Προς το περιεχόμενο

Έφθασε η ώρα του παγκόσμιου περιορισμού των social media;


pontez2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η έκφραση που χρησιμοποιησες είναι παράνομη; Θα μπορούσες να τιμωρηθείς από κάποιο δικαστήριο για αυτό; 

Αν ναι, σημαίνει ότι η έκφραση αυτή προσβάλει μια κατηγορία ανθρώπων και τους μειώνει στα μάτια άλλων. 

Για πια ελευθερία λόγου λοιπόν μιλάμε; Για αυτή που προσβάλει κόσμο; 

Το ίδιο ακριβώς δε θα ήταν αν έλεγες ότι "υπάρχουν ταξιτζήδες που οδηγούν άσχημα". Γιατί να γενικεύσεις; Γιατί να κανιβαλοποιησεις μια επαγγελματική κατηγορία; 

(προς αποφυγή παρεξήγησης απαντάω επί της ουσίας, όχι προσωπικά ) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 159
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Kercyn είπε

Το πρόβλημα είναι ότι φιμώνεις την ελευθερία του λόγου. Με αυτό που λες εσύ, αν εγώ πω "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι" πρέπει να με κλείσουν μέσα. Δεν είναι το ίδιο να υποκινείς βία και να μιλάς άσχημα για κάποιον.

Μα ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά την απλή διατύπωση μιας άποψης και ούτε την καταδικάζει... Η καταδίκη έρχεται όταν υπάρχει παρακίνηση σε πράξεις βιας κατά μιας ορισμένης κοινωνικής ομάδας...
πχ... κανένας δεν θα σε καταδικάσει βάση νομού αν γράψεις: "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι"...
ο δικαστής μέσω του νόμου θα σε καταδικάσει αν γράψεις: "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι, γιαυτό όταν βλέπετε ταξί κατευθείαν να το σπάσατε"...

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Kercyn είπε

Εφόσον είσαι υπέρ της βίαιας καταστολής ατόμων με αυθαίρετα κριτήρια (γιατί όπως εσύ βάζεις την ελευθερία και την αυτοδιάθεση, άλλος μπορεί να βάλει την πρωστασηα τησ αιλλινυκισ φιλισ), ουσιαστικά δεν είσαι κατά αυτού που κάνουν και οι "άλλοι". Απλώς "αυτοί" τυχαίνει να έχουν διαφορετικά κριτήρια με "εσάς", έτσι δεν είναι;

Ναι, αν η προστασία της Ελληνικής φυλής γίνεται με τρόπο που δεν παραβιάζει τα δικαιώματα κανενός, αποτελεί δικαίωμα του καθενός να την επιδιώξει. Αν δε μιλάμε για σεμινάρια και μουσεία όμως, αλλά για πογκρόμ και ξύλο, τότε η βίαιη αντίδραση που προτείνω είναι εξ' ορισμού αυτοάμυνα. Τα ποια είναι τα δικαιώματα καθενός είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και δεν υπάρχει χώρος για αυθαίρετες ερμηνείες.

Επεξ/σία από Lucifer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
31 λεπτά πριν, gas7777 είπε

Η έκφραση που χρησιμοποιησες είναι παράνομη; Θα μπορούσες να τιμωρηθείς από κάποιο δικαστήριο για αυτό; 

Αν ναι, σημαίνει ότι η έκφραση αυτή προσβάλει μια κατηγορία ανθρώπων και τους μειώνει στα μάτια άλλων. 

Για πια ελευθερία λόγου λοιπόν μιλάμε; Για αυτή που προσβάλει κόσμο; 

Το ίδιο ακριβώς δε θα ήταν αν έλεγες ότι "υπάρχουν ταξιτζήδες που οδηγούν άσχημα". Γιατί να γενικεύσεις; Γιατί να κανιβαλοποιησεις μια επαγγελματική κατηγορία; 

(προς αποφυγή παρεξήγησης απαντάω επί της ουσίας, όχι προσωπικά ) 

Μα προφανώς αυτό ακριβώς είναι το νόημα της ελευθερίας του λόγου. Ότι μπορείς, χωρίς το φόβο δίωξης ή τιμωρίας, να πεις πράγματα μη αρεστά, που προσβάλλουν, ενοχλούν και κρίνουν. Αυτό που δε μπορείς να κάνεις είναι να υποκινήσεις βία. Ή υποστηρίζουμε την ελευθερία του λόγου και το δικαίωμα άλλων να λένε πράγματα που δε μας αρέσουν ή αρχίζουμε να τα ποινικοποιούμε.

