Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, greg4 είπε

Επειδή εγώ είμαι ένας τυχαίος, θα απαντήσω με τα λόγια του Ricciardo: "Του άφησε χώρο, έστω και οριακά"

-------------------

 

Ρε παιδιά θα τρελαθούμε; Ποιον χώρο του άφησε; ΤΟ ΚΕΡΜΠ? Δηλαδή αν είχε γίνει απο την άλλη πλευρά, θα λέγανε "οκ δεν υπήρχε θέμα, θα μπορούσε να περάσει μέσα απο το χορτάρι;" Τα κερμπ δεν είναι κομμάτι του οδοστρώματος, παρότι οι οδηγοι το χρησιμοποιούν προς όφελος τους.

100 φορές έχουμε επαναλάβει το ίδιο πράγμα, ο Vettel τιμωρήθηκε επειδή μπήκε μπροστά απο τον Χάμιλτον, ερχόμενος ΕΚΤΟΣ πίστας, δεν του άφησε περιθώριο να περάσει, και έκοψε το τιμόνι δεξιά ΑΦΟΥ είχε δει στους καθρέπτες που ειναι ο Hamilton και ΑΦΟΥ ειχε ανακτήσει τον έλεγχο του οχήματος. Μπορείτε να το συγκρίνετε με ότι θέλετε, μπορείτε δικαίως να λέτε οτι ο Hamilton έχει γλιτώσει τιμωρίες που δε θα έπρεπε να γλιτώσει, αλλα αυτό δεν αλλάζει το λάθος του Vettel.

Επεξ/σία από papp0us
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/6/2019 στις 5:16 ΜΜ, papp0us είπε

Ρε παιδιά θα τρελαθούμε; Ποιον χώρο του άφησε; ΤΟ ΚΕΡΜΠ? Δηλαδή αν είχε γίνει απο την άλλη πλευρά, θα λέγανε "οκ δεν υπήρχε θέμα, θα μπορούσε να περάσει μέσα απο το χορτάρι;" Τα κερμπ δεν είναι κομμάτι του οδοστρώματος, παρότι οι οδηγοι το χρησιμοποιούν προς όφελος τους.

100 φορές έχουμε επαναλάβει το ίδιο πράγμα, ο Vettel τιμωρήθηκε επειδή μπήκε μπροστά απο τον Χάμιλτον, ερχόμενος ΕΚΤΟΣ πίστας, δεν του άφησε περιθώριο να περάσει, και έκοψε το τιμόνι δεξιά ΑΦΟΥ είχε δει στους καθρέπτες που ειναι ο Hamilton και ΑΦΟΥ ειχε ανακτήσει τον έλεγχο του οχήματος. Μπορείτε να το συγκρίνεται με ότι θέλετε, μπορείτε δικαίως να λέτε οτι ο Hamilton έχει γλιτώσει τιμωρίες που δε θα έπρεπε να γλιτώσει, αλλα αυτό δεν αλλάξει το λάθος του Vettel.

Το κερμπ (edit: ΔΕΝ) θεωρειται κομματι της πιστας νομιζω, αλλα ο κανονισμος λεει οτι πρεπει να αφησει χωρο για ενα ολοκληρο μονοθεσιο.

Ο Vettel δεν αφησε χωρο για ενα ολοκληρο μονοθεσιο,  το μισο μονοθεσιο του Χαμ ηταν εκτος κερμπ και πιστας:

image.png.52b47d0f12f24949e5e7a37c485b1093.png

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@haHaΜπορείς να στείλεις το url από το video με τις αναέριες λήψεις;

13 λεπτά πριν, haHa είπε

ο κανονισμος λεει οτι πρεπει να αφησει χωρο για ενα ολοκληρο μονοθεσιο

Λέει επίσης πόσο πρέπει να είναι εντός πίστας και πόσο εκτός; Σοβαρά ρωτάω...

