Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αναβιωση ενος θεματος 2 χρονια μετα σχεδον!! 

εγω προσωπικα, αν δεν ειναι γνωστο το καταστημα η το προιον αμεσα διαθεσιμο βαζω αντικαταβολη... οταν λεει αμεσα διαθεσιμο, παιρνω τηλ και ρωταω αν οντως ειναι αμεσα διαθεσιμο. (μου εχει τυχει να παρω κατι αμεσα διαθεσιμο, να περιμενω 1 βδομαδα και οταν τους πηρα τηλ, μου λενε τελικα δεν ηταν γιατι μπερδευτικε το συστημα) 

απο κει και περα αναλογως με το χρονο παραδοσης, επιλεγω αν θα οτ παρω η οχι..  πχ πριν κανα μηνα παρηγγειλα με αντικαταβολη, μια ψυκτρα για τον η/υ και ελεγε σε 3-10 μερες.... ακομη περιμενω να ερθει.. παει πανω απο μηνας.. τελικα τη βρηκα και την αγορασα απο αλλου. 

Αυτο λοιπον το καταστημα δεν θα τον παρω τηλ να ακυρωσω, θα αφησω να τη στειλει (αν τη στειλει) και αστον να ψαχνεται. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, DerGraf είπε

Άρα στην ουσία, δεν διαφυλάσσομαι από κάτι. Αυτό που σκεφτόμαστε να  εφαρμόσουμε είναι για αγορές πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό να είναι δυνατή η πληρωμή μόνο με κάρτα/μεταφορά/PayPal.

Θα χάσεις πελατες ετσι ομως.

Οπως πχ εμένα, δεν θα γινομουν ποτε πελάτης σου με τέτοιου ιδους πληρωμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Του χρόνου θα είναι απαραίτητο να δηλώνεται το 30% των αποδείξεων μέσω ηλ. πληρωμής. Επίσης λόγω της πανδημίας έχουν ανέβει αρκετά οι ηλεκτρονικές αγορές και μειώθηκε ο όγκος συναλλαγών με μετρητά.

Προσωπικά δεν θα έβαζαν αντικαταβολή, εκτός και αν η επιχείρησή μου είχε τόσο μεγάλο ποσοστό πελατών που πληρώνουν με αυτό τον τρόπο.

Αυτοί που θέλουν να πληρώνουν μετρητά, συνήθως θα προτιμήσουν κάποιο φυσικό κατάστημα.

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άγνωστο σκρουτζομαγαζο  με "κατόπιν παραγγελιάς σε 30 μερες '" τι θα βάζατε ; Εδω από public / κοτσο  μου έχουν χάσει τόσα που πάω μόνο παραλαβή και πληρωμή κατάστημα. Και αν η μτφορικη είναι σκ"τα και ταλαιπωρεί επανειλημμένα  έχω αρνηθεί παραλαβή και στείλει πίσω . Και ας έλεγαν οτι θέλουν οτι θα μου χρεώσουν τα μτφ 

Έχω δει στην ουρά ταχυδρομείου ¨κυρίες με παπούτσια ΅ πολλές  φορές να τα στέλνουν πίσω έτσι από βίτσιο :wacko:

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Άγνωστο σκρουτζομαγαζο του κ"ρατα με "κατόπιν παραγγελιάς σε 30 μερες '" τι θα βάζατε ; Εδω από public / κοτσο  μου έχουν χάσει τόσα που πάω μόνο παραλαβή και πληρωμή κατάστημα  :P Και αν η μτφορικη είναι σκ"τα και ταλαιπωρεί επανειλημμένα και εγώ έχω αρνηθεί παραλαβή και στείλει πίσω από το eshoes και ας έλεγαν οτι θέλουν οτι θα μου χρεώσουν τα μτφ 

Ps ¨κυρίες και παπούτσια "εχεις μπλεξει εχω δει πολλές  φορές να τα στέλνουν πίσω έτσι από βίτσιο :wacko:

