Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Καλως σε βρηκα πουθενά μου! 

Αν δεν μπορεις να διακρινεις την απλη ομιλια απο τη φωνη, σου συστηνω ΟΡΥΛΑ!

Και τελος, μην μπαινεις στον κοπο να ποσταρεις ασχετοσυνες, καις τσαμπα ρευμα και παραγεις τσαμπα θερμοτητα καλοκαιριατικα...

Για φωνή μου μοιάζει...

Τέσπα, ignore και εσύ.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παιδιά μια ερώτηση:

Μηπως τελικα αρκεί (ως αιτία της τιμωριας)  η τροχιά αυτη κάθε αυτη του αυτοκινήτου, ασχετως του αν το ήθελε η όχι; Βάση κανονισμών εννοώ... Δλδ αν έχασε τον έλεγχο και τον βρηκε πράγματι τελευταία στιγμή, «δικαιολογει» αυτό το ότι στην διάρκεια αυτής της μανούβρας η πορεία του αυτοκινήτου ήταν «unsafe»; Αν γίνει σκοπίμως είναι πέναλτυ αν οχι, είναι οκ;

legit question, το ρωτάω γιατί αν οι κανόνες λένε ότι αρκεί η πορεία του αυτοκινήτου να είναι unsafe (ασχετως σκοπιμότητας), τότε καλως την έφαγε την ποινή. Αν δεν το λένε, τότε το συζητάμε... 
 

Spoiler

Ο Φέτελ παντως μου φάνηκε λίγο αψυχολογητος στα καμώματα μετά το τέλος του αγώνα. Οκ είχε πλάκα και τζέρτζελο το όλο σκηνικό αλλά φάνηκε λίγο σαν να ξεχασε οτι όλο αυτό ξεκίνησε απο δικο του λαθος, και στην διάρκεια να το θυμήθηκε 😄

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα καραγκιοζιλικα στο post race θα πεσει καμια καμπανα? Αλλαζε ταμπελες, δεν πηγε στον Μπραντλ..

Ολο αυτο που εγινε εκανε καλο στον Φεττελ τελικα. Ο κοσμος τον αγκαλιασε..τον λυπηθηκε..το λαθακι που παλι εκανε υπο πιεση περασε σε 2η και 3η μοιρα...

Που φυσικα αν δεν το εκανε τωρα θα ηταν νικητης και θα ακουγαμε ξανα τα ....tara tara tara mpim mpim grazzie raggazi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Καλως σε βρηκα πουθενά μου!

Αν δεν μπορεις να διακρινεις την απλη ομιλια απο τη φωνη, σου συστηνω ΟΡΥΛΑ!

Και τελος, μην μπαινεις στον κοπο να ποσταρεις ασχετοσυνες, καις τσαμπα ρευμα και παραγεις τσαμπα θερμοτητα καλοκαιριατικα...

Ποιος ο λόγος για προσωπικούς χαρακτηρισμούς; Επειδή έχει αντίθετη άποψη απο εσένα δεν έχει δικαίωμα να μιλάει; 

Α) Είναι ΩΡΙΛΑ

Β)  Αν έχει κάποιο πρόχειρο on board να οδηγάς φόρμουλα στον Καναδά και να πατάς σε γρασίδι με παρόμοια κατάληξη, χωρις πρόθεση να κλείσεις δρόμο, τότε θα σε παρακαλούσα να μας το δείξεις, αλλιώς απλά να παραδεχτείς οτι είσαι όσο άσχετος ειμαστε και οι υπόλοιποι με το θέμα.  Όχι, αν οδηγάς καρτ, δεν είναι το ίδιο, και Όχι, αν έχεις πατήσει σε κερμπ με το σαξόραλο δεν είναι το ίδιο.

Στο θέμα τώρα, δε θα το κλειδώσουν για τσαμπουκάδες.

