Προς το περιεχόμενο

Φυσιολογικό ποσό για κοινόχρηστα.


TopicStrarter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Καμία ελπίδα...

Καμια ελπιδα για εσενα , εφοσον μιλαμε για ιδιωτη δεν μπορει να δικαιολογει τα 120 ευρω μιλαμε για την συγκεκριμενη περιπτωση , και οχι αν η γιαγια μου ειχες ροδες θα ηταν αμαξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

υπάρχει νόμος που να λέει πως ο διαχειριστής πρέπει να κόβει απόδειξη αν παίρνει αμοιβή ως διαχειριστής (μιλάμε για φυσικό πρόσωπο όχι για εταιρία) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

υπάρχει νόμος που να λέει πως ο διαχειριστής πρέπει να κόβει απόδειξη αν παίρνει αμοιβή ως διαχειριστής (μιλάμε για φυσικό πρόσωπο όχι για εταιρία) 

Για τους διαχειριστές συγκεκριμένα δεν υπάρχει, υπάρχει νόμος που λέει ότι αν προσφέρεις υπηρεσία πρέπει να καταλάβεις και το ανάλογο αντίτιμο στο κράτος, κοινός να έχεις μια εταιρία, αν περνεις λεφτά και δεν τ δηλώνεις είσαι παράνομος,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Inuyasha είπε

Για τους διαχειριστές συγκεκριμένα δεν υπάρχει, υπάρχει νόμος που λέει ότι αν προσφέρεις υπηρεσία πρέπει να καταλάβεις και το ανάλογο αντίτιμο στο κράτος, κοινός να έχεις μια εταιρία, αν περνεις λεφτά και δεν τ δηλώνεις είσαι παράνομος,

Ποιος διαχειριστής έχει εταιρία;  (εκτός των εταιριών διαχείρισης φυσικά :P)  αν είναι έτσι όλοι ειναι παράνομοι τότε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
8 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Ποιος διαχειριστής έχει εταιρία;  (εκτός των εταιριών διαχείρισης φυσικά :P)  αν είναι έτσι όλοι ειναι παράνομοι τότε.. 

Μα είναι όντως εφόσον δεν κόβουν παραστατικά για την υπηρεσία που προσφέρουν, όπως θέλεις ο υδραυλικός, ηλεκτρολόγος να σου κόψουν απόδειξη για την υπηρεσία τους, το ίδιο πρέπει να κάνει και ο διαχειριστής εφόσον αμοιβετε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Μα είναι όντως εφόσον δεν κόβουν παραστατικά για την υπηρεσία που προσφέρουν, όπως θέλεις ο υδραυλικός, ηλεκτρολόγος να σου κόψουν απόδειξη για την υπηρεσία τους, το ίδιο πρέπει να κάνει και ο διαχειριστής εφόσον αμοιβετε

Δεν νομίζω γιατί πρόκειται για γνωστό θεσμό δεκαετίες τώρα και για μεγάλο αριθμό ατόμων δεν γίνεται το κράτος απλά να τους ξέχασε.. θα υπάρχει πρόβλεψη απλά εμείς δεν την ξέρουμε. 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Δεν νομίζω γιατί πρόκειται για γνωστό θεσμό δεκαετίες τώρα και για μεγάλο αριθμό ατόμων δεν γίνεται το κράτος απλά να τους ξέχασε.. θα υπάρχει πρόβλεψη απλά εμείς δεν την ξέρουμε. 

Και όμως στο λέω εγγυημένα δεν προβλέπετε να περνει μισθό χωρίς να κόβει νόμιμα παραστατικά, με την ίδια λογική γιατί τα γραφεία κοινοχρήστων να κόβουν απόδειξη, αν υπήρχε διάταξη δεν θα έκοβαν απόδειξης με ΦΠΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Φίλε μου το πρόβλημα είναι πως δεν θες να καταλάβεις πως αυτή η "υποχρέωση" που τη χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα δεν είναι νόμος, υποχρέωση υφίσταται ΜΟΝΟ όταν κάτι τέτοιο προβλέπεται από το καταστατικό, αλλά και πάλι η πλειοψηφία της συνέλευσης μπορεί να αλλάξει τον συγκεκριμένο κανονισμό του καταστατικού.

