά χτυπάει και 50άρια μερικές φορές

και χωρίς τα έξοδα νερού που ειναι (τον μήνα) 150 με 200 ευρώ (είμαστε 10 διαμερίσματα )

  1.  

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

 Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης

Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα

Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι

Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα

Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα

Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς

Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει

Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις

Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

 

Στις 2/6/2018 στις 5:34 ΜΜ, TopicStrarter είπε

εγώ πληρώνω μέσο όρο 25 ευρώ περίπου (90 χιλιοστά 3ός όροφος) 

κάθε μήνα(τα κοινόχρηστα χρεώνονται ανα δίμηνο όμως ) συνολικά έξοδα μέσο όρο 175 ευρώ

χωρίς έξοδα ανελκυστήρα που πάλι ανα μήνα έρχονται στα 25 ευρώ αλλά χτυπάει και 50άρια μερικές φορές

και χωρίς τα έξοδα νερού που ειναι (τον μήνα) 150 με 200 ευρώ (είμαστε 10 διαμερίσματα )

  1.  

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

 Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης

Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα

Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι

Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα

Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα

Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς

Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει

Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις

Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

 

Στις 2/6/2018 στις 5:34 ΜΜ, TopicStrarter είπε

εγώ πληρώνω μέσο όρο 25 ευρώ περίπου (90 χιλιοστά 3ός όροφος) 

κάθε μήνα(τα κοινόχρηστα χρεώνονται ανα δίμηνο όμως ) συνολικά έξοδα μέσο όρο 175 ευρώ

χωρίς έξοδα ανελκυστήρα που πάλι ανα μήνα έρχονται στα 25 ευρώ αλλά χτυπάει και 50άρια μερικές φορές

και χωρίς τα έξοδα νερού που ειναι (τον μήνα) 150 με 200 ευρώ (είμαστε 10 διαμερίσματα )

  1.  

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!!

Στις 20/5/2018 στις 9:48 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Στις 1/6/2018 στις 12:49 ΜΜ, soiramk είπε

 

 

 

Κάτσε γιατι θα τρελαθω με αυτά που ακουω και  με πρωτο πρωτο το μισθος διαχειριστή?Ποσο καιρο ειναι διαχειριστής? εχει αναλαβει ποτε αλλος? Σε πολυκατοικια μας σε αθηνα εχουμε

 Κάθυε χρονο αλλαζει ο διαχειριστής και μπαινει καποιος που ειναι και ιδιοκτητης

Αυτο που κανει ειναι να ενημερώνεται απο εμας για τυχομν προβλήματα , πχ εσπασε η πορτα καηκε η λαμπα , το ανσασερ χαλασε , βουλωσε η κ εντρικη αποχετευση κτλ ,. και εμείς με την σειρά μας καθε 2 μηνες χτυπαμε πορτα και παμε πληρωνουμε κοινοχρηστα

Το μηναιο  μισθωμα για το ανσασερ παιζει στα 50 -70 ευρώ και καλυπτει προληπτικες συντηρήσεις και έλέγχο απο τεχνικό που πάει φυλακη αν χτυπα ξυλο γίνει κάτι

Για την έκδοση των κοινοχρηστων που ειναι σε εξωτερικη εταιρεία ειναι 70 ευρώ το μηνα για ολα τα διαμερισματα

Ο μισθός καθαριστρίας ειναι αν θυμαμαι καλα 120 τον μηνα

Εννοειται οτι καθαριστικα και τέτοια ειναι του συνεργείου και δεν τα πληρωνουμε εμείς

Κοινοχρηστο νερο και ρευμα εννοειτε υπάρχουν χαρτία λογαριασμων και πληρωμες τους για  οποιον τα ψαξει

Ακομα και οταν χρειαστηκε αλλαγη σε λαμπες μπήκε στα κοινοχρηστα και υπηραχν οι αποδειξεις

Για ολα αυτα και με πετρελειο καθε τοσο  πληρωνω καπου 50-60 το δίμηνο

 

 

 

Στις 2/6/2018 στις 5:34 ΜΜ, TopicStrarter είπε

εγώ πληρώνω μέσο όρο 25 ευρώ περίπου (90 χιλιοστά 3ός όροφος) 

κάθε μήνα(τα κοινόχρηστα χρεώνονται ανα δίμηνο όμως ) συνολικά έξοδα μέσο όρο 175 ευρώ

χωρίς έξοδα ανελκυστήρα που πάλι ανα μήνα έρχονται στα 25 ευρώ αλλά χτυπάει και 50άρια μερικές φορές

και χωρίς τα έξοδα νερού που ειναι (τον μήνα) 150 με 200 ευρώ (είμαστε 10 διαμερίσματα )

  1.  

