Προς το περιεχόμενο

DOOM Eternal [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η σειρα εχει εξελιχθει. με το Brutal Doom και ολα τα εξαιρετικα mods που βγαζει η κοινοτητα για τα κλασικα παιχνιδια εδω και χρονια.

για μενα η μονη ενσταση αφορα στον χαρακτηρισμο των νεων παιχνιδιων ως old school Doom games, κατι που προφανεστατα δεν ειναι. επισης δεν μου αρεσει που το marketing της Bethesda παρουσιαζε το innovation της σειρας ως δικια της επινοηση, ενω ειναι ολοφανερο οτι το Brutal Doom υπηρξε μεγαλη επιρροη.

απο κει και υστερα, το μονο που εχει σημασια ειναι να ειναι διασκεδαστικα τα παιχνιδια. αλλοι γουσταρουν το πρωτο, αλλο το δευτερο. εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ περισσοτερο το δευτερο, αναγνωριζοντας ομως τους λογους γιατι δεν αρεσε σε αλλους.

αυτο που θελω τωρα ειναι να κανουν και ενα καλο reboot στο Quake. κατα προτιμηση ενα remake του πρωτου. αλλα δυστυχως δεν θα συμβει ποτε αυτο.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, dr_thodt είπε

"solid game" και "puzzles"? τα puzzles που ηταν ακριβως? μονο και μονο για τo gameplay το Eternal ειναι ενα απο τα καλυτερα fps παιχνιδια που εχουν βγει ποτε, εκτος και αν σε ενδιαφερει πιο πολυ η ροη της ιστοριας σε ενα παιχνιδι DOOM απο οτι το level design και τα mechanics...

 

11 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

puzzles το παλικαρι εννοεί μάλλον τα περιβαλλοντικά puzzles του platforming που προσπαθείς να βγαλεις ακρη πως να πετυχεις τους χρονους για να βγουν ή να βγαλεις ακρη πως να πας κάπου, δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο. 

απο εκει και περα, για την ιστορία αναφερόμουν στη ροή κυρίως. ναι η ροη της περιπέτειας ειναι ανυπαρκτη σε σχεση με το προηγούμενο. κ όχι λογο "ιστορίας" αλλά γιατι στο αλλο ειχες μια λογική εξέλιξη απο το ενα επιπεδο στο αλλο, ηταν ενας συνολικος κοσμος που σε κατεύθυνε καπου, παρεα με μια ιστοριουλα απο πισω. εδω ηταν απλα διαφορετικες πιστες, συνδεδεμένες μεσα από ενα hub τεραστιο που βγήκε από το πουθενα κ βγαζουν αερα modder.  κανεις δε περίμενε "ιστορια" απο το doom. απλα σχολιασα οτι το προηγουμενο ηταν πολυ καλυτερα στρωμένο στο πως προχωρούσε το campaign του.

απο εκει και περα, ναι ειναι ενα πολυ solid παιχνιδι με εξαιρετικα καλη μηχανη γραφικων και gunplay. ID ειναι αυτή άλλωστε, αυτό μας έλειπε!

αλλά εχει και ελαττώματα. Ένα από αυτά είναι τα υπερβολικα πολλά κ αχρείαστα upgrades μέχρι τα αυτιά, λες κ ο τρόπος για να βγάλεις sequel ειναι απλα να βάλεις οσο περισσότερα νεα πραγματα μπορείς. δε χρειαζοταν τετοιο παιχνιδι τοσο ανουσια ψιλολογια. για το platforming τωρα, για οσους τους αρεσει το platforming στα FPS φανταζομαι περασαν καλα, ηταν σιγουρα καλα και σκληρά δουλεμένο. για οσους ομως δεν τους αρέσει αυτου του είδους το platforming σε FPS, που δεν υπήρχε κ ποτέ σε Doom game για να πεις οτι το περίμενες, ε ειναι απόλυτα λογικό να μην άρεσε σε όλους αυτή η επιλογή αλλά και να τους ζημείωσε την εμπειρία.