19 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Παιδιά μια ερώτηση:

Μηπως τελικα αρκεί (ως αιτία της τιμωριας) η τροχιά αυτη κάθε αυτη του αυτοκινήτου, ασχετως του αν το ήθελε η όχι; Βάση κανονισμών εννοώ... Δλδ αν έχασε τον έλεγχο και τον βρηκε πράγματι τελευταία στιγμή, «δικαιολογει» αυτό το ότι στην διάρκεια αυτής της μανούβρας η πορεία του αυτοκινήτου ήταν «unsafe»; Αν γίνει σκοπίμως είναι πέναλτυ αν οχι, είναι οκ;

legit question, το ρωτάω γιατί αν οι κανόνες λένε ότι αρκεί η πορεία του αυτοκινήτου να είναι unsafe (ασχετως σκοπιμότητας), τότε καλως την έφαγε την ποινή. Αν δεν το λένε, τότε το συζητάμε...
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ο Φέτελ παντως μου φάνηκε λίγο αψυχολογητος στα καμώματα μετά το τέλος του αγώνα. Οκ είχε πλάκα και τζέρτζελο το όλο σκηνικό αλλά φάνηκε λίγο σαν να ξεχασε οτι όλο αυτό ξεκίνησε απο δικο του λαθος, και στην διάρκεια να το θυμήθηκε 😄

Δεν τιμωρήθηκε για την τροχιά του αυτοκινήτου, τιμωρήθηκε επειδή οι αγωνοδίκες έκριναν οτι μετά την επανείσοδο του στην πίστα ΕΙΧΕ έλεγχο του αυτοκινήτου, ΗΞΕΡΕ που ειναι ο Χάμιλτον, και έκανε κίνηση προς τα δεξιά κλείνοντας του τον δρόμο, που φυσικά απαγορεύεται. Αν δεν είχε χρειαστεί να φρενάρει ο Χάμιλτον για να μη συγκρουστούν δε θα είχε γίνει τίποτα.

 

"Reason: The stewards reviewed video evidence and determined that Car 5, left the track at turn 3, rejoined the track at turn 4 in an unsafe manner and forced car 44 off track. Car 44 had to take evasive action to avoid a collision."

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, papp0us είπε

Ποιος ο λόγος για προσωπικούς χαρακτηρισμούς; Επειδή έχει αντίθετη άποψη απο εσένα δεν έχει δικαίωμα να μιλάει; 

Α) Είναι ΩΡΙΛΑ

Β)  Αν έχει κάποιο πρόχειρο on board να οδηγάς φόρμουλα στον Καναδά και να πατάς σε γρασίδι με παρόμοια κατάληξη, χωρις πρόθεση να κλείσεις δρόμο, τότε θα σε παρακαλούσα να μας το δείξεις, αλλιώς απλά να παραδεχτείς οτι είσαι όσο άσχετος ειμαστε και οι υπόλοιποι με το θέμα.  Όχι, αν οδηγάς καρτ, δεν είναι το ίδιο, και Όχι, αν έχεις πατήσει σε κερμπ με το σαξόραλο δεν είναι το ίδιο.

Στο θέμα τώρα, δε θα το κλειδώσουν για τσαμπουκάδες.

 

Α) ξερω πώς γραφεται ο ΩΡΙΛΑ, ειρωνικο ηταν.

Β) εχεις εσυ μηπως προχειρα τα στοιχεια που ειχαν οι αγωνοδικες; Ή μηπως επειδη αυτοι ειπαν οτι ειχαν στοιχεια που τους οδηγησαν σε αυτη την αποφαση, σημανει αυτοματα οτι ειναι και η αληθεια ή οτι ειναι σωστη; Εσυ δεν εισαι που ελεγες πριν οτι επρεπε να πατησει... φρενο μεσα στο χορταρι για να κοψει ταχυτητα; Αν ησουν οντως εσυ, σορρυ αλλα εισαι παντελως ασχετος με το αντικειμενο. Δεν οδηγαω πλεον καρτ και σαξοραλλο δεν ειχα ποτέ μου. Οδηγαω κατι αρκετα διαφορετικο και εχω (απο σενα) πολυ καλυτερη αντιληψη για το τι σημαινει οδηγηση σε πιστα και εξοδος στα χορτα. Αν θες να σου πω τι και πώς παμε σε π.μ. για να μην κουραζουμε αλλο εδω.

Το γεγονος οτι ενα σωρο οδηγοι λενε αυτο που λεμε μερικοι εδω μεσα, θα πρεπε εστω να σε προβληματισει δεδομενου οτι οι αγωνοδικες τα θαλασσωνουν αρκετα συχνα σε αποφασεις τους.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Ή μηπως επειδη αυτοι ειπαν οτι ειχαν στοιχεια που τους οδηγησαν σε αυτη την αποφαση, σημανει αυτοματα οτι ειναι και η αληθεια ή οτι ειναι σωστη;

Μονο απο αυτη την ερώτηση απλα επιβεβαιώνεις οτι η επαφη σου ειναι επιπέδου σαξοραλου.

