Προς το περιεχόμενο

Battle Brothers


Tobajara
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Snoob,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
2 λεπτά πριν, KNSM είπε

Προσπαθησα να δω βιντεο σου προχθες Snoob αλλα δεν φορτωνε γρηγορα το βιντεο με αποτελεσμα αν 5 δευτερολεπτα να κολλαει το βιντεο. Ισως φταιει η συνδεση μου. Θα προσπαθησω στο streaming ξανα.

Από όσο έχω δει, εντάξει παίζουν, αλλά δεν τα έχω παρακολουθήσει όλα.

Εντωμεταξύ, έκανα στο τελευταίο stream μια τεράστια βλακεία που μου κόστισε τον companion τοξότη μου. Που πάει να πει πως πρέπει να τρέχω πάλι στο βορρά, να βρω τοξότη να στρατολογήσω.

Άτιμο πράγμα να τσακίζεις τους αντιπάλους, κάποια στιγμή θα το πάρεις αψήφιστα... Ήταν και η τελευταία μάχη της μέρας, κουρασμένος, δεν το χειρίστηκα σωστά, προφανώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 441
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Snoob, τα φώτα σου!

Μια πολύ ωραία Ironman ομάδα που κατάφερα να στήσω σε μια πρόσφατη απόπειρα, και θα ήθελα πολύ συμβουλές.

https://youtu.be/_U4Mb97eSj0

Όπως τα βλέπω εγώ από tank είμαι καλά, χρειάζομαι two-handed παλίκαρο που πρέπει να τζογάρω σοβαρό background, από τοξότες είμαι αρκετά ως πολύ καλά, από εξοπλισμό είμαι καλά, αλλά έχω κολλήσει σε μετριοκαλά attack stats που δημιουργούν θέματα. Στους μεν backliners δε μπορώ να γυρίσω σε polearms που θα μου λύσουν τα χέρια, στους δε frontliners χάνω χτυπήματα.

Επίσης, έχει καθήσει ένας ωραίος συνδυασμός αποστολής και ambition, με περιπολία και δύο undead camps που έχω βρει, ένα με Ancient Dead και ένα με ζόμπι. To κακό είναι πως δε νιώθω πολύ σίγουρος, καθώς δεν έχω αρκετή ζημιά, armor breaking κλπ για να ασχοληθώ με ancient dead (που οι backliners τους πονάνε) ενώ τα ζόμπι έχουν ένα Νεκρομάντη και έναν fallen hero. Αν και είναι σχετικά πιο βατή μάχη, θα έχω σοβαρό πρόβλημα αν δε φάω γρήγορα το νεκρομάντη με τοξότες, πράγμα δύσκολο γιατί στέκεται πίσω από ζόμπι και αν τους πολυανοίξω θα πάνε άκλαφτοι. Οπότε, επειδή είμαι και λίγο σκουριασμένος, συμβουλές για μάχες με undead? Εξοπλισμός, τακτικές, σύνθεση με βάση αυτά που είδες κλπ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για ancient dead θέλεις maces/flails/hammers, κάθε είδους.

Θέλεις οπωσδήποτε τανκ αρκετά ώστε να πιάσουν τις ασπίδες τους και να τις κρατήσουν απασχολημένες, όσο εσύ (ιδανικά με expert polearm και δίχερο τσεκούρι/σφυρί/crushing damage οτιδήποτε) σακατεύεις τους backliners.

Αυτό σημαίνει πως, για να βγάλεις με ασφάλεια την αποστολή, θες χαρακτήρες αρκετά ανεβασμένους, lvl. 7 οπωσδήποτε για να έχουν battle forges και αρκετά βαριές ασπίδες.

Ο νεκρομάντης (ειδικά αν δεν έχει gheists μαζί του) είναι πολύ πιο βατή μάχη και μπορεί να βγει με ασφάλεια εφόσον υπάρχει ένας αξιοπρεπής (70+ resolve) σημαιοφόρος.