Over-regulation έχει καταντήσει το θέμα. Ευτυχώς έχει motogp το Σ/Κ

Επεξ/σία από greg4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, greg4 είπε

@haHaΜπορείς να στείλεις το url από το video με τις αναέριες λήψεις;

Λέει επίσης πόσο πρέπει να είναι εντός πίστας και πόσο εκτός; Σοβαρά ρωτάω...

Over-regulation έχει καταντήσει το θέμα. Ευτυχώς έχει motogp το Σ/Κ

Εδω το url:

 

 

Αυτος ο κανονισμος('should leave at least one car width between his own car and the edge of the track') ειναι και ο λογος που ο Vettel(με Red Bull) πηρε ποινη στη Monza το 2012 οταν δεν αφησε χωρο για ενα ολοκληρο μονοθεσιο στον Alonso(με Ferrari):

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτος ο κανονισμος('should leave at least one car width between his own car and the edge of the track') 

Αναφέρεσαι στο article 20.3?

"Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner."

Έκανε πριν defending move?

Επίσης ο Vettel τιμωρήθηκε βάση του 38.1, όχι του 20.3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, greg4 είπε

Αναφέρεσαι στο article 20.3?

"Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner."

Έκανε πριν defending move?

Επίσης ο Vettel τιμωρήθηκε βάση του 38.1, όχι του 20.3

Το οτι δεν μπορεις να υποχρεωσεις τον αλλον εκτος πιστας το χρησιμοποιουν και σε αυτην την περιπτωση και για αυτο εχω ηδη παραθεσει το αντιστοιχο article(20.5 και το παραθετω ξανα πιο κατω). Για αυτο τιμωρηθηκε και ο Max στη Suzuka 2018(δεν ειχε κανει defending move πριν) , το ιδιο και ο Vettel με RB απεναντι στον Αλονσο με Φερραρι στην Μοντσα το 2012. Κανενας τους δεν ειχε κανει πριν defending move, αλλα εκαναν force off track τον αντιπαλο , που μαλιστα χρειαστηκε να παρει evasive action.

Για αυτο αλλωστε υπαρχει και το article 20.5 που δεν απαιτει defending move πριν και απαγορευει να πεταξεις τον αλλον εκτος πιστας(ποσο μαλλον αφοτου εχεις κανει unsafe rejoin):

Αναφορά σε κείμενο

20.5 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.

Αυτο ειπαν και για τον Vettel χθες στο σκεπτικο τους:

https://www.formula1.com/en/latest/article.vettels-canada-penalty-the-stewards-decision-in-full.LgUCvccAD1MrhGG6oYkZs.html

Αναφορά σε κείμενο

Reason: The stewards reviewed video evidence and determined that Car 5, left the track at turn 3, rejoined the track at turn 4 in an unsafe manner and forced car 44 off track. Car 44 had to take evasive action to avoid a collision.

Εδω και η εξηγηση απο τον Charlie Whiting της τιμωριας για το συμβαν στη Σουζουκα μεταξυ Max και Kimi(εδω διαβαζαμε οτι ηταν για μαυρη σημαια, αλλα βγαζουν λαδι τον Vettel χθες. Δυο μετρα και δυο σταθμα απο αυτους που αλλωστε εβλεπαν brake test στο baku 2017) :

Αναφορά σε κείμενο

Precedent for the decision to punish Vettel for both rejoining the track in an unsafe manner and forcing a rival off the track was made last year in Japan when Max Verstappen was hit with a five-second penalty for a collision with Kimi Raikkonen at the chicane.

Verstappen had run wide at the chicane on the first lap of the race and rejoined in an aggressive manner, pushing Raikkonen wide on the exit.

At the time, the late F1 race director Charlie Whiting said: "You are required to rejoin safely and Kimi was there and [Verstappen was] pushing him off the track. So I think that was a fairly straightforward one for the stewards."

 

----------------------

 

Γενικοτερα, δεν μπορεις σε κανενα σημειο να πεταξεις τον αλλον εκτος πιστας, παρα μονο σε στροφη ΑΝ εχεις παρει το apex και εχεις την αγωνιστικη γραμμη, οποτε επιτρεπεται να ανοιξεις την τροχια σου στην εξοδο και να παραμεινεις στην αγωνιστικη γραμμη.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, greg4 είπε

Αναφέρεσαι στο article 20.3?

"Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner."

Έκανε πριν defending move?

Επίσης ο Vettel τιμωρήθηκε βάση του 38.1, όχι του 20.3

:D  Mου αρέσει που συνεχίζεις να διορθώνεις τα επαναλαμβανόμενα άλματα-διαστρευλώσεις-ανακρίβειες και φαντασίες.

Debunking is a bitch.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

:D  Mου αρέσει που συνεχίζεις να διορθώνεις τα επαναλαμβανόμενα άλματα-διαστρευλώσεις-ανακρίβειες και φαντασίες.

Debunking is a bitch.

Λυθηκε η απορια που χαθηκε ο αρχηγος των επαναλαμβανόμενων άλματων-διαστρευλώσεις-ανακρίβειες και φαντασίες. Εδω φαινεται να μην ξερεις ουτε τους κανονες και ουτε φυσικα να φερνεις ενα επιχειρημα/κανονισμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@geodrako Λοιπόν με μια μικρή βόλτα στο twitter πραγματικά βλέπεις μεταξύ άλλων βρετανούς παγκόσμιους πρωταθλητές  Φερραρίστες να σε επιβεβαιώνουν.

 

hill-button.png.6d14e28459202a6f4dd0276c19137a49.pngmansell1.png.88682b67848ffd02c177f6a341588996.pngmansell2.png.940b8953bfa186ac35d7c254da659f14.pngMcNish.png.966dcc4d945a31f5c2cd3d1b5d2d6c73.pngHobbs.png.ff118fe37fb40b2561ebca47b5aebcde.pngAndetti.png.97e12a79f50868687b85b96738444c5c.pngseitan.png.876f6cc7d6b5c40264bdac34d724d1fa.png

Κάτι ενδιαφέρον για την έφεση και την τύχη της.

 

Αναφορά σε κείμενο

Που καταλήγουμε λοιπόν; Στο ότι η Ferrari θέλει να το τραβήξει το πράγμα, είναι όμως στο χέρι της FIA αν είναι διατεθειμένη να την ακούσει. Και όπως ακούγεται στα paddock, ακόμα και να το κάνει,  οι πιθανότητες να έχουμε πλήρη ανατροπή σκηνικού στην αίθουσα ενός δικαστηρίου, είναι λιγοστές.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως σχεδόν ομόφωνα, βετεράνοι οδηγοί, πρώην πρωταθλητές, τηλεσχολιαστές κ.α., τάσσονται υπέρ της άποψης πως πρόκειται για ένα αγωνιστικό συμβάν που δεν θα έπρεπε να επιφέρει την ποινή που άλλαξε το αποτέλεσμα του αγώνα.

 

Άιντε και WTF1 κατευθείαν από το... Maranello

wtf1.png.aa129c495cbd3735a012ae96cc1d6f09.pngwtf2.png.e9bb3f84f8510c8b08baf51c067a74aa.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Xαιρομαι που παραδεχεσαι οτι εισαι πουθενάς! Ευγε!

Καλώς τον!

ΥΓ Μια συμβουλή. Προσπάθησε να μην είσαι αυτός που φωνάζει σαν τον τύπο από πάνω. Τελικά παράγεις μόνο θόρυβο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Καλώς τον!

ΥΓ Μια συμβουλή. Προσπάθησε να μην είσαι αυτός που φωνάζει σαν τον τύπο από πάνω. Τελικά παράγεις μόνο θόρυβο. 

Καλως σε βρηκα πουθενά μου! 

Αν δεν μπορεις να διακρινεις την απλη ομιλια απο τη φωνη, σου συστηνω ΟΡΥΛΑ!

Και τελος, μην μπαινεις στον κοπο να ποσταρεις ασχετοσυνες, καις τσαμπα ρευμα και παραγεις τσαμπα θερμοτητα καλοκαιριατικα...

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...