Φίλε προσπάθησε να διορθώσεις το συντακτικό σου. Φιλικά

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα έλεγα ότι φταίει το κινητό  αλλά δίκιο έχεις δε βλέπεται  . Εχω ξεχάσει να γράφω με τελείες ... Τελοσπαντων για να τελειώσω τη σκέψη πολλές φορές φταίει και η μεταφορική και  θα τη πληρώσει το μαγαζί  . 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 4/8/2020 στις 10:03 ΠΜ, Mhlogiatros είπε

Έχω δει στην ουρά ταχυδρομείου ¨κυρίες με παπούτσια ΅ πολλές  φορές να τα στέλνουν πίσω έτσι από βίτσιο :wacko:

Απο την εμπειρια μου ως κουριερ,επιβεβαιωνω αυτο που λεει ο φιλος,οχι ομως απαραιτητα απο βιτσιο.
Οταν επιασα δουλεια,μου εκανε εντυπωση το ποσοστο δεματων που αφορουσαν γυναικεια προιοντα.
Ευτυχως δουλευα μηχανακι,οποτε γλυτωνα το γ@μησι που ετρωγαν οι συναδελφοι με τα αυτοκινητα,τα οποια ειχαν να παραδωσουν τα..παπουτσια.

Εγω βεβαια το ετρωγα στα μικροτερα δεματα.

Παιδια,δεν εχετε ιδεα ποσα παντοφλακια,πεδιλακια,κρεμες,μαγιω κτλ κτλ ειχα να παραδωσω καθε μερα.

Επισης,δε φανταζεστε ποσες φορες εκανα παραδοση,για να με καλεσουν μετα απο καμια ωρα για να παρω πισω το δεμα για αλλαγη,η να εχω παραδοση την επομενη μερα για να παραλαβω το παλιο δεμα και να παραδωσω το καινουργιο. Συνηθως ηταν αλλαγη νουμερου,καθως τα κοριτσια δε θελαν να δεχθουν οτι φορανε medium και οχι small ( το οποιο παρηγγελναν ) .

Και το χειροτερο,ειχαμε ραφια τα οποια ηταν γεματα με δεματα που δεν παραλαμβαναν οι πελατες,και στο 90% ηταν στη λιστα που ανεφερα παραπανω.

Μια συγκεκριμενη πιτσιρικα ειχε δικο της ραφι,που δεν αδειαζε ποτε,καθως τα δεματα εμεναν γυρω στις 10 μερες στην αποθηκη,πριν μας τα "ζητησει" πισω το συστημα,η ο αποστολεας.
Μεχρι τοτε η μικρη ειχε κανει την επομενη παραγγελια της,αλλα μεχρι να ερθει ειχε ηδη φαει τα λεφτα,ή το ειχε μετανιωσει.

Αλλο αστειο,πολλες κοπελες  ( δεν ειμαι σεξιστης,αλλα δεν ετυχε ποτε να μου κανει ανδρας  τετοιες μ@λ@κιες ) μου ζητουσαν να κρατησουμε το δεμα στην αποθηκη 2 βδομαδες,για να πληρωθουν και να το παραλαβουν. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Απο την εμπειρια μου ως κουριερ,επιβεβαιωνω αυτο που λεει ο φιλος,οχι ομως απαραιτητα απο βιτσιο.
Οταν επιασα δουλεια,μου εκανε εντυπωση το ποσοστο δεματων που αφορουσαν γυναικεια προιοντα.
Ευτυχως δουλευα μηχανακι,οποτε γλυτωνα το γ@μησι που ετρωγαν οι συναδελφοι με τα αυτοκινητα,τα οποια ειχαν να παραδωσουν τα..παπουτσια.

Εγω βεβαια το ετρωγα στα μικροτερα δεματα.

Παιδια,δεν εχετε ιδεα ποσα παντοφλακια,πεδιλακια,κρεμες,μαγιω κτλ κτλ ειχα να παραδωσω καθε μερα.

