Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v2 [Xbox One][Xbox One S][Xbox One X]


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Θα με τρελάνετε εσείς με αυτά που λέτε. :shock:

Δεν τα λέμε εμείς, η νομοθεσία τα λέει

22 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Δεν έχει υποχρέωση ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής να δώσει εγγύηση για το προϊόν που φτιάχνει και πουλάει στον τελικό αγοραστή?

Κι όμως όχι. Νομίζω μπερδεύεις το «δεν έχει υποχρέωση» με το «δεν πρέπει να δώσει». Κανένας κατασκευαστής δεν υποχρεώνεται από τη νομοθεσία να το κάνει. Παρόλα αυτά σχεδόν όλοι δίνουν. Μπορεί να το κάνουν:

για λόγους ανταγωνισμού,

για λόγους μάρκετινγκ,

χαρις σε παγιωμένες εμπορικών πρακτικών,

επειδή είναι ο Ερμής στον Υδροχόο.

Πάντως δεν υπάρχει νόμος που να λέει: Κατασκευάζεις και πουλάς κάτι, πρέπει να δίνεις μαζί x εγγύηση κατασκευαστή.

30 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες είναι πανκουλο έτσι.

Κανένας νόμος δεν υποχρεώνει κανένα κατάστημα (ή ανθοπωλείο πχ) να κάνει συσκευασία δώρου. Κι όμως θα πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις έστω και ένα που να μην κάνει έστω ένα τυπικό «αμπαλάζ».

Ο λόγος είναι προφανής, θα το απέφευγαν όλοι όσοι θα ήθελαν να κάνουν ένα δώρο, θα είχε μεγάλη πτώση τζίρου, θα έκλεινε ή θα φυτοζωούσε.

33 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Με αυτή τη λογική τότε να μην δίνει καμία κατασκευάστρια εταιρία ποτέ εγγύηση για το οποιοδήποτε προϊόν φτιάχνει και πουλάει.

Π.χ. πήγαινε αγόρασε ένα αμάξι ή οποιοδήποτε προϊόν αλλά μην περιμένεις να έχει εγγύηση από την κατασκευάστρια εταιρία έτσι.

Και για να σας δείξω πόσο λάθος είναι η λογική που λέτε ότι ο κατασκευαστής δεν δίνει εγγύηση.

Για πιο λόγο λοιπόν οποιοδήποτε κατάστημα σε οποιοδήποτε, μα οποιοδήποτε προϊόν πουλάει αν πάθει κάτι το προϊόν σε παραθέτει στον κατασκευαστή του για την εγγύηση και δεν σε καλύπτει το ίδιο?

Ή με βάση πάλι την λογική σας γιατί δεν φτιάχνει το οποιοδήποτε κατάστημα το οποιοδήποτε ελαττωματικού προϊόν που πουλάει αφού με βάση τα δικά σας λεγόμενα η κατασκευάστρια εταιρία δεν προσφέρει και ούτε είναι υποχρεωμένη να προσφέρει καμία απολύτως εγγύηση. για το προϊόν που η ίδια κατασκευάζει.

Επεσήμανα με bold αυτό που σου γράφουν άλλοι επάνω και το γράφεις λάθος. Κανείς δε λέει πως ο κατασκευαστής δε δίνει εγγύηση. Λέμε πως τη δίνει, αλλά όχι από υποχρέωση από το νόμο.

Αυτό εξηγεί και το ότι έχει την ελευθερία να δώσει όση εγγύηση θέλει και με όποιους όρους νομίζει (στα πλαίσια της λογικής, δε μπορεί να σου πει ότι για να σου επισκευάσω το λάπτοπ θέλω να φας τέσσερα τυλιχτά σε τρία λεπτά στους όρους της εγγύησης)

Για αυτό ακριβώς υπάρχει η νόμιμη εγγύηση, επειδή ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να κάνει το μακρύ και το κοντό του.

Η εμπορική εγγύηση λειτουργεί συμπληρωματικά της νόμιμης και όχι αντίστροφα.

 

Να περιγράψω και λίγο απλά κι απλοϊκά την απάντηση σε αυτό που ρωτάς.

Ο κατασκευαστής που θα πουλούσε οτιδήποτε χωρίς εγγύηση, θα έκλεινε (ή τέλος πάντων δε θα πήγαινε και πολύ καλά).

