Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tarantules είπε

Πολλοί δεν έχετε καταλάβει οτι δεν έχει να κάνει τόσο με τη μεταφορική αυτή καθεαυτή σαν εταιρία (αν και παίζει και αυτό το ρόλο του) όσο η πολιτική που έχει το τοπικό υποκατάστημα.

Σε ένα υποκατάστημα μπορεί να πηγαίνουν όλα ρολόι και σε άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να είναι όλα ρημαδιό.

Έτσι είναι. Ευτυχώς σε εμένα και Γενική Ταχυδρομική, ACS και ΕΛΤΑ Κουριερ τα υποκαταστήματα δουλεύουν ρολόι.

Επεξ/σία από CyberCr33p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν εχω καταλαβει για τι μαγαζι προκειται, ισως να ανεβαζες τις τιμες σου χ ποσο και εκπτωση μεση coupon δικου σου για αγορα με καρτα το αντιστοιχο ή κατι παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/2/2019 στις 10:43 ΠΜ, Common_Sense είπε

Καλημερα!

Εχω eshop και εχω θεμα με κατι παπαρες (συγγνωμη!) που παραγγελνουν με αντικαταβολη και δεν τα παραλαμβανουν, εννοειται μετα δεν απαντανε στα τηλεφωνα.

Το ποσοστό ειναι 5% απο ολες τις παραγγελιες με αντικαταβολη αλλα και παλι στεναχωρο. Επισης, δεν μιλαμε για πιτσιρικια που απλα παιζουν αλλα για για κυριους και κυριες (βασικα ειναι 100% κυριες). 

Υπαρχει εδω κανενας επιχειριματιας που βρηκε καμια λυση?

Επισης, οποιος αγοραζει απο το ιντερνετ (ειδικα απο γνωστες εταιριες) , γιατι διαλεγετε αντικαταβολη? Προσωπικα, στα τελεταια 10 χρονια δεν εχω πληρωσει τιποτα με αντικαταβολη, παντα με καρτα/ τραπεζικη μεταφορα.

Καθε γνωμη/ ιδεα ευπροσδεκτη.

Πάντα με αντικαταβολη ψωνίζω αγαπητέ γιατί πολλές φορές ενώ είχα δώσει χρήματα δεν παρέλαβα ποτε και με ταλαιπώρησαν με την επιστροφή των χρημάτων. Γενικα ψωνίζω σχεδόν μονο ηλεκτρονικά λόγο χρόνου . Όσες φορές δεν παρέλαβα ήταν λάθος της εταιρίας courier , η λάθος επιλογή του καταστήματος σε εταιρία courier . Εξηγώ . Λόγο χρόνου πηγαίνω και τα παραλαμβάνω εγω από την εταιρία courier . Αν μου στείλουν με courier που εδρεύει στην Καλλιθέα η στο μαρκοπουλο  ενώ μένω στα Μελλισια μαλλον δεν θα παραλάβω ποτε . Τέλος μην μιλήσω για την acs έχουν ανοιχτεί αρκετά θέματα εδώ για την συγκεκριμένη εταιρία .

4 ώρες πριν, Common_Sense είπε

Επεσες εξω, συνεργαζομαι με ελτα κουριερ και speedex. Αλλα σαν ιδιωτης, συμφωνω μαζι σου απολυτα

Πάμε λίγο στην Speedex. Ξέρεις ότι έρχεται μήνυμα από τα κεντρικά τους και λέει η παραγγελία έφυγε και θα σας παραδώσει την Δευτέρα π.χ. Και στον πελάτη φτάνει παρασκευη ; Στείλε ένα δέμα στον εαυτ σου να δεις τι εμπειρία απολαμβάνει ο πελάτης . Και εννοείτε αν εχω αγοράσει κάτι που το χρειάζομαι αν καθυστερήσει τόσο θα πάω να το αγοράσω και δεν θα παραλάβω ποτε 

Στις 11/2/2019 στις 10:43 ΠΜ, Common_Sense είπε

Καλημερα!

Εχω eshop και εχω θεμα με κατι παπαρες (συγγνωμη!) που παραγγελνουν με αντικαταβολη και δεν τα παραλαμβανουν, εννοειται μετα δεν απαντανε στα τηλεφωνα.

