Προς το περιεχόμενο

[Eξωτ. Σκληρός Δίσκος] WD My Passport 4TB 2.5" 74.90€ @ Κωτσόβολος [ΤΕΛΟΣ]


Grim Ripper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Greg9 Επειδη μπερδευτηκες : τους εγραψα ως Περιγραφη Προβληματος ολο το σκηνικο και κατακλειδα ομοια με αυτη που εγραψες:  "Απλά θα μπορούσα να έχω πάρει άλλον δίσκο (της WD, οχι Intenso)σε προσφορά τόσο καιρό που περιμένω. "

Screenshot αν μου ζητησουν θα στειλω. Πιστευεις πρεπει να το ξανα-υποβαλω με screenshot? Εγραψα κωδικο παραγγελιας, ημερομηνια , τα παντα.

Γνωμη μου ειναι οτι η παραπλανηση δεν στεκει ακριβως, δεν μας στειλαν αλλο απο αυτο που παραγγειλαμε, θεωρω πιο σωστο το "Μη παραδοση προϊοντος". Αλλα ο,τι και αν εχουμε βαλει, πιστευω οι ιδιοι ανθρωποι τα βλεπουν και τα αξιολογουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 284
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nosleep είπε

Τον έχω πάρει τον intenso 4tb πριν 4 μήνες που ήταν σε προσφορά (89€) και όντως έχει τον ίδιο δίσκο (WD Blue). Η διαφορά είναι ότι του Intenso είναι sata ενώ της προσφοράς του θέματος είναι usb. Δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα έχετε με τους intenso, έχω 3 δίσκους intenso και δεν έχουν πάθει τίποτα ενώ είναι ταχύτατοι. Η intenso δεν φτιάχνει δικούς της δίσκους αλλά συνήθως βάζει Seagate ή WD. Προσωπικά δεν θα έλεγα όχι αν αντί για τον WD μου έδιναν τον Intenso σε αυτή την τιμή!

Δεν έχει να κάνει με το δίσκο στο στάδιο αυτό. Έχει να κάνει με το όλο "δούλεμα". Εγώ θέλω αυτό που παρήγγειλα και περίμενα, με το σκεπτικό ότι θα γινει ξανά προμήθεια σύντομα. Αυτό και τέλος. Αλλιώς θα έπαιρνα κατι άλλο. Δηλαδή σε δεσμευουν σα πελάτη για να σου πασάρουν μετά ό,τι τους βολεύει?

Συγγνώμη, αλλά εγώ δεν τον δέχομαι τον intenso και 50€ να μου τον έδιναν.

59 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

@Greg9 Επειδη μπερδευτηκες : τους εγραψα ως Περιγραφη Προβληματος ολο το σκηνικο και κατακλειδα ομοια με αυτη που εγραψες:  "Απλά θα μπορούσα να έχω πάρει άλλον δίσκο (της WD, οχι Intenso)σε προσφορά τόσο καιρό που περιμένω. "

Screenshot αν μου ζητησουν θα στειλω. Πιστευεις πρεπει να το ξανα-υποβαλω με screenshot? Εγραψα κωδικο παραγγελιας, ημερομηνια , τα παντα.

Γνωμη μου ειναι οτι η παραπλανηση δεν στεκει ακριβως, δεν μας στειλαν αλλο απο αυτο που παραγγειλαμε, θεωρω πιο σωστο το "Μη παραδοση προϊοντος". Αλλα ο,τι και αν εχουμε βαλει, πιστευω οι ιδιοι ανθρωποι τα βλεπουν και τα αξιολογουν.

Το reaction πηγαινε στη δοση. Εσύ έχεις πληρώσει (εν μέρει) κιόλας. Φαντάσου. Δηλαδή έλεος (για αυτούς).

Ναι οκ κομπλε. Δεν πολυέχει σημασία. Αρκεί να γινει η καταγγελία. Αρκεί αυτό.

Επεξ/σία από Greg9
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Greenday13 είπε

Δεν ειχα σκοπο κι εγω να το προχωρησω σε καταγγελια, οχι λογω ωχαδερφισμου,  αλλωστε ημουν μεσα στην ομαδα που εκανε την μαζικη καταγγελια σε Γερμανο πριν καποια χρονια, απλα λογω περιορισμενου χρονου και απογοητευσης.

