Προς το περιεχόμενο

[Eξωτ. Σκληρός Δίσκος] WD My Passport 4TB 2.5" 74.90€ @ Κωτσόβολος [ΤΕΛΟΣ]


Grim Ripper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 284
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, akollias είπε

Κι εμενα την ακυρωσαν σημερα.

Μου ακύρωσαν και εμένα με το παρακάτω:

"Αγαπητέ πελάτη ,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ολική  ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας, καθώς επίσης και στην πίστωση  του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα.

Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας."

 

Η απάντησή μου:

"Δεν γινεται αποδεκτη η ακυρωση της παραγγελίας μου απο μερος σας.
Δεν έγινε ποτέ κανένα σχετικό αιτημα απο μέρους μου για την ακύρωσή της.
Η ενέργειά σας ειναι παρανομη και καταχρηστική.
Ειστε υποχρεωμενοι να προχωρήσετε στην ολοκληρωσή της.
Σε αντιθετη περιπτωση επιφυλάσομαι για τα νομιμα δικαιώματά μου προς αποζημίωση κάθε ζημίας που υπέστη μετα την ακύρωση της παραγγελίας μου και την αδυναμία προμηθειας του συγκεκριμενου προιοντος στην συγκεκριμενη τιμη.
 
Παρακαλω να επικοινωνησετε αμεσα μαζι μου προς επιλυση του ζητηματος στο τηλεφωνο......."
 
Φυσικά και προσώρησα αμεσα σε νέα καταγγελία τους μιας και
1ον) η σχετικη ακυρωση εγινε αμεσως μετα την επωνυμη καταγγελια μου προς αυτους
2ον) αναφέρεται ξεκάθαρα ΨΕΥΔΩΣ οτι η ακύρωση εγινε μετά από αίτημά μου!!
 
Δεν αποτελεί μόνο αθέμιτη εμπορικη πρακτικη η προωθηση προιοντος ως αμεσα διαθεσιμο ενω δεν υπαρχει στοκ, ούτε και η αποδοχη σχετικης εξοφλημενης παραγγελιας η οποια οχι μονο δεν εκτελειται αλλα ούτε και αντικαθίσταται με αλλο παρομοιο προιον, αλλα πια μιλάμε για ακύρωση παραγγελίας με ΨΕΥΔΕΣ πρόσχημα. Μιλάμε για ξεκάθαρη ενσυνείδητη ΑΠΑΤΗ.
 
Δεν προκειται να μεινει έτσι. Επικοινώνησα μαζι τους με το τμημα εξυπηρετησης πελετων και ζητησα να μου παρεχουν αμεσα αποδείξεις για την αιτιαση "μετα απο αιτημά σας".
Αυριο θα μιλησω με φιλο δικηγορο. Δεν ειναι οι κολοδισκοι το θεμα. Ειναι οτι δεν μπορει να μας κοροιδευουν στα μουτρα μας.

 

 

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 13
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Μου ακύρωσαν και εμένα με το παρακάτω:

"Αγαπητέ πελάτη ,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ολική  ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας, καθώς επίσης και στην πίστωση  του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα.

Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας."

Η απάντησή μου:

"Δεν γινεται αποδεκτη η ακυρωση της παραγγελίας μου απο μερος σας.
Δεν έγινε ποτέ κανένα σχετικό αιτημα απο μέρους μου για την ακύρωσή της.
Η ενέργειά σας ειναι παρανομη και καταχρηστική.
Ειστε υποχρεωμενοι να προχωρήσετε στην ολοκληρωσή της.
Σε αντιθετη περιπτωση επιφυλάσομαι για τα νομιμα δικαιώματά μου προς αποζημίωση κάθε ζημίας που υπέστη μετα την ακύρωση της παραγγελίας μου και την αδυναμία προμηθειας του συγκεκριμενου προιοντος στην συγκεκριμενη τιμη.
 