Για το νεκρομάντη, θες οπωσδήποτε 1-2 cleavers, ώστε να αποκεφαλίζεις τα ζόμπι, για να μην έχει τι να ανασταίνει. Προσοχή, ο αποκεφαλισμός δεν πιάνει στον fallen hero, στον οποίο πρέπει να εστιάσεις, γιατί όσο τον έχει όρθιο, θα του δίνει (από τη στιγμή που θα σε κάνει base) το possess, που μπορεί να σου δημιουργήσει άσχημους μπελάδες.

Ρίξε κάτω τον hero όσο πιο γρήγορα γίνεται και -ανάλογα με το αποτέλεσμα- αφόπλισέ τον, αν δεν έχασε από μόνος του το όπλο του. Στη συνέχεια, είναι ακίνδυνος και μπορείς να εστιάσεις στον να αραιώσεις τα υπόλοιπα ζόμπι και να κυνηγήσεις το νεκρομάντη.

Το κόλπο με τους τοξότες που σκοτώνουν το νεκρομάντη νωρίς πιάνει δύσκολα πλέον, γιατί ο μάγος κρατάει τουλάχιστον ένα (συχνά δύο και τρεις) σωματοφύλακες, που λειτουργούν σαν meat shields απέναντι στα βέλη των τοξοτών.

Οπότε, κουμπωμένα στο μάγο, αποκεφάλιζε μεθοδικά, βγάλε από τη μέση και αφόπλισε το Hero, και θα είσαι εντάξει.

Προφανώς, και οι δύο μάχες γίνονται πολύ πιο εύκολες αν έχεις backliner με ειδίκευση στο cleaver και μαστίγιο για να αφοπλίζει τον πιο επικίνδυνο αντίπαλο (είτε έναν από τους backliner των undead, είτε το εκάστοτε possessed ζόμπι).

Αυτά γενικά, θα δω σε λίγο το βίντεο να σου πω πιο συγκεκριμένα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Snoob είπε

Για το νεκρομάντη, θες οπωσδήποτε 1-2 cleavers, ώστε να αποκεφαλίζεις τα ζόμπι, για να μην έχει τι να ανασταίνει.

To πιστεύεις πως είχα ξεχάσει πώς λειτουργεί ο αποκεφαλισμός στα ζόμπι?

Για τα υπόλοιπα, έχω bannerman με συνολικό resolve 88 και λογικά τανκ για 4-5 lvl party, οπότε θα πάω για το νεκρομάντη. Αυτό με τους τοξότες το έχω προσέξει, οπότε μάλλον θα πάω full melee ομάδα. Δεν έχω πολλά armor piercing όπλα και 1-2 δικοί μου έχουν ακόμα bucklers, οπότε δε θα ασχοληθώ ακόμα με ancient dead. To κακό με το hero είναι πως έχω μια τάση να λιγουρεύομαι το κράνος και την πανοπλία του και δε μου πάει καρδιά να του αλλάζω τα φώτα εύκολα. Μάλλον όμως δε θα έχω επιλογή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
29 λεπτά πριν, Tobajara είπε

To πιστεύεις πως είχα ξεχάσει πώς λειτουργεί ο αποκεφαλισμός στα ζόμπι?

Για τα υπόλοιπα, έχω bannerman με συνολικό resolve 88 και λογικά τανκ για 4-5 lvl party, οπότε θα πάω για το νεκρομάντη. Αυτό με τους τοξότες το έχω προσέξει, οπότε μάλλον θα πάω full melee ομάδα. Δεν έχω πολλά armor piercing όπλα και 1-2 δικοί μου έχουν ακόμα bucklers, οπότε δε θα ασχοληθώ ακόμα με ancient dead. To κακό με το hero είναι πως έχω μια τάση να λιγουρεύομαι το κράνος και την πανοπλία του και δε μου πάει καρδιά να του αλλάζω τα φώτα εύκολα. Μάλλον όμως δε θα έχω επιλογή...

Προσωπικά, ελάχιστα ασχολούμαι με τις πανοπλίες των fh, γιατί συνήθως (όταν τις χρειάζομαι, πριν εμφανιστούν bandit/nomad leaders, δηλαδή) τους πετυχαίνω παρέα με νεκρομάντες, άρα μου είναι αδύνατο να farm-αρω ενώ ο μάγος ρίχνει possessed.