Δεν ειπα οτι πρέπει να πατήσει φρένο , ουτε να πατήσει γκάζι, ουτε να κόψει το τιμόνι ουτε να κανει το σταυρό του. Αυτος βγηκε εκτος πιστας , αυτος ηταν υπεύθυνος να επιστρέψει στην πιστα με ασφάλεια η να μην επιστρέψει. Πρόβλημα τού. Ολα αυτα για τα γκαζια, τα γρασιδια και τις ιστορίες για αγριους τα λες εσυ για να μας πείσεις οτι εχεις βρεθει σε παρομοια κατασταση με lada 1000 ιππων και σλικ ελαστικά.

Πειτε μια φορα "δεν ξερω "στη ζωή σας ,

"ισως ενας καταξιωμένος οδηγός αγωνων με το βαθμό του αγωνιδικη στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκινητου αθλητισμού με 500 καμερες και δεδομένα τηλεμετρίας, ΙΣΩΣ , ΛΕΩ ΊΣΩΣ ,εχει μεγαλύτερη εμπειρία του σαξοραλου , καλύτερη γνωση των κανονισμών και περισσοτερα στοιχεία για να αποφασίσει, με αποτέλεσμα ΙΣΩΣ να πηρε πιο σωστη απόφαση απο μένα"

Διάβασε την πρόταση 10 φορες θα σου κάνει καλό.

Στο κατω κατω η Ferrari εχει κανει ένσταση. Αν πράγματι δεν εκανε τη δεύτερη διόρθωση προς τα δεξια εσκεμμένα ο Vettel θα δικαιωθεί ο άνθρωπος και θα πάρει τη νικη που αξίζει απο τον αγώνα, ή μηπως και οσοι εξετάσουν την ένσταση ειναι και αυτοί άσχετοι; Να στείλουμε εσενα;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πωπω όσο πιο πολύ το σκεφτομαι, ναι, βρίσκω δίκαιη την ποινή! Wtf! Αν και δεν συμφωνούσα καθόλου στην αρχή... Να εξηγήσω γιατί; 

Έστω: Έχουμε ένα αυτοκίνητο που κάνει λαθος (χωρίς ειναι σε αμεση μάχη ή να βγάζει άμυνα) και χάνει τον έλεγχο.  Προσπαθωντας να ξαναβρεί τον έλεγχο, μπαίνει με unsafe τρόπο στην πίστα κ δημιουργεί κάποιο κίνδυνο στους αλλους οδηγούς. Αυτό γίνεται (το unsafe return στο παράδειγμα μου) χωρίς να το θελει, πάνω στην προσπάθεια να αποκτησει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, δεν γινόταν να κάνει κάτι άλλο, θα έπεφτε σε τοίχο κλπ.. Το ερωτημα είναι: αφού  το πραμα ξεκίνησε απο λαθος του οδηγού (που δεν βρισκόταν σε άμυνα τη στιγμή που έκανε το λαθος), και προέκυψε unsafe return απο αυτό του το λαθος (ενώ προσπαθούσε να βρει τον έλεγχο), μπορεί αυτό να θεωρηθεί αγωνιστικό συμβάν αφού δεν υπήρχε μάχη αλλά ξεκίνησε απο το λαθος; Δεν συνεπάγεται καμία ποινή για το γεγονος ότι το λαθος του είχε σαν συνέπεια να αναγκαστούν να κόψουν η να κάνουν μανούβρες αποφυγής όσοι ακολουθούσαν ; (επαναλαμβάνω, περνώντας σαν δεδομένο ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση σε όλο αυτό, απλά αγνή προσπάθεια για να ανακτήσει τον έλεγχο)

Γιατί νομίζω ότι αυτό εχει παιχτεί εδώ. αν είχε ξεκινήσει η ιστορία πάνω στην άμυνα ισως να ήταν αλλοιώς.  

 

11 ώρες πριν, papp0us είπε

Δεν τιμωρήθηκε για την τροχιά του αυτοκινήτου, τιμωρήθηκε επειδή οι αγωνοδίκες έκριναν οτι μετά την επανείσοδο του στην πίστα ΕΙΧΕ έλεγχο του αυτοκινήτου, ΗΞΕΡΕ που ειναι ο Χάμιλτον, και έκανε κίνηση προς τα δεξιά κλείνοντας του τον δρόμο, που φυσικά απαγορεύεται. Αν δεν είχε χρειαστεί να φρενάρει ο Χάμιλτον για να μη συγκρουστούν δε θα είχε γίνει τίποτα.