Παρακαλω να επικοινωνησετε αμεσα μαζι μου προς επιλυση του ζητηματος στο τηλεφωνο......."
 
Φυσικά και προσώρησα αμεσα σε νέα καταγγελία τους μιας και
1ον) η σχετικη ακυρωση εγινε αμεσως μετα την επωνυμη καταγγελια μου προς αυτους
2ον) αναφέρεται ξεκάθαρα ΨΕΥΔΩΣ οτι η ακύρωση εγινε μετά από αίτημά μου!!
 
Δεν αποτελεί μόνο αθέμιτη εμπορικη πρακτικη η προωθηση προιοντος ως αμεσα διαθεσιμο ενω δεν υπαρχει στοκ, ούτε και η αποδοχη σχετικης εξοφλημενης παραγγελιας η οποια οχι μονο δεν εκτελειται αλλα ούτε και αντικαθίσταται με αλλο παρομοιο προιον, αλλα πια μιλάμε για ακύρωση παραγγελίας με ΨΕΥΔΕΣ πρόσχημα. Μιλάμε για ξεκάθαρη ενσυνείδητη ΑΠΑΤΗ.
 
Δεν προκειται να μεινει έτσι. Επικοινώνησα μαζι τους με το τμημα εξυπηρετησης πελετων και ζητησα να μου παρεχουν αμεσα αποδείξεις για την αιτιαση "μετα απο αιτημά σας".
Αυριο θα μιλησω με φιλο δικηγορο. Δεν ειναι οι κολοδισκοι το θεμα. Ειναι οτι δεν μπορει να μας κοροιδευουν στα μουτρα μας.

Μπράβο για όλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ουσιαστικά αναγκάστηκα να πω να ακυρωθεί στο τηλέφωνο,κακώς βέβαια, αλλά ξαναπηρα και τους ζήτησα να στείλουν γραπτώς ότι εκείνοι ευθύνονται για την ακύρωση και αρνήθηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Μου ακύρωσαν και εμένα με το παρακάτω:

"Αγαπητέ πελάτη ,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ολική ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας, καθώς επίσης και στην πίστωση του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα.

Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας."

Η απάντησή μου:

"Δεν γινεται αποδεκτη η ακυρωση της παραγγελίας μου απο μερος σας.
Δεν έγινε ποτέ κανένα σχετικό αιτημα απο μέρους μου για την ακύρωσή της.
Η ενέργειά σας ειναι παρανομη και καταχρηστική.
Ειστε υποχρεωμενοι να προχωρήσετε στην ολοκληρωσή της.
Σε αντιθετη περιπτωση επιφυλάσομαι για τα νομιμα δικαιώματά μου προς αποζημίωση κάθε ζημίας που υπέστη μετα την ακύρωση της παραγγελίας μου και την αδυναμία προμηθειας του συγκεκριμενου προιοντος στην συγκεκριμενη τιμη.
 
Παρακαλω να επικοινωνησετε αμεσα μαζι μου προς επιλυση του ζητηματος στο τηλεφωνο......."
 
Φυσικά και προσώρησα αμεσα σε νέα καταγγελία τους μιας και
1ον) η σχετικη ακυρωση εγινε αμεσως μετα την επωνυμη καταγγελια μου προς αυτους
2ον) αναφέρεται ξεκάθαρα ΨΕΥΔΩΣ οτι η ακύρωση εγινε μετά από αίτημά μου!!
 
Δεν αποτελεί μόνο αθέμιτη εμπορικη πρακτικη η προωθηση προιοντος ως αμεσα διαθεσιμο ενω δεν υπαρχει στοκ, ούτε και η αποδοχη σχετικης εξοφλημενης παραγγελιας η οποια οχι μονο δεν εκτελειται αλλα ούτε και αντικαθίσταται με αλλο παρομοιο προιον, αλλα πια μιλάμε για ακύρωση παραγγελίας με ΨΕΥΔΕΣ πρόσχημα. Μιλάμε για ξεκάθαρη ενσυνείδητη ΑΠΑΤΗ.
 