Περισσότερο με νοιάζει, αν γίνεται, να πάρω τα όπλα τους, ειδικά κάτι military cleaver που είναι οπλάρα γενικά, με πάρα πολλές χρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα μικρό σχόλιο για τις μάχες με ερπετά στην έρημο.

Πέρασα μια μάχη 12*12 με 6 frontliners με σπαθιά - ακόντια, για τα +% to hit, δύο τοξότες με crossbows, τρεις backliners και έναν frontman ρεζέρβα λόγω τραυματισμού. Η μάχη βγήκε με σχετική άνεση εκμεταλλευόμενος τα εξής.

1) Τους δύο γύρους μέχρι να πλησιάσουν τα φίδια, όπου οι τοξότες είχαν 4 βολές και έβγαλαν τραυματισμούς και ζημιά.

2) Το ότι μετακίνησα τους frontliners μια γραμμή μπροστά, αφήνοντας κενό ανάμεσά τους και στους πίσω, και κέρδισα και μια επίθεση. Τα φίδια απλά επιτέθηκαν στους μπροστινούς κάνοντας ελάχιστα πράγματα, και ένας που χτυπήθηκε άσχημα αργότερα τον τράβηξα με rotate. Το κενό είναι τακτική που χρησιμοποιώ απέναντι στους Orc Warriors, όταν δεν έχω (πια) Indomitable, αλλά προϋποθέτει πως υπάρχει polearm proficiency και τελείως επίπεδο έδαφος με 2 ΑΡ κίνησης. Έτσι μπορώ να κινήσω ένα backliner πίσω, να ρίξει και να τον ξανατραβήξω.

Την παραπάνω πολυτέλεια δεν την είχα, οπότε πήρα κάποια ρίσκα που ευτυχώς δε μου βγήκαν σε κακό. Μια άλλη χρήσιμη λεπτομέρεια είναι πως το φίδι που τραβάει ΔΕΝ έχει άλλη επίθεση. Το κακό είναι πως μάζεψα τραυματισμούς με το τσουβάλι αλλά τα λάφυρα ήταν καλά. Χωρίς damage output από την πίσω γραμμή το μόνο που μπορώ να προτείνω είναι ασπίδες σε όλους και φουλ επίθεση με σπαθιά και ακόντια, γιατί τα φίδια δεν έχουν πολλή αντοχή και παίζει μεγάλο ρόλο να σιγουρευτούν τα χτυπήματα.

Για να μη λέω και ψέματα, το Ironman campaign μου μετατράπηκε σε μη Ironman στη συγκεκριμένη μάχη :D

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς λειτουργούν τα mechanics των Αράβων???

Αν κατάλαβα καλά ξέσπασε late game crisis όπου οι πόλεις - κράτη κύρηξαν Τζιχάντ και ανεβαίνουν προς τα πάνω. Παίρνω δυάρα αποστολή να υπερασπιστώ έναν ιερό τόπο. "Ωραία", "λέω, "το έχουμε". Πάω στο σημείο, δίνω και εντολή να φτιάξουν οχυρωματικά έργα, και βλέπω...

...18 άτομα. Με όλμο. Διοικητή. Πυροβολητές. Και δεν ξέρω τι άλλο. Και κάνω τη χειρότερη επιλογή, που είναι να πάω προς τα βουνά.

Και αντιλαμβάνομαι πως ο όλμος βαράει από πίσω κάθε δεύτερο γύρο σε AoE 7 εξαγώνων που προκαλεί debuff και , οι πυροβολητές έχουν Fearsome ΚΑΙ overwhelm και βαράνε όλοι μαζί, οι περισσότεροι αντίπαλοι έχουν ακόντια και ο αξιωματικός μια χαντζάρα να, αν μπλέξω σε μάχη σώμα με σώμα ο όλμος θα με λιανίσει, οι τοξότες μου δεν έχουν ανοιχτόπεδίο βολής προς τους σωστούς αντιπάλους και γενικά ένα χάλι.