Επίσης εσύ ατομικά, είτε είσαι ενοικιαστής είτε είσαι ιδιοκτήτης, ΔΕΝ έχεις δικαίωμα να επιλέξεις αν θα πληρώνεις κάποια εταιρεία διαχείρισης ή κάποιον ένοικο, αναγκαστικά θα πληρώσεις αυτόν που έχει επιλέξει η πλειοψηφία της συνέλευσης, οπότε η προσωπική σου προτίμηση δεν έχει καμία σημασία.

Σου ξαναλέω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων είμαι σίγουρος ότι σχετικές αποφάσεις παίρνονται άτυπα, αλλά εσύ συνεχίζεις το τροπάρι σου  

Και για πες μου αφού τα ξέρεις όλα, σε περίπτωση που γίνει ΓΣ και παρθεί η απόφαση, ποια είναι η διαδικασία "νομιμοποίησης" της ; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, varoul k. είπε

και εκοβε αποδειξεις για τα φουσκωμενα;

Κανονικές αποδείξεις !  Π.χ. Μία απόδειξη για το πετρέλαιο 5m3 αλλά 4m3 έβαζε στην πολ/κία και 1m3 στο δίπλα κατάστημα το δικό του.

 

Δεν είναι μισθός, "δαπάνες διαχείρισης" για τον χρόνο και τα μικρουλικά που χρειάζεται. Για ποσά τόσο μικρά εννοείται ότι δεν συμφέρει να μπει κάποιος ιδιώτης σε διαδικασία "νομιμοποίησης" τους και συμφωνείτε "άτυπα" .

 

Αν πάμε με βάση το γράμμα του νόμο όντως πρέπει να υπάρχει κανονική απόδειξη και για αυτά τα έξοδα.

Όπως με βάση το γράμμα του νόμου, δωρεά-χαρτζιλίκι (σε χρήμα ή σε είδος) ακόμη και μεταξύ συγγενών α' βαθμού πρέπει να δηλώνεται στην εφορία και να φορολογείται από το πρώτο Ευρώ! (Ποιος όμως το κάνει ??)

 

Και να αναφέρω ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα τα οποία έχουν γίνει μετά από συμφωνία μεταξύ των ιδιοκτητών :

 

-Εδώ σε πολ/κία που έγινε προ κρίσης αλλαγή του λέβητα - καυστήρα το οποίο κόστισε πάνω από 5Κ Ευρώ συμφώνησαν στην ΓΣ να μην κοπεί απόδειξη για να γλυτώσουν τον ΦΠΑ και να τους έρθει φτηνότερα !

- Καθαρισμός της πολ/κίας γινόταν από ένοικο με χαμηλό αντίτιμο γιατί το συνεργείο κόστιζε περισσότερο και τα αφαιρούσαν από τα κοινόχρηστα της.

- Εργασίες στην πολ/κία (βάψιμο - μερεμέτια) γινόταν από ένοικο συνταξιούχο με αντίτιμο πολύ χαμηλό.

 

 

 

 

Επεξ/σία από Magnum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Σου ξαναλέω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων είμαι σίγουρος ότι σχετικές αποφάσεις παίρνονται άτυπα, αλλά εσύ συνεχίζεις το τροπάρι σου  

Και για πες μου αφού τα ξέρεις όλα, σε περίπτωση που γίνει ΓΣ και παρθεί η απόφαση, ποια είναι η διαδικασία "νομιμοποίησης" της ; 

Κάτσε γιατί θα μας τρελάνεις, από τη μία δεν έχεις ιδέα πως "νομιμοποιείται¨ μια απόφαση της γενικής συνέλευσης, από την άλλη όμως είσαι σίγουρος πως στις περισσότερες περιπτώσεις οι σχετικές αποφάσεις παίρνονται... άτυπα! Όσες φορές και να το επαναλάβεις, πάλι αντιφατικό θα είναι.

