Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, k4ts0u είπε

Τι γνώμη έχετε για το παιχνίδι με τις πληροφορίες που κυκλοφορούν μέχρι τώρα? Έχοντας παίξει αρκετά τα Soul games που κυκλοφόρησαν στο PC μου αρέσει που φαίνεται να πήραν ένα διαφορετικό approach στο sekiro αλλά νομίζω ότι είναι σαν μια dumb down version των προηγούμενων παιχνιδιών σε άλλο setting. Μακάρι να βγω λάθος.

Θα διαφωνήσω μιας και το Tenchu είναι παλιότερο από το Demon Souls. Προσωπικά το βλέπω να ξανά γυρνάν στις "ρίζες" έχοντας πάρει εμπειρία στο combat μιας και το Tenchu δεν είχε ιδιαίτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εδώ και καιρό είναι στην wishlist μου το συγκεκριμένο , μου αρέσει και οτι έχει να κάνει με ninja κτλπ , το θέμα είναι ότι επειδή με τα souls έχω άσχημη σχέση δεν είχα ποτε την υπομονή ίσως τα βρώ σκούρα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν μια εμμονή με το parry σε ανώμαλο βαθμό . Ακόμα δε τελείωσα και το Nioh και φταίει  το ξενερωμα  να χώνουν στάσεις και ninja shit σε σχεση με το Bloodborne που ήταν μια χαρά σε combat system 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, SPANK είπε

Εδώ και καιρό είναι στην wishlist μου το συγκεκριμένο , μου αρέσει και οτι έχει να κάνει με ninja κτλπ , το θέμα είναι ότι επειδή με τα souls έχω άσχημη σχέση δεν είχα ποτε την υπομονή ίσως τα βρώ σκούρα :P

Βγαινει ο παραγοντας "overleveled" ο οποιος κανει τα souls ευκολα, θα τα βρεις πολυ σκουρα αν ειναι οπως υποψιαζομαστε το Sekiro. :P Εκτος αν εχει τιποτα brokenies απο την αρχη για τους speedrunners. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χαρά αυτών των παιχνιδιών είναι στο trial and error και στο struggle, σε ανταμείβουν όμως όταν επιτέλους περάσεις το boss που είχες κολλήσει. Δεν βρίσκω κανένα λόγο για easy mode/trainers/cheat engine κλπ.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά διαβάζοντας και βλέποντας πληροφορίες για το πως λειτουργεί το respawn τελικά μάλλον θα είναι το πιο δύσκολα από όλα. Επίσης κάτι παίζει με το respawn και το resurrect, όσο πιο πολύ πεθαίνεις τόσο πιο δύσκολο γίνετε και ο κόσμος γύρο σου αρρωσταίνει. Δεν κατάλαβα ακριβώς tbh αλλα δεν ακούγεται να κάνει το game πιο εύκολο :D Νομίζω η δυσκολία είναι για ισορροπία του mobility/stealth γιατί το grappling hook σου επιτρέπει να disengage οποτε θες κάτι που δεν μπορούσες να κανεις πριν. Πάντως για ακόμα μια φορα το gore είναι φτωχό. :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Βασικά διαβάζοντας και βλέποντας πληροφορίες για το πως λειτουργεί το respawn τελικά μάλλον θα είναι το πιο δύσκολα από όλα. Επίσης κάτι παίζει με το respawn και το resurrect, όσο πιο πολύ πεθαίνεις τόσο πιο δύσκολο γίνετε και ο κόσμος γύρο σου αρρωσταίνει.  ...

κάτι μου λέει ότι στο τέλος το καθίκι θα εισαι εσύ αλα deamon souls, αφού ξέσκισες τον κόσμο όλο... Νομίζω είπαν για 2 3 διαφορετικά ends.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ADHD είπε

Η χαρά αυτών των παιχνιδιών είναι στο trial and error και στο struggle, σε ανταμείβουν όμως όταν επιτέλους περάσεις το boss που είχες κολλήσει. Δεν βρίσκω κανένα λόγο για easy mode/trainers/cheat engine κλπ.

Ακριβώς, τα παιχνίδια αυτά δεν έχουν φαντεζι ιστορία που την παρουσιάζουν λες και είναι Χόλιγουντ. Η όλη ουσία των παιχνιδιών του είδους είναι να το καταφέρεις όπως ακριβώς έρχεται. Αλλοιώσεις σε δυσκολία αυτόματα σημαίνει και αλλοιώσεις στην ποιότητα της εμπειρίας με όλα όσα συνεπάγονται στην αίσθηση του παίκτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον με παρανοήσατε καθώς και δεν αναφέρθηκα στη δυσκολία αλλά στα mechanics του παιχνιδιού. Ένα παράδειγμα η απουσία armors και διαφορετικών όπλων με ότι συνεπάγεται αυτό, βεβαια πολλά θα εξαρτηθούν απ το ποσό customisation θα δώσουν στα skill trees. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, k4ts0u είπε

Μάλλον με παρανοήσατε καθώς και δεν αναφέρθηκα στη δυσκολία αλλά στα mechanics του παιχνιδιού. Ένα παράδειγμα η απουσία armors και διαφορετικών όπλων με ότι συνεπάγεται αυτό, βεβαια πολλά θα εξαρτηθούν απ το ποσό customization θα δώσουν στα skill trees. 

Εγώ αναφέρθηκα σε σένα, τα περί δυσκολίας ήταν απαντήσεις προς τον Spank, όχι προς εσένα. Δεν υπάρχει ιδιαίτερο customize, είναι αρκετά λιτό το skill tree και μονο ένα μπορείς να έχεις ενεργό, ίσως σαν το Nioh. Προσωπικά χαίρομαι που δεν υπάρχουν armors, weapons, etc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...