Προς το περιεχόμενο

DOOM Eternal [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 378
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

συμφωνω. παρολο που δεν ειχε την ιδια καθολικη αποδοχη με τον προκατοχο του,  το θεωρω ανωτερο του σε ολα τα σημεια, χωρις να διαφωνω με την κριτικη που  του  προσαπτουν για τα οποια θεματα του. καταλαβαινω γιατι δεν αρεσε σε μερικους, αλλα το παιχνιδι ειναι ακριβως οτι πρεπει να ειναι ενα σηκουελ. ελπιζω μονο οι des να συνεχισουν  με  τις φρεσκες ιδεες και στην επομενη υλοποιηση του, και να μην  κανουν  πισω με τον  πειραματισμο επειδη  υπηρξε γκρινια  απο τους φανς.

προσωπικα  ομως θα θελα ενα reboot του πρωτου Quake. full lovecraftian και gothic ατμοσφαιρα με την idtech engine  τους. ειναι  φανερο οτι  υπαρχει  ακομη η αγορα για modern retro shooters, και  τιτλοι οπως τo Quake ειναι ιδανικοι για να σπρωξουν το gamepass/xsx. αλλα δυστυχως δεν προκειται να το κανουν ποτε.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off-Topic αλλά μιας που το ανέφερες, επαιξα 22 λεπτά Quake Champions επειδή βαριόμουν ένα βράδυ, ντάξει ωραίο ήταν, γρήγορο και τα σχετικά. Κρίμα που από ότι φαίνεται το έχουν αφήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, KilliK είπε

προσωπικα  ομως θα θελα ενα reboot του πρωτου Quake. full lovecraftian και gothic ατμοσφαιρα με την idtech engine  τους. 

Φέρτε πίσω τον Shub Niggurath. Ονειρεμένο project το Quake 1 και για μένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 08/03/2021 at 00:00, Voziniotis-3 said:

Off-Topic αλλά μιας που το ανέφερες, επαιξα 22 λεπτά Quake Champions επειδή βαριόμουν ένα βράδυ, ντάξει ωραίο ήταν, γρήγορο και τα σχετικά. Κρίμα που από ότι φαίνεται το έχουν αφήσει.

H σχέση του Quake Champions με το Quake1 αρχίζει και τελιώνει στο όνομα "quake" και τίποτα παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλημέρα στην παρέα!

 

Λοιπόν, έχει δημιουργηθεί server στο Discord καθαρά για Έλληνες παίκτες για online και όχι μόνο! 

 

Άντε μπείτε να παίζουμε όλοι μαζί και φωνάξτε και άλλο κόσμο!

 

https://discord.gg/bEPUPuPcfj

 

Επίσης εδώ είναι η σελίδα του facebook για τους social τύπους: 

 

https://www.facebook.com/groups/4217498738308950/?ref=share

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ήξερα αν έπρεπε να το βάλω στο γενικό θέμα περί PC gaming ή εδώ, αλλά προτίμησα να ξεθάψω το θέμα του παιχνιδιού. Αν κάποιος moderator κρίνει διαφορετικά, ας μετακινηθεί το post.

Ίσως είχε προσέξει κάποιος (εγώ πάντως όχι) ένα post του Studio Director της id Software Marty Stratton το 2020 γύρω από την κατάσταση με τη μουσική επένδυση του Doom: Eternal, το soundtrack της Collector's Edition και την προσπάθεια να κατηγορήσει για τα πάντα το συνθέτη, που ήταν ο ίδιος με το Doom (2016). Πριν 2-3 ημέρες ο συνθέτης Mick Gordon πόσταρε στο Medium μια αναλυτικότατη, αποκαλυπτική και επί της ουσίας απάντηση για τον τρόπο ανάπτυξης του τίτλου, την επικοινωνία και συνεργασία που είχε καθώς και τα μύρια όσα προβλήματα, τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε από την id Software και τις μετέπειτα διενέξεις γύρω από μια σειρά θεμάτων που οδήγησαν σε πλήρη ρήξη:

Κακή επικοινωνία, ελιππής - σε κάποιες περιπτώσεις εκ του πονηρού - ενημέρωση και παράλογα χρονοδιαγράμματα.

Κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και πολλή απλήρωτη εργασία (κάτι δυστυχώς γνωστό σε όσους εργάζονται στις καλές τέχνες ευρύτερα) που κατέληξε στο τελικό προϊόν. Ενδεικτικά, εν αγνοία του Gordon η επιμέλεια του soundtrack είχε δοθεί σε άλλον μήνες πριν ο ίδιος ζητηθεί να κάνει το οτιδήποτε, και το τελικό προϊόν περιείχε πολλή από τη δουλειά του που είχε απορριφθεί πετσοκομμένη και άθλια μιξαρισμένη.

Επί προσωπικού επιθέσεις, διαρκείς μονομερείς αναιρέσεις των συμφωνηθέντων (πχ η id αρνήθηκε πληρωμές για δουλειά που είχε ήδη παραδοθεί και είχε συμφωνηθεί ως αποδεκτή γιατί "άλλαξε γνώμη") πλήρης μεταβίβαση ευθυνών και παράλληλη κάλυψη μεγαλοστελεχών, που οδήγησε σε πολλάπλό crunch.

Κατακράτηση πληρωμής (ο Gordon ήταν εργολάβος/ εξωτερικός συνεργάτης) με εκβιαστικό τρόπο.

Όταν τα πράγματα άρχισαν να αγγίζουν το κοινό και τέθηκαν θέματα εταιρικής ευθύνης - καθώς και όταν και οι δύο πλευρές ήταν κοντά στη δικαστική διένεξη - υπήρξαν απειλές, εκβιασμοί, δημόσια συκοφαντία του, προσπάθεια εξαγοράς (ενδεικτικά προσέφεραν χρήματα ώστε να κλείσει το θέμα με τον όρο ο Stratton να μην κατέβαζε το reddit post γιατί "θα έβλαπτε τη φήμη του") και μύρια όσα θλιβερά επιχειρηματικά κόλπα.

Συνιστώ να διαβάσετε, αν όχι όλο το κείμενο, που είναι αρκετά μεγάλο και ελαφρώς επαναλαμβανόμενο, ή το δεύτερο μισό ή την περίληψη στο τέλος. Μόνο εμετικό μπορώ να το χαρακτηρίσω, και ο συνθέτης μιλά επί της ουσίας και προφανώς έχοντας τη στήριξη δικηγόρων.

https://medium.com/@mickgordon/my-full-statement-regarding-doom-eternal-5f98266b27ce

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από τόσα χρόνια δεν θα πρεπε κανείς να εκπλήσσεται με τέτοιες ιστορίες για τη Bethesda. Είναι γνωστό πόσο "ανήθικη" εταιρεία είναι εδώ και πολύ καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Στην εκδοχή του Mick Gordon πάντως, που δεν έχω λόγο να μην πιστέψω (μια και πέρα από τα στοιχεία που παραθέτει, η κατάσταση όπως την κατάφερε προ διετίας ο Marty Stratton με το reddit post έδειχνε κάθε άλλο παρά επαγγελματική αντιμετώπιση), οι τύποι από την Bethesda έκαναν ό,τι μπορούσαν, αν και σχετικά τελευταία στιγμή, για να σώσουν ό,τι σωζόταν (συμβόλαιο για το OST, για περιορισμένα κομμάτια δεδομένου των χρονικών περιορισμών) -- και τον πλήρωσαν και για παλιά χρεωστούμενα. 

Στην Id Software "κολλούσαν" οι συζητήσεις και πάρθηκαν οι... περίεργες αποφάσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Aruil είπε

Μετά από τόσα χρόνια δεν θα πρεπε κανείς να εκπλήσσεται με τέτοιες ιστορίες για τη Bethesda. Είναι γνωστό πόσο "ανήθικη" εταιρεία είναι εδώ και πολύ καιρό.

 

42 λεπτά πριν, Praetorian είπε

Στην Id Software "κολλούσαν" οι συζητήσεις και πάρθηκαν οι... περίεργες αποφάσεις.

Αυτό. Μια εντυπωσιακή για εμένα λεπτομέρεια είναι πως όταν προσπέρασε την id και μίλησε κατευθείαν στη Bethesda για το soundtrack, αυτοί όχι μόνο το αντιμετώπισαν θετικά αλλά δεν έβαλαν την id στην όποια συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Praetorian said:

Στην εκδοχή του Mick Gordon πάντως, που δεν έχω λόγο να μην πιστέψω (μια και πέρα από τα στοιχεία που παραθέτει, η κατάσταση όπως την κατάφερε προ διετίας ο Marty Stratton με το reddit post έδειχνε κάθε άλλο παρά επαγγελματική αντιμετώπιση), οι τύποι από την Bethesda έκαναν ό,τι μπορούσαν, αν και σχετικά τελευταία στιγμή, για να σώσουν ό,τι σωζόταν (συμβόλαιο για το OST, για περιορισμένα κομμάτια δεδομένου των χρονικών περιορισμών) -- και τον πλήρωσαν και για παλιά χρεωστούμενα. 