Δεν προκειται να μεινει έτσι. Επικοινώνησα μαζι τους με το τμημα εξυπηρετησης πελετων και ζητησα να μου παρεχουν αμεσα αποδείξεις για την αιτιαση "μετα απο αιτημά σας".
Αυριο θα μιλησω με φιλο δικηγορο. Δεν ειναι οι κολοδισκοι το θεμα. Ειναι οτι δεν μπορει να μας κοροιδευουν στα μουτρα μας.

Μπράβο φίλε. Όσο περισσότεροι δρούμε όπως εσύ, τόσο γρηγορότερα θα αναγκαστούν τα καταστήματα να μαζευτούν και ΚΥΡΙΩΣ να οργανώσουν τη μηχανογράφησή τους ώστε οι αποθήκες με τα στοκ να είναι άμεσα συνδεδεμένες με τα e-shops του.

Μην παραιτείστε των δικαιωμάτων σας ελαφρά τη καρδία. Και μην ξεχνάτε, ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝ. Μην αρκείστε σε προφορικές ακυρώσεις, δικαιολογίες κλπ. Το γιατί είναι ευνόητο. Βλέπετε πως αντιδρούν σε όποιον ζητάει ΕΓΓΓΡΑΦΕΣ αιτιολογήσεις. Να ζητάτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ εγγράφως.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια αξιζει να το τραβηξουμε οσο γινεται. 

Ενα απο τα πραγματα που με εξοργιζουν ειναι οτι στο να τραβηξουν χρηματα απο την καρτα μου χωρις να εχει σταλει το προϊον ηξεραν. Στο να ενημερωσουν οτι δεν το εχουν δεν ηξεραν.

Πριν 1 μηνα και βαλε, ειχα κανει προπαραγγελια απο αγγλικο μαγαζι το Hellblade. Εβαλα την καρτα και ξερετε ποτε μου τραβηξαν τα χρηματα; ΧΤΕΣ που εγινε η αποστολη. Στην Ουγκαντα της Μεσογειου, οι πονηροι τραβανε τα χρηματα χωρις να αποστειλουν το προϊον και μετα εσυ τρεχεις να τα παρεις πισω.

 

update : Απο ΓΓ καταναλωτη μου απαντησαν αρλουμπες, ουτε ασχοληθηκαν με το τι εγραψα. Μου ειπαν για τα δικαιωματα του καταναλωτη σε ελαττωματικο προϊον, δικαιωμα υπαναχωρησης κλπ. Καμια σχεση με την υποθεση που συζηταμε.

Επεξ/σία από Greenday13
ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με έπαιρναν πάλι τηλέφωνο, βρήκα κλήση. Υποθέτω πως ύστερα από την άρνηση μου να παραλάβω τον Ιntenso και επιμονή στο να εκτελεστεί η παραγγελία και μετά από το SMS που έλεγε πως θα αργήσει, θα θέλουν πάλι να μου πουν για ακύρωση. Να τους πάρω εγώ ή να περιμένω;
Μιλάμε δεν είναι σοβαροί οι άνθρωποι, απορώ ποια είναι η λογική τους πάνω σε αυτό. Η Western Digital πάντα εκεί είναι και όποτε θες παραγγέλνεις, δεν μιλάμε για κάποιο συλλεκτικό κομμάτι που δεν ξαναβγαίνει, δεν μπορούν να λένε πως απλά δεν μπορούν να το φέρουν. Πόσο έξω δηλαδή θα πέσει το μικρό μαγαζάκι του Κωτσόβολου, που με δυσκολία τα φέρνει βόλτα, αν απλά παραγγείλει όσα κομμάτια έχει δεσμευθεί στους πελάτες του να παραδώσει; Γιατί προφανώς γι' αυτό γίνεται το θέμα, θα είχε πάρει σε τρελή τιμή μια άλφα ποσότητα, του τελείωσε όταν από λάθος ΔΙΚΟ ΤΟΥ έχει δεσμευτεί να μας παραδώσει κάποια κομμάτια και προφανώς δεν θα μπορεί να προμηθευτεί στην ίδια προνομιακή τιμή...
Εντάξει, πάλι χονδρική θα πάρει, και έχει τόσα μαγαζιά, είναι τακτικός του προμηθευτής η WD, δεν παραγγείλαμε συλλεκτική μινιατούρα του Astro Boy που έχει πελεκηθεί με μεράκι στο χέρι Ιαπωνέζου καλλιτέχνη του περασμένου αιώνα....  Πόση ποια είναι αυτή η διαφορά που θα τον βάλει τόσο πολύ μέσα που προτιμά να χάσει την πώληση, τον πελάτη, να γίνεται ξεφτίλα και να τρώει καταγγελίες; Αν είναι κάποιος sales manager ή υπεύθυνος logistics ή δεν ξέρω γω τι, ας μας λύσει την απορία... Τι να πω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/12/2018 στις 2:19 ΜΜ, SeNNinhA είπε