 

42 λεπτά πριν, AtiX είπε

Μα ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά την απλή διατύπωση μιας άποψης και ούτε την καταδικάζει... Η καταδίκη έρχεται όταν υπάρχει παρακίνηση σε πράξεις βιας κατά μιας ορισμένης κοινωνικής ομάδας...
πχ... κανένας δεν θα σε καταδικάσει βάση νομού αν γράψεις: "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι"...
ο δικαστής μέσω του νόμου θα σε καταδικάσει αν γράψεις: "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι, γιαυτό όταν βλέπετε ταξί κατευθείαν να το σπάσατε"...

Εγώ συμφωνώ 100% με αυτό που έγραψες εδώ. Όπως όμως έχεις δει στο παρόν thread, "hate speech" βαφτίζει ο καθένας ό,τι του κατέβει (συνήθως ό,τι δε συμφωνεί με την κοσμοθεωρία του, ο pontez2 είπε μέχρι και ότι hate speech είναι αν πεις κάποιους που διαφωνούν μαζί σου "εντεταλμένους" και να κόβουμε το internet σε όσους βρίζουν χυδαία).

 

40 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Ναι, αν η προστασία της Ελληνικής φυλής γίνεται με τρόπο που δεν παραβιάζει τα δικαιώματα κανενός, αποτελεί δικαίωμα του καθενός να την επιδιώξει. Αν δε μιλάμε για σεμινάρια και μουσεία όμως, αλλά για πογκρόμ και ξύλο, τότε η βίαιη αντίδραση που προτείνω είναι εξ' ορισμού αυτοάμυνα. Τα ποια είναι τα δικαιώματα καθενός είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και δεν υπάρχει χώρος για αυθαίρετες ερμηνείες.

Άμα πάρεις μια παρέα με καλόπαιδα και πας να σπάσεις το στέκι που ανήκει σε άλλα καλόπαιδα (δηλαδή αν πας σκοπίμως να προκαλέσεις κακό, όχι άμα σου την πέσουν οι άλλοι πρώτα) τότε δεν είναι αυτοάμυνα, είναι άλλα πράγματα. Πρέπει επίσης να αποφασίσεις αν θες κράτος και σύνταγμα ή να κανονίζουμε τις διαφορές μας μόνοι μας, όπως γινόταν κάτι χιλιάδες χρόνια πριν. Το σύνταγμα το οποίο επικαλείσαι, σου απαγορεύει να κάνεις αυτό ακριβώς το πράγμα που θες, να δρας δηλαδή εκτός των νόμων του κράτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Μα ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά την απλή διατύπωση μιας άποψης και ούτε την καταδικάζει... Η καταδίκη έρχεται όταν υπάρχει παρακίνηση σε πράξεις βιας κατά μιας ορισμένης κοινωνικής ομάδας...
πχ... κανένας δεν θα σε καταδικάσει βάση νομού αν γράψεις: "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι"...
ο δικαστής μέσω του νόμου θα σε καταδικάσει αν γράψεις: "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι, γιαυτό όταν βλέπετε ταξί κατευθείαν να το σπάσατε"...

Ο νόμος 4285/ 2014 άρθρο 1 είναι ξεκάθαρος. Μέσα στις καταδικαστέες περιπτώσεις(πρόστιμο, φυλάκιση) είναι και η "διέγερση" που μπορεί να προκαλέσει μίσος ή βία. Όχι μόνο βία.

Το "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι..." στιγματίζει τους ταρίφες και ενδέχεται να προκαλέσει μίσος εναντίον τους. Μετά είναι στο χέρι του δικαστή το πώς θα το εκλάβει ανάλογα και με τις σκοπιμότητες που υπάρχουν.

Έχει ενδιαφέρον ότι η υπεράσπιση της Τριανταφύλλου επιχείρησε να πλήξει την ίδια την συνταγματικότητα του ανωτέρω νόμου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/8/2018 στις 5:17 ΜΜ, idomeneas7 είπε

Εντάξει, θα μπορούσε και το FB να δίνει σημασία σε αναφορές hate speech αντί να επικεντρώνεται στο να σβήνει φωτογραφίες με βυζιά. Το έχω ξαναπεί ότι όσα reports έχω κάνει για hate speech, μου απαντάνε ότι "δεν βρήκαν και τίποτα ενάντια στους όρους χρήσης".

Το να σβήνει φωτογραφίες με βυζιά είναι ένα είδος hate act προς όσους αρέσκονται στο "ασθενές" (λέμε τώρα) φύλο.