επειδή εμένα δε μου αρέσει κάτι, δε σημαινει οτι δε μπορεί να αρέσει σε εσένα. και φυσικα, αν σε εσένα σου αρεσει κατι, δεν ειμαι εγώ υποχρεωμένος να μου αρέσει. γούστα λέγονται αυτά :)

υγ: μππρρρρρ, θυμήθηκα το εγκλημα που λέγεται Marauder. ποιος άρρωστος σκεφτηκε οτι ειναι οκ να κανεις εναν εχθρο ο οποιος απλα θα θελει 10 χτυπήματα να πέσει με ενα πολυ πολυ συγκεκριμενο τροπο της ταλαιπωρίας. κουραστικό ως εκει που δε παει, απο τους χειροτερους εχθρους που εχω δει. αντε ως boss μια φορα ηταν οκ, οταν αρχισε να ξαναβγαινει μετα ως mob...

αυτό που λέει ο skywalker..το να παιδεύομαι να βρω τι και πως,εεε είπαμε.. doom είσαι ρε φίλε, για brainless pew pew σε πήραμε. Άμα ήθελα έπαιζα tomb raider ξέρω γω αν είναι να σπάω το κεφάλι μου. Ακόμα και τα κλασικά-πρώτα doom είχαν άλλη αίγλη και άνετα τα έψαχνες. Ούτε για να κάνω upgrades, ούτε τίποτα, πόσο μάλλον το ηλίθιο spaceship σου,να ρε στα παλιά μου τα παπούτσια άμα θα σωθεί η γη :P ήμουν μετά από λίγο.
Και όχι δε περιμένω κάνα τρελό σενάριο από το doom,αλλά όχι αυτό το πανηγύρι

 

@D.Luffy όπως το λες είναι! Αλλά μη βγαίνουν και μας λένε για return και τέτοια πράματα,αν είναι να το πηγαίνουν παρακάτω. Καλά σαφώς δεν μιλάω να γίνει σα τα πρώτα,που έστριβες το ποντίκι αριστερά δεξία μόνο :P . Αλλά με ρωτάς αν θέλω να πηδάω εδώ και κει σα πιθίκι για να βγάλω το level? σχαμό που λένε και εδώ έχει.
(ούτε του 2k16 με τρέλανε,αλλά το θεωρώ πολύ καλύτερο από αυτό εδώ)

53 λεπτά πριν, KilliK είπε

η σειρα εχει εξελιχθει. με το Brutal Doom και ολα τα εξαιρετικα mods που βγαζει η κοινοτητα για τα κλασικα παιχνιδια εδω και χρονια.

για μενα η μονη ενσταση αφορα στον χαρακτηρισμο των νεων παιχνιδιων ως old school Doom games, κατι που προφανεστατα δεν ειναι. επισης δεν μου αρεσει που το marketing της Bethesda παρουσιαζε το innovation της σειρας ως δικια της επινοηση, ενω ειναι ολοφανερο οτι το Brutal Doom υπηρξε μεγαλη επιρροη.

απο κει και υστερα, το μονο που εχει σημασια ειναι να ειναι διασκεδαστικα τα παιχνιδια. αλλοι γουσταρουν το πρωτο, αλλο το δευτερο. εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ περισσοτερο το δευτερο, αναγνωριζοντας ομως τους λογους γιατι δεν αρεσε σε αλλους.

αυτο που θελω τωρα ειναι να κανουν και ενα καλο reboot στο Quake. κατα προτιμηση ενα remake του πρωτου. αλλα δυστυχως δεν θα συμβει ποτε αυτο.

τώρα το διάβασα αυτό. Ναι όπως το λέει ποιο old school γελάνε οι μπίλιες από τα ποντίκια μας στο πατάρι ξέρω γω..

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές σκόρπιες σκέψεις:

Αν και μου άρεσε το στοιχείο platforming στο Eternal (κάνει τον κόσμο πιο εξερευνίσιμο), υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις που το παραξήλωσαν και το έκαναν αχρείαστα δύσκολο.

Τα upgrades στα όπλα μου άρεσαν αλλά τα υπόλοιπα περί suit και runes τα βρήκα αδιάφορα.

Ας αφήσουμε τη δήλωση περί "old school" ως μια απόπειρα marketing hype για τους παλιούς και τίποτα άλλο. 