Επισης,δε φανταζεστε ποσες φορες εκανα παραδοση,για να με καλεσουν μετα απο καμια ωρα για να παρω πισω το δεμα για αλλαγη,η να εχω παραδοση την επομενη μερα για να παραλαβω το παλιο δεμα και να παραδωσω το καινουργιο. Συνηθως ηταν αλλαγη νουμερου,καθως τα κοριτσια δε θελαν να δεχθουν οτι φορανε medium και οχι small ( το οποιο παρηγγελναν ) .

Και το χειροτερο,ειχαμε ραφια τα οποια ηταν γεματα με δεματα που δεν παραλαμβαναν οι πελατες,και στο 90% ηταν στη λιστα που ανεφερα παραπανω.

Μια συγκεκριμενη πιτσιρικα ειχε δικο της ραφι,που δεν αδειαζε ποτε,καθως τα δεματα εμεναν γυρω στις 10 μερες στην αποθηκη,πριν μας τα "ζητησει" πισω το συστημα,η ο αποστολεας.
Μεχρι τοτε η μικρη ειχε κανει την επομενη παραγγελια της,αλλα μεχρι να ερθει ειχε ηδη φαει τα λεφτα,ή το ειχε μετανιωσει.

Αλλο αστειο,πολλες κοπελες  ( δεν ειμαι σεξιστης,αλλα δεν ετυχε ποτε να μου κανει ανδρας  τετοιες μ@λ@κιες ) μου ζητουσαν να κρατησουμε το δεμα στην αποθηκη 2 βδομαδες,για να πληρωθουν και να το παραλαβουν. 

Τι σχέση έχει το τι παραγγέλνει ο άλλος ή η ποσότητα? Λες και δωρεάν του τα μεταφέρεται!

Το τραγικό είναι που οι εταιρίες courier έχουν ένα δυο άτομα για τις μεταφορές και ελάχιστα καταστήματα που εξυπηρετούν 5-6 ΤΚ.

Επεξ/σία από Kostasallinone
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Εχασες το νοημα. 

Δες και την άλλη πλευρά του νομίσματος η οποία είναι όλοι εμείς που παραγγέλνουμε και αντί να μας τα φέρουν στη διεύθυνσή μας όπως οφείλουν να το κάνουν μιας και αυτή ακριβώς την υπηρεσία πληρώνουμε , αντί αυτού , επειδή δεν θέλουν να βάλουν το ΄χέρι στην τσέπη να πληρώσουν έναν παραπάνω ντιλιβερά , σκαρφίζονται διάφορες π@παριές του στύλ να αφήνουν χαρτάκια δήθεν οτι δεν σας βρήκαμε , ή το κλασικό να στέλνουν μηνύματα είτε να πας να παραλάβεις ο ίδιος , είτε να επικοινωνήσεις μαζί τους για τα της παραλαβής και όταν τους παίρνεις τηλέφωνο δεν το σηκώνουν.

Τώρα τελευταία επειδή έχει ξεφύγει η κατάσταση με τον κορονοϊό κάθεσαι απέξω και ξεροσταλιάζεις στις ουρές για να πάρεις ένα απλό δέμα.Αλλά δυστυχώς γι αυτούς τώρα το άλλαξα το τροπάριο και εκεί που πλήρωνα διατραπεζικά και ήταν και η courier πληρωμένη και ο καταστηματάρχης και στα π@@αρια τους αν πήγαινες να παραλάβεις , τώρα πλέον εν γνώση μου δεν πληρώνω διατραπεζικά και βάζω αντικαταβολή και ως διαμαγείας ξεσκίζονται να με βρουν άμεσα να παραδώσουν στο σπίτι για να πληρωθούν φυσικά.Μου έρχεται κάτι τις παραπάνω αλλά πλέον δεν πάω να ξεροσταλιάσω στις ουρές.Ας πρόσεχαν.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tarantules είπε

