Προς το περιεχόμενο

Αμαξι για νεους


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλα ενταξει το να συγκρινουμε αμαξια με τετοια διαφορα ηλικιας ειναι αστειο 2018 εχουμε ρε παιδια, αλλα standars αλλη τεχνογνωσια αλλα υλικα...Φυσικα και αν εξαιρεσουμε τα mini που και αυτα παιζουν καλη μπαλιστα στο τομεα της ασφαλειας, απο τα υπολοιπα δεν νομιζω να υστερει κανενα απο αλλο μοντελο προ 20ετιας,ακομα και απο τα χλιδατα οπως κακως αναφερθηκε η s500.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, angmar είπε

Κλασικά, βρέθηκε ένας  ο οποίος ξέρει αυτός καλύτερα από οργανισμούς ολόκληρους που συστήθηκαν γι αυτό ακριβώς το σκόπο. Άμα πω ο κλασικός ο Έλληνας θα γίνω κακός. 

Το πρόβλημα είναι ότι μπορεί να του δώσει κανείς σημασία, όχι τίποτε άλλο.

καλα ,μην το εχεις και τοσο μότο αυτο που εγραψες παραπανω περι εγκυρων οργανισμων....κατι τετοια ελεγαν και στην AUDI-WW περι εγκυροτητας και τελικα ειχαμε το WWgate με τους ρυπους την εποχη που καποιοι εκοβαν φλεβες οτι μια WW αποκλειεται να εκανε ματσολιες ..... συνηθως οι μεγαλοι οργανισμοι ειναι αυτοι που κανουν τις διαστρεβλωσεις φιλτατε !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, συγκρίνουμε έναν ανεξάρτητο οργανισμό σύγκρισης με μια εταιρεία (υπενθυμίζω ότι οι εταιρείες έχουν σκοπό το κέρδος) για να στηρίξουμε ένα ανύπαρκτο point. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για ν' αμαυρώσουμε το όνομα του οργανισμού; Αν όχι τον θεωρούμε έγκυρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, angmar είπε

Σωστά, συγκρίνουμε έναν ανεξάρτητο οργανισμό σύγκρισης με μια εταιρεία (υπενθυμίζω ότι οι εταιρείες έχουν σκοπό το κέρδος) για να στηρίξουμε ένα ανύπαρκτο point. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για ν' αμαυρώσουμε το όνομα του οργανισμού; Αν όχι τον θεωρούμε έγκυρο.

και ποιος σου λεει οτι ενας οργανισμος δεν διαβαλλεται απο μια εταιρια με χρηματισμο για να αλλαξει δεδομενα ?? τουλαχιστον για την ελλαδα σε τετοια θεματα εχουμε την μεγαλυτερη εμπειρια στην ΕΕ ολη....μας κοστισαν μνημονια και ΔΝΤ ....θα ημασταν οι τελευταιοι που θα επρεπε να το πουμε αυτο ,μιας και τα ζουσαμε αλλα δεν βλεπαμε ή καναμε οτι δεν βλεπαμε ......δε νομιζω οτι υπαρχει και καμια διαφορα στον κλαδο της αυτοκινησης !!! 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέω ότι δε μπορεί να γίνει, αλλά δεν έχει νόημα να υποθέτουμε. Έχεις αποδείξεις ότι είναι διεφθαρμένοι; Αν ναι το συζητάμε, αν όχι μπορούμε να τους θεωρήσουμε αξιόπιστους. Innocent until proven guilty που λένε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, angmar είπε

Δεν λέω ότι δε μπορεί να γίνει, αλλά δεν έχει νόημα να υποθέτουμε. Έχεις αποδείξεις ότι είναι διεφθαρμένοι; Αν ναι το συζητάμε, αν όχι μπορούμε να τους θεωρήσουμε αξιόπιστους. Innocent until proven guilty που λένε.

εχω εμπειρια στον κλαδο πιστοποιησεων τυπου TUV και ISO ....θα τα εχεις ακουσει ή δει να αναγραφονται σε προιοντα σαφως οπως και οι περισσοτεροι......σε πληροφορω οτι οι περισσοτερες εταιριες εχουν παρει πιστοποιησεις με χρηματισμο.....οταν καλεις ιδιωτικη εταιρια στο μαγαζι σου για να σου δωσει πιστοποιηση πασης φυσεως και πληρωνεις την εταιρια για να το πραξει ....μαντεψε.....αυτος που πληρωνει εχει παντα δικιο !!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, georgetsl είπε

εχω εμπειρια στον κλαδο πιστοποιησεων τυπου TUV και ISO ....θα τα εχεις ακουσει ή δει να αναγραφονται σε προιοντα σαφως οπως και οι περισσοτεροι......σε πληροφορω οτι οι περισσοτερες εταιριες εχουν παρει πιστοποιησεις με χρηματισμο.....οταν καλεις ιδιωτικη εταιρια στο μαγαζι σου για να σου δωσει πιστοποιηση πασης φυσεως και πληρωνεις την εταιρια για να το πραξει ....μαντεψε.....αυτος που πληρωνει εχει παντα δικιο !!!!