Γενικά το Eternal μου άρεσε περισσότερο από το 2016 κυρίως λόγω της ποικιλίας πιστών, του μεγέθους, της στρατηγικής των όπλων και το διαφορετικό βάρος τους, και γενικά τα περισσότερα πράγματα που έχεις να κάνεις. Το spaceship hub το βρήκα ως ένα ωραίο έξτρα προς εξερεύνηση. Νομίζω το επερχόμενο dlc θα εξηγήσει πως βρέθηκε στην κατοχή του Slayer.

Κάτι άλλο που με χάλασε λίγο ήταν η αλλαγή της σκοτεινής και σοβαρής ατμόσφαιρας του 2016 σε μια πιο πολύχρωμη και ανάλαφρη comic παλέτα. Κυρίως όσο αναφορά τους εχθρούς.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη μια κάνε τη μαϊμού να ξεφύγεις, την άλλη ξεμένεις απο armor κάψε κανέναν, όχι τελειώνει το health ψάξε glory kill και που και που αλυσοπριώνιασε κανέναν για ammo. Εγώ ήθελα να σβήσει ο εγκέφαλος για κανα μισάωρο και αυτό ήθελε να λύσω sudoku.

Στο 10αρικο όταν και άμα.

Επεξ/σία από sir ImPeCaBlE
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Τη μια κάνε τη μαϊμού να ξεφύγεις, την άλλη ξεμένεις απο armor κάψε κανέναν, όχι τελειώνει το health ψάξε glory kill και που και που αλυσοπριώνιασε κανέναν για ammo. Εγώ ήθελα να σβήσει ο εγκέφαλος για κανα μισάωρο και αυτό ήθελε να λύσω sudoku.

Στο 10αρικο όταν και άμα.

Νομίζω υπερβάλλεις, δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρουσιάζεις. Σίγουρα, θα πρέπει να σκεφτείς λίγο παραπάνω τι θα κάνεις σε σχέση με άλλα FPS και στην αρχή είναι λίγο δύσκολο να το χωνέψεις, αλλά το παιχνίδι έχει μελετημένους μηχανισμούς, βελτιώνεται όσο προχωράς παρακάτω και όσο παίζεις με τους κανόνες του σε ανταμείβει. 

Αν όχι, θα υπάρχουν συμπεράσματα όπως αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Sephir είπε

Νομίζω υπερβάλλεις, δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρουσιάζεις. Σίγουρα, θα πρέπει να σκεφτείς λίγο παραπάνω τι θα κάνεις σε σχέση με άλλα FPS και στην αρχή είναι λίγο δύσκολο να το χωνέψεις, αλλά το παιχνίδι έχει μελετημένους μηχανισμούς, βελτιώνεται όσο προχωράς παρακάτω και όσο παίζεις με τους κανόνες του σε ανταμείβει. 

Αν όχι, θα υπάρχουν συμπεράσματα όπως αυτό.

Προσωπικά με κούρασε αυτή η φάση, δε μου έβγαζε κάποιο sense of achievement. Και σε συνδυασμό με το platforming καταλαβαίνω γιατί το eternal δεν είναι για όλους τους φαν του προηγούμενου Doom.

21 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Παιδιά αν θέλετε κάτι για να "σβήσει ο εγκέφαλος" παίξτε καλύτερα κανένα COD...

Ή Doom 2016.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/7/2020 στις 1:56 ΠΜ, Skywalker333 είπε

puzzles το παλικαρι εννοεί μάλλον τα περιβαλλοντικά puzzles του platforming που προσπαθείς να βγαλεις ακρη πως να πετυχεις τους χρονους για να βγουν ή να βγαλεις ακρη πως να πας κάπου, δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο. 

απο εκει και περα, για την ιστορία αναφερόμουν στη ροή κυρίως. ναι η ροη της περιπέτειας ειναι ανυπαρκτη σε σχεση με το προηγούμενο. κ όχι λογο "ιστορίας" αλλά γιατι στο αλλο ειχες μια λογική εξέλιξη απο το ενα επιπεδο στο αλλο, ηταν ενας συνολικος κοσμος που σε κατεύθυνε καπου, παρεα με μια ιστοριουλα απο πισω. εδω ηταν απλα διαφορετικες πιστες, συνδεδεμένες μεσα από ενα hub τεραστιο που βγήκε από το πουθενα κ βγαζουν αερα modder.  κανεις δε περίμενε "ιστορια" απο το doom. απλα σχολιασα οτι το προηγουμενο ηταν πολυ καλυτερα στρωμένο στο πως προχωρούσε το campaign του.