Τι πράμα είναι αυτό??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Με τη δουλειά δεν έχω καταφέρει να δω τη τζιχάντ, μου έβγαλε σχεδόν όλα τα άλλα late game crises εκτός από αυτό.

Ο όλμος είναι σταθερός, κάνει αυτό που περιγράφεις, ουσιαστικά έρχεται να αμφισβητήσει την καθιερωμένη τακτική με τα τανκ μπροστά και τους damage dealers πίσω ή στα πλάγια, θέλει κίνηση.

Πώς γίνεται αυτό στην πράξη, θα σε γελάσω, όμως.

Για μένα, το απολύτως βασικό (από τη στιγμή που εμφανίστηκαν τα μαστίγια στο παιχνίδι) είναι να έχεις τουλάχιστον έναν με ειδίκευση στο cleaver & μαστίγιο. Δυνατό, όχι εβδομηντάρια και τέτοια (εννοώ σε πλήρη ανάπτυξη), 90+ οπωσδήποτε.

Και, αντίστοιχα, η ειδίκευση σε crossbows είναι πλέον πολύ δελεαστική, καθώς σου δίνει ειδίκευση και σε handgunns.

Λογικά από την μεθεπόμενη εβδομάδα (επόμενη παραδίδω δουλειά) θα έχω κάτι πιο συγκεκριμένο να πω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Ο όλμος [...] κάνει αυτό που περιγράφεις [...]

Πώς γίνεται αυτό στην πράξη, θα σε γελάσω, όμως.

Και, αντίστοιχα, η ειδίκευση σε crossbows είναι πλέον πολύ δελεαστική, καθώς σου δίνει ειδίκευση και σε handgunns.

Υπάρχουν δύο αδυναμίες στον τρόπο που παίζει η AI. Η πρώτη είναι πως με λίγη τύχη μπορείς να προσελκύσεις τους Άραβες στη ζώνη που έχει σημαδέψει ο όλμος, αλλά αυτό προϋποθέτει (μεγάλη προσοχή!) ότι ΔΕΝ έχεις εμπλακεί και κινείσαι μετά τον αντίπαλο. Η δεύτερη πως, σε αντίθεση με τους νεκρομάντες, οι μηχανικοί που επιταχύνουν τη χρήση του όλμου μένουν ακάλυπτοι οπότε είναι και ευάλωτοι στα τόξα. Από εκεί και πέρα, χρειάζεσαι και δεύτερο bannerman για να αντέξεις την πτώση ηθικού και από τον όλμο και από τους πυροβολητές (από τα λίγα τρωτά σημεία της ομάδας μου, το μέτριο προς χαμηλό resolve, και δεν είχα και φυλαχτά), θα πρότεινα τσεκούρια αντί για ακόντια ή flails μπροστά γιατί ΔΕ σε παίρνει να χάνεις βολές λόγω ασπίδων, και...πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο. Θα πρότεινα να χωριστεί η ομάδα σε δύο εξάδες όπου η μία θα απασχολήσει τους frontliners και η άλλη θα προσπαθήσει να πλαγιοκοπήσει, αλλά λόγω εδάφους όσες φορές το δοκίμασα δεν έπιασε - αν οι πυροβολητές βρεθούν σε υψομετρικό πλεονέκτημα τα πράγματα σκουραίνουν ταχύτατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αξιοσημείωτη η διαφορά στο στυλ ανάμεσα στο νότο και τις άλλες δύο ζώνες.

Εκεί που οι βάρβαροι έβαλαν μερικά συμπαθητικά στοιχεία στο gameplay αλλά δεν άλλαξαν ριζικά το στυλ (πάλι έπαιζες με frontline - backline σε σφιχτό σχηματισμό και άντε να ακροβόλιζες τους τοξότες), οι πόλεις κράτη είναι τελείως άλλη φάση. Πολλή κινητικότητα στο πεδίο της μάχης, πολύ ΑοΕ, ακόμα και τα βασικά όπλα διαφέρουν, οι ασπίδες τους δεν είναι για πολλά πολλά αλλά υπάρχει αρκετό armor piercing, τα πυροβόλα όπλα αλλάζουν άρδην το παιχνίδι (και μόνο για τα μαζικά Resolve checks με Fearsome μετράνε πάρα πολύ, τα φαντάζομαι απέναντι σε βάρβαρους και γελάω) και οι μεταλλικές ασπίδες και βαρύς εξοπλισμός δεν είναι αμελητέος. Ένα πρώιμο συμπέρασμα είναι πως ο βαρύς εξοπλισμός των άλλων δύο ζωνών κυριαρχεί σε μάχη σώμα με σώμα, αλλά έχω φάει ΠΟΛΥ ξύλο από Gunners.

