Προς το περιεχόμενο

Aπάτη απο 54666 και 54422


Sheogorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

κάποιος πληρωνετε να μιλαει με πελάτες, αυτος να τα ακουσει. εγω πληρωνω τον οτε για τηλεφωνο, οχι για τις απατες του καθε εξυπνακια. ειναι ευθυνη του οτε (στη δικη μου περιπτωση) να μην βαζουν χερι τριτοι στα λεφτα που ειναι στην καρτα τα οποια παρεπιπτώντως δεν ειναι δικα του αλλα δικα μου γιατι τα έχει ηδη πληρωθει αλλα εκείνος τα αποδεσμέυει χωρις εγω να γνωριζω τιποτα. αμα δεν κανεις φασαρια δικιο δεν βρισκεις, εγω με μειλ και τετοια δεν μπλέκω οταν εχω να κανω με λαμογια.

Με την ίδια λογικά ας πάμε να δείρουμε τον κυρΣτελιο ταμία στην τράπεζα γιατί η τράπεζα και η νέα τάξη πραγμάτων μας παίρνει το σπίτι. 

Τρικυμια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 588
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Με την ίδια λογικά ας πάμε να δείρουμε τον κυρΣτελιο ταμία στην τράπεζα γιατί η τράπεζα και η νέα τάξη πραγμάτων μας παίρνει το σπίτι. 

Τρικυμια...

καμια σχεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα μου έστειλαν από την ΕΕΤΤ ότι στάλθηκε προς τη wind και τη telebox η καταγγελία για παροχή εξηγήσεων.

 

Ούτε φωνές θέλει ούτε τίποτα.δε θα τρέξω εγώ στη Κύπρο να πάω να βρουν που είναι η κάθε εταιρία.

Μπορεί από τη καταγγελία μου να μην γίνουν και πολλά άλλα αντί να γράφουμε εδώ πέρα μέσα μόνο και να καταριόμαστε θεούς και δαιμονες,καλό είναι μια καταγγελιουλα.

Στην τελική αν είναι μια οι δύο καταγγελίες θα επικαλεστούν κάποιο λάθος τα λαμογια κτλ.αν είναι όμως όγκος καταγγελιών τότε θα ρίξουν και πρόστιμο γιατί σου λέει εδώ κάτι γίνεται....

Ενώ με 1-2 σου λέει γραφικοί είναι αυτοί ..

Επεξ/σία από donstefano
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο.

Την καταγγελία στην ΕΕΤΤ την κάνουμε εναντίον του παρόχου πχ Vοdafon ή της απατεωνο -εταιρείας τύπου Paydash, Switch2Mob κλπ.

Ρωτάω γιατί στη φόρμα της καταγγελίας λέει ότι πρέπει να καταθέσεις γραπτό αίτημα στο πάροχο και αν δεν ικανοποιηθείς από την απάντηση, τότε μόνο μπορείς να προσφύγεις στην ΕΕΤΤ

 

"Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών.

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ – για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της – αναφέροντας:

πλήρη στοιχεία και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση (e-mail)

το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται εγγράφως

κάθε έγγραφη επικοινωνία με τον πάροχο"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο.

Την καταγγελία στην ΕΕΤΤ την κάνουμε εναντίον του παρόχου πχ Vοdafon ή της απατεωνο -εταιρείας τύπου Paydash, Switch2Mob κλπ.

Ρωτάω γιατί στη φόρμα της καταγγελίας λέει ότι πρέπει να καταθέσεις γραπτό αίτημα στο πάροχο και αν δεν ικανοποιηθείς από την απάντηση, τότε μόνο μπορείς να προσφύγεις στην ΕΕΤΤ

"Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών.

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ – για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της – αναφέροντας:

πλήρη στοιχεία και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση (e-mail)

το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται εγγράφως

κάθε έγγραφη επικοινωνία με τον πάροχο"

Εγώ έστειλα την ίδια μέρα πρώτα wind,μετά ΕΕΤΤ και μετά telebox.

Αυτά που λέει εν όψει η ΕΕΤΤ πχ αν έχεις κάποια διαφορά με το πάροχο,πχ υπαναχώρηση,διακοπή συμβολαίου κτλ και έχεις διάφορες με τον πάροχο και δε στην επιλύει αυτός τότε μετά απευθύνεσαι ΕΕΤΤ.

