Προς το περιεχόμενο

Black Friday παραγγελίες από Γερμανό που δεν παραδόθηκαν


james9tito

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, MegalosVeziris είπε

Θα το ξαναπώ, δεν είναι κολοσσός. Είναι μαγαζιά FRANCHISE !!!!

Franchise ειναι στα μαγαζια , το eshop το διαχειριζεται ο ΟΤΕ , οταν σε καλουν εμφανιζεται το 13888

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, james9tito είπε

Franchise ειναι στα μαγαζια , το eshop το διαχειριζεται ο ΟΤΕ , οταν σε καλουν εμφανιζεται το 13888

Κωλοχανιο είναι και αυτοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα πάντως με καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή απο 30.11 με κοινοποίηση στο γερμανό δεν μου έχει απαντήσει κανεις μέχρι σήμερα! Για το συνήγορο ίσως να είναι νωρίς, αλλά οι άλλοι...εντελώς μπακάλικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πάντως νιωθω και μαλακας που μου δωσαν μονο 10ευρη επιταγή και τους ειχα με το σεις και το σας στο τηλέφωνο γιατί ξερω ότι δε φταίνε τα παιδάκια στο support...γιατι για 20ευρες και 50ευρες επιταγές διαβάζω ακόμα και εκεί σε κάνουν να αισθάνεσαι ριγμενος. 

Επεξ/σία από greengr21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το νοκια 8 παιδια τι δωροεπιταγη σας εδωσαν;

εδω τιποτα ακομη.

οσο για την επιστροφη απο αλλη παραγγελία ακόμη περιμένω..άσπρισαν τα μαλλιά μου και δεν μου πάει 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, greengr21 είπε

Εγω πάντως νιωθω και μαλακας που μου δωσαν μονο 10ευρη επιταγή και τους ειχα με το σεις και το σας στο τηλέφωνο γιατί ξερω ότι δε φταίνε τα παιδάκια στο support...γιατι για 20ευρες και 50ευρες επιταγές διαβάζω ακόμα και εκεί σε κάνουν να αισθάνεσαι ριγμενος. 

Εμένα μου έδωσαν 10 μούτζες 😂 όχι δωροεπιταγη, ούτε γλυφιτζουρι δε μου έδωσαν .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, Alexandros7474 said:

Δίκιο έχεις. Στο mall που δουλεύει φίλος έδωσαν 120. Στο golden hall έδωσαν 80.

Μιλάω για το περιβόητο Νοκια 8 . Για τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη.

Δεν ξέρω για το αν ήταν «περιβόητη» η προσφορά του Nokia 8, πάντως αναφέρεσαι σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο κινητού μιας συγκεκριμένης εταιρείας, χωρίς να έχει αναφερθεί σε αυτό κανένας από τους προηγούμενους posters. Είναι λίγο εκτός τόπου και χρόνου κάτι τέτοιο όπως καταλαβαίνεις, έπρεπε εξαρχής να το έχεις αναφέρει.

Έχουμε μιλήσει για games, τηλεοράσεις και laptops, σε πάρα πολλά είδη ο Γερμανός δεν μπόρεσε να καλύψει τη ζήτηση, πράγμα που είναι φως φανάρι ότι το έκανε επίτηδες. Σε πολλές δε περιπτώσεις απ' ότι διαβάζω δέσμευσε και χρήματα από τις κάρτες των πελατών του. Απαράδεκτα πράγματα, που ούτε τα τελευταία μαγαζάκια δεν κάνουν.

Βουρ για καταγγελίες όσοι έχετε ριχτεί.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγω την δικια μου ιστορια

παραγγείλα σχεδόν ταυτόχρονα με τον bakos (ιδια μερα) το λαπτοπ lenovo g50-45 με το πολυμηχάνημα δώρο ,πλήρωσα με καρτα eurobank και μετα από 15 μέρες με πήραν να μου πουνε πως δεν εχουν απόθεμα και μου εδωσαν δωροεπιταγή 50 ε ,να αναφέρω πως ακόμα και σήμερα τα χρήματα είναι δεσμευμένα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγώ τις εμπειρίες μου παρέλαβα χθες ενα λαπτοπ λενοβο στα 249 και 2 παιχνίδια xbox one, μονο το ταμπλετ samsung δεν μου στείλανε επειδει δεν υπήρχε απόθεμα όπως μου είπανε και ας ηταν διαθέσιμο on line αλλά δεν με πείραξε καθως παρέλαβα το λάπτοπ σε πολύ καλή τιμή!.. Αυτα! 