Φτιάχνεις εσύ πχ κάρτες γραφικών χωρίς εγγύηση. Καμία. Κανένας retailer δε θα αγόραζε από εσένα, θα έχανες ένα πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Αλλα ας πούμε ότι κατάφερνες με ένα μαγικό τρόπο να πουλάνε τις κάρτες σου Public, Πλαίσιο, Κωτσόβολος κτλ.

Μόλις θα άρχιζε η πρώτη φουρνιά από ελαττωματικές να καταφτάνει πίσω στα καταστήματα και θα σε έπαιρναν τηλ και θα έλεγαν, «έλα Παράγοντα, σου έχω δέκα-είκοσι καμμένες κάρτες, έχω δώσει καινούριες στον πελάτη, τις είδε ο τεχνικός μας, πότε θα έρθεις να τις παραλάβεις;» κι εσύ απαντούσες «τι να παραλάβω; εγώ τις πουλάω as-is, δεν υπάρχει εγγύηση», μάντεψε σε ποιον θα σταματούσαν το συμβόλαιο προμήθειας την επόμενη μέρα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, saxos55 είπε

Δεν τα λέμε εμείς, η νομοθεσία τα λέει

Κι όμως όχι. Νομίζω μπερδεύεις το «δεν έχει υποχρέωση» με το «δεν πρέπει να δώσει». Κανένας κατασκευαστής δεν υποχρεώνεται από τη νομοθεσία να το κάνει. Παρόλα αυτά σχεδόν όλοι δίνουν. Μπορεί να το κάνουν:

για λόγους ανταγωνισμού,

για λόγους μάρκετινγκ,

χαρις σε παγιωμένες εμπορικών πρακτικών,

επειδή είναι ο Ερμής στον Υδροχόο.

Πάντως δεν υπάρχει νόμος που να λέει: Κατασκευάζεις και πουλάς κάτι, πρέπει να δίνεις μαζί x εγγύηση κατασκευαστή.

Κανένας νόμος δεν υποχρεώνει κανένα κατάστημα (ή ανθοπωλείο πχ) να κάνει συσκευασία δώρου. Κι όμως θα πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις έστω και ένα που να μην κάνει έστω ένα τυπικό «αμπαλάζ».

Ο λόγος είναι προφανής, θα το απέφευγαν όλοι όσοι θα ήθελαν να κάνουν ένα δώρο, θα είχε μεγάλη πτώση τζίρου, θα έκλεινε ή θα φυτοζωούσε.

Επεσήμανα με bold αυτό που σου γράφουν άλλοι επάνω και το γράφεις λάθος. Κανείς δε λέει πως ο κατασκευαστής δε δίνει εγγύηση. Λέμε πως τη δίνει, αλλά όχι από υποχρέωση από το νόμο.

Αυτό εξηγεί και το ότι έχει την ελευθερία να δώσει όση εγγύηση θέλει και με όποιους όρους νομίζει (στα πλαίσια της λογικής, δε μπορεί να σου πει ότι για να σου επισκευάσω το λάπτοπ θέλω να φας τέσσερα τυλιχτά σε τρία λεπτά στους όρους της εγγύησης)

Για αυτό ακριβώς υπάρχει η νόμιμη εγγύηση, επειδή ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να κάνει το μακρύ και το κοντό του.

Η εμπορική εγγύηση λειτουργεί συμπληρωματικά της νόμιμης και όχι αντίστροφα.

Να περιγράψω και λίγο απλά κι απλοϊκά την απάντηση σε αυτό που ρωτάς.

Ο κατασκευαστής που θα πουλούσε οτιδήποτε χωρίς εγγύηση, θα έκλεινε (ή τέλος πάντων δε θα πήγαινε και πολύ καλά).

Φτιάχνεις εσύ πχ κάρτες γραφικών χωρίς εγγύηση. Καμία. Κανένας retailer δε θα αγόραζε από εσένα, θα έχανες ένα πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Αλλα ας πούμε ότι κατάφερνες με ένα μαγικό τρόπο να πουλάνε τις κάρτες σου Public, Πλαίσιο, Κωτσόβολος κτλ.