Πχ ζητάς γραμμή στο σπίτι ίντερνετ και η ταχύτητα σου είναι χαλί και λες κλασικά θα φύγω,και σου λένε θα πληρώσεις το συμβόλαιο και μαλακίες(καταχρηστικοί όροι κτλ) και δε βγάζεις άκρη με τη εταιρεία τότε καταγγελίες ΕΕΤΤ.

Αυτή η περίπτωση επειδή είναι απάτη(της telebox) τους έκανα εγώ απευθείας καταγγελία.

Η wind σήμερα εμένα μου απάντησε με mail oτι δεν έχει γίνει χρεωση και μου έκανε φραγή στα υπό(5ψηφια)γιατί τους το ζήτησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα , αυτό που κατάλαβα εγώ είναι το εξής , ότι οι εταιρίες κινητής σταθερής και internet είναι μέσα στο κόλπο σε όλο αυτό το πλιάτσικο για να μην πω ότι είναι οι ίδιοι κιόλας από πίσω , πως το διαπίστωσα αυτό πολύ απλά εμενα δεν με είχανε ενοχλήσει ποτε με τέτοια μηνύματα και γενικά είμαι και πολύ προσεκτικός και υποψιασμένος , όμως πριν από λίγο καιρό έκανα καινούργιο συμβόλαιο με τι vodafone και μου στείλανε στο κινητό σε ηλεκτρονική μορφή ένα link να πατήσω accept , το οποιο και έκανα , μέσα στο κείμενο είχε προ σημειωμένο και μια παράγραφο ότι η vodafone και άλλες τρίτες δικες τις εταιρίες που συνεργάζεται  μπορούνε να χρησιμοποιήσουνε τα στοιχεια μου , δεν μου άφηνε επιλογές να μην συμφωνήσω η να πειράξω κάτι μονο accept μου έβγαζε και να που μέσα σε 10 μέρες αρχίσανε να με σπαμαρουνε τα πενταψηφία , να ήτανε τυχαίο δεν νομίζω , επίσης εννοείτε ότι είναι παράνομο και αρπαχτή από μεριάς τους , όπου περάσει πέρασε αλλιώς κάνουνε τι παπια και σου επιστρέφουνε τα χρήματα και με το παραπάνω , κάλεσα και στη vodafone και τους είπα ότι δεν δέχομαι ούτε τα στοιχεια μου να δίνουνε σε τρίτους ούτε και να τα χρησιμοποιούνε για δικούς τους σκοπούς , και μου είπε η υπάλληλος ένταξη θα το αλλάξω άμεσος

* πρέπει κάποια στιγμή  ομαδικά 10-20 άτομα να τους γ@μ@#%$@#%  αγρια να τους κυνηγήσουν δικαστικά να πληρώσουνε ένα γερο ποσο να ισιώσουνε γιατί βρίσκουνε μαλακες και τα κάνουνε , δεν μπορούνε να με κοροϊδεύουν στο τηλέφωνο στη μάπα ότι κάπου μπήκα εγώ και έβαλα το κινητό μου και μάλιστα έβαλα και το pin για να χρεωθώ συνδρομητικά , δηλαδή ξεπερνάνε κάθε όριο , αλλα 
 εγώ μπόρεσα και το διαχειριστικά δυστυχώς όμως πόσους ηλικιωμένους και άλλους ανθρώπους κοροϊδεύουνε που μπορεί οι άνθρωποι να πούνε μέσα τους βρε μπας και πάτησα όντως κάτι επειδή είμαι άσχετος και φταίω εγώ

** εγώ άμα θέλετε για ομαδική καταγγελία και να προσφύγουμε δικαστικά μέσα είμαι υπολογίστε με και δεν θέλω λεφτά ας πάνε σε ένα ίδρυμα

Επεξ/σία από MTX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο και μόνο το γεγονός που σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις φραγή 5ψήφιων μέσω της εκάστοτε εφαρμογής υποδεικνύει ότι οι εταιρίες είναι μέσα στο κόλπο.

Γενικά η χρέωση για να λάβω μήνυμα (όχι να στείλω) θεωρώ πως είναι παράνομη. Δηλαδή γιατί χρεώνομαι, για να μου πει η εταιρία μπες να παίξεις το τάδε παιχνίδι; Καραγκίοζηδες...