22 ώρες πριν, samsunglife είπε

22/11 παραγγελία ηλεκτρονική mate 10 pro , email και sms για την επιβεβαίωση της παραγγελίας, τον αριθμό της και ότι θα παραλάβω απο το τάδε κατάστημα (πλήρωσα ηλεκτρονικά και όχι στο κατάστημα παραλαβής για να πάρω την επιστροφή 20%).  26/11 πήρανε και τα λεφτά απο τον λογαριασμό (μέχρι τότε ήταν δεσμευμένα). 

Σε 4 mail δεν απαντήσανε ποτέ. Στο κατάστημα μου λέγανε κάθε φορά πάρτε μας αύριο να δούμε αν ήρθε, ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ στην εξέλιξη της παραγγελίας.

30/11 μετά από τηλεφωνο δικό μου  (και 40 λεπτά αναμονή) μου απάντησαν ότι το προϊόν δεν μπήκε ποτέ στο καλάθι και επομένως δεν υπάρχει παραγγελία, οπότε πάμε για επιστροφή των χρημάτων (χωρίς καμία 10ευρη δωροεπιταγή...).  Την ίδια μέρα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και (γεγονός μάλλον άσχετο με το προηγούμενο τηλεφωνημα μου) μου μπήκαν 80 ευρώ επιστροφή στην κάρτα!!! και σήμερα 4/12 μου επιστράφηκε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ποσό των 399 ευρώ!!!

Οπότε με βλέπω σήμερα-αύριο να καταναλώνω όλοκληρο το ποσό της επιστροφής και αν με πάρουν τηλέφωνο να μου τα ζητήσουν πίσω θα τους βάλω σε...ολιγόλεπτη αναμονή (και κάθε 5 λεπτά θα τους λέω να μην κλείσουν την γραμμή για να μη...χάσουν την προτεραιότητά τους...)👿

Και με ηχογραφημένη κλήση όχι αστεία!! 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, matrixxx είπε

Το θεμα δεν υπαρχει για να αρχισει μια θεωρητικη κουβεντα ή και  αποψεις του ανωφελου στυλ "φταιει", "δεν φταιει" κλπ που βλεπω σε λιγα σχολια, αλλα οπως ειπα ΠΡΙΝ ανοιξει, για να αναφερθουν εξελιξεις σχετικες με το θεμα ειτε απο την πλευρα του μαγαζιου ειτε απο τους πελατες, για τις παραγγελιες που δεν παραδόθηκαν.

Φιλολογικες κουβεντες δεν εχουν θεση στο θεμα, οπως δεν εχουν θεση και περιπτωσεις θετικης εξελιξης παραγγελιων αφου ειναι οφτοπικ.

Αυτα με την προοπτικη να μεινει δεμενο το τοπικ και να μην χασει την συνοχη του.

Merci

η μονη εξελιξη απο την πλευρα του μαγαζιου,φιλε matrixxx ειναι απο οτι καταλαβα οι διαφορες δωροεπιταγες που μοιρασε...

αναλογα με το πόσο μεσα εβαλε τον καθ'ενα,ποσες απειλες για καταγγελιες ακουσε,και κυριως μαλλον αναλογα με το υψος

του ποσου που 'δανειστηκε' απο τον καθε πελατη,διαμορφωσε κ το ποσό της δωροεπιταγης που εστειλε....Η αθλιοτητα τους παντως

συνεχιστηκε,με την δωροεπιταγη να αφορα ΞΑΝΑ και ΜΟΝΟ παραγγελια μεσω eshop και ΟΧΙ απο φυσικο καταστημα....

