Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Nick64 είπε

Κάτι FR εκδόσεις που είδα στα 10-11χ δεν είχαν ούτε κάμερα ή ηλεκτρικά παράθυρα πίσω γιατί κοιτάω και Style ή Optimum εκδόσεις.

Με τελωνείο τι παίζει εάν είναι φυσικό αέριο; Φαντάζομαι τίποτα γιατί δεν βρήκα κάτι αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Έχει ευκαιρίες και fr με πλούσιο εξοπλισμό # το δικό μου είχε 102.000χλμ, full led,adaptive cruise control,θερμενομενα εμπρός καθίσματα,ασύρματη/επαγωγικη φόρτιση κινητού # carplay/android auto # αναδιπλουμενους καθρέπτες,αισθητήρα βροχής # clima κτλ,μ βγήκε τελωνείο κοντά στα 770€, είναι και στο desire red χρώμα ❣️, δυστυχώς δεν πήρα 2-3 προσφορές κι αποδείχθηκε ακριβός αυτός ο εκτελωνιστης τελικά...

fr θα έπαιρνα ξανά 100% , εχει και τις τσαχπινιες στ εσωτερικό # τιμόνι, ραφες, κρυφό φωτισμό στις πόρτες,σκεφτόμουν να δώσω αυτά που έχω και να παω ή σε fr πάλι ή σε kamiq 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έκανα και σήμερα μία βόλτα το Ibiza, λοιπόν στο ρελαντί έχει ένα συντονισμό κάπως να το πω γενικά, υποθέτω από τον τρικύλινδρο 1.0, σωστά? Κατά τ άλλα αθόρυβο για χιλιαράκι.

Επίσης όταν γυρνάς τη μίζα, λέει για τη θερμοκρασία, εκεί τί κάνουμε απλά περιμένουμε πριν βάλουμε μπρος?

Και τρίτον... αξίζει να ενεργοποιήσω στην αντιπροσωπεία το Full Link ή δεν αξίζει το κόστος? Παίζει καμία "προσφορά"?

Επεξ/σία από Parolos4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κροταλισμα υπάρχει όντως, με κάποια λάδια ακούγεται λιγότερο και με άλλα λίγο περισσότερο.

Χαμηλά μέχρι τις 1600σαλ περίπου είναι νωχελικο, μόλις περάσει 1700-1800 και μπει το turbo...όλα καλά 👌 

Cold Start, πάντα περιμένω να πέσουν μόνες τους οι στροφές του ρελαντί,  κλείνω το start stop και μετα ξεκινάω, πάλι μπορεί να βγάλει μήνυμα για θερμοκρασία...απλά δεν το ζοριζω, έτσι κι αλλιώς κατηφόρα έχω όταν ξεκινάω κυρίως οπότε ζεσταίνεται...

Full link αντιπροσωπεία ζητούσε 200€ κάποτε,που είχαν μαζευτεί μέλη της ομάδας του Facebook, δεν ξέρω αν με OBDeleven ξεκλειδώνει, για εμένα είναι βολικό με το iPhone,χάρτες και Spotify κυρίως.. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το μήνυμα για operating temperature ανάβει πάντα (δεν ξέρω καλοκαίρι αν όχι). Περιμένω να πέσουν οι στροφές στις ~700 σε περίπου 1 λεπτό και ξεκινάω.

Το μήνυμα σβήνει μετά από 1-2 χλμ όπου και δευτερόλεπτα μετά το αντιψυκτικό έχει πιάσει 45-50 κτλ Βαθμούς 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200€ ε? Καλό χαράτσι η Vag.

Κρίμα δεν το ήξερα από πριν καθόλου πως πάει, αλλιώς θα έλεγα να μου το ενεργοποιήσουν οι Γερμανοί, ίσως μου έπαιρναν λίγο λιγότερα.