Στην Id Software "κολλούσαν" οι συζητήσεις και πάρθηκαν οι... περίεργες αποφάσεις.

Δεν μου φάνηκε ακριβώς έτσι. Για παράδειγμα

"Instead, they proposed a deal: they would pay me the money owed, but on the condition I produce a new, polished version of the DOOM Eternal OST, appearing to suggest that if I gave them something to sell, that would somehow make up for the damage Marty had caused to my reputation."

Αυτό δεν μου φαίνεται σαν προσπαθώ να είμαι δίκαιος. Μου ακούγεται περισσότερο σαν ακόμα και όταν είμαι λάθος προσπαθώ να ξεζουμίσω την κατάσταση.

Αποψή μου, αλλά οι προιστάμενοι πρέπει να παίρνουν την ευθύνη των πράξεων τον υφιστάμενων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αν ήταν σωστοί θα ενδιαφέρονταν λιγότερο για να πάρουν και να προστατεύσουν τη φήμη του Marty Stratton και περισσότερο για να πάρει ο Mick Gordon αυτά που δούλεψε. Όταν προσπαθείς να προστατεύσεις τη φήμη κάποιου υπονοεί ότι πιστεύεις ότι δεν έκανε κάτι λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Βασικά αυτό που φαίνεται να έκανε η Bethesda ήταν ότι προσπάθησαν να αποτρέψουν την αρνητική εικόνα που φαινόταν να προδιαγράφεται για την οποία τους προειδοποίησε και ο Mick όταν παρέκαμψε την Id και μίλησε απευθείας μαζί τους. Στις αρχές του '20 αυτά.

Σε εκείνη τη φάση φέρθηκαν όσο πιο συνετά/επαγγελματικά γινόταν, δεδομένων και των προθεσμιών και πιθανότατα της εσωτερικής γνώσης που είχαν για την εικόνα διαχείρισης και ανάπτυξης του τίτλου μέχρι τότε (είχε ήδη πάρει παράταση, σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς "ρόδινα").

Τώρα μετά από το release του παιχνιδιού, το release του OST (όπου χρησιμοποίηθηκε τελικά η εκδοχή που είχαν ως "backup" με το κόψε ράψε των in-game κομματιών, και κομματιών που υποτίθεται είχαν απορρίψει), την αποστασιοποίηση του Gordon από το κακό OST, και τo "γράμμα" στο Reddit από τον Stratton τί να περισώσουν και γιατί να πάρουν το μέρος του Gordon δίνοντας μεγαλύτερη διάσταση στο χάλι που είχε δημιουργηθεί; Προφανώς (για μένα) το πήγαν αυστηρά όπως τους συμβούλεψε το νομικό τους τμήμα και αναμενόμενα αυτό δεν ήταν ευνοϊκό για τον εξωτερικό συνεργάτη αλλά υπερασπιστικό για τον δικό τους (ουσιαστικά) υπάλληλο, ο οποίος είχε "κερδίσει" και την υποστήριξη των οπαδών με την εκδοχή της ιστορίας. Ηθικά όχι σωστό, συμφωνώ. Φάουλ οι κινήσεις τους από εδώ και πέρα, αλλά τα πράγματα δεν θα έπρεπε να έχουν φτάσει εκεί, και δεν φαίνεται να τα έφτασαν οι της Bethesda εκεί. 

Δεν έχω κανένα λόγο να υπερασπιστώ τη Bethesda, έχουν πολλά θέματα ως εταιρεία, και ήδη ο Gordon θίγει πως ήταν απλήρωτος για περασμένο project, εδώ και χρόνια , με αστείες δικαιολογίες και υπεκφυγές (τελικά τον πλήρωσαν με όλη αυτή την ιστορία). Αλλά εδώ για μένα την κυρίως ευθύνη για την κατάληξη αυτή την έχει o Stratton της Id.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...