Σε άλλα νέα, το προηγούμενο ντεμέκ Ironman campaign μου πήγε στα αποδυτήρια. Καθυστέρησα λίγο να πάω σε μια "εύκολη" αποστολή οίκου, όπου έπρεπε να υπερασπιστώ μια πόλη ενάντια στους Άραβες, και όταν έφτασα μου έβγαλε και τα δύο γκρουπ των εχθρών στο ίδιο σημείο. 12 εναντίον 24 δεν έβγαινε, αν και οι ξεχωριστές μάχες δε θα ήταν κάτι ιδιαίτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Συμφωνώ, η προσθήκη των πόλεων του Νότου αλλάζει αισθητά τις τακτικές που πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να αντεπεξέλθει.

Δυστυχώς με τη δουλειά έχω μείνει πολύ πίσω και η κυκλοφορία σε λίγο καιρό του BG3 (έστω και σε ΕΑ) αναμένεται να με ρίξει ακόμη παραπίσω.

Δεν ανησυχώ, όμως, σαφέστατα το ΒΒ είναι παιχνίδι που θα υπάρχει για πάντα στο σκληρό δίσκο του εκάστοτε υπολογιστή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Snoob, τα φώτα σου!

Σε ένα Ironman που έχω ξεκινήσει αυτές τις μέρες και πηγαίνει μετριοκαλά, βρήκα τα παρακάτω καλόπαιδα. Ο Konrad είναι τελείως καινούριος και έχει ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πρώτο level up, ενώ ο Ivar κοντεύει να γίνει level 5, τον χρησιμοποιώ σαν επιθετικό frontliner και πρέπει να αποφασίσω τι θα τους κάνω και τους δύο. Θα ήθελα έναν από τους δύο να τον κάνω two-handed αλλά ανησυχώ για το fatigue τους, καθώς δεν έχουν Iron Lungs. Ο Conrad λόγω του Killer on the Loose μπορεί να γίνει ωραιότατος backliner (επίσης ασπίδα και ειδίκευση σε flail για πλεονάζοντα διαμοιρασμό πόνου με δόσεις Θεοδόσης) και το αρχικό του melee attack δεν είναι κακό, αλλά έτσι χαραμίζω τα δυο αστεράκια στο melee defence. Ο Ivar δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει backliner τώρα, όπου έχω καλύτερες επιλογές, αλλά πρέπει να αποφασίσω αν θα πάει σε two - handed ή sword and shield.

Ακούω ιδέες!

 

Konrad.png.5dcf97c3945fe44e5316c9d44afdd1d3.pngIvar.png.f6d86a076fa83d815ac2952a6e736819.png

Επεξ/σία από Tobajara
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To πρόβλημα και των δύο είναι το χαμηλό fatigue. Eιδικά του Ivar που είναι ήδη lvl. 5 Πρακτικά, αυτό καθιστά πάρα πολύ δύσκολο το να τους κάνεις zweihanders.

O Konrad θέλει λίγη τόνωση στα hp αλλά ξεκινάει από πολύ χαμηλά στο resolve (θέλει οπωσδήποτε trinket), κατά τα άλλα μπορεί να γίνει ένας χρήσιμος επιθετικός. Μια σκέψη,  λόγω καλού initiative, θα ήταν να πας σε duelist (nimble build), με mace ή flail στην αρχή ας πούμε, αν δεν βρεις καλό named weapon νωρίς. Με ελαφρύτερη πανοπλία (άρα λιγότερο fatigue). Σε κάθε περίπτωση, κρατάς το weapon spec τελευταίο, αφού βρεις ένα καλό όπλο.