Αν παρόλα αυτά συνεννοηθώ με Γερμανία και μου στείλει κωδικό, δε νομίζω η εδώ αντιπροσωπεία να το βάλει μετά προφανώς ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 05/04/2024 at 19:08, Parolos4 said:

Το έκανα και σήμερα μία βόλτα το Ibiza, λοιπόν στο ρελαντί έχει ένα συντονισμό κάπως να το πω γενικά, υποθέτω από τον τρικύλινδρο 1.0, σωστά? Κατά τ άλλα αθόρυβο για χιλιαράκι.

Επίσης όταν γυρνάς τη μίζα, λέει για τη θερμοκρασία, εκεί τί κάνουμε απλά περιμένουμε πριν βάλουμε μπρος?

Και τρίτον... αξίζει να ενεργοποιήσω στην αντιπροσωπεία το Full Link ή δεν αξίζει το κόστος? Παίζει καμία "προσφορά"?

Σωστά το λες, λόγω του 3κύλινδρου χιλιάρη κινητήρα έχει... dieselική ακουστική συμπεριφορά, μόλις πάρει μπρος όμως και η τουρμπίνα του στις 1800-1900 στροφές, όλα μπαίνουν σε normal αποδεκτό mode.

Όταν γυρνάς τη μίζα, ξεκίνα την πορεία σου, μη περιμένεις ούτε τις στροφές να πέσουν ούτε να ζεσταθούν νερά & λάδια μέχρι το επιθυμητό τους σημείο. Αυτό θα το επιτύχεις μέ ήπιο και ορθό τρόπο έχοντας το όχημα σε κίνηση. Προχωράς με χαμηλές στροφές και ενναλαγές σε μεγαλύτερη σχέση όταν χρειάζεται χωρίς να το ζορίζεις. Και βγάλε το start & stop στην πρωινή εκκίνηση μέχρι να πάει το νερό και το λάδι στους 90 και 70-80 βαθμούς αντίστοιχα. Είναι λάθος να περιμένεις να πέσουν οι στροφές σε ακινησία.

Το full link ήταν ένα από τρία πράγματα που χρεώθηκα επιπλέον στην αρχική τιμή αγοράς (seat arona εγώ, όχι ibiza, αλλά δεν έχει και καμιά διαφορά ουσιαστικά). Πολύ βολικό, διαχείριση του iphone από το infotainment το αυτοκινήτου και απο το τιμόνι (Siri, κλήσεις, map navigation, μουσική κτλ)

Το full link το πουλούσε το 2019 200€, μου το άφησε... 180€ ο εδώ αντιπρόσωπος.

On 06/04/2024 at 13:18, terry308 said:

Το κροταλισμα υπάρχει όντως, με κάποια λάδια ακούγεται λιγότερο και με άλλα λίγο περισσότερο.

Χαμηλά μέχρι τις 1600σαλ περίπου είναι νωχελικο, μόλις περάσει 1700-1800 και μπει το turbo...όλα καλά 👌 

Cold Start, πάντα περιμένω να πέσουν μόνες τους οι στροφές του ρελαντί,  κλείνω το start stop και μετα ξεκινάω, πάλι μπορεί να βγάλει μήνυμα για θερμοκρασία...απλά δεν το ζοριζω, έτσι κι αλλιώς κατηφόρα έχω όταν ξεκινάω κυρίως οπότε ζεσταίνεται...

Full link αντιπροσωπεία ζητούσε 200€ κάποτε,που είχαν μαζευτεί μέλη της ομάδας του Facebook, δεν ξέρω αν με OBDeleven ξεκλειδώνει, για εμένα είναι βολικό με το iPhone,χάρτες και Spotify κυρίως.. 

👍 σε όλα που παρέθεσες, να σχολιάσω μόνο στο θέμα των λαδιών που ανέφερες λέγοντας πως δεν πρέπει να παίζει λογικά ρόλο, μιας και ο 3κίλυνδρος κινητήρας είναι by default ένας αναιμικός κινητήρας, ο dieselοήχος του είναι δεδομένος στις χαμηλές στροφές μέχρι να ξυπνήσει η τουρπίνα του...