απο εκει και περα, ναι ειναι ενα πολυ solid παιχνιδι με εξαιρετικα καλη μηχανη γραφικων και gunplay. ID ειναι αυτή άλλωστε, αυτό μας έλειπε!

αλλά εχει και ελαττώματα. Ένα από αυτά είναι τα υπερβολικα πολλά κ αχρείαστα upgrades μέχρι τα αυτιά, λες κ ο τρόπος για να βγάλεις sequel ειναι απλα να βάλεις οσο περισσότερα νεα πραγματα μπορείς. δε χρειαζοταν τετοιο παιχνιδι τοσο ανουσια ψιλολογια. για το platforming τωρα, για οσους τους αρεσει το platforming στα FPS φανταζομαι περασαν καλα, ηταν σιγουρα καλα και σκληρά δουλεμένο. για οσους ομως δεν τους αρέσει αυτου του είδους το platforming σε FPS, που δεν υπήρχε κ ποτέ σε Doom game για να πεις οτι το περίμενες, ε ειναι απόλυτα λογικό να μην άρεσε σε όλους αυτή η επιλογή αλλά και να τους ζημείωσε την εμπειρία.

επειδή εμένα δε μου αρέσει κάτι, δε σημαινει οτι δε μπορεί να αρέσει σε εσένα. και φυσικα, αν σε εσένα σου αρεσει κατι, δεν ειμαι εγώ υποχρεωμένος να μου αρέσει. γούστα λέγονται αυτά :)

υγ: μππρρρρρ, θυμήθηκα το εγκλημα που λέγεται Marauder. ποιος άρρωστος σκεφτηκε οτι ειναι οκ να κανεις εναν εχθρο ο οποιος απλα θα θελει 10 χτυπήματα να πέσει με ενα πολυ πολυ συγκεκριμενο τροπο της ταλαιπωρίας. κουραστικό ως εκει που δε παει, απο τους χειροτερους εχθρους που εχω δει. αντε ως boss μια φορα ηταν οκ, οταν αρχισε να ξαναβγαινει μετα ως mob...

Δηλαδη μου λες οτι στην ουσια το παιχνιδι δεν εχει puzzles γιατι αμα φτασουμε να βαφτισουμε puzzle οτιδηποτε ειναι παραπανω απο ειναι ενας διαδρομος ευθεια για να παει ο παιχτης στην επομενη αρενα/προχωρησεις ενα επιπεδο τοτε μαλλον δεν ξερουμε τι ειναι puzzle πλεον και τι οχι.

Tο 2016 ειχε περισσοτερες "αχρειαστες" αναβαθμισεις (runes, equipment και environmental για να φερω μερικα παραδειγματα). Καλο θα ηταν να δωσεις κανενα παραδειγμα "αχρειαστης" και "ανουσιας" αναβαθμισης για να καταλαβω τι θες να πεις, επισης σε ποια δυσκολια επαιξες το παιχνιδι? γιατι πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω κατι που να ειναι γεμισμα...ολες ειναι χρησιμες με το τροπο τους ενω ταυτοχρονα ολες εχουν ισορροπια (οπως και το οπλοστασιο του Doomslayer σε αντιθεση με το 2016 οπου το super shotgun και το gauss ηταν αστεια ΟΡ).

Το platforming ειναι κομματι της μαχης αλλα και ακομα και μεμονομενα να το δεις ειναι υποθεση δευτερολεπτων μεχρι να πας στην επομενη μαχη και το μονο που κανει ειναι να αντικαθιστα τους βαρετους διαδρομους του 2016 με το να εμπλουτιζει τον σχεδιασμο των επιπεδων με περισσοτερη δημιουργικοτητα στον καθετο αξονα πραγμα που εχει και σαν αποτελεσμα περισσοτερη ποικιλια στα επιπεδα.