Άρα μπορώ να κάνω αναφορά στον zukenberg για ρατσιστική  ψυχολιγική βία εις βάρος των στρέιτ;

17 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ο νόμος 4285/ 2014 άρθρο 1 είναι ξεκάθαρος. Μέσα στις καταδικαστέες περιπτώσεις(πρόστιμο, φυλάκιση) είναι και η "διέγερση" που μπορεί να προκαλέσει μίσος ή βία. Όχι μόνο βία.

Το "οι ταρίφες οδηγούν σαν κανίβαλοι..." στιγματίζει τους ταρίφες και ενδέχεται να προκαλέσει μίσος εναντίον τους. Μετά είναι στο χέρι του δικαστή το πώς θα το εκλάβει ανάλογα και με τις σκοπιμότητες που υπάρχουν.

Έχει ενδιαφέρον ότι η υπεράσπιση της Τριανταφύλλου επιχείρησε να πλήξει την ίδια την συνταγματικότητα του ανωτέρω νόμου.

Άρα πρέπει να απαγορευτούν δια νόμου οι τσόντες;Διότι προκαλούν "διέγερση" που οδηγεί σε μια μορφή βίας έστω και συνεναιτικής....μπλα μπλα.... 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, TsoliasGR said:

Το να σβήνει φωτογραφίες με βυζιά είναι ένα είδος hate act προς όσους αρέσκονται στο "ασθενές" (λέμε τώρα) φύλο.

Άρα μπορώ να κάνω αναφορά στον zukenberg για ρατσιστική  ψυχολιγική βία εις βάρος των στρέιτ;

Άρα πρέπει να απαγορευτούν δια νόμου οι τσόντες;Διότι προκαλούν "διέγερση" που οδηγεί σε μια μορφή βίας έστω και συνεναιτικής....μπλα μπλα.... 🤣

Υποθέτω όταν η μαμά δε σου έφτιαχνε μπριζόλα με πατάτες αυτό το θεωρούσες παραβίαση της ελευθερίας σου να τρως ότι θέλεις ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, defacer είπε

Υποθέτω όταν η μαμά δε σου έφτιαχνε μπριζόλα με πατάτες αυτό το θεωρούσες παραβίαση της ελευθερίας σου να τρως ότι θέλεις ε;

Aμα ήξερα τότε τι σημαίνει αυτό ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Kercyn είπε

είπε ότι hate speech είναι αν πεις κάποιους που διαφωνούν μαζί σου "εντεταλμένους" και να κόβουμε το internet σε όσους βρίζουν χυδαία

Το να βρίζεις χυδαία δεν είναι παράνομο; Ο νόμος δε λέει ότι θα τιμωρηθείς για αυτό; 

Το να κατηγορείς τον άλλο ως εντεταλμένο δεν αποτελεί μια μορφή βίας; Εσύ δε θα γίνεις έξαλλος αν εγώ σου πω ότι διαφωνείς μαζί μου διότι είσαι σε ομάδα που υποστηρίζουν το hate speech; Άρα ο ts δε το έθεσε λάθος. Ούτως ή αλλιώς μιλάμε για παρανομία. 

Επεξ/σία από gas7777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, gas7777 είπε

Το να βρίζεις χυδαία δεν είναι παράνομο; Ο νόμος δε λέει ότι θα τιμωρηθείς για αυτό; . 

Υπάρχει νόμος για εξύβριση, ο οποίος λέει το εξής:

Αναφορά σε κείμενο

1. Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις της δυσφήμησης (άρθρα 362 και 363), προσβάλλει την τιμή άλλου με λόγο ή με έργο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή. Η χρηματική ποινή μπορεί να επιβληθεί και μαζί με την ποινή της φυλάκισης.

2. Όταν η προσβολή της τιμής δεν είναι ιδιαίτερα βαριά, αν ληφθούν υπόψη οι περιστάσεις και το πρόσωπο του ατόμου που προσβλήθηκε, ο υπαίτιος τιμωρείται με κράτηση ή με πρόστιμο.

Οπότε την επόμενη φορά που κάποιος θα σου ρίξει ένα φάσκελο ή θα σε βρίσει πήγαινε στην αστυνομία και πες αυτός με εξύβρισε και μου προσέβαλλε την τιμή. Επίσης αν πας σε μια ομάδα για μπάσκετ πχ και δε μπορείς να πιάσεις τη μπάλα, κάνε μήνυση και στον προπονητή που θα σου πει ότι δεν κάνεις γι' αυτή την ομάδα γιατί σε προσέβαλλε και σε έκανε να νιώσεις άσχημα.