Μόλις θα άρχιζε η πρώτη φουρνιά από ελαττωματικές να καταφτάνει πίσω στα καταστήματα και θα σε έπαιρναν τηλ και θα έλεγαν, «έλα Παράγοντα, σου έχω δέκα-είκοσι καμμένες κάρτες, έχω δώσει καινούριες στον πελάτη, τις είδε ο τεχνικός μας, πότε θα έρθεις να τις παραλάβεις;» κι εσύ απαντούσες «τι να παραλάβω; εγώ τις πουλάω as-is, δεν υπάρχει εγγύηση», μάντεψε σε ποιον θα σταματούσαν το συμβόλαιο προμήθειας την επόμενη μέρα.

γραφαμε τα ιδια πραγματα ... απλα εσυ εχεις περισσοτερο υπομονη ... 
ΑΡΧΗΓΟΣ ! 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή δεν θα καταλήξουμε πουθενά μιας και εσείς θα λέτε ότι θα μπορούσε η οποιαδήποτε κατασκευάστρια εταιρία να μην δίνει καμία εγγύηση μιας και βάση τα δικά σας λεγόμενα δεν είναι υποχρεωμένη από το νόμο εγώ πάλι δεν το πιστεύω κάτι τέτοιο γιατί αν ίσχυε έστω και στο ελάχιστο κανείς δεν θα αγόραζε ένα καινούργιο προϊόν χωρίς καμία εγγύηση ότι δουλεύει.

Εν ολιγης να το αγοράσει με το ρίσκο από την 1 μέρα κιόλας να μην δουλέψει ποτέ.

Επεξ/σία από Paragontas-x
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Επειδή δεν θα καταλήξουμε πουθενά μιας και εσείς θα λέτε ότι θα μπορούσε η οποιαδήποτε κατασκευάστρια εταιρία να μην δίνει καμία εγγύηση μιας και βάση τα δικά σας λεγόμενα δεν είναι υποχρεωμένη από το νόμο εγώ πάλι δεν το πιστεύω κάτι τέτοιο γιατί αν ίσχυε έστω και στο ελάχιστο κανείς δεν θα αγόραζε ένα καινούργιο προϊόν χωρίς καμία εγγύηση ότι δουλεύει.

Εν ολιγης να το αγοράσει με το ρίσκο από την 1 μέρα κιόλας να μην δουλέψει ποτέ.

και εγω πιστευω στον αγιο βασιλη ... 
εχει σημασια ? 
σημασια εχει η νομοθεσια .. την οποια στην παρεθεσαν και ο @saxos55 και ο @Malthador

Απο εκει και περα σηκωνω τα χερια ψηλα ! και οντως δεν ξανα-ασχολουμαι ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Paragontas-x said:

Ακριβώς. 🖕

Είδες στα λόγια μου έρχεσαι.

Αν σου προσέφερε από μόνη της 2 χρόνια δεν θα χρειαζόταν κανένας συνήγορος του καταναλωτή, ούτε κανένα "σπρώξιμο" για να σου δώσουν αυτό που δικαιούσαι.

Όχι, δεν έρχομαι στα λόγια σου. 

Έγραψες πως δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό ενώ μια χαρά έκανα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν είχες βάλει το συνήγορο του καταναλωτή να σε δω τι θα έκανες. 

 

Εννοώ απολύτως μόνος σου χωρίς καμία προστασία καταναλωτή. 

Επεξ/σία από Paragontas-x
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, Paragontas-x said:

Αν δεν είχες βάλει το συνήγορο του καταναλωτή να σε δω τι θα έκανες. 

Εννοώ απολύτως μόνος σου χωρίς καμία προστασία καταναλωτή. 

Για αυτό είναι εκεί και ο νόμος και ο συνήγορος. 

Αν τώρα θες να αλλάζεις τα κριτήρια σου με κάθε μήνυμα σου για να λες πως είχες δίκιο όλα καλά από εμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά οπως νομίζεις αν για εσένα είναι φυσιολογικό να πρέπει να βάλεις τον οποιοδήποτε δικηγόρο του καταναλωτη απλά για να πάρεις αυτά που δικαιούσε από την αρχή την 2ετη εγγύηση δηλαδή κανένα πρόβλημα από εμένα. 