Μια και ρώτησες πάντως, η μόνη διαδικασία είναι να συνταχθεί πρακτικό που περιγράφει την απόφαση, τα ονοματεπώνυμα των ιδιοκτητών της πλειοψηφίας μαζί με τα χιλιοστά ιδιοκτησίας του καθενός, και τις υπογραφές τους. Δεν είναι νόμος του κράτους ή ισολογισμός ΑΕ για να πρέπει να δημοσιευτεί σε ΦΕΚ ή οπουδήποτε αλλού, αφορά αποκλειστικά και μόνο τους συνιδιοκτήτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχω ιδέα το αναφέρω, σου λέω λοιπόν ότι ξέρω αρκετές περιπτώσεις που αντίστοιχες κινήσεις γίνονται χωρίς τις τυπικές διαδικασίες 

Τέλος πάντων, νομίζω το κουράσαμε αρκετά το ζήτημα, εσύ προφανώς θεωρείς σωστή την πρακτική να είναι έμμισθος ο διαχειριστής μιας πολυκατοικίας, εγώ όχι, κι ο καθένας μας λέει την π@π@ρι@ του για να πείσει τον άλλον ότι έχει δίκιο

Μάλλον δύσκολο να καταλήξουμε κάπου :P 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Επειδή έχω ιδέα το αναφέρω, σου λέω λοιπόν ότι ξέρω αρκετές περιπτώσεις που αντίστοιχες κινήσεις γίνονται χωρίς τις τυπικές διαδικασίες 

Τέλος πάντων, νομίζω το κουράσαμε αρκετά το ζήτημα, εσύ προφανώς θεωρείς σωστή την πρακτική να είναι έμμισθος ο διαχειριστής μιας πολυκατοικίας, εγώ όχι, κι ο καθένας μας λέει την π@π@ρι@ του για να πείσει τον άλλον ότι έχει δίκιο

Μάλλον δύσκολο να καταλήξουμε κάπου :P 

Μην κρίνεις εξ ιδίων, τα αλλότρια, μην παίρνεις σαν δεδομένο ότι θεωρώ παπαριές όσα γράφω εγώ επειδή εσύ θεωρείς παπαριές όσα γράφεις εσύ.

Επίσης ποτέ δεν έγραψα ότι θεωρώ σωστή ή λάθος την πρακτική να είναι έμμισθος ο διαχειριστής, αυτό που έγραψα πως είναι ξεκάθαρα θέμα/απόφαση των ιδιοκτητών. Το οποίο τυγχάνει γεγονός και όχι άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μην κρίνεις εξ ιδίων, τα αλλότρια, μην παίρνεις σαν δεδομένο ότι θεωρώ παπαριές όσα γράφω εγώ επειδή εσύ θεωρείς παπαριές όσα γράφεις εσύ.

 

Μάλλον δε κατάλαβες καλά

Παπαριές θεωρώ τα δικά σου γραφόμενα, και αντιστοίχως μάλλον σίγουρα παρόμοια θεώρηση έχεις και εσύ για τα δικά μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/6/2018 στις 3:30 ΜΜ, TopicStrarter είπε

Λοιπόν βλέπω κάτι περίεργες διακυμάνσεις στα κοινόχρηστα που με προβληματίζουν και κάποιες χρεώσεις που μου φαίνονται υπερβολικές. 

Δεν ειναι τόσο τα λεφτά μιας και το ποσό που μου αναλογεί (βάσει χιλιοστών)  δεν είναι τόσο μεγάλο αλλά αν πρόκειται για απάτη/μαγείρεμα με νούμερα εκ μέρους του διαχειριστή δεν θα ήθελα να επιβαρύνομαι έστω αυτό το μικρό ποσό. 

Λοιπόν καταρχήν έξοδα συντήρησης ανελκυστήρα (δεν μιλάω για το ρεύμα που καταναλώνει) 

Είναι ένας μικρός ανελκυστήρας παλιός σχετικά (του 80? ή αρχές 90) με επιφάνεια 1 τετραγωνικό μέτρο ή κάπου εκει (με το ζόρι να χωράει 3 άτομα που θα ακουμπάνε μεταξύ τους) 

και βλέπω κάθε μεθεπόμενα κοινόχρηστα (τα εκδίδει κάθε δίμηνο) χρέωση για συντήρηση πχ 80 ευρώ 70 ευρώ κτλ...