Δεν αποτελεί μόνο αθέμιτη εμπορικη πρακτικη η προωθηση προιοντος ως αμεσα διαθεσιμο ενω δεν υπαρχει στοκ, ούτε και η αποδοχη σχετικης εξοφλημενης παραγγελιας η οποια οχι μονο δεν εκτελειται αλλα ούτε και αντικαθίσταται με αλλο παρομοιο προιον, αλλα πια μιλάμε για ακύρωση παραγγελίας με ΨΕΥΔΕΣ πρόσχημα. Μιλάμε για ξεκάθαρη ενσυνείδητη ΑΠΑΤΗ.

 
Δεν προκειται να μεινει έτσι. Επικοινώνησα μαζι τους με το τμημα εξυπηρετησης πελετων και ζητησα να μου παρεχουν αμεσα αποδείξεις για την αιτιαση "μετα απο αιτημά σας".
Αυριο θα μιλησω με φιλο δικηγορο. Δεν ειναι οι κολοδισκοι το θεμα. Ειναι οτι δεν μπορει να μας κοροιδευουν στα μουτρα μας.

Ενημερωσε μας για την εξελιξη της υποθεσης οσο προχωραει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, afterhours είπε

Ενημερωσε μας για την εξελιξη της υποθεσης οσο προχωραει.

Προς το παρον κανουν τους χαζους που εχω απαιτήσει να μου εξηγησουν απο που προκύπτει η αιτίασή τους οτι ακυρώθηκε η παραγγελία μετά απο δικο μου αίτημα. Ολο λενε οτι θα επικοινωνησουν μαζι μου αλλα τιποτε... Τι να πουν αλλωστε...

Με πηραν πριν απο λιγο τηλεφωνο να μου εξηγησουν οτι δεν ηταν διαθεσιμο το προιον και γι αυτο ακυρώθηκε κλπ κλπ.

Αφου τους εξηγησα οτι η οποιαδηποτε δυσλειτουργια του ηλεκτρονικου τους συστηματος ειναι δικη τους ευθυνη και οτι ειναι υποχρεωμενοι να μου αποστειλουν την παραγγελία μου ή να μου την αντικαταστήσουν με αλλο προιον ιδιας τουλαχιστον ποιοτητας και χαρακτηριστικων ασχετως κόστους, προσφερθηκαν να μου στειλουν Intenso.

Αρνηθηκα ξεκαθαρα διοτι δεν αποτελει προιον ιδιας ποιοτητας και ζήτησα να μου στείλουν τον πρώτο διαθέσιμο WD 4ΤΒ που περιμενουν για παραλαβη. Οντως περιμενουν παραλαβή WD 4TB (νομιζω τον passport).

Ο υπαλληλος δεν ειχε τετοια εξουσιοδοτηση και με παρεπεμψε στο τμημα παραπονων. Εννοειται οτι ακομη περιμενω κληση τους οπως και με τους υπολοιπους....