Η οποία τουρπμίνα βέβαια δεν... μεταμορφώνει το αυτοκίνητο προφανώς, αλλά το σώζει σε ένα στοιχειώδη βαθμό. Αν δεν υπήρχε, το αμάξι θα ήταν απλά τάφος/χελώνα βρείτε μία λέξη αντίστοιχη.

On 06/04/2024 at 17:54, μπαρμπαγιωργος said:

Εμένα το μήνυμα για operating temperature ανάβει πάντα (δεν ξέρω καλοκαίρι αν όχι). Περιμένω να πέσουν οι στροφές στις ~700 σε περίπου 1 λεπτό και ξεκινάω.

Το μήνυμα σβήνει μετά από 1-2 χλμ όπου και δευτερόλεπτα μετά το αντιψυκτικό έχει πιάσει 45-50 κτλ Βαθμούς 

Μήπως το notification για operating temperature το βγάζει (μαζί με άλλα notifications) μόνο όταν είναι ενεργοποιημένο το Eco Tip από τις ρυθμίσεις στο infotainment;

On 06/04/2024 at 21:11, Parolos4 said:

200€ ε? Καλό χαράτσι η Vag.

Κρίμα δεν το ήξερα από πριν καθόλου πως πάει, αλλιώς θα έλεγα να μου το ενεργοποιήσουν οι Γερμανοί, ίσως μου έπαιρναν λίγο λιγότερα.

Αν παρόλα αυτά συνεννοηθώ με Γερμανία και μου στείλει κωδικό, δε νομίζω η εδώ αντιπροσωπεία να το βάλει μετά προφανώς ε?

Λογικά φθηνότερα θα το έπαιρνες από Γερμανία (θεωρώ -δεν το ξέρω- όχι κάποια σοβαρή διαφορά). Επίσης λογικά οι Γερμανοί θα σε παρέμπεμπαν στην εδώ τοπική αντιπροσωπεία για την όποια υπηρεσία, όχι όμως πως δεν μπορείς αν αγοράσεις κωδικό και από εκεί.

Εννοείται όμως πως και από κει να τον αγοράσεις τον κωδικό, η εδώ αντιπροσωπεία μπορεί (και είναι υποχρεωμένη) να στον περάσει ενεργοποιώντας το full link.

Επειδή είναι Ελλαδάρα εδώ, εάν τυχόν...στραβομουτσουνιάσουν που θα πας μόνο για ενεργοποίηση, δεν πειράζει, θα ... να το ξεπεράσουν 🙂, δεν είναι δικό σου πρόβλημα.

Εάν σου πουν τίποτε ότι δεν... με ένα mail στα κεντρικά έξω... αποβάλλεται η "ελληνική μαγκιά" από τις φλέβες τους και συνέρχονται...

21 hours ago, μπαρμπαγιωργος said:

Στις μικρές οθόνες, έκδοση style, τι μπορείς να κάνεις; Επειδή και αυτές παίρνουν SD card

Τι εννοείς συγκεκριμένα; style έχω και εγώ, για μουσική το χρησιμοποιω προσωπικά με μία 256gb κάρτα. Επιλέον, μπορείς να να αναβαθμίσεις το λογισμικό με κάποιο δυνητικό update. Το τελευταίο δεν το έχω επιχειρήσει (το έω κάνει σε άλλα αυτοκίνητα στο παρελθόν αλλά με aftermarket συστήματα). Ίσως να το έχουν ακόμα κλειδωμένο από την αντιπροσωπεία, ας το επιβεβαιώσει κάποιος αν γνωρίζει.