Στα δικαστήρια πρέπει να τους πάει κάποιος να στρώσουνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/7/2018 στις 10:32 ΜΜ, Gkostas2007 είπε

Παίζει και κατά λάθος να πάτησες κάποιο διαφημιστικό banner το οποίο είχε header enrichment (με άλλα λογια τραβάει το νουμερό σου απο την sim), άρα δεν βγάζει κάποιο μνμ... Βέβαια σε ολα αυτά πρέπει να υπάρχει και 2ο confirmation step, που θα δηλώνεις την συγκατάθεσή σου... Προφανώς εδώ δεν το είχαν. Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να το πεις στην Cosmote εφόσον είσαι συνδρομητής της και να κάνεις πολύ έντονα παράπονα (ζήτα να μιλήσεις και με το customer care) και επιπλέον για να αποφύγεις στο μέλλον ίδιο περιστατικό να ζητήσεις να μπεις σε DND λίστα απο τέτοιες συνδρομητικές υπηρεσίες.

Παιδιά σε τεχνολογικό site είμαστε. Έχουμε διαβάσει δεκάδες φορές και εδώ στο insomnia και αλλού για την απάτη με τα 5ψηφια και τους τρόπους αντιμετώπισης με φραγή κτλ. Όποιος δεν έχει φροντίσει να προφυλαχτεί, τρέχει μετά.   Προφανώς και συνέβη αυτό που περιγράφει ο @Gkostas2007  και πραγματικά είναι αστείο κάθε φορά να ακούμε την δικαιολογία. " Δεν γράφτηκα σε καμιά υπηρεσία" Να είστε προσεκτικοί σε τι σελίδες μπαίνετε. Να είστε προσεκτικοί σε τι " διαγωνισμούς" συμπληρώνετε το κινητό σας.   Το πρόβλημα με τα 5ψηφια έχει εντοπιστεί από όλες τις εταιρείες αλλά δεν προχωρούν σε οριστική φραγή για δύο λόγους. 1) Η εκάστοτε εταιρεία έχει ποσοστό κερδών από κάθε αριθμό υπερύψηλης χρέωσης . 2) Οι ίδιες εταιρείες έχουν δικά τους 5ψήφια κέντρα που προσφέρουν υπηρεσίες και η εκ προοιμίου φραγή θα σαμποτάριζε τις πωλήσεις τους. Η cosmote στην τελευταία αναβάθμιση των application της για κινητά προσφέρει την υπηρεσία φραγής 5ψηφιων μέσα από το μενού της. 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/11/2019 στις 6:51 ΜΜ, papoys1 είπε

Θα μιλάς για τον παλιό καλό ΟΤΕ που πλέον δεν υπάρχει.Εγώ cosmote είμαι και κάθομαι για το καλύτερο δίκτυο που έχουν  και καλύτερη επικοινωνία γιατί οι περισσότεροι συγγενείς φίλοι είναι εκεί.όταν απευθύνθηκα σε αυτούς για τα 5ψήφια με έστειλαν σε μία φόρμα της ΕΕΤΤ να βρω στοιχεία τα οποία δεν υπάρχουν ούτε email ούτε τίποτε και κανείς δεν νοιάζεται.Μέχρι σήμερα δεν έγινε εφικτό να επικοινωνήσω με τους δικούς μου απατεώνες.

Αν θέλεις να αλλάξεις για άλλους λόγους ναι.Στα υπόλοιπα όλοι είναι ίδιοι πλέον.

Όσο και αν μπορεί να ακουστεί ασήμαντο ή ανώφελο ή οτιδήποτε αρνητικό, προτείνω ακριβώς ένα επίπεδο παραπάνω, δηλαδή παράπονο, καταγγελία στην αρμόδια υπηρεσία ή επιτροπή της ΕΕ, για τα κενά που αφήνει η ΕΕΤΤ και φυσικά καταγγέλοντας την αδυναμία επικοινωνίας που όπως σωστά ανέφερες δεν παρέχει στον πολίτη και καταναλωτή, είτε σκόπιμα είτε όχι, μη θωρακίζοντας και βοηθώντας τον πολίτη! Επιτέλους κάποτε πρέπει να ξυπνήσουμε και να παλεύουμε με ό,τι μπορούμε! Αν ξεκινήσουν να πέφτουν βροχή ή τουλάχιστον πολλά παράπονα και καταγγελίες, ίσως κάτι να ψιλό ισιώσει!