Το ποσοστό ειναι 5% απο ολες τις παραγγελιες με αντικαταβολη αλλα και παλι στεναχωρο. Επισης, δεν μιλαμε για πιτσιρικια που απλα παιζουν αλλα για για κυριους και κυριες (βασικα ειναι 100% κυριες). 

Υπαρχει εδω κανενας επιχειριματιας που βρηκε καμια λυση?

Επισης, οποιος αγοραζει απο το ιντερνετ (ειδικα απο γνωστες εταιριες) , γιατι διαλεγετε αντικαταβολη? Προσωπικα, στα τελεταια 10 χρονια δεν εχω πληρωσει τιποτα με αντικαταβολη, παντα με καρτα/ τραπεζικη μεταφορα.

Καθε γνωμη/ ιδεα ευπροσδεκτη.

Τι προϊόντα πουλάς ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Dantε είπε

Δειχνει ομως το οτι και αρκετα μαγαζια ειναι της πλακας.Κανεις παραγγελια,δεν εχουν αποθεμα η ενω ελεγε διαθεσιμο στο στελνουν μετα απο κανα μηνα,αλλα τα λεφτακια απο τη καρτα τα τραβανε στο λεπτο.Και αν γινει τιποτα,ε επιστροφη μετα απο κανα ακομα μηνα.

πρέπει επιτέλους να μάθετε οτι αμφισβήτηση συναλλαγής μπορείτε να κάνετε για πάρα πολλούς λόγους όπως αυτός που αναφέρεις ή παραλαβή διαφορετικού προϊόντος κτλπ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, bilya είπε

πρέπει επιτέλους να μάθετε οτι αμφισβήτηση συναλλαγής μπορείτε να κάνετε για πάρα πολλούς λόγους όπως αυτός που αναφέρεις ή παραλαβή διαφορετικού προϊόντος κτλπ. 

Kαι να τη κανεις,λεφτα θα αργησεις να παρεις πισω,αυτο ειναι το θεμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Kαι να τη κανεις,λεφτα θα αργησεις να παρεις πισω,αυτο ειναι το θεμα.

συνήθως μια βδομάδα παίρνει, ανάλογα την περίπτωση βέβαια αλλ κ πόσο δίκιο έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tarantules είπε

Όπως ακριβώς λες εσύ οτι έχεις τις καλύτερες εντυπώσεις από τη γενική ταχυδρομική , έτσι κι εγώ έχω να πω τα χειρότερα για τη συγκεκριμένη.Ενώ είναι υποχρεωμένοι να έρθουν να μου παραδώσουν το δέμα , με παίρνουν τηλέφωνο πάντα για να πάω από εκεί να το πάρω.Μάλιστα τελευταία είναι τόσο καρμίρηδες που στέλνουν sms αντί για να καλέσουν στο κινητό.

Επίσης μου έχουν δημιουργήσει τα άπειρα προβλήματα είτε από λάθος χρεώσεις , είτε από ρέστα που πολλές φορές δεν έχουν να μου δώσουν και με παιδεύουν.

Αντιθέτως , στην ACS πάντα με παίρνουν τηλέφωνο για να δουν αν μπορώ να παραλάβω και έρχονται σφαίρα , είναι ευγενικότατοι και ποτέ δεν μου δημιούργησαν θέμα για το παραμικρό.

Πολλοί δεν έχετε καταλάβει οτι δεν έχει να κάνει τόσο με τη μεταφορική αυτή καθεαυτή σαν εταιρία (αν και παίζει και αυτό το ρόλο του) όσο η πολιτική που έχει το τοπικό υποκατάστημα.

Σε ένα υποκατάστημα μπορεί να πηγαίνουν όλα ρολόι και σε άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρίας να είναι όλα ρημαδιό.

Ισχύει, η Γενική που συνεργάζομαι εδώ είναι κορυφή αλλά έχει τύχει να στείλω και να τα κάνει σαλάτα το κατάστημα της περιοχής προορισμού...

 

Προτείνω να βάλεις +ένα ποσό χρέωση αντικαταβολής, είτε αποτρεπτικά είτε για να βγάλεις τη. χασούρα από τις χρεώσεις των επιστροφών...

Επεξ/σία από mechpanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, bilya είπε

συνήθως μια βδομάδα παίρνει, ανάλογα την περίπτωση βέβαια αλλ κ πόσο δίκιο έχεις.