Δηλαδή τι ανταλλακτικά βάζει και χρειάζεται κάθε τρεις και μια τόσα λεφτά; το αυτοκίνητο μου δεν χρειάζεται τόσα..... μήπως α) να αλλάζαμε "μηχανή" ανελκυστήρα για μια καινούργια να μας ερχόταν φθηνότερα; ή β) γράφει ότι θέλει ο διαχειριστής;;;

Μετά μισθός διαχειριστή ήταν 60 ευρώ κάθε δίμηνο για μια 4όροφη πολυκατοικία με 2 διαμερίσματα σε κάθε όροφο... και εδώ και κάτι μήνες το έχει κάνει 120 ευρώ το δίμηνο ή 60 ευρώ τον μήνα. 

Το νερό πάλι κάτι 400άρια 300άρια άνετα τα πιάνει κάθε 2 μήνες (Κρήτη) 

Είναι φυσιολογικό αυτό;

Τέλος μισθός καθαρίστριας 170 ευρώ το δίμηνο... η πολυκατοικία δεν έχει αυλή κτλ... τα σκαλιά ειναι στενά και ο κοινόχρηστος χώρος λίγα τετραγωνικά μέτρα (άντε πες 4τμ ανα όροφο και παίζει να λέω πολλά)  μόνο η είσοδος ειναι λίγο μεγαλύτερη (πες 15 τετραγωνικά) 

και δεν κάνει τίποτα έρχεται μια στο τόσο και ρίχνει μια σκούπα στα γρήγορα αντε μια φορά τον μήνα ή κάτι τέτοιο να κάνει και ένα σφουγγάρισμα 

Επίσης τα υλικά της καθαρίστριας (γράφει κάθε τρείς και μια στοκάρισμα υλικών καθαρίστριας) τα επιβαρυνόμαστε ξεχωριστά; ή πρέπει να τα παρέχει η καθαρίστρια; 

Το ρεύμα (χωρίς αυτό του ανελκυστήρα) έρχεται κάθε δίμηνο στα 50 με 100 ευρώ που πάλι μου φαίνεται περίεργο αλλά όχι και αφύσικο (αλλά απο την άλλη κάθε όροφος έχει μια λάμπα πόσο πια καίνε 5 λάμπες;; και ας ειναι όλο το βράδυ ανοιχτές) 

Σας φαίνονται φυσιολογικές αυτές οι τιμές; 

EDIT: Είμαι σε νησί και δεν χρειαζόμαστε θέρμανση δεν βάζουμε ποτέ πετρέλαιο δηλαδή, θα έπρεπε να χρεώνομαι τις απο πάνω επιβαρύνσεις και τις όποιες άλλες (πχ βάψιμο πίσω τοίχου καθαρίστρια κτλ) με βάση τα χιλιοστά που έχουν υπολογιστή για την θέρμανση της πολυκατοικίας (υπάρχει εγκατάσταση καυστήρα με σώματα κτλ απλά δεν χρησιμοποιείται οπότε φαντάζομαι τα χιλιοστά προκύπτουν από εκεί) 

Οι περισσότερες χρεώσεις που αναφέρεις, δεν μου ακούγονται παρανοϊκές. Και εξηγούμαι:

 

Τα τελευταία 7 χρόνια, είμαι διαχειριστής σε πολυκατοικία 63 διαμερισμάτων, στην Αθήνα, στα βόρεια. Χτίστηκε αρχές του '80. Δύο κτήρια ενωμένα, 7 ορόφους το ένα, 6 το άλλο.

 

Ενδεικτικά κάποιες πάγιες χρεώσεις τα τελευταία 10+ χρόνια(με ΦΠΑ μέσα μιας και για κάθε χρέωση φυσικά υπάρχει και το σχετικό παραστατικό):

-Συντήρηση δύο ανελκυστήρων: 80/μήνα

-Συνεργείο καθαρισμού: 200/μήνα (τα καθαριστικά τα παρέχει η καθαρίστρια)

-Κηπουρός: 200/μήνα

-Νερό: <50/2μηνο

-Ρεύμα: 350 έως και 800/2μηνο (ανάλογα την περίοδο - συμπεριλαμβάνεται το ρεύμα ανελκυστήρων, λεβητοστασίου, τα φώτα, τα πάντα)

Μισθό διαχειριστή δεν έχουμε. :)

 

Η μέση τιμή των κοινοχρήστων κάθε διαμερίσματος είναι από 30 έως 70 Ευρώ/μήνα χοντρικά, ανάλογα τις χρεώσεις(είμαστε παλιά πολυκατοικία και προκύπτουν συχνά προβλήματα ειδικά με τα υδραυλικά - πχ παλιές μαντεμένιες κεντρικές αποχετεύσεις).