 

 

Σαν offtopic σχόλιο: επειδή το πήρα γρήγορα από την παραγγελία (υπήρχε ένα δεσμευμένο style με διχρωμία στην γραμμή παραγωγής, από κάποια ακύρωση παραγγελίας πελάτη μάλλον), τα μόνα που πρόσθεσα από εδώ με το που ήρθε Ελλάδα ήταν ένας τεμπέλης (αυτονόητο το θεωρούσα, τελοσπάντων) και το full link.

Αυτά που θα με εξυπηρετούσαν ακόμη περισσότερο θα ήταν

- μία δεύτερη usb θύρα (για φόρτιση συσκευής μόνο, όχι σύνδεση με το infotainment). Η δεύτερη θύρα "ερχόταν" έτοιμη με την μεγαλύτερη οθόνη που έχει σαν επιλογή κατα την αρχική παραγελλία και διαμόρφωση του αυτοκινήτου... Μάλλον θα κάνω στο μέλλον modιφιά τραβώντας ρεύμα από κάποια ελεύθερη ασφάλεια (όχι κλέφτη) και να παραγγείλω πλαστικό πλαίσιο με την διπλή usb υποδοχή. Αν υπάρχει και άλλη free ασφάλεια, θα τραβήξω και μέχρι πίσω από το υποβραχιόνιο για τους πίσω επιβάτες.

- ένα πρόγραμμα (απλό stock) να μου ανέβαζε λίγο την ροπή θα ήταν ταμάμ, αλλά μάλλον πρόκειται για όνειρο θερινής νυκτός... με τόσο σφιχτό κιβώτιο και κοντές σχέσεις, μάλλον θα έπαιρνα συμπλέκτη και κινητήρα στο χέρι... Στην Εθνική-Αττική οδό δεν με νοιάζει λόγω 6ης, μέσα στην πόλη όμως μου είναι (προσωπικά) κουραστικό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, draculias είπε

Όταν γυρνάς τη μίζα, ξεκίνα την πορεία σου, μη περιμένεις ούτε τις στροφές να πέσουν ούτε να ζεσταθούν νερά & λάδια μέχρι το επιθυμητό τους σημείο. Αυτό θα το επιτύχεις μέ ήπιο και ορθό τρόπο έχοντας το όχημα σε κίνηση.

Σωστό 

6 λεπτά πριν, draculias είπε

Είναι λάθος να περιμένεις να πέσουν οι στροφές σε ακινησία.

Πολύ σωστό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, draculias said:

Τι εννοείς συγκεκριμένα; style έχω και εγώ, για μουσική το χρησιμοποιω προσωπικά με μία 256gb κάρτα. Επιλέον, μπορείς να να αναβαθμίσεις το λογισμικό με κάποιο δυνητικό update. Το τελευταίο δεν το έχω επιχειρήσει (το έω κάνει σε άλλα αυτοκίνητα στο παρελθόν αλλά με aftermarket συστήματα). Ίσως να το έχουν ακόμα κλειδωμένο από την αντιπροσωπεία, ας το επιβεβαιώσει κάποιος αν γνωρίζει.

Μπορώ να έχω Android auto σε έκδοση style? Δεν έχει καν την επιλογή full link, όπου μετά να λέει οτι είναι κλειδωμένο.

2018 το αμάξι.

 

17 minutes ago, draculias said:

Μήπως το notification για operating temperature το βγάζει (μαζί με άλλα notifications) μόνο όταν είναι ενεργοποιημένο το Eco Tip από τις ρυθμίσεις στο infotainment;

 

- ένα πρόγραμμα (απλό stock) να μου ανέβαζε λίγο την ροπή θα ήταν ταμάμ, αλλά μάλλον πρόκειται για όνειρο θερινής νυκτός... με τόσο σφιχτό κιβώτιο και κοντές σχέσεις, μάλλον θα έπαιρνα συμπλέκτη και κινητήρα στο χέρι... Στην Εθνική-Αττική οδό δεν με νοιάζει λόγω 6ης, μέσα στην πόλη όμως μου είναι (προσωπικά) κουραστικό.