"Reason: The stewards reviewed video evidence and determined that Car 5, left the track at turn 3, rejoined the track at turn 4 in an unsafe manner and forced car 44 off track. Car 44 had to take evasive action to avoid a collision."

Μια genuine απορία σχετικά με την απάντηση σου: Στο reasoning που βαζεις (και σε ευχαριστω και πάλι), που είναι πράγματι ολοκληρο το reasoning δεν εχει παρελκόμενα, δεν καταλαβαίνω απο που προκύπτει το ότι ισχυρίζονται (οι αγωνοδικες) πως «ΕΙΧΕ έλεγχο του αυτοκινήτου» οπως λες και συνεπως ότι επιτηδες έκλεισε τον Χαμιλτον...

Γιατι στο reasoning δεν βλέπω να αναφέρονται καθόλου σε αυτό (αν είχε τον έλεγχο ή όχι), αλλά  μόνο στην κίνηση που έκανε το μονοθέσιο (ποτε βγήκε, που μπήκε κλπ). Πιστεύω αδιαφορούν τελειως στο επίσημο reasoning αν είχε τον έλεγχο και αν το έκανε intentionally η όχι... Απλά την τροχιά του μονοθεσίου περιγράφουν, ή κάτι έχω χάσει; .

Όποτε όλοι «τσακωνόμαστε» για το αν λένε πως το έκανε επιτηδες ή όχι & αν είχε τον έλεγχο, ενώ οι κριτές στην ουσία λένε «δεν μας νοιαζει αν είχες τον έλεγχο, η τροχιά ήταν unsafe, η τροχιά αυτη δεν προέκυψε απο άμυνα, προέκυψε απο λαθος, πάρε τα 5’’ σου κύριος. 

(Όσο και να ήθελα να δω μάχη κλπ, νομίζω ότι αυτό συνεβη); 

 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Μονο απο αυτη την ερώτηση απλα επιβεβαιώνεις οτι η επαφη σου ειναι επιπέδου σαξοραλου.

Δεν ειπα οτι πρέπει να πατήσει φρένο , ουτε να πατήσει γκάζι, ουτε να κόψει το τιμόνι ουτε να κανει το σταυρό του. Αυτος βγηκε εκτος πιστας , αυτος ηταν υπεύθυνος να επιστρέψει στην πιστα με ασφάλεια η να μην επιστρέψει. Πρόβλημα τού. Ολα αυτα για τα γκαζια, τα γρασιδια και τις ιστορίες για αγριους τα λες εσυ για να μας πείσεις οτι εχεις βρεθει σε παρομοια κατασταση με lada 1000 ιππων και σλικ ελαστικά.

Πειτε μια φορα "δεν ξερω "στη ζωή σας ,

"ισως ενας καταξιωμένος οδηγός αγωνων με το βαθμό του αγωνιδικη στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκινητου αθλητισμού με 500 καμερες και δεδομένα τηλεμετρίας, ΙΣΩΣ , ΛΕΩ ΊΣΩΣ ,εχει μεγαλύτερη εμπειρία του σαξοραλου , καλύτερη γνωση των κανονισμών και περισσοτερα στοιχεία για να αποφασίσει, με αποτέλεσμα ΙΣΩΣ να πηρε πιο σωστη απόφαση απο μένα"

Διάβασε την πρόταση 10 φορες θα σου κάνει καλό.

Στο κατω κατω η Ferrari εχει κανει ένσταση. Αν πράγματι δεν εκανε τη δεύτερη διόρθωση προς τα δεξια εσκεμμένα ο Vettel θα δικαιωθεί ο άνθρωπος και θα πάρει τη νικη που αξίζει απο τον αγώνα, ή μηπως και οσοι εξετάσουν την ένσταση ειναι και αυτοί άσχετοι; Να στείλουμε εσενα;

Λοιπον ακου δω "φιλαρακο" γιατι στην προσκληση μου για π.μ. ωστε να μην κουραζουμε τους υπολοιπους εδω μεσα, πεταξες πουπουλα.

Οδηγος αγωνων μπορει να μην ειμαι, Φ1 μπορει να μην εχω οδηγησει, αλλα ειμαι μαχιμος οδηγος καθως αρκετα συχνα μπαινω στα Μεγαρα.