 

Για τους ανελκυστήρες, δεν έχω δει να κάνουν κάτι ιδιαίτερο κατά τις συντηρήσεις. Δεν είναι όμως και κάτι που ξέρω να κάνω εγώ. Υπάρχει δηλαδή μία πάγια χρέωση για να τσεκάρουν ότι όλα είναι οκ (συρματόσκοινα, μπαταρίες, πλακέτες (ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά γενικά) και ότι λειτουργεί σωστά. Από κει και πέρα, ότι προκύψει είναι έξτρα (από κάτι απλό όπως λάμπες, έως κάτι πολύ σημαντικό όπως αντικατάσταση συρματόσκοινου). Καλού-κακού είναι απαραίτητο να γίνεται ο έλεγχος.
 

 

Τα 60€ που είναι η αμοιβή του, τα διπλασίασε μόνος του ή ήταν απόφαση κάποια συνέλευσης?

Και η αρχική αμοιβή των 60€/2μηνο, από που προκύπτει?


 

Πέραν της αμοιβής του διαχειριστή, γενικά νομίζω πως αν υπάρχουν παραστατικά για κάθε μία χρέωση και γενικά αν αιτιολογούνται καλά και προσεκτικά, είναι αρκετά δύσκολο να αποδείξεις ότι ο διαχειριστής ή ο τάδε επαγγελματίας τα παίρνει.
 

 

Δεν είναι άμεσα συγκρίσιμη η περίπτωση μου γιατί με τόσα διαμερίσματα, είναι πολύ μικρές οι χρεώσεις ανά διαμέρισμα ακόμα και όταν μιλάμε για σημαντικά ποσά/έξοδα και άρα δεν ασχολούνται. Πχ, πριν 2 χρόνια, στείλαμε τον καυστήρα για επιδιόρθωση. Ζημιά 550 για την πολυκατοικία. Κανείς δεν έδωσε σημασία αλλά και να έδινε, τι θα γινόταν;

Πως θα καταλάβαινε ο τάδε ένοικος, αν έγινε η επισκευή ή όχι αν εγώ πχ είχα λαδώσει τον τεχνικό και άρα δεν υπήρχε αρχικά βλάβη;


 

Για μικροποσά είναι ακόμα πιο δύσκολο να βγάλεις άκρη γιατί δεν μπορείς να ορίζεις επιτροπές για να αποφασίζουν τι καθαριστικά θα αγοραστούν ή τι λάμπες θα βάλετε. :P

 

Μπορείς σε ένα βαθμό να προστατευτείς από μεγαλύτερες χρεώσεις. Δηλαδή αποφασίζετε ότι πχ για 250 Ευρώ και πάνω, θα πρέπει να ενημερώνεται η τάδε αρμόδια επιτροπή Χ ατόμων (η οποία έχει οριστεί από γενική συνέλευση) και αν η επιτροπή κρίνει ότι όντως χρειάζεται, τότε να γίνεται η εργασία.

 

Το ιδανικό είναι να περνάει από συνέλευση αλλά έτσι δένεις τα χέρια του διαχειριστή σε έκτακτες περιπτώσεις. Πχ έχει τύχει να κοπεί συρματόσκοινο και να πρέπει να γίνει συνέλευση για να πάρω έγκριση για την αλλαγή του. 


 

Μπορώ να σκεφτώ ΠΑΡΑ πολλές περιπτώσεις όπου θα μπορούσε κάποιος ένοικος να αμφισβητήσει εργασίες που έχω περάσει στα κοινόχρηστα. Που ενώ είναι χρεώσεις για πραγματικές εργασίες, θα μπορούσε κάποιος να μου πει ότι πλήρωσα και μου κόψανε "γιαλαντζί" παραστατικό. Ειδικά αν πρόκειται για κάποια συντήρηση και όχι για αγορά υλικού.