Κι εγω ομως πηρα τηλεφωνο και ζητησα να μου σταλει email οτι απο δικη τους ευθυνη ακυρωθηκε η παραγγελια και εκαναν τους Κινεζους. Επομενως, καταγγελια να βαλουν μυαλο κι επωνυμη μαλιστα.

ΥΓ: Καλο θα ηταν να συνενοηθουμε για τα πεδία που συμπληρωνουμε στη φόρμα, ώστε η καταγγελια να εχει ομοιομορφια και να παει στο ίδιο τμήμα.

Παιδια και εγω θελω να κανω καταγγελία τι ακριβως πρεπει να κανω,  δεν εχω ιδεα δεν εχω ξανα κανει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, George2007 είπε

Παιδια και εγω θελω να κανω καταγγελία τι ακριβως πρεπει να κανω,  δεν εχω ιδεα δεν εχω ξανα κανει

Κανε κλικ στο λινκ που εβαλε το παιδι παραπανω. Ακολουθησε τις οδηγιες στα κουτακια. Δεν θελει κατι φοβερο νομιζω. Βαλε την πληρη επωνυμια του Κωτσοβολου. googleαρε : "Κωτσοβολος επωνυμια " και στο πρωτο λινκ ειναι η πληρης επωνυμια επιχειρησης και η διευθυνση της.

Βαζεις τα στοιχεια σου αν θες , περιγραφεις τι εγινε, δινεις αριθμο παραγγελιας, και επιλεγεις ειτε "παραπλανητικη πρακτικη" ειτε "μη αποστολη προϊοντος" . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

Κανε κλικ στο λινκ που εβαλε το παιδι παραπανω. Ακολουθησε τις οδηγιες στα κουτακια. Δεν θελει κατι φοβερο νομιζω. Βαλε την πληρη επωνυμια του Κωτσοβολου. googleαρε : "Κωτσοβολος επωνυμια " και στο πρωτο λινκ ειναι η πληρης επωνυμια επιχειρησης και η διευθυνση της.

Βαζεις τα στοιχεια σου αν θες , περιγραφεις τι εγινε, δινεις αριθμο παραγγελιας, και επιλεγεις ειτε "παραπλανητικη πρακτικη" ειτε "μη αποστολη προϊοντος" . 

Απλα ρωτησα γτ αν δειτε στο τελος του ημεηλ που στελνει ο κωτσοβολος η αθλια αυτη επιχείρηση γραφει: Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, George2007 είπε

Απλα ρωτησα γτ αν δειτε στο τελος του ημεηλ που στελνει ο κωτσοβολος η αθλια αυτη επιχείρηση γραφει: Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης.

Απλά κάντο αν θες. Απ'το να τους αφήσεις έτσι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα μου εστειλαν SMS "Η παραγγελια σας θα καθυστερησει λογω αναβολης παραλαβης της απο τον προμηθευτη μας. Μολις τα προιοντα σας παραληφθουν θα σας ενημερωσουμε αμεσα. Κωτσοβολος".

Θα την περιμενω γιατι δεν μπορω να κανω κι αλλιως αλλα την επωνυμη καταγγελια μου την εκανα παντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα μου ηρθε σημερα ο intenso που αντιπροτειναν και τον πηρα γτ εχω μεινει με ενα δισκο και θελω να αποθηκευσω καποια δεδομενα και σε 2ον για ασφαλεια, αλλιως θα περιμενα και εγω νεα παραλαβη του αρχικου δισκου.θα τον δοκιμασω και θα σας πω γνωμες αν και σε αυτα ο χρονος θα δειξει αν ειναι καλος η οχι.

Επεξ/σία από murcielago580
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τυχερός @SeNNinhA. Κανένα μήνυμα εδώ. Ούτε επικοινωνία για αντιπρόταση (μόνο όταν πήρα μόνος έμαθα περι αυτής)

Πήρα από περιέργεια συνήγορο καταναλωτή. Μου είπαν ότι θα μπορούσα να υποβάλω αναφορά και να απαιτήσω να εκτελεστεί κανονικά η παραγγελία, εφόσον και παραλάβουν απόθεμα σύντομα.

Απλά πρέπει να συμπληρώσω το έντυπο εδώ και τακτοποιούν τα υπόλοιπα εκείνοι ως διαμεσολαβητές.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

Για όποιο δεν βαριέται ας την συμπληρώσει και ας την στείλει στο email που λέει.

 

 

Επεξ/σία από Greg9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Σημερα μου εστειλαν SMS "Η παραγγελια σας θα καθυστερησει λογω αναβολης παραλαβης της απο τον προμηθευτη μας. Μολις τα προιοντα σας παραληφθουν θα σας ενημερωσουμε αμεσα. Κωτσοβολος".