 

Όχι βγαίνει πάντα το notification μαζί με άλλα (πχ χαμηλό καυσιμο, ανοιχτή πόρτα κτλ)

Πρόγραμμα υπάρχει, αλλά ναι, δεν ξέρω τι θα σου κάνει... Υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν και εγγύηση κινητήρα σασμάν. Δεν ξέρω αν έχουν για tgi βέβαια.

14 minutes ago, Doubt said:

Σωστό 

Πολύ σωστό

Συμφωνώ, εγώ λέω για 30 δευτερόλεπτα ίσως παραπάνω αν έχει -5 βαθμούς. Να κυκλοφορήσει λίγο το λάδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω μια μικρή ανηφόρα και συνήθως βγαίνω με την όπισθεν (πυλωτη) γι αυτό και δεν θέλω να το "ζορισω κρύο".

 

Τεμπέλη θέλω να βάλω και εγώ απτήν αρχή,αλλά δεν θέλω να δώσω τα χρήματα που ζητάνε για τον αυθεντικό... 

 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Μπορώ να έχω Android auto σε έκδοση style? Δεν έχει καν την επιλογή full link, όπου μετά να λέει οτι είναι κλειδωμένο.

2018 το αμάξι.

 

Όχι βγαίνει πάντα το notification μαζί με άλλα (πχ χαμηλό καυσιμο, ανοιχτή πόρτα κτλ)

Πρόγραμμα υπάρχει, αλλά ναι, δεν ξέρω τι θα σου κάνει... Υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν και εγγύηση κινητήρα σασμάν. Δεν ξέρω αν έχουν για tgi βέβαια.

Συμφωνώ, εγώ λέω για 30 δευτερόλεπτα ίσως παραπάνω αν έχει -5 βαθμούς. Να κυκλοφορήσει λίγο το λάδι.

Ούτε 1 δευτερόλεπτο, φεύγεις κατευθείαν. Γκάζι δεν πατάς λόγω ανεβασμένων στροφών, την (ελάχιστη) φθορά έτσι κι αλλιώς δεν θα τη γλιτώσει το μοτέρ. Περιμένοντας απλά καις καύσιμο κι επιβαρύνεις την τσέπη σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, μπαρμπαγιωργος said:

Μπορώ να έχω Android auto σε έκδοση style? Δεν έχει καν την επιλογή full link, όπου μετά να λέει οτι είναι κλειδωμένο.

2018 το αμάξι.

 

Όχι βγαίνει πάντα το notification μαζί με άλλα (πχ χαμηλό καυσιμο, ανοιχτή πόρτα κτλ)

Πρόγραμμα υπάρχει, αλλά ναι, δεν ξέρω τι θα σου κάνει... Υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν και εγγύηση κινητήρα σασμάν. Δεν ξέρω αν έχουν για tgi βέβαια.

Συμφωνώ, εγώ λέω για 30 δευτερόλεπτα ίσως παραπάνω αν έχει -5 βαθμούς. Να κυκλοφορήσει λίγο το λάδι.

Επειδή το δικό μου είναι του 2019, δεν ξέρω για πιο πριν αν το παρείχε. Θεωρώ πάντως με μία αναβάθμιση του λογισμικού του infotainment να το εμφανίσει σαν επιλογή , ανεξάρτητα αν αγοράσεις κωδικό για full link ή όχι.

Για του λόγου το αληθές, δες εικόνα από το δικό μου πατώντας το button "PHONE":

image.jpeg.4136050de2bd3313af6c527f1bc51796.jpeg

και apple car play και android auto ως επιλογές (εγώ έχω μόνο το carplay)

26 minutes ago, terry308 said:

Έχω μια μικρή ανηφόρα και συνήθως βγαίνω με την όπισθεν (πυλωτη) γι αυτό και δεν θέλω να το "ζορισω κρύο".