Γνωστη αλυσιδα ,εκανε ενα μηνα να μου τα γυρισει.

Εξαρταται απο το μαγαζι και επειδη συνηθως τα σκρουτζομαγαζα ειναι της πλακας,θα μπλεξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Dantε είπε

Γνωστη αλυσιδα ,εκανε ενα μηνα να μου τα γυρισει.

Εξαρταται απο το μαγαζι και επειδη συνηθως τα σκρουτζομαγαζα ειναι της πλακας,θα μπλεξεις.

αν κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής η τράπεζα σου γυρνάει τα λεφτά και όχι το μαγαζί. Τι κ πως μετά δεν σε ενδιαφέρουν.

Βέβαια η τράπεζα θα επικοινωνήσει με το μαγαζί να δει κατά πόσον στέκουν αυτά που λες, οπότε εκεί το μαγαζί είτε επιλέγει να τα επιστρέψει άμεσα σε εσένα ή να "μπλέξει" με την τράπεζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως οσοι μιλατε για κουριερ να ξερετε πως ολα ειναι για σφαλιαρες, κυριως τα Ελληνικα.

ACS, Speedex, ELTA courier και Γενικη πολλες φορες δεν εχουν προλαβει να μου παραδωσουν πακετα και εγραψαν αιτιολογια πως και καλα δεν ειμουν στο γραφειο.

2 φορες μου το εχει κανει και η FedEx και αλλη 1 η DHL (αλλα οκ ηταν μεσα στις γιορτες και εβρεχε καρεκλες οποτε δικαιολογημενα εν μερη).

UPS μεχρι σημερα εστω δεν εχω παραπονο (αν και ξερω ατομα που εχουν).

Με λιγα λογια μην το ψαχνετε, Ελλαντα βρισκομαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, bilya είπε

αν κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής η τράπεζα σου γυρνάει τα λεφτά και όχι το μαγαζί. Τι κ πως μετά δεν σε ενδιαφέρουν.

Βέβαια η τράπεζα θα επικοινωνήσει με το μαγαζί να δει κατά πόσον στέκουν αυτά που λες, οπότε εκεί το μαγαζί είτε επιλέγει να τα επιστρέψει άμεσα σε εσένα ή να "μπλέξει" με την τράπεζα.

Το θεμα ειναι οτι δε θα το κανεις με τη πρωτη μετα,αλλα θα περιμενεις λιγο να δεις μπας και τα επιστρεψουν οποτε και παλι τρως παραπανω απο βδομαδα.

Το καλυτερο ειναι να μη γινεται καθολου εξαρχης η καθυστερηση.

Επεξ/σία από Dantε
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Στις 12/2/2019 στις 11:45 ΜΜ, valkon είπε

Ένα eshop με μπλούζες που παίρνω, ξεκαθαρίζει με μεγάλα γράμματα ότι αν δεν γίνει παραλαβή του προϊόν τότε πέφτει ban.

Τι εννοείς ''ban''; Έχω eshop με είδη ρουχισμού και τυχαίνουν περιπτώσεις που οι ΄΄πελάτες'' δεν τα παραλαμβάνουν...Ούτε απαντούν στις κλήσεις, ούτε στα email....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, DerGraf είπε

Τι εννοείς ''ban''; Έχω eshop με είδη ρουχισμού και τυχαίνουν περιπτώσεις που οι ΄΄πελάτες'' δεν τα παραλαμβάνουν...Ούτε απαντούν στις κλήσεις, ούτε στα email....

Ban ειναι αποκλεισμός απο το καταστημα, μεγαλη ζημιά για τον αγοραστή 😄

Αν ειναι αντικαταβολή η αγορά και το μετάνιωσα ας κάνει και ban και mpoum

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ban ειναι αποκλεισμός απο το καταστημα, μεγαλη ζημιά για τον αγοραστή 😄

Αν ειναι αντικαταβολή η αγορά και το μετάνιωσα ας κάνει και ban και mpoum

Άρα στην ουσία, δεν διαφυλάσσομαι από κάτι. Αυτό που σκεφτόμαστε να  εφαρμόσουμε είναι για αγορές πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό να είναι δυνατή η πληρωμή μόνο με κάρτα/μεταφορά/PayPal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...