Ακριβώς επειδή έχει κακό resolve αλλά +cth στο κεφάλι, ο Konrad (και γενικά οι killers, εκτός κι αν σου τύχει κανένα τρελό roll) είναι, για μένα, προτιμότεροι ως backliners. Και, με αστεράκι στο ranged, έχεις γκαραντί 3αρια και μπορεί και 4αρια (όπως σου βγήκε εδώ).

Γνώμη μου είναι πως και τα δύο αυτά backgrounds είναι κυρίως για backliners. Οι βάρδοι, με καλά αστέρια, μπορούν να γίνουν και ωραιότατοι σημαιοφόροι.

Τώρα, όπως έχεις τον Ivar, δεν είναι για backliner, αλλά -παρά τα 3 αστέρια στην επίθεση- δεν πιάνει ούτε κάποια τρομερή melee attack βαθμολογία. Αν γινόταν να μοιράσω τα αστέρια του όπως θα ήθελα, τα 3 αστέρια θα πήγαιναν στο resolve, τα 2 στο fatigue και το 1 στην επίθεση... Αλλά, οκ, ιστορίες λέμε τώρα.

Συνοπτικά: καλά αστέρια σε δελεαστικές κατηγορίες αλλά sub-optimal backgrounds. Noμίζω πως ο Konrad πάει πίσω και ο Ivar με ρίσκο θα μείνει μπροστά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα είναι πως έχω ήδη 4 melee backliners που σε lvl 6 κυμαίνονται από 69 ως 75 σε melee attack, ενώ έχω επιθετικό πρόβλημα στη frontline. Επίσης έχω ήδη δύο bannermen, που ο ένας se lvl 6 έχει 91 resolve. Μάλλον θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου αλλά όχι αμέσως γιατί δεν έχω τα περιθώρια.

Κάτι άλλο - συνιστάται Footwork σε melee backliners? Θέλω να αποφύγω Fast Adaptation γιατί τα σκορ τους είναι αρκετά καλά, αλλά ακόμα και έχοντας δώσει Gifted δε μου φτάνουν οι πόντοι για να περάσω στο κουαρτέτο Berzerk - Head Hunter - Fearsome - Killing Frenzy. Να το ρίξω Footwork για έκτακτη ανάγκη, με τη λογική ότι το παιχνίδι απαιτεί πλέον περισσότερη κινητικότητα, ή FA?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Υπάρχει μια θεωρία σύμφωνα με την οποία πρέπει όλοι να έχουν rotation και αυτό σου δίνει όση κινητικότητα χρειάζεσαι. Γίνεται, αλλά θέλει πολύ προσοχή στο turn order και το πώς επιδρά το fatigue.

Προσωπικά, βρίσκω το footwork χρήσιμο για να αποφεύγονται κακοτοπιές (λ.χ. orc warriors αλλά και swarming/reaching beasts, ιδίως τα τελείως απρόβλεπτα ifrit αλλά και ύαινες, λύκοι κτλ.)

Με το νέο DLC εχει φουντώσει η συζήτηση για το κατά πόσο αξίζει να θυσιάσει κανείς ένα perk για να δώσει σε όλη την ομάδα pathfinder.

Στα υπόλοιπα, γενικά μιλώντας, ένας πραγματικά καλός επιθετικός δεν χρειάζεται fast adaptation. Είναι, όμως, χρήσιμο, ιδίως για τοξότες -εδώ, όμως, ο αντίλογος είναι πως αν θες FA για να ευστοχήσεις, επιτίθεσαι σε λάθος στόχο ή είσαι ακόμη πολύ χαμηλό level.

Τώρα, backliner lvl. 6 με κάτω από 70... Προσωπικά, θα τον έβαζα στις εφεδρείες για να αναπτύξω κάποιον καλύτερο, αν υπάρχει η επιλογή. Για κάτω από 90, θα πρέπει να έχει άλλου είδους στοιχεία για να τον κρατήσω μετά το δίμηνο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...