2 ώρες πριν, gas7777 είπε

Το να κατηγορείς τον άλλο ως εντεταλμένο δεν αποτελεί μια μορφή βίας; Εσύ δε θα γίνεις έξαλλος αν εγώ σου πω ότι διαφωνείς μαζί μου διότι είσαι σε ομάδα που υποστηρίζουν το hate speech; Άρα ο ts δε το έθεσε λάθος. Ούτως ή αλλιώς μιλάμε για παρανομία. 

Προφανώς και δεν αποτελεί μορφή βίας και προφανώς και δε θα γίνω έξαλλος αν με βάλεις αυθαίρετα σε μια κατηγορία και πεις ότι όσοι είναι σ' αυτοί την κατηγορία είναι το χ ή το ψ. Απλώς αν το κάνεις αυτό θα καταλάβω ότι συμπεριφέρεσαι σαν 3χρονο που του πήραν τη σοκολάτα και φωνάζει, οπότε θα σταματήσω να συζητάω μαζί σου.

Επεξ/σία από Kercyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kercyn είπε

Επίσης αν πας σε μια ομάδα για μπάσκετ πχ και δε μπορείς να πιάσεις τη μπάλα, κάνε μήνυση και στον προπονητή που θα σου πει ότι δεν κάνεις γι' αυτή την ομάδα γιατί σε προσέβαλλε και σε έκανε να νιώσεις άσχημα.

καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι αυτό το παράδειγμα που δίνεις δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα. Σε μια ομάδα είσαι στη κρίση του προπονητή. Αν ο προπονητής πει ότι δε κάνεις, είναι αποδεκτό. Αν πει ότι δε κάνεις επειδή είσαι μαύρος η επειδή είσαι βλακας, είναι επίθεση μίσους και ρατσισμός. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά. 

Επίσης, αν απλά δεν ασχοληθείς με το "3χρονο", είναι σα να παραμένεις απαθής σε μια κατηγορία. Αυτό όμως λέμε εδώ. Ότι αυτή η απάθεια έδωσε τον χώρο να γίνουν ακραία περιστατικά. Και όταν το Facebook αντέδρασε, ήταν ήδη αργά.  λες πως αν σε παρενοχλουν εσύ γυρίζεις απ την άλλη και τους γράφεις. Σταματάς τη παρενόχληση; Αν πεις ότι σταματάει, είτε είσαι 2,20 και 150 κιλά είτε κάτι δε μας λες σωστά. 

Η ουσία είναι ότι και ο ίδιος παραδέχεσαι ότι η εξυβριση είναι παράνομη και τιμωρειτε οπότε δε βλέπω την ουσία σε κάποια διαφωνία σε αυτό το σημείο. 

Η ρητορική μίσους είναι παράνομη. Αυτό είναι το σίγουρο. Αυτό που μάλλον δεν έχουμε καταλάβει, είναι το τι περιλαμβάνει αυτή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το facebook είναι πάνω από όλα επιχείρηση και ξέρουν ότι αν οι χρήστες του facebook αντιληφθούν ότι λογοκρίνονται με οποιοδήποτε τρόπο θα το εγκαταλείψουν με ότι συνέπειες αυτό θα έχει στα έσοδα της εταιρίας από τις διαφημίσεις προϊόντων.Επιπλέον επειδή η εταιρία είναι αμερικάνικη φαντάζομαι  ότι δεν θέλουν να βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να αναγκασθούν να  λογοκρίνουν τα προπαγανδιστικά σχόλια κατά της Ρωσίας,Κίνας,Ιράν και Βόρειας Κορέας.Και στη τελική δεν βλέπω για ποιο λόγο θα πρέπει να δεχθούν τα 2.23 δις χρήστες του facebook λογοκρισία για κάτι που έγινε σε μια τριτοκοσμική χώρα υπό πρόσφατη στρατιωτική δικτατορία και χωρίς δημοκρατικούς θεσμούς.Σε οποιαδήποτε ανεπτυγμένη χώρα οι κύριοι της Myanmar θα είχαν κατηγορηθεί για προτροπή σε βία.Είναι ξεκάθαρα λογοκρισία στα social media που βαφτίστηκε σε περιορισμός για να είναι ποιο ευκολοχώνευτο χρησιμοποιώντας σαν αφορμή τη Myanmar και δικαιολογώντας τη με  παπαρολογία περί φασισμού,νεομαρξισμού και ότι γεγονός ότι αρκετοί θέλουν να παίρνουν τηλέφωνο την αστυνομία κάθε φορά που πληγώνονται τα αισθήματα τους.

Επεξ/σία από Raptorex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, την θεωρώ άκρως επικίνδυνη αυτή την κατάσταση. Σήμερα έχουμε περιορισμό στα social media, αύριο θα έχουμε σε όλη μας την καθημερινότητα. Κάθε σκέψη και κουβέντα μας θα πρέπει να συμφωνεί με κάποιου άλλου. Θα έπρεπε να είμαστε όλοι υπέρ της ελευθερίας του λόγου.