Δεν θα μεινει ετσι.

Με το email στο οποιο αναφερεται ως δικαιολογια δικό μου αίτημα για ακυρωση της παραγγελιας θα τους τρεξω χοντρα για ΑΠΑΤΗ πια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeNNinhA είπε

Προς το παρον κανουν τους χαζους που εχω απαιτήσει να μου εξηγησουν απο που προκύπτει η αιτίασή τους οτι ακυρώθηκε η παραγγελία μετά απο δικο μου αίτημα. Ολο λενε οτι θα επικοινωνησουν μαζι μου αλλα τιποτε... Τι να πουν αλλωστε...

Με πηραν πριν απο λιγο τηλεφωνο να μου εξηγησουν οτι δεν ηταν διαθεσιμο το προιον και γι αυτο ακυρώθηκε κλπ κλπ.

Αφου τους εξηγησα οτι η οποιαδηποτε δυσλειτουργια του ηλεκτρονικου τους συστηματος ειναι δικη τους ευθυνη και οτι ειναι υποχρεωμενοι να μου αποστειλουν την παραγγελία μου ή να μου την αντικαταστήσουν με αλλο προιον ιδιας τουλαχιστον ποιοτητας και χαρακτηριστικων ασχετως κόστους, προσφερθηκαν να μου στειλουν Intenso.

Αρνηθηκα ξεκαθαρα διοτι δεν αποτελει προιον ιδιας ποιοτητας και ζήτησα να μου στείλουν τον πρώτο διαθέσιμο WD 4ΤΒ που περιμενουν για παραλαβη. Οντως περιμενουν παραλαβή WD 4TB (νομιζω τον passport).

Ο υπαλληλος δεν ειχε τετοια εξουσιοδοτηση και με παρεπεμψε στο τμημα παραπονων. Εννοειται οτι ακομη περιμενω κληση τους οπως και με τους υπολοιπους....

Δεν θα μεινει ετσι.

Με το email στο οποιο αναφερεται ως δικαιολογια δικό μου αίτημα για ακυρωση της παραγγελιας θα τους τρεξω χοντρα για ΑΠΑΤΗ πια.

Έλαβα email ότι δεν θα ξαναφέρουν τον συγκεκριμένο δίσκο wd my passport 4 tb (κωδικός 180395). Στον καθένα λένε ο,τι θέλουν. Με αυτό το email, έτσι και παραλάβει ένας ακόμη, τους τρέχεις άνετα . Για την ώρα συμπληρώνω συνεχως το εντυπο για τον Συνηγορο του Καταναλωτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

Έλαβα email ότι δεν θα ξαναφέρουν τον συγκεκριμένο δίσκο wd my passport 4 tb (κωδικός 180395). Στον καθένα λένε ο,τι θέλουν. Με αυτό το email, έτσι και παραλάβει ένας ακόμη, τους τρέχεις άνετα . Για την ώρα συμπληρώνω συνεχως το εντυπο για τον Συνηγορο του Καταναλωτη.

Ισως παραλαβουν ομως τον Element (το παλικαρι δεν ηξερε ακριβως). Κατι θα παραλαβουν απο WD σε αυτο ηταν σιγουρος. Οποτε δεν τιθεται θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι πραγματικά πιστεύετε πως θα καταφέρετε κυνηγώντας τους για να εκτελέσουν μια παραγγελία που δεν έχει αντίκρυσμα; θα βρουν ξαφνικά απόθεμα να την εκτελέσουν;  το πολύ πολύ να δώσουν μια επιταγή (όπως έδωσαν σε εμένα 10 ευρώ για ένα πολύμπριζο που τελικά δεν είχαν) ανάλογα με το ύψος της παραγγελίας. θα απολογηθούν και τέλος.