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά άνοιξε η Beta του Call of Duty®: Black Ops Cold War.
Κατεβάστε από εδώ https://www.microsoft.com/el-gr/p/call-of-duty-black-ops-cold-war-open-beta/9nw9mbbvpnpl?wa=wsignin1.0&activetab=pivot:overviewtab
20GB είναι περίπου. Με 50+ Vdsl παίζουμε απόψε.
ΙΜΗΟ από το καλύτερα CoD που έχω παίξει στην κονσόλα με το καλύτερο FPS χειριστήριο. (Xbox φυσικά).
See you on the battlefield !

Επεξ/σία από NewGascp
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/10/2020 στις 3:43 ΜΜ, Malthador είπε

Να ξεχάσω αυτό που διαφημίζει στη σελίδα του προϊόντος το κατάστημα και αυτό που γράφει επάνω το τιμολόγιο αγοράς; Για ποιό λόγο; Γιατί έτσι;

Το αν έχεις εμπάθεια ή όχι προς το κατάστημα είναι δικό σου θέμα, αλλά προσωπικά κοιτάζω την τσέπη μου και μόνο, οπότε δεν κάνω τέτοια τσαλιμάκια. Στην προκειμένη περίπτωση αγόρασα από το κατάστημα που προσφέρει απλά και ξάστερα δύο χρόνια εγγύηση για να μην έχω τρεξίματα μετά.

Δεν κατάλαβα, σου πρότειναν να σου επισκευάσουν το ελαττωματικό προϊόν εντός εγγύησης και εσύ αρνήθηκες επειδή ήθελες αντικατάσταση;

Είναι λίγο ιδιόρρυθμη σκέψη, αλλά οκ, δεν κρίνω.

Αδιάφορο τι υποστηρίζει η MS, ο νόμος δεν υποχρεώνει κανέναν κατασκευαστή να προσφέρει εγγύηση, η νόμιμη εγγύηση αφορά στον πωλητή και εντός ΕΕ είναι δύο χρόνια.

Το κατάστημα που αναφέρεις φίλε μου και συγκεκριμένα το ΠΛΑΙΣΙΟ είσαι απόλυτα σίγουρος για αυτό που έχει γράψει στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος (για τηλεφώνησε τους και επιβεβαίωσε τους το

γιατί εγώ πιστεύω ότι δεν θα σου προσφέρει (2) δύο χρόνια εγγύηση για χειριστήριο θα σου πει φέρε το για έλεγχο από τους τεχνικούς μας και θα σας απαντήσουμε...

απλά ξέχασε το θα πρότεινα εγώ

η κατασκευάστρια εταιρεία δηλαδή η MS σου δίνει (6) έξι μήνες έως (12) δώδεκα μήνες (ένας χρόνος) το μέγιστο υπό πάρα πολλές προϋποθέσεις και σου μιλάει ένας που αγοράζει τα χειριστήρια ... καθώς τα σπάει / χαλάει συχνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως σε αυτό το νήμα έχει επαναληφθεί πολλές φορές μέλη να λένε ότι η MS δεν τους τα έφτιαξε (τα περιφερειακά) γιατί πέρασαν οι 6 μήνες τις εγγύησης.

Ειδικά για άτομα που αγόρασαν απευθείας από Microsoft Ελβετίας(και η Γερμανίας είχε βγάλει προσφορά) όταν είχε τις υπερπροσφορές τα τελευταία τρία χρόνια.

Τώρα για την εγγύηση καταστήματος το πιστεύω ότι δικαιούμαστε 2 χρόνια εγγύηση αλλά είναι σαν να μην την έχεις όταν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θέλεις αντικατάσταση και όχι επισκευή.

Όταν ακούω εγγύηση καταστήματος πάντα σκέφτομαι δεν το αλλάζουν μόνο τα επισκευάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχεις μόχλο από το xbox One S και μετα τότε συνδέεται στο κινητό σου μέσω Bluetooth.

Πάντως προς το παρόν το x-cloud δεν υποστηρίζεται στην ελλαδα. 

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι one s έχω. Εννοώ αυτά τα αξεσουάρ που συνδέονται στο χειριστήριο και κρατάνε το κινητό μπροστά και πάνω από το χειριστήριο. Το ξέρω ότι δεν έχει έρθει Ελλάδα αλλά όλοι λένε ότι σύντομα θα έρθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...