Επεξ/σία από gousias
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς στη χώρα μας οι ανεξάρτητες αρχές είναι ένα σκαλοπάτι για κάποιους να ανέλθουν σε ψηλότερα αξιώματα (π.χ. Βουλευτές - Δήμαρχοι - Υπουργοί -Γεν Γραμματείς κ.λ.π.).

Από την άλλη αυτές οι εταιρείες που ενδεχομένως είναι ίδιες με όλες αυτές που εμφανίζονται σε όλα τα κανάλια και με το πρόσχημα δώρου αρμέγουν μέσω τηλεφώνων υψηλών χρεώσεων το κάθε ζόμπι - τηλεθεατή άρα ταίζουν με διαφημίσεις τα κανάλια , άρα έχουν μεγάλη δύναμη οπότε ποιος "ανεξάρτητος" τολμάει να τους ακουμπήσει. Έτσι κανένα πρόστιμο - χάδι για τα μάτια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/11/2019 στις 9:07 ΜΜ, txcellas είπε

Εγώ δεν έδωσα ibank. Τον αριθμό μου εδωσα και μ εστειλα καρτα 12ρα ενω μου είχανε φάει 5-6  ευρώ. 

Λοιπόν, χθές βράδυ μου απάντησαν και εμένα : η αποχρέωση μπορεί να γίνει με 3 τρόπους, 1) επιταγή (σιγά μη μπλέξω/τρέχω σε τράπεζες),  2) κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (δεν υπάρχει περίπτωση)  και 3) "Με πίστωση  στο λογαριασμό σας κινητής τηλεφωνίας κατόπιν δικής μας συνεννόησης με τον πάροχο σας και εφόσον διατηρείται ενεργή η τηλεφωνική γραμμή".

Προφανώς και προτιμώ/θα επιλέξω τον 3ο τρόπο αλλά έχω καρτοκινητό, πως γίνεται η διαδικασία ? Τον αριθμό τηλεφώνου τον έδωσα/τον έχουν ήδη, τι άλλο απαιτείται ? 
Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με είχαν διαβεβαιώσει τηλεφωνικά ότι δε θα χρεωθώ και τελικά χρεώθηκα κανονικα στον vodafone λογαριασμό μου.

Φυσικά η Vodafone πέρα απο την φραγή των 5ψηφιων σφυρίζει αδιάφορα και φυσικά μετά απο 22 χρόνια συνδρομητής της θα με χάσει τον Φεβρουάριο που λήγει το συμβόλαιο μου.

Εστειλα email στο [email protected] και ελπίζω να πάρω κάπως τα χρήματα μου πίσω.

Δε με νοιάζει το ποσό, με νοιάζει η κοροιδία και το ότι σίγουρα το 99% κάθεται και την τρώει και αυτοί βγάζουν εκατομμύρια...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, red1 είπε

Λοιπόν, χθές βράδυ μου απάντησαν και εμένα : η αποχρέωση μπορεί να γίνει με 3 τρόπους, 1) επιταγή (σιγά μη μπλέξω/τρέχω σε τράπεζες),  2) κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (δεν υπάρχει περίπτωση)  και 3) "Με πίστωση  στο λογαριασμό σας κινητής τηλεφωνίας κατόπιν δικής μας συνεννόησης με τον πάροχο σας και εφόσον διατηρείται ενεργή η τηλεφωνική γραμμή".