 

Ένα άλλο παράδειγμα, είναι ότι τουλάχιστον οι μισοί επαγγελματίες και τεχνικοί με τους οποίους συνεργάζεται η πολυκατοικία (για πάγιες και μη, δαπάνες), δεν κόβουν παραστατικό στα στοιχεία τους. Δηλαδή έχουν κλείσει την επιχείρηση τους(αν ήταν επαγγελματίες στο παρελθόν), δουλεύουν μαύρα και απλά πληρώνουν σε άλλους επαγγελματίες τον φόρο για να τους κόψουν το σχετικό παραστατικό. 

Πχ μου έχει φέρει ο υδραυλικός, ταμειακή απόδειξη 350€ για αντικατάσταση τμήματος αποχέτευσης και απόφραξη. Αν έρθει κάποιος και μου πει ότι είναι μούφα η απόδειξη, το μόνο που θα μπορέσω να κάνω για να "αποδείξω" την εργασία, είναι να σπάσω την ψευτοκολώνα από όπου περνάει το τμήμα της αποχέτευσης που αντικαταστάθηκε και να δείξω τι αλλάχτηκε. Που και αυτό δεν είναι απόδειξη εδώ που τα λέμε. 

Παλιά είχαμε ηλεκτρολόγο που έπαιρνε κάθε μήνα 100€/μήνα για να επιβλέπει και καλά τις λάμπες και τα ηλεκτρολογικά. Το παραστατικό που μας έφερνε ήταν "Αποφράξεις "Ο ΤΑΔΕ"". :P

Κανείς δεν είχε δώσει σημασία άσχετα που στα κοινόχρηστα το κατοστάρικο επιμεριζόταν ως "Ηλεκτρολόγος".


 

Λόγω ηλικίας(ειδικά όταν ξεκίνησα που ήμουν τελείως άπειρος), είμαι λίγο χέστης και ενοχικός για να κάνω τέτοια. Ή τουλάχιστον, για να είμαι πιο ειλικρινής, αρκετά χέστης για να κάνω χοντράδες 3ψήφιου νούμερου. Αλλά από την εμπειρία μου τα τελευταία χρόνια, οι παγαποντιές σε αυτές τις θέσεις πάνε σύννεφο από αυτά που ακούω. Φαντάσου ηλεκτρολόγος και υδραυλικός που έχει έρθει σπίτι μου για δικές μου βλάβες και ο οποίος ξέρει ότι είμαι διαχειριστής, αμέσως μου έχει πει να περάσει τα έξοδα της δαπάνης στην πολυκατοικία. 

Πλέον είναι τόσοι αυτοί που μου λένε να εκμεταλλευτώ τη φάση και που το θεωρούν αυτονόητο, που αισθάνομαι μαλάκας να πω την αλήθεια. :P

Ειδικά όταν έχω και πολλούς ενοίκους να έχουν άποψη για ότι κάνω ενώ δεν προσφέρουν τίποτα και μόνο σχολιάζουν.


 

Συνοψίζοντας, εκτός κι αν είναι απρόσεκτος ο διαχειριστής και κάνει μπαμ ότι υπερχρεώνει την πολυκατοικία, είναι δύσκολο να βρεις άκρη. Οπότε ή το αποδέχεσαι ή επιδιώκεις την αλλαγή του μήπως και πέσεις σε άτομο πιο έμπιστο-τίμιο.

 

Και γενικά, όλα αυτά που σε ενοχλούν, καλό είναι να τα συζητήσετε συνολικά σε μία συνέλευση.


 

PS: Φαντάζομαι έχετε παραστατικά για κάθε μία δαπάνη που επιμερίζεται στα κοινόχρηστα κάθε μήνα...

Επεξ/σία από swayback
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, swayback είπε

Τα τελευταία 7 χρόνια, είμαι διαχειριστής σε πολυκατοικία 63 διαμερισμάτων, στην Αθήνα, στα βόρεια. Χτίστηκε αρχές του '80. Δύο κτήρια ενωμένα, 7 ορόφους το ένα, 6 το άλλο.

Συγκρίνεις πολυκατοικία που είναι όσο ένα οικοδομικό τετράγωνο με μια τετραώροφη πολυκατοικία 8 διαμερισμάτων και 28 κατοίκων ;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...