Αν ΕΣΥ προσωπικα εχεις καλυτερη/πιο μεγαλη εμπειρια απο μενα, σε προσκαλω επισημα να παρεις την Φ1 που εχεις στο γκαραζ σου και να παμε στα Μεγαρα να με διδαξεις!

Δε θα σου πω τι αμαξι (αμαξια) οδηγαω, θα τα δεις απο κοντα, οταν θα φερεις το μονοθεσιο σου!

 

Στο θεμα μας: Στο επιχειρημα σου οτι οι αγωνοδικες ειχαν δεδομενα αρα ξερουν καλυτερα και ειναι δικαιοι εχω να σου αντιπαραβαλλω οτι πολλες στο παρελθον εχουν υποπεσει σε πολλα σφαλματα παροτι ειχαν παλι δεδομενα. Συν το γεγονος οτι ενα σωρο οδηγοι αγωνων/πρωταθλητες ειναι εναντια στην ποινη.

Αλλα ΕΣΥ ξερεις καλυτερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, ASFE είπε

Για τα καραγκιοζιλικα στο post race θα πεσει καμια καμπανα? Αλλαζε ταμπελες, δεν πηγε στον Μπραντλ..

Ολο αυτο που εγινε εκανε καλο στον Φεττελ τελικα. Ο κοσμος τον αγκαλιασε..τον λυπηθηκε..το λαθακι που παλι εκανε υπο πιεση περασε σε 2η και 3η μοιρα...

Που φυσικα αν δεν το εκανε τωρα θα ηταν νικητης και θα ακουγαμε ξανα τα ....tara tara tara mpim mpim grazzie raggazi

Να σου πω την αλήθεια, αν δεν πέσει ποινή γι αυτά, θα είναι μεγαλύτερο «σκάνδαλο» απο την ποινή που έπεσε στον αγώνα 😀 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/6/2019 στις 10:14 ΜΜ, ~mxls~ είπε

Μπότας. Αυτός ο άνθρωπος έχει στα χέρια του μονοθέσιο αποκλειστικά για τίτλο. Ο εκάστοτε ανάξιος που για χ,ψ λόγους έχει ένα απόλυτο εργαλείο στα χέρια του. Στη λίστα με Masa, Weber, Kovalainen, Trulli και όλα τα υπόλοιπα λιμά του αθλήματος. Παλτό να πούμε. 

Τον Trulli τον εχω ψηλα. Δεν βρεθηκε ποτε σε αυτοκινητο-απολυτο εργαλειο οπως οι υπολοιποι και μονο το 2004 στη Renault ειχε σχετικα καλο μονοθεσιο(3-4ο σε αποδοση) και μεχρι να τον διωξει για διαφορους λογους ο Briatore προηγουταν σε βαθμους σε σχεση με τον teammate του, τον Αλονσο.

 

Σε one-lap pace ηταν εξαιρετικος.

H pole του στο Monaco 2004 θεωρω οτι ειναι στους top5 γυρους που εχω δει:

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papp0us είπε

Αν πράγματι δεν εκανε τη δεύτερη διόρθωση προς τα δεξια εσκεμμένα ο Vettel θα δικαιωθεί ο άνθρωπος και θα πάρει τη νικη που αξίζει απο τον αγώνα, ή μηπως και οσοι εξετάσουν την ένσταση ειναι και αυτοί άσχετοι

ΔΕΝ τιμωρήθηκε για την κίνηση δεξιά, σε έχω διορθώσει 2 φορές ήδη αλλά συνεχίζεις να αγνοείς. Τιμωρήθηκε γιατί αφού απέκτησε έλεγχο έκανε το τιμόνι ευθεία. Δες το και από το motorsport:

"The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German.

Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control.

But a split moment later, rather than keeping to the left, Vettel is shown to release the steering wheel which allows his car to drift to the right"

https://www.motorsport.com/f1/news/reason-vettel-punished-canada/4461461/

Να στο επιβεβαιώσει και ο @haHa. Μπορεί να διαφωνούμε αλλά τουλάχιστον καταλήξαμε στο ότι για αυτό έγινε η ποινή.

Και πραγματικά ο καθένας έχει την άποψη του, αλλά να ειρωνευόμαστε τους άλλους για ένα sport εκατομμυρίων που δεν έχουμε και κανένα προσωπικό όφελος εκτός του να περνάμε την ώρα μας είναι λίγο τραγικό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...