Προφανώς και προτιμώ/θα επιλέξω τον 3ο τρόπο αλλά έχω καρτοκινητό, πως γίνεται η διαδικασία ? Τον αριθμό τηλεφώνου τον έδωσα/τον έχουν ήδη, τι άλλο απαιτείται ? 
Ευχαριστώ

Εγώ τους έγραψα ότι επιλέγω τον 3το τρόπο δηλαδή την πίστωση στον λογαριασμού μου και τους έγραψα και το τηλ. Μετά από λίγο μου στείλανε την κάρτα οι βρωμιάρηδες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/11/2019 στις 1:27 ΜΜ, nikangel είπε

Παιδιά σε τεχνολογικό site είμαστε. Έχουμε διαβάσει δεκάδες φορές και εδώ στο insomnia και αλλού για την απάτη με τα 5ψηφια και τους τρόπους αντιμετώπισης με φραγή κτλ. Όποιος δεν έχει φροντίσει να προφυλαχτεί, τρέχει μετά.   Προφανώς και συνέβη αυτό που περιγράφει ο @Gkostas2007  και πραγματικά είναι αστείο κάθε φορά να ακούμε την δικαιολογία. " Δεν γράφτηκα σε καμιά υπηρεσία" Να είστε προσεκτικοί σε τι σελίδες μπαίνετε. Να είστε προσεκτικοί σε τι " διαγωνισμούς" συμπληρώνετε το κινητό σας.   Το πρόβλημα με τα 5ψηφια έχει εντοπιστεί από όλες τις εταιρείες αλλά δεν προχωρούν σε οριστική φραγή για δύο λόγους. 1) Η εκάστοτε εταιρεία έχει ποσοστό κερδών από κάθε αριθμό υπερύψηλης χρέωσης . 2) Οι ίδιες εταιρείες έχουν δικά τους 5ψήφια κέντρα που προσφέρουν υπηρεσίες και η εκ προοιμίου φραγή θα σαμποτάριζε τις πωλήσεις τους. Η cosmote στην τελευταία αναβάθμιση των application της για κινητά προσφέρει την υπηρεσία φραγής 5ψηφιων μέσα από το μενού της. 

Και γιατί εγώ πρέπει να βάλω καγκελα γύρω μου να νοιώθω προφυλαγμένος και ασφαλής.Για ποιο λόγο να κάνω φραγή κάποιων αριθμών να μην με χρεώνουν.Εγώ θέλω να πάρω το 5ψήφιο νούμερο στο χαμόγελο του παιδιού να δωρίσω κάποιο ποσό.Γιατί αυτοί οι απατεώνες με αναγκάζουν να το αποκλείσω και να μην μπορώ να το καλέσω;;;;;;;;;Και ναι που ακούστηκε οι εταιρείες να με χρεώνουν με μήνυμα που μου στέλνει κάποιος άλλος;;;;;;;

Και ναι τουλάχιστον όσοι κυκλοφορούμε εδώ μέσα σε συντριπτικό ποσοστό είμαστε ενημερωμένοι και δεν βάζουμε ούτε το τηλέφωνό μας ούτε στέλνουμε pin  με μήνυμα να δεχθούμε να μας τα παίρνουν.Άρα από αυτό φαίνεται ότι οι τύποι μόνοι τους αρχίζουν να στέλνουν μηνύματα στη τύχη και όπου βρουν κορόιδο να του τα αρπάξουν.Αυτό αποδεικνύεται και από το ότι όσοι ξέρουν και διαμαρτυρηθούν παίρνουν τα λεφτά τους πίσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως χρεώνουν αν εσύ "αποδεχτείς" την χρέωση.  Δεν βαράει ενα bot τυχαίους αριθμούς και χρεώνει.  Οι τρόποι να "αποδεχτεις" την χρέωση ποικίλουν. Πολλοί την πατάνε βάζοντας τον αριθμό τους σε εικονικούς διαγωνισμούς συνήθως μεγαλύτερης ηλικίας . Άλλοι μπαίνουν σε σελίδες ζωδίων ή porno και τους υποκλέπτει τα στοιχεία της sim. Στα καλά καθούμενα να σου στείλει πως χρεώνεσαι δύσκολα μπορεί να γίνει.  Επίσης μπορείς να διεκδικήσεις επιστροφή. Νόμοι υπάρχουν που σε προστατεύουν. Το θέμα είναι να είσαι ενεργός πολίτης και όχι ωχαδελφιστης  Υπάρχουν αρκετοι ηλιθιοι εκει εξω που αναπαραγουν στο facebook οτι βλακεια τους πασαρουν . Δηθενα διαγωνισμους, Fake news κτλ  Πριν μια εβδομαδα δήθεν φορτηγο με ντονατς απηγαγε παιδιά. Κοινοποιουσαν φωτογραφιες οι χαζοί και βγήκε η αστυνομία και το διέψευσε 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...