Δες και την άλλη πλευρά του νομίσματος η οποία είναι όλοι εμείς που παραγγέλνουμε και αντί να μας τα φέρουν στη διεύθυνσή μας όπως οφείλουν να το κάνουν μιας και αυτή ακριβώς την υπηρεσία πληρώνουμε , αντί αυτού , επειδή δεν θέλουν να βάλουν το ΄χέρι στην τσέπη να πληρώσουν έναν παραπάνω ντιλιβερά , σκαρφίζονται διάφορες π@παριές του στύλ να αφήνουν χαρτάκια δήθεν οτι δεν σας βρήκαμε , ή το κλασικό να στέλνουν μηνύματα είτε να πας να παραλάβεις ο ίδιος , είτε να επικοινωνήσεις μαζί τους για τα της παραλαβής και όταν τους παίρνεις τηλέφωνο δεν το σηκώνουν.

Εγω συζηταω αυτη την πλευρα ομως,επειδη το ανεφερε ο φιλος πιο πανω.
Εγω σας δειχνω μια πλευρα που δεν γνωριζετε,αυτα που μου λες τα ξερω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, StamTheMan είπε


Εγω σας δειχνω μια πλευρα που δεν γνωριζετε,αυτα που μου λες τα ξερω :P

Πάνω-κάτω όλοι γνωρίζουμε τι παίζει μέσα στις κούριερ.Πίστεψέ με.Όλοι έχουν έναν γνωστό ή φίλο που έχει δουλέψει.Ειδικά επαρχία που είμαι εγώ , όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tarantules είπε

Πάνω-κάτω όλοι γνωρίζουμε τι παίζει μέσα στις κούριερ.Πίστεψέ με.Όλοι έχουν έναν γνωστό ή φίλο που έχει δουλέψει.Ειδικά επαρχία που είμαι εγώ , όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει...

Οχι,πανω κατω δεν εχετε ιδεα τι γινεται με τις κουριερ ( οχι εσυ συγκεκριμενα ) Αν ειχανε ιδεα θα μπορουσε να κυλησει λιγο καλυτερα το πραμα,τωρα μονο να κατηγορουν ξερουν.

Ενας θεος ξερει ποση φασαρια μου εχουν κανει για δεματα telemarketing ή πεδιλακια/μαγιω,οτι δηθεν ηταν επειγον το δεμα,φαρμακα ή "ιατρικο",λες και εμεις δεν ξερουμε τι μεταφερουμε..

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/2/2019 στις 8:35 ΜΜ, arianosfc είπε

Μπορείς πριν στειλεις το δεμα να παιρνεις τηλεφωνο και να επικυρωνεις την παραγγελια.

Του στυλ καλησπέρα η παραγγελια θα φυγει τοτε κοστιζει τοσο και παει λεγοντας. Ειναι κουραση αλλα ειναι ενα μετρο ακομη

Αυτο γινεται απο πολλα skroutzομαγαζα χρονια τωρα και καλα κανουν. 

Στις 12/2/2019 στις 5:26 ΜΜ, tarantules είπε

Έτσι ακριβώς.Πάντως εμείς στην επαρχία τυχαίνει κατά περίπτωση να έχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση από μεγαλουπόλεις αν και δεν ισχύει πάντα.

Ειναι καθαρα σε ποιον θα τυχεις... εγω Θεσσαλονικη ειμαι υπερ ευχαριστημενος απο την UPS, ELTA Courier, Γενικη. Με αλλες εταιρεις οπως Speedex, DHL ειναι γαμησετα.

 

Στις 12/2/2019 στις 6:31 ΜΜ, k33theod είπε

Κατ αρχήν ο πελάτης έχει το δικαίωμα να μην παραλάβει για τους δικούς του κάθε φορά λόγους, πρέπει όμως να ενημερώνει έγκαιρά τον πωλήτή για να μήν γίνεται η αποστολή διαφορετικά έχεις το δικαιώμα να του χρεώσεις τα μεταφορικά.

Κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι αυτό που ειπώθηκε και πιο πάνω black list. Εάν κάποιος αδικαιολόγητα και χωρίς να ενημερώσει έγκαιρα δεν παραλάμβάνει προιοντα απλά δεν του ξαναστέλνεις. Μπορείς να βάλεις όρους στην παραγγελία. 