εφόσον γίνεται επιστροφή χρημάτων και δεν τα παρακρατεί τότε τι άλλο θα του κάνεις; παραπλανητική διαφήμιση; εάν έχεις τον χρόνο και το χρήμα να ασχοληθείς τότε βουρ αλλά από ότι βλέπω πολύ μαγκιά πέφτει

για τον φίλο που του λένε πως του είπαν πως η παραγγελία ακυρώθηκε από τον ίδιο ενώ ο ίδιος δεν το έκανε, ας κάνει ότι τον φωτίσει ο Θεός και ας τους κυνηγήσει

το ότι ένας φούρνος δέχεται παραγγελίες για 10000 τυρόπιτες, δεν σημαίνει πως μπορεί να τις εκτελέσει. εφόσον ακυρώσει την παραγγελία κατόπιν ενημέρωσης τι θα κάνεις; θα πας στον συνήγορο του καταναλωτή για μια παραγγελία που δεν εκτελέστηκε;

1 ώρα πριν, flick είπε

Εμένα με έπαιρναν πάλι τηλέφωνο, βρήκα κλήση. Υποθέτω πως ύστερα από την άρνηση μου να παραλάβω τον Ιntenso και επιμονή στο να εκτελεστεί η παραγγελία και μετά από το SMS που έλεγε πως θα αργήσει, θα θέλουν πάλι να μου πουν για ακύρωση. Να τους πάρω εγώ ή να περιμένω;
Μιλάμε δεν είναι σοβαροί οι άνθρωποι, απορώ ποια είναι η λογική τους πάνω σε αυτό. Η Western Digital πάντα εκεί είναι και όποτε θες παραγγέλνεις, δεν μιλάμε για κάποιο συλλεκτικό κομμάτι που δεν ξαναβγαίνει, δεν μπορούν να λένε πως απλά δεν μπορούν να το φέρουν. Πόσο έξω δηλαδή θα πέσει το μικρό μαγαζάκι του Κωτσόβολου, που με δυσκολία τα φέρνει βόλτα, αν απλά παραγγείλει όσα κομμάτια έχει δεσμευθεί στους πελάτες του να παραδώσει; Γιατί προφανώς γι' αυτό γίνεται το θέμα, θα είχε πάρει σε τρελή τιμή μια άλφα ποσότητα, του τελείωσε όταν από λάθος ΔΙΚΟ ΤΟΥ έχει δεσμευτεί να μας παραδώσει κάποια κομμάτια και προφανώς δεν θα μπορεί να προμηθευτεί στην ίδια προνομιακή τιμή...
Εντάξει, πάλι χονδρική θα πάρει, και έχει τόσα μαγαζιά, είναι τακτικός του προμηθευτής η WD, δεν παραγγείλαμε συλλεκτική μινιατούρα του Astro Boy που έχει πελεκηθεί με μεράκι στο χέρι Ιαπωνέζου καλλιτέχνη του περασμένου αιώνα....  Πόση ποια είναι αυτή η διαφορά που θα τον βάλει τόσο πολύ μέσα που προτιμά να χάσει την πώληση, τον πελάτη, να γίνεται ξεφτίλα και να τρώει καταγγελίες; Αν είναι κάποιος sales manager ή υπεύθυνος logistics ή δεν ξέρω γω τι, ας μας λύσει την απορία... Τι να πω...

ξεχνάς κάτι άλλο. μπορεί σε συγκεκριμένα προϊόντα να κάνει μια προωθητική ενέργεια και να έχει πχ ελάχιστο κέρδος ή να μην έχει καθόλου. όταν έχει 1000 παραγγελίες που εκκρεμούν και είτε μπαίνει μέσα, είτε δεν έχει κέρδος ή το κέρδος του είναι ελάχιστο προτιμά να μην τις εκτελέσει. απλά και όμορφα. 

όσο το ''θα χάσει τον πελάτη'', πίστεψέ με στην επόμενη καλή προσφορά, όσοι την πάτησαν τώρα θα ξανατρέχουν να αγοράσουν

  • Confused 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...