Ο Μarauder πεθαινει με δυο βολες: κρατας αποσταση ωστε να τρεξει κατα πανω σου με το τσεκουρι -> super shotgun οταν παει να σε βαρεσει για stunlock -> αλλαγη σε bfg -> dead, μιλαμε για υποθεση δυο δευτερολεπτων. Επισης ειναι ο καλυτερος εχθρος στο παιχνιδι γιατι αλλαζει εντελως τη ροη της μαχης (ειδικα σε συνδιασμο με εχθρους οπως οι Whiplash) και ανεβαζει ξανα/διατηρει μια ισορροπια στη δυσκολια του παιχνιδιου στο τελευταιο κομματι του campaign οπου ο Doomslayer δυναμωνει αρκετα.

Επεξ/σία από dr_thodt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως λογω της γενικης απογοητευσης του fanbase, το Doom 3 λογικα θα ειναι σχεδιαστικα πιο κοντα στο πρωτο, και χωρις περαιτερω πειραματισμους. θα ειναι κριμα αν συμβει αυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, KilliK είπε

παντως λογω της γενικης απογοητευσης του fanbase, το Doom 3 λογικα θα ειναι σχεδιαστικα πιο κοντα στο πρωτο, και χωρις περαιτερω πειραματισμους. θα ειναι κριμα αν συμβει αυτο.

Δεν τα πήγε καλά στις πωλήσεις?

Καλά το fanbase του Doom παραπονιέται και από την εποχή του 3, δεν είναι καινούργιο αυτό :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν τα πήγε καλά στις πωλήσεις?

Καλά το fanbase του Doom παραπονιέται και από την εποχή του 3, δεν είναι καινούργιο αυτό :P

δεν εχουν σημασια μονο οι πωλησεις. παιζει ρολο και η αποδοχη του κοινου. το παιχνιδι ως αναμενομενο σηκουλ, θα πουλαγε ουτως η αλλως. αλλα αμα το παιξεις και δεν σου αρεσει, δεν θα εισαι τοσο πολυ διατεθειμενος να αγορασεις το επομενο σηκουελ. λογικα η Bethesda θα γνωριζει τα παραπονα των φας και θα τα εχει υποψιν οταν σχεδιασει τον επομενο τιτλο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@dr_thodtδεν βλεπω το λογο να αποδείξω κάτι ή να μου αποδείξεις κάτι. Σου αρεσε, περασες καλα, αυτο δεν εχει σημασια; Super εισαι τοτε! Μακαρι να βαλουν 2 τεραστια expansions να γουσταρεις ακομα παραπανω!

Στον αλλο δεν του αρεσε γιατι αυτα / άλλα  στοιχεια δεν του εκαναν καθολου κλικ/ βρηκε το gameplay περιεργο/ τις προσθηκες αχρειαστες/ τo platforming εκτος του τι ηθελε κλπ κλπ. και αυτο ειναι απολυτα αποδεκτο. Δεν ειμαστε αστυνομία γούστου/κακογουστιας, ουτε δικαστηριο για να αποδείξουμε ποιος εχει δικιο και αδικο. Για τον Χ-Ψ λογο που εσυ το λατρεψες, καποιος αλλος δεν το συμπαθησε. Μενουμε εκει κ παμε παρακατω.

Δεν βλεπω κανενα λογο να μπω στην ιδια κουβεντα μπρος πισω για το Doom και να εξηγήσω βημα προς βημα αυτα που είπα. Το εκανα το χρέος και τη θητεία μου πισω στο 1993 με γράμματα στο Pixel, στο User και στα αλλα χαρακώματα με γραμματα αναγνωστών :P 

 

Για τις πωλήσεις ξερω οτι στην αρχη ειχε πολυ δυνατοτερα νουμερα απο το προηγούμενο. αν αυτα συνέχισαν, δε το γνωριζω, δε βρισκω πουθενα επισημα νουμερα πωλησεων αναμεσα στα δυο για να τα συγκρινουμε. Γενικα, πουλησε καλα, δεν ηταν εμπορικη αποτυχία ούτε στο ελάχιστο. Το τι θα αποφασίσουν να κάνουν στο επόμενο, ουτε η ιδια η ID μαλλον δε ξερει. Θα δουμε σε 3-4-5 χρονια (ας αργησει, δε υπαρχει λογος για βιασύνη). Βεβαια το οτι κατι πουλαει πολυ δε το κανει καλο παιχνιδι (Fallout 4) και οτι πατώνει δεν το κανει κακο παιχνιδι (Okami) αλλα αυτο ειναι εντελως αλλη συζήτηση.

Επεξ/σία από Skywalker333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...