Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολα σχετικα ειναι παιδες, εγω εκανα μια παραγγελια καρτα πριν 2 εβδομαδες, μου ηρθε με το κουτι Χωρις ταινια ασφαλειας και την καρτα μεσα παλι Xωρις ταινια ασφαλειας και μονο ζελοτειπ στην ζελατινα που εχει απο πανω. Δεν ξερω βεβαια αν ανοιχτηκε απο το μαγαζι η απο την αντιπροσωπεια οποτε παρελαβα και ο θεος βοηθος. Καποιοι αλλοι δεν θα παρελαμβαναν ομως στην θεση μου.

ΥΓ: Το αστειο ειναι πως μου ηρθε και email που ζητουσαν Κριτικη στο Σκρουτζ, τα θελουν τα οπισθια τους.

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@CyberCr33p Υπαρχουν ανθρωποι που παραγγελνουν καθε βδομαδα ετσι απλα και ποτε δεν τα παραλαμβανουν. Οι τοπικοι ταχυδρομοι τους ξερουν πολυ καλα και ουτε πανε να τους το αφησουν, απλα το αφηνουν να κθεται μεχρι να παρει τηλεφωνο ο μαγαζατορας να το ζητησω πισω. 

@Salvation81 Οταν παιρνεις τα παραγγελία στα χερια σου και βλεπεις οτι δεν ειναι σε σωστη κατασταση, ειναι δεκτον να μην το παρεις και εχεις απολυτο δικιο. Αλλα μιλαμε για αλλους κατηγοριες πελατων που απλα παιζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ δεν έχω πιστωτικές-χρεωστικές  κάρτες και ότι παραγγέλνω το παραγγέλνω με αντικαταβολή ,μήπως παίζει ρόλο η ώρα παραλαβής;Δηλαδή μήπως την ώρα που τους πάει η παραγγελία λείπουν σε ψώνια ή τίποτα τέτοιο;Προσπάθησε να βρεις μια εταιρεία ταχυμεταφορών (δύσκολο) που να επικοινωνεί με  τον πελάτη πριν από την παράδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σχετικά απλά τα πράγματα : Κάνεις μια βάση δεδομένων με τους πελάτες που το κάνουν , και μετά πολύ απλά δεν ξαναστέλνεις παραγγελία.

Ακόμα και να μην κάνει κάποιος εγγραφή στη σελίδα του eshop , πρέπει να δώσει τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο , τηλέφωνο και διεύθυνση αποστολής) ως επισκέπτης.

Ένα τηλεφωνάκι πριν την αποστολή για επιβεβαίωση παραγγελίας , και εαν δεν παραλάβει για τους δικούς του λόγους και δεν σηκώνει το τηλέφωνο , απλά τον βάζεις σε black list και δεν μπορεί να ξαναπαραγγείλει.Μετά δεν νομίζω να ξαναασχοληθεί.Θα πάει σε άλλο eshop να το κάνει.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει λύση σε αυτό που ρωτάς. Είναι γνωστό πρόβλημα και το έχουν κι άλλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μια λύση θα ήταν η δημιουργία ενός κεντρικού μητρώου καταναλωτών, ώστε να γνωρίζουν όλοι οι έμποροι ποιοι καταναλωτές είναι που δημιουργούν προβλήματα, αλλά κάτι τέτοιο θα σκόνταφτε στα προσωπικά δεδομένα. Και το 5% που αναφέρεις είναι παρόμοιο με το ποσοστό άλλων εμπόρων που γνωρίζω. Άρα μέσες-άκρες όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουν.

Όσο για τις αντικαταβολές, είναι ελληνικό ιδίωμα. Στην Ελλάδα το 75% των online πληρωμών σε e-commerce sites γίνεται με αντικαταβολή. Είναι εντυπωσιακό νούμερο και ουσιαστικά δείχνει την τεχνολογική υστέρηση που υπάρχει. Ο λόγος είναι ότι πολλοί δεν εμπιστεύονται τις διαδικασίες και φοβούνται μην συμβεί καμιά στραβή και χάσουν τα λεφτά τους.

Και κάτι τελευταίο. Προσωπικά έχω γυρίσει τον τελευταίο χρόνο πολλές αγορές μου από κάρτα σε αντικαταβολή γιατί ορισμένοι courier μλκίζονται και δεν παραδίδουν ποτέ τα δέματα, αλλά σε αναγκάζουν να πας να τα παραλάβεις εσύ επικαλούμενοι ψευδείς δικαιολογίες του στυλ περάσαμε και δεν σας βρήκαμε. Το έχω διασταυρώσει και με τρίτους ότι πλέον γίνεται συστηματικά. Οπότε όταν μου λένε κάτι αντίστοιχο τους λέω αν δεν το παραδώσετε δεν θα πληρωθείτε. Όχι να πληρώνουμε αποστολή και να πάμε μετά να το παραλαμβάνουμε μόνοι μας. Και ο μόνος τρόπος να διασφαλίσω ότι δεν θα με ταλαιπωρούν είναι να μην πληρώνω προκαταβολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεχνατε κατι πολυ βασικο καποιοι, το ποσοι δουλευουν ειτε με μαυρα (παρα πολλοι στην Ελλαδα που τα παιρνουν ολα μαυρα η ενα μικρο ποσο δηλωμενο και ενα αδηλωτο) ειτε εχουν εταιρειες αδηλωτες στο εξωτερικο πχ και δεν θελουν να φαινονται πουθενα (οπως αρκετοι που εχουν Κυπρο και Βουλγαρια πχ).
Αυτοι δεν χρησιμοιουν καρτες.