το αποκορυφωμα του εμπαιγμου θεωρω οτι ειναι ο τελευταιος ορος 16... : 

'Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας ή επιστροφής της λόγω μη
παραλαβής, το ποσό του εκπτωτικού κουπονιού δεν επιστρέφεται και δεν
μπορεί να δοθεί νέος κωδικός.'

ξεχασαν να προσθεσουν διπλα τι γινεται στη περιπτωση που ξαναγινει το ιδιο μπαχαλο,και 'ακυρωθει'-'χαθει'-'δεν παραδοθει λογω αδυναμιας

τους ή ελλειψης αποθεματος' παλι,η παραγγελια-δωρο μας....θα το χασουμε κι αυτο...?

 

Κατα καιρους διαβαζω για ακυρα και προσφορες που πηγαν κατα διαολου,εδω.Επισης για Λαθη στο συστημα τους & τις τιμες.

Κανεις δεν ειναι αμοιρος ευθηνων...ολους τους εχουμε κραξει (με το δικιο μας) Πλαισιο,Κωτσοβολο,media market......Δεν ειναι κατι που δεν εχει ξαναγινει.

Απλα εχω την εντυπωση -επειδη τυχαινει να ειμαι απο αυτους που το εζησαν απο πρωτο χερι,μιας κ εκανα το 'λαθος' να πιστεψω τον Γερμανο και να παραγγειλω

κατι που ΗΤΑΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ της στιγμη που παταγα enter και ολοκληρωνα την παραγγελια- οτι φετος μαλλον ο Γερμανος το παρακανε...ξεπερασε τα ορια,και ισως θα ηταν καλη στιγμη να παρει ενα 'μαθημα'...αυτος αλλα και οι ομοιοι του.

Δεν ειμαι σιγουρος οτι οι καταγγελιες σε συνηγορο καταναλωτη/Υπουργειο Αναπτυξης (1520)/Εκποιζω κλπ θα φερουν καποιο αποτελεσμα.

Αν αποφασιστει να κινηθουμε ομαδικα,με δικηγορο,για πιθανες αγωγες κλπ,για διεκδικηση επισης πιθανων αποζημιωσεων,ειμαι μεσα απο τους πρωτους !

Ξαναλεω παλι,καποιος δικηγορος να μας διαφωτισει λιγο,δεν υπαρχει...?

Επεξ/σία από Bakos100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αγωγη επειδη δεν σου ηρθε η παραγγελια. Ξεκινα με το 500 αρικο διαθεσιμο και συνεχιζουμε.Σε 4 χρονια θα βγαλεις ακρη να παρεις την παραγγελια οπως οφειλαν .

επισης οι νομικες συμβουλες δεν ειναι τσαμπα.Οποτε πηγαινε σε δικηγορο δωσε το 50αρικο να τις εχεις.

Επεξ/σία από Aias
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά μην αγχώνεστε με δικηγόρους κτλ.καντε καταγγελία στο συνηγορο του καταναλωτή και στο εκποιζω.επισης και στη γενική γραμματεία του καταναλωτή η οποία επιβάλλει πρόστιμα  και μόνο.και τα 3 ειναι τσαμπα.αν δουν αρκετές καταγγελίες λογικά θα ασχοληθούν πιο σοβαρά.εμενα με το συνήγορο μου δόθηκε λύση σε θέμα που είχα με μαγαζί που είχα.βαρατε μην φοβάστε!έχει ξανακάνει ο Γερμανός παλιότερα νομίζω παρόμοια πράγματα.ειχε γίνει θέμα και στο ινσομνια αν δεν κάνω λάθος.