 

 

Οχι μονο σας κλέβει αλλα σας το λεει και μεσα στα μουτρα σας!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Το θέμα μου είναι ότι έχω πρόβλημα με τέτοιου τύπου νταβατζιλίκια 

Εξάλλου φαντάζομαι ο διαχειριστής υποχρεούται να έχει απόδειξη για οτιδήποτε χρεώνει, οπότε ότι και να γράψει παράνομος είναι 

Εγώ πάλι έχω διαφορετική άποψη για το τι σημαίνει νταβατζιλίκι, και σίγουρα δεν ταυτίζεται με την συμφωνημένη αμοιβή για μια συμφωνημένη εργασία/υπηρεσία.

Πάντως ο διαχειριστής μια χαρά μπορεί να δικαιολογήσει τα έξοδα του, και όχι το μισθό του(μια και συνήθως δεν προβλέπεται μισθός αλλά έξοδα). Για να εκτελέσει τα καθήκοντα του χρειάζεται να μιλάει στο κινητό με τεχνικούς, να ξοδεύει χρήματα ώστε να τυπώνει καταστάσεις, να μετακινείται με το αυτοκίνητο του κτλ. Καθόλου παράνομος δεν θα είναι αν δείξει αποδείξεις από κάρτες, βενζίνες, γραφική ύλη κτλ ειδικά όταν κάτι τέτοιο έχει οριστεί από τη γενική συνέλευση των συνιδιοκτητών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μιλάμε για την "ιδανική" πολυκατοικία και το τι συμβαίνει .....

 

Μιλάμε για την πολυκατοικία που μπορεί :

1. Κανένας να μην θέλει να αναλάβει διαχειριστής.

2. Να είναι όλοι ενοικιαστές και κανένας ιδιοκτήτης να μην μένει μέσα....

3. Ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές να χρωστάνε άπειρους μήνες κοινόχρηστα και να μην μπορείς να τα εισπράξεις ή να συνεννοηθείς μαζί τους.

4. Διαχειριστής που να είναι χρόνια και να μη αντιδρά κανένας, άντε μόνο εσύ.

5. Ιδιοκτήτες "παππούδες" που δεν θέλουν να ανακατεύονται με αυτά...

6. Ιδιοκτήτες ή ένοικοι που να διαφωνούν με τις δαπάνες ή τον διαμερισμό των δαπανών ανά διαμέρισμα.

 

Επειδή μου έχουν συμβεί τα παραπάνω, πιστεύεις ότι εύκολα θα μπορέσει να αναλάβει κάποιος διαχειριστής ?

 

Απλώς ανάλογα την περίπτωση "παίζει" η δαπάνη της διαχείρισης αν αναλάβει κάποιος την διαχείριση από μέσα ώστε να "ανταμείβετε" ο χρόνος που σπαταλάει , με το σκεπτικό ότι αν αναλάβει εταιρεία θα πληρώνουμε περισσότερα και θα τα παίρνει άλλος.

(Πάντα μιλάω για μη "ιδανική" πολυκατοικία που όλοι συμφωνούν και πληρώνουν στην ώρα τους κλπ. Υπάρχουν περιπτώσεις που ακόμη και εταιρείες άφησαν την διαχείριση γιατί δεν έβγαζαν άκρη)

 

 

 

Επεξ/σία από Magnum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι έχω διαφορετική άποψη για το τι σημαίνει νταβατζιλίκι, και σίγουρα δεν ταυτίζεται με την συμφωνημένη αμοιβή για μια συμφωνημένη εργασία/υπηρεσία.

 Πάντως ο διαχειριστής μια χαρά μπορεί να δικαιολογήσει τα έξοδα του, και όχι το μισθό του(μια και συνήθως δεν προβλέπεται μισθός αλλά έξοδα). Για να εκτελέσει τα καθήκοντα του χρειάζεται να μιλάει στο κινητό με τεχνικούς, να ξοδεύει χρήματα ώστε να τυπώνει καταστάσεις, να μετακινείται με το αυτοκίνητο του κτλ. Καθόλου παράνομος δεν θα είναι αν δείξει αποδείξεις από κάρτες, βενζίνες, γραφική ύλη κτλ ειδικά όταν κάτι τέτοιο έχει οριστεί από τη γενική συνέλευση των συνιδιοκτητών.

Άκου τι γίνεται 

Στις πλείστες των περιπτώσεων που κάποιος διαχειριστής βάζει μισθό στον εαυτό του, τελικά καταλήγει να κρατάει το "αξίωμα" ισόβια 

Με το φτωχό μου μυαλό και βάσει όσων έχω ακούσει, συνήθως ανοίγει η όρεξη και ο "μισθός" αυξάνει με τσιμπολόγημα γύρω γύρω...