 

Τεμπέλη θέλω να βάλω και εγώ απτήν αρχή,αλλά δεν θέλω να δώσω τα χρήματα που ζητάνε για τον αυθεντικό... 

 

ϊδιες ακριβώς συνθήκες εκκίνησης φίλε μου κι εγώ, πράττω ακριβώς όπως ανέφερα στο παραπάνω post.

Για τον τεμπέλη, πέρασε καιρός, αλλά επειδή στον τιμοκατάλογο (με την παραγγελία, όχι τιμοκατάλογος μετά την αγορά...) θυμάμαι όλα τα features ¨τέτοιου επιπέδου" ήταν από 200 έως 400 €. Σήμερα που λες πόσο το δίνουν;;

(ρωτάω γιατί έτσι κι αλλιώς υπερβολή ήταν το ποσό που έδωσα κατα την παραγγελία) 

8 minutes ago, Doubt said:

Ούτε 1 δευτερόλεπτο, φεύγεις κατευθείαν. Γκάζι δεν πατάς λόγω ανεβασμένων στροφών, την (ελάχιστη) φθορά έτσι κι αλλιώς δεν θα τη γλιτώσει το μοτέρ. Περιμένοντας απλά καις καύσιμο κι επιβαρύνεις την τσέπη σου.

Ακριβώς. Να το πω και λαϊκά, το αμάξι δουλεύει "υπερωρίες" υπό συνθήκες ακινησίας, χωρίς κανένα όφελος. Πρέπει να υπάρχει προοδευτική και γραμμική ροή και θέρμανση νερού λαδιών και μετάλλων με ήπια οδήγηση μέχρι τον ζητούμενο βαθμό τους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, draculias είπε

Για τον τεμπέλη, πέρασε καιρός, αλλά επειδή στον τιμοκατάλογο (με την παραγγελία, όχι τιμοκατάλογος μετά την αγορά...) θυμάμαι όλα τα features ¨τέτοιου επιπέδου" ήταν από 200 έως 400 €. Σήμερα που λες πόσο το δίνουν;;

 

Κάπου στα 180-200€ θυμάμαι επίσημη τιμή,δεν το έχω ψάξει πολύ είναι η αλήθεια, 5 χρόνια έχω συνηθίσει πλέον κι πάλι μου φαίνονται πολλά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, draculias said:

Επειδή το δικό μου είναι του 2019, δεν ξέρω για πιο πριν αν το παρείχε. Θεωρώ πάντως με μία αναβάθμιση του λογισμικού του infotainment να το εμφανίσει σαν επιλογή , ανεξάρτητα αν αγοράσεις κωδικό για full link ή όχι.

Για του λόγου το αληθές, δες εικόνα από το δικό μου πατώντας το button "PHONE":

image.jpeg.4136050de2bd3313af6c527f1bc51796.jpeg

και apple car play και android auto ως επιλογές (εγώ έχω μόνο το carplay)

Ok

Θα το ψάξω

Εμένα όταν πατάω phone βγαίνει πληκτρολόγιο για τηλέφωνο κτλ 

Η μονάδα "οθόνη" αυτή πώς λέγεται(κωδικός) ξέρεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 minutes ago, μπαρμπαγιωργος said:

Ok

Θα το ψάξω

Εμένα όταν πατάω phone βγαίνει πληκτρολόγιο για τηλέφωνο κτλ 

Η μονάδα "οθόνη" αυτή πώς λέγεται(κωδικός) ξέρεις;

θα σε γελάσω ποια έχω, πρέπει να το ψάξω να σου πω.

Για δες εδώ όμως

https://www.seataccesoriescatalogue.net/gr/product/product/45/2015/3763

λέει για συμβατότητες του full link με μοντέλα.

επίσης κάτω κάτω με μικρά γράμματα έχει link με τα manuals ανά μοντέλο αυτοκινήτου

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...