Άρα το ncap χρηματιζεται και τα μοντέλα 20ετιας είναι ασφαλέστερα από τα σημερινά... Τι όχι? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsiro7 είπε

Άρα το ncap χρηματιζεται και τα μοντέλα 20ετιας είναι ασφαλέστερα από τα σημερινά... Τι όχι? 

το προβλημα του γραπτου λογου ειναι οτι ευκολα οι περισσοτεροι παρερμηνευουν την ερμηνεια του 

 

6 ώρες πριν, georgetsl είπε

και ποιος σου λεει οτι ενας οργανισμος δεν διαβαλλεται απο μια εταιρια με χρηματισμο για να αλλαξει δεδομενα ??

εδω εχουμε απαντηση με ρητορικη ερωτηση δικη μου .....

 

1 ώρα πριν, tsiro7 είπε

Άρα το ncap χρηματιζεται και τα μοντέλα 20ετιας είναι ασφαλέστερα από τα σημερινά... Τι όχι? 

και παραθετεις ντεφακτο οτι 100% χρηματιζονται συμφωνα με την δικη μου ρητορικη ερωτηση  .....μαλλον κατι δεν παει καλα τυπε και εχετε προβλημα στο ελληνικο συντακτικο και γραμματικη συναμα ......εγω ρωταω πως ειστε σιγουροι οτι το ncap δεν τα παιρνει απο καποιες εταιριες να βγαζει αλλοιωμενα  αποτελεσματα και εσυ απαντας με συμπερασματα τελικο " ΑΡΑ...μπλα μπλα " .......ειπα σε ελευθερη μεταφραση να κρατατε μικρο καλαθι διοτι αυτος που πληρωνει να παρει πιστοποιηση, εχει παντα δικιο ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω οταν ήμουν 24 πήρα το Astra J GTC 1,4 , ΠΟΛΥ ασφαλές , σπορ , βολταδικο και άνετο στο ταξίδι ! δεν ζήτησε τίποτα τα πρώτα 5 χρόνια και σχετικά οικονομικό στην κατανάλωση αν πας με τα νερα του ! ( το πήρα καινούργιο )  και περισσότερους χώρους απο το sirocco :P  ! Απο την αλλη 6 χρόνια μετά αν έμπαινα σήμερα στην διαδικασία για αμάξι μετεχειρο προφανώς, θα πήγαινα σε κάτι με ποιο μεγάλο σκαφος τυπου sedan ! :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κουράσει όλη η κουβέντα. Το παιδί ρώτησε αν το passat κάνει για έναν 20χρονο και έχουμε φτάσει να σχολιάζουμε αν η ncap είναι έντιμη σαν εταιρεία με τα αποτελέσματα που βγάζει. Πρέπει να σταματήσουμε να πλαταινουμε τις συζητήσεις με πράγματα πραγματικά άσχετα με το κεντρικό θέμα.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα μαργαριτάρια που ακούγονται δε γίνεται. Θα πάει κανένας καημένος και θα πάρει αμάξι 20ετιας νομίζοντας ότι εκεί μέσα αυτός και η οικογένειά του θα είναι πιο ασφαλείς. Επειδή η ασφάλεια πάει με το μήκος ή με το κιλό, σα το review των τροφοδοτικών, βαρύ === καλό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgetsl είπε

το προβλημα του γραπτου λογου ειναι οτι ευκολα οι περισσοτεροι παρερμηνευουν την ερμηνεια του 

εδω εχουμε απαντηση με ρητορικη ερωτηση δικη μου .....

και παραθετεις ντεφακτο οτι 100% χρηματιζονται συμφωνα με την δικη μου ρητορικη ερωτηση  .....μαλλον κατι δεν παει καλα τυπε και εχετε προβλημα στο ελληνικο συντακτικο και γραμματικη συναμα ......εγω ρωταω πως ειστε σιγουροι οτι το ncap δεν τα παιρνει απο καποιες εταιριες να βγαζει αλλοιωμενα  αποτελεσματα και εσυ απαντας με συμπερασματα τελικο " ΑΡΑ...μπλα μπλα " .......ειπα σε ελευθερη μεταφραση να κρατατε μικρο καλαθι διοτι αυτος που πληρωνει να παρει πιστοποιηση, εχει παντα δικιο ......

Πρόβλημα με το συντακτικό δεν έχω... τυπε... την ειρωνεία στο ποστ μου θα την καταλάβαινε κάποιος χωρίς πρόβλημα αντίληψης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...