Και σου ξαναλέω, πρόκειται περί υποχρέωσης, άρα και να τυπώνεις πρέπει, και να χρησιμοποιείς το αμάξι σου κλπ κλπ 

Τώρα από εκεί και πέρα αν αρχίσεις να χρεώνεις στα κοινόχρηστα δικές σου βενζίνες και το δικό σου κινητό, τα πράγματα όπως καταλαβαίνεις αρχίζουν και σοβαρεύουν... 

Σε κάθε περίπτωση, προσωπικά θεωρώ 1000 φορές καλύτερο να πληρώνω εταιρία παρά κάποιον ένοικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η δουλειά του διαχειριστή απαιτεί πολλές ώρες και έχει μεγάλο ρίσκο και πρέπει να πληρώνεται σαφέστατα. Στον δικό μας διαχειριστή - που δεν έχει μισθό - μπήκαν κλέφτες και του άδειασαν το σπίτι και το αποθεματικό / κοινόχρηστα (3000 €) και τα έβαλε απο την τσέπη του.

Σε άλλη πολυκατοικία που μένουν οι γονείς μου, 1 διαμέρισμα δεν πλήρωσε 1 χρόνο κοινόχρηστα και πλεον δεν έχει χρήματα η πολυκατοικία να πληρώσει ούτε τη ΔΕΗ. - Το αποθεματικό για 8 Διαμερίσματα ήταν 1200€. Ο ενοικιαστής έχει χαλάσει άπειρες ώρες και χρήματα σε τηλέφωνα και ψάξιμο να βρει άκρη και δεν έχει βρει.

Και αυτά σε πολυκατοικίες 8-15 διαμερίσματα.

Σε πολυκατοικίες που υπάρχουν με 50 Διαμερίσματα , δεν θέλω να σκέφτομαι τι γίνεται. Μόνο για να πληρωθούν τα κοινόχρηστα πρέπει να κάθεσαι και να περιμένεις άπειρες ώρες σπίτι για να έρθει το κάθε Διαμέρισμα.

*Μετά βάζεις το ότι τα χρήματα δεν μπορούν να είναι σε προσωπικό λογαριασμό γιατί μπαίνουν αυτόματα στην εφορία, ενώ επίσης δεν μπορείς να ανοίξεις νέους λογαριασμούς και άλλα πολλά όμορφα που κάνουν τον Διαχειριστή είδος προς εξαφάνιση...

***Εταιρίες κοινοχρήστων, παιρνουν εργλολαβίες τις πολυκατοικίες και χρεώνουν σε κάθε εργασία τα 2πλα και όταν βάζουν πετρέλαιο τα μισά λίτρα είναι αέρας. Άσε που έχουν κλείσει αμέτρητες εταιρίες και τα αποθεματικά / πληρωμές χάθηκαν για πάντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς δεν είναι μισθός όπως τον αποκαλείς, ούτε τον βάζει ή τον αποφασίζει ο καθένας για τον εαυτό του!

Αποφασίζεται από το 51% των ιδιοκτητών σε Γ.Σ. και συνήθως είναι μικρό ποσό της τάξης 30-50Ε /μήνα τουλάχιστον στις περιπτώσεις που γνωρίζω. Πάντα θέλει την σύμφωνη γνώμη του 51% τουλάχιστον.

ΔΕΝ μπορείς να υποχρεώσεις κανέναν να αναλάβει διαχειριστής ! Ούτε είναι υποχρέωση του να χρησιμοποιεί το αμάξι του ή τα πράγματα του σε ότι αφορά την διαχείριση .....

 

Το ότι μπορεί κάποιος να "βγάζει¨ διάφορα από τα κοινόχρηστα, αυτό μπορεί να συμβεί είτε είναι εταιρεία είτε είναι ιδιοκτήτης, με αποδείξεις ή χωρίς. Στο χέρι των υπολοίπων είναι να τον τσεκάρουν τον διαχειριστή ή την εταιρεία για το τι χρεώνει και αν είναι εκτός των συμφωνηθέντων.

 

Ξέρω διαχειριστή που "φούσκωνε" τις αποδείξεις παλιότερα για πετρέλαιο χρεώνοντας στην πολ/κία και το δικό του που το έβαζε δίπλα στην επιχείρηση του.

Ακόμη εταιρεία που "φούσκωνε" τα έξοδα της πολ/κίας σε συνεννόηση με κάποιον από την πολ/κία με αντάλλαγμα την πληρωμή των κοινοχρήστων εκ μέρους του.

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...