 

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, elorant είπε

 

Όσο για τις αντικαταβολές, είναι ελληνικό ιδίωμα. Στην Ελλάδα το 75% των online πληρωμών σε e-commerce sites γίνεται με αντικαταβολή. Είναι εντυπωσιακό νούμερο και ουσιαστικά δείχνει την τεχνολογική υστέρηση που υπάρχει. Ο λόγος είναι ότι πολλοί δεν εμπιστεύονται τις διαδικασίες και φοβούνται μην συμβεί καμιά στραβή και χάσουν τα λεφτά τους.

 

Δειχνει ομως το οτι και αρκετα μαγαζια ειναι της πλακας.Κανεις παραγγελια,δεν εχουν αποθεμα η ενω ελεγε διαθεσιμο στο στελνουν μετα απο κανα μηνα,αλλα τα λεφτακια απο τη καρτα τα τραβανε στο λεπτο.Και αν γινει τιποτα,ε επιστροφη μετα απο κανα ακομα μηνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, elorant είπε

Δεν υπάρχει λύση σε αυτό που ρωτάς. Είναι γνωστό πρόβλημα και το έχουν κι άλλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μια λύση θα ήταν η δημιουργία ενός κεντρικού μητρώου καταναλωτών, ώστε να γνωρίζουν όλοι οι έμποροι ποιοι καταναλωτές είναι που δημιουργούν προβλήματα, αλλά κάτι τέτοιο θα σκόνταφτε στα προσωπικά δεδομένα.

Εάν υπήρχε βάση που να μην φαίνονται τα αρχικά δεδομένα, αλλά ένα hash για το κάθε δεδομένο (π.χ. e-mail, τηλέφωνο, κινητό) τότε δεν θα υπήρχε λογικά νομικό πρόβλημα. Για παράδειγμα το e-mail αντί να εμφανίζεται ως [email protected] να εμφανίζεται ως 7306a21d8e9bdae642aa57606d8393f4 ώστε να μπορούν να κάνουν έλεγχο τα e-shops. Νομίζω είναι καλή ιδέα ένα τέτοιο project με αντίστοιχα plugins για woocommerce, magento, prestashop, opencart, κλπ που να εμφανίζει και σχόλια για τους λόγους που περάστηκε στη βάση (π.χ. δεν παρέλαβε 2 φορές, δεν ισχύει η διεύθυνση, κλπ).

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρουμε και το γεγονός οτι πολλοί κάνουν ταυτόχρονες αγορές απο διαφορετικά καταστήματα για το ίδιο προϊόν με αντικαταβολή και πληρώνουν αυτό που έρχεται πρώτο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, Hapatingo said:

Να αναφέρουμε και το γεγονός οτι πολλοί κάνουν ταυτόχρονες αγορές απο διαφορετικά καταστήματα για το ίδιο προϊόν με αντικαταβολή και πληρώνουν αυτό που έρχεται πρώτο.

Ποσο ηλιθιος μπορει να ειναι καποιος για να το κανει αυτο ομως?

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να θελω να δικαιολογησω τος απανταχου καθυστερημενους, το προβλημα με τα κουριερ ισχυει καθως εχω προσωπικη εμπειρια τοσο απο  ACS οσο κ απο γενικη ταχ.  Κ καλα περνανε κ δεν σε βρισκουν ( ποτε δεν παιρνουν τηλ ) κ σου λενε ελα να παραλαβεις απο το καταστημα κατοπιν εορτης.

Σε κανα 2 μαγαζια που μου ειχε διμιουργηθει προβλημα κ πηρα να τους ενημερωσω σχετικα αντι να τα βρουν με τον κουριερ κ να παρουν τα λεφτα τους θεωρησαν καλυτερο να επιστραφει η παραγγελια κ να χασουν κ την παραγγελια κ  ενα πελατη... Κ ειδικα στο ενα απ τα 2 μαγαζια ημουν χρονια πελατης με παραγγελιες αρκετα χιλιαρικα.

Πιστευω οτι  για ενα μικρο ισως ποσοστο απο αυτο το 5% που σε ζημιωνει φταινε τα κουριερ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, devil-ji είπε

Ποσο ηλιθιος μπορει να ειναι καποιος για να το κανει αυτο ομως?

Εχω παραδειγμα εναν γνωστο που παραγγελνει απο 2-3 διαφορετικα μαγαζια μηχανισμο για καλαμι ψαρεματος με 500 ευρω και οταν το φερει καποιος πρωτος, ακυρωνει τους αλλους 2! Αυτο λεγεται αμορφωσιά, αναισθησία κ.α  πολλά..

Και μιλαμε για παραγγελια απο Αμερικη που ο άλλος με το μαγαζι μπορει να προπληρωνει κιολας και μετα να μενει με τον....μηχανισμο στο χερι..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ποιο μαγαζί έχεις μήπως παραγγείλουμε και τίποτα που μας αφορά δεν νομίζω να υπάρχει θέμα διαφήμισης επίσης οι καλύτερες μεταφορικές από προσωπική εμπειρία είναι γενική ταχυδρομική (δουλεύει και Σάββατο) και. Speedex με μια μικρή επιφύλαξη το Ελτα δυστυχώς όταν έχει πολύ δουλειά αργεί και καμιά φορά δεν χτυπάνε καν κουδούνι κλπ τηλέφωνο ούτε καν οσο για την acs άστο καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...