Άλλο που μπορείς να κάνεις είναι χρέωση μεταφορικών. Εάν δεν θες να χρεώνεις τους πελάτες με μεταφορικά, μπορείς να τα αφαιρέσεις με την ολοκλήρωση της αγοράς.  

Δυσκολο πραγμα να κανεις blacklist τον καθε μαλακα που δεν παιρνει την παραγγελια του, η τηλεφωνικη επικοινωνια πριν την αποστολη της παραγγελιας σιγουρα βοηθαει αλλα δυστυχως παντα θα πρεπει να υπολογιζεις τετοια περιστατικα στις ζημιες σου

Επεξ/σία από MessatsuRoku
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/2/2019 στις 10:43 ΠΜ, Common_Sense είπε

Καλημερα!

Εχω eshop και εχω θεμα με κατι παπαρες (συγγνωμη!) που παραγγελνουν με αντικαταβολη και δεν τα παραλαμβανουν, εννοειται μετα δεν απαντανε στα τηλεφωνα.

Το ποσοστό ειναι 5% απο ολες τις παραγγελιες με αντικαταβολη αλλα και παλι στεναχωρο. Επισης, δεν μιλαμε για πιτσιρικια που απλα παιζουν αλλα για για κυριους και κυριες (βασικα ειναι 100% κυριες). 

Υπαρχει εδω κανενας επιχειριματιας που βρηκε καμια λυση?

Επισης, οποιος αγοραζει απο το ιντερνετ (ειδικα απο γνωστες εταιριες) , γιατι διαλεγετε αντικαταβολη? Προσωπικα, στα τελεταια 10 χρονια δεν εχω πληρωσει τιποτα με αντικαταβολη, παντα με καρτα/ τραπεζικη μεταφορα.

Καθε γνωμη/ ιδεα ευπροσδεκτη.

 

Στις 11/2/2019 στις 8:18 ΜΜ, Common_Sense είπε

Αντικαταβολη ειναι αναγκαιο κακο, ξερω οτι δεν μπορω να το βγαλω βαση πως κινειται η αγορα.

Να μην το παραλαβεις αν εχει θεμα, οκ, το καταλαβαινω. Αλλα να το παραγγειλεις, να βαλεις τον αλλον σε εξοδα και απλα να μην το παραλαβεις? Και πανω απ ολα να μην εχεις **** απλα να παρεις τηλεφωνο (ειναι και θεμα αξιας του καθενος εδω). Που αυτο στο τελος πληρωνει ενας καλος πελατης, wtf?

@The_Judasνα φανταστεις σε μας με αλλους τροπους πληρωμης δεν εχει αλλαξει κανεις! Ακομα και οι πιο εξοικειωμένοι ηλικιακα με αντικαταβολη παραγγελνουν 

@slk200gr Αλλα το να κανεις την υπαναχωρηση, η διαδικασια ειναι πολυ συγκεκριμενη, πως γινεται να μην μπορεις να επιστρεψεις τα λεφτα?

@Salvation81 Για οποιον στελνει βαρια πραγματα η χασουρα ειναι πιο μεγαλη, βαλε επι 2. Σε μεγαλο αριθμο παραγγελιων και στις σημερινες συνθηκες της αγορας το 5% ειναι ενα σημαντικο κομματι της πιτας.

Από τα παραπάνω γραφόμενα σου, αναφέρομαι στους χαρακτηρισμούς και στο ύφος που για έναν σωστό Επαγγελματία δεν θα έπρεπε να υπάρχει έχω να σου πω πως είσαι λάθος!

Από εκεί και πέρα για να σου συμβαίνει τόσο συχνά που ψάχνεις λύση καλό θα ήταν να δεις τα πράγματα από την άλλη όψη και να αναρωτηθείς τί λάθος κάνεις και έχεις τέτοιες αντιδράσεις και ακυρώσεις από πελάτες σου...

Σίγουρα κάτι άλλο λείπει απ'όσα μας εξιστορείς...

Μφχ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...