Ως προς το hate speech, ποιοι θα καθορίσουν τι ακριβώς σημαίνει/περιλαμβάνει όταν πρόκειται για κάτι εν μέρει υποκειμενικό (όχι πλήρως προφανώς); Το ότι μισώ κάποιον ή κάτι, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα του έκανα και κακό. Μισώ τους φασίστες πχ. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν είχα ένα περίστροφο θα φύτευα από μία σφαίρα σε όποιον συναντούσα. Η ξεκάθαρη υποκίνηση σε πράξεις σωματικής βίας προφανώς και θα πρέπει να τιμωρείται αυστηρά. Η απλή έκφραση μιας άποψης όμως (όσο απεχθείς κι αν μας φαίνεται), όχι.

Έχουμε φτάσει, δυστυχώς, σε μια κατάσταση που οτιδήποτε κι αν ειπωθεί, μπορεί να γυρίσει εναντίον αυτού που το είπε. Ακόμα κι αν ο προπονητής (σαν παράδειγμα το παίρνω) δεν βάλει κάποιον/α στην ομάδα για καθαρά αγωνιστικούς λόγους, μπορεί να μην είναι αποδεκτό απ' τον/την θιγμένο/η και να του δημιουργήσει πρόβλημα (του προπονητή). Και μη μου πείτε ότι δεν γίνεται, στο 2018 ζούμε. Καταστρέφονται καριέρες μόνο με τα λόγια.

Μπορεί κάποιος να είναι κατά κάποιας κατάστασης/συμπεριφοράς/κλπ, αλλά τελικά να κάνει κι αυτός τα ίδια. Γι' αυτό δεν είναι εύκολο να λέμε μεγάλες κουβέντες και να προτείνουμε λύσεις χωρίς να έχουμε λάβει υπόψη όλες τις παραμέτρους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα συναισθήματα στους τοίχους με σπρέι είναι hate speech. Ακόμα και για γράφεις για τους φασίστες διάφορα έτσι δεν είναι; (Φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμάλες κτλπ)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/8/2018 στις 4:08 ΜΜ, aris1986 είπε

Μακαρι εχει παραγινει η μη χρησιμοτητα του κοινωνικου δικτυου αυτου...

Περιμενω να ακουσω "μα βρηκα τους συμμαθητες μου εκει", "ειναι πως το χρησιμοποιεις", "σαν το μαχαιρι της κουζινας" κτλπ.

Εχει μεγαλυτερο ρολο το fb πια, ειναι μεσα στην ευθυνη του πολλα απ αυτα που δημιουργησε με τις ευκολιες και τεχνολογιες...

Αμα φτιαξω μια ατομικη βομβα δεν μπορω να την αφησω στα παιδια της γειτονιας και να φυγω...

Μεγαλυτερος ελεγχος, απ' ευθειας με αστυνομια, εφοσον το θελετε και να μην χασετε τα likes σας, αποδεχτειτε το οσοι εχετε προφιλ...

Έλεος ρε φίλε. Τι τρέλες ακόμη θα διαβάσουμε εδώ μέσα; Εννοείται οτι παίζει ρόλο η ορθή χρήση του κάθε τί που κάνουμε στην ζωή μας. Υπάρχει κάτι στο οποίο δεν ισχύει αυτό; Δηλαδή για σένα η λύση είναι η απαγόρευση; Ας έχουν μηχανισμούς ελέγχου για φαινόμενα τέτοιου είδους όπως λέει το άρθρο και... μέχρι εκεί.

Στις 29/8/2018 στις 5:17 ΜΜ, idomeneas7 είπε

Εντάξει, θα μπορούσε και το FB να δίνει σημασία σε αναφορές hate speech αντί να επικεντρώνεται στο να σβήνει φωτογραφίες με βυζιά. Το έχω ξαναπεί ότι όσα reports έχω κάνει για hate speech, μου απαντάνε ότι "δεν βρήκαν και τίποτα ενάντια στους όρους χρήσης".

Άλλη κατάντια κι αυτή. Το ρουφιανιλίκι. Ότι δεν μας αρέσει, τρέχουμε στα μουλωχτά και προσπαθούμε να κάνουμε κακό στον άλλον. Για ζητήματα σαχλαμάρες. Για ομάδες, για τραγούδια και άλλες κουταμάρες που έχω δει κατα καιρούς να τσακώνονται!!! Ζήστε την ζωή σας, κάνετε διάλογο και αφήστε τα πισώπλατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...