Επεξ/σία από donstefano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τραγικοί! Εγώ πρόλαβα και πήρα 1 απο τα 3 παιχνίδια που παρήγγειλα. Ενας φίλος μου 1 απο τα  2. Ο αδερφος μου είχε παραγγείλει tablet και κλασσικά ακύρωσαν.
Για να δείτε πόσο μπροστά είναι οι τύποι, 2 άτομα πήραμε το ίδιο παιχνίδι. Εγώ 20 λεπτά νωρίτερα απο τον φίλο μου. Ο φίλος μου παρέλαβε την επόμενη μέρα. Εγώ περίμενα 1 μέρα ενημέρωση γιατί δεν ήξεραν το απόθεμα και παρέλαβα τελικά μετά απο 3. Με λίγα λόγια καμία σοβαρότητα στον έλεγχο ώρας παραγγελίας κλπ. (Γιατί μετά απο λίγο απο τις παραγγελίες μας βγήκε εξαντλημένο οπότε και τυχερός ήμουν που είχαν άλλο ένα στην αποθήκη).  Οποιος πρόλαβε να φανεί πρώτος στο σύστημα έπαιρνε. 

Πήραμε ο καθένας απο μια 10ευρη έκπτωση με κωδικό για τα ακυρωμένα. Είδα οτι μπορείς να την συνδυάσεις και έβαλα και πήρα ένα παιχνίδι των 25 με 2 κωδικούς στα 5. Ελπίζω να μην μου το ακυρώσουν και αυτό. :P

Γενικά κάκιστο όλο αυτό αλλά μην νομίζετε οτι θα γίνει και κάτι. Δεν νομίζω οτι μπορείς να τους κάνεις κάτι νομικά αφου απλά ακύρωσαν μια παραγγελία. Τωρα για δεσμεύσεις χρημάτων κλπ κλπ εκεί πάει αλλού. Κρίμα πάντως γιατί έχασε πολύς κόσμος απο άλλα μαγαζιά προσφορές που τάχα μου τις βρήκε στον Γερμανό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aias είπε

αγωγη επειδη δεν σου ηρθε η παραγγελια. Ξεκινα με το 500 αρικο διαθεσιμο και συνεχιζουμε.Σε 4 χρονια θα βγαλεις ακρη να παρεις την παραγγελια οπως οφειλαν .

επισης οι νομικες συμβουλες δεν ειναι τσαμπα.Οποτε πηγαινε σε δικηγορο δωσε το 50αρικο να τις εχεις.

προφανως και μονος μου δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκινησω κατι.

Αν προσεξες αναφερω:'Αν αποφασιστει να κινηθουμε ομαδικα'.


ο δικηγορος της οικογενειας μου -αν θα τον ρωτησω για το θεμα,να εισαι σιγουρος οτι δεν θα μου ζητησει κατι.

Εσυ μπορει να ζητας 50ε ή οτι αλλο θελεις,για συμβουλες πανω στην δουλεια σου,οποια κ να ειναι ειναι αυτη.


αν καποιο μελος τυχαινει να εχει νομικες γνωσεις και πιθανως ειναι σ'αυτους που γειωσε

ο Γερμανος,μπορει αν θελει να προσφερει στην κουβεντα και να βοηθησει τους συνφορουμιτες.Αυτο εννουσα.☺️


οχι απλα 'αγωγη επειδη δεν μου ηρθε η παραγγελια'...

Δεν μου παρεδωσε κατι που ειχε ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ και διαφημιζε μεχρι και στην τηλεοραση,το οποιο προπληρωσα,

μου δεσμευσε 540ε για 15 ημερες,και χωρις καμια ενημερωση για διαστημα 10 ημερων,μαθαινω οτι δεν θα εκτελεστει

η παραγγελια μου...οχι μετα απο 1 ημερα,αλλα μετα απο 10. δλδ κανονικος ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ !.


και Εξαπατηση και πιθανος δολος,οπως αυτος γνωριζει καλυτερα....δεν μπορεσα πχ να επωφεληθω απο αντιστοιχες προσφορες

ανταγωνιστικων του εταιριων. Και φυσικα ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ υποστηριξη πελατων-πληρης αδυναμια επικοινωνιας

με τηλεφωνα αλλα και με μειλ.για να μπορεσω να μαθω για την εξελιξη της

παραγγελιας και να κινηθω αναλογα,να ακυρωσω και να στραφω αλλου...


Αν εσυ βλεπεις μονο οτι 'δεν μου ηρθε η παραγγελια',οκ...παω πασο.Να τους λες

και Ευχαριστω Πολυ αν σου συμβει το ιδιο....!

Επεξ/σία από Bakos100
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...