Θα την περιμενω γιατι δεν μπορω να κανω κι αλλιως αλλα την επωνυμη καταγγελια μου την εκανα παντως.

Κι εμενα το ιδιο. Σημερα ηρθε sms! Ο,τι να'ναι. Στο μεταξυ εχω χρεωθει κανονικα την αγορα . 

Μου φαινεται σχεδον αδυνατο να μην παραλαβουν ποτε ξανα WD my passport 4tb, επομενως θεωρω πως ειναι υποχρεωμενοι να τους παραδοσουν. Δεν μιλαμε για μια - δυο λαθος παραγγελιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. θα ήθελα κι εγώ να σας ενημερώσω για την πορεία της δικής μου παραγγελίας σε ότι αφορά τον συγκεκριμένο σκληρό δίσκο. 20 Νοεμβρίου προχώρησα σε παραγγελία και πληρωμή με κάρτα. Ήρθε email για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και sms. 27 Νοεμβρίου με καλούν απο το τμήμα εξυπηρέτησης και με ενημερώνουν ότι λόγω λάθους του συστήματος δεν μπορούν να μου στείλουν τον συγκεκριμένο δίσκο διότι δεν υπάρχει σε απόθεμα και μου αντιπροτείνουν σε τιμή ''ευκαιρίας'' τον INTENSO! Όπως διάβασα το ίδιο έκανα και σε άλλους. Δεν δέχθηκα και μου επιβεβαίωσαν ότι άμεσα θα ακυρωθεί η παραγγελία και θα μου επιστραφούν τα χρήματα. 29 Νοεμβρίου καλώ το τμήμα εξυπηρέτησης και τους ρωτώ για την πορεία ακύρωσης της παραγγελίας μου. Με ενημερώνουν ότι η ακύρωση και η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου. Στις 30 Νοεμβρίου μου έρχεται το sms '' Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΛΟΓΩ ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΜΑΣ. ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΛΗΦΘΟΥΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ''. Μέχρι και σήμερα τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω πάλι μαζί τους να δω τι θα μου πουν αυτή την φορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, denim76 είπε

Καλημέρα. θα ήθελα κι εγώ να σας ενημερώσω για την πορεία της δικής μου παραγγελίας σε ότι αφορά τον συγκεκριμένο σκληρό δίσκο. 20 Νοεμβρίου προχώρησα σε παραγγελία και πληρωμή με κάρτα. Ήρθε email για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και sms. 27 Νοεμβρίου με καλούν απο το τμήμα εξυπηρέτησης και με ενημερώνουν ότι λόγω λάθους του συστήματος δεν μπορούν να μου στείλουν τον συγκεκριμένο δίσκο διότι δεν υπάρχει σε απόθεμα και μου αντιπροτείνουν σε τιμή ''ευκαιρίας'' τον INTENSO! Όπως διάβασα το ίδιο έκανα και σε άλλους. Δεν δέχθηκα και μου επιβεβαίωσαν ότι άμεσα θα ακυρωθεί η παραγγελία και θα μου επιστραφούν τα χρήματα. 29 Νοεμβρίου καλώ το τμήμα εξυπηρέτησης και τους ρωτώ για την πορεία ακύρωσης της παραγγελίας μου. Με ενημερώνουν ότι η ακύρωση και η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου. Στις 30 Νοεμβρίου μου έρχεται το sms '' Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΛΟΓΩ ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΜΑΣ. ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΛΗΦΘΟΥΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ''. Μέχρι και σήμερα τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω πάλι μαζί τους να δω τι θα μου πουν αυτή την φορά.

Εμένα σήμερα την ακύρωσαν. Έχουν χάσει τη μπάλα .Έχουν γράψει λάθος κωδικό παραγγελίας.Προχτες έλαβα sms να περιμένω. Ο,τι να'ναι.

Επεξ/σία από Greenday13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάθε χρόνο τα ίδια αυτό το μαγαζί;

Στην περσινή BF πάλι θέμα με δίσκο (2TB),

όπου μετά από αρνητικές αξιολογήσεις (και φυσικά μη ενημέρωση) ,μου αντιπρότειναν intenso.

(Ο οποίος τελικά βγήκε και προβληματικός)

 

Δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